sinkku naiset

kiusaaminen-kuriin

minulla on atk ja Windows 10 tietokone

10

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ritvaorvokkii

Kiva. Niin minullakin.

• PalstaTrolli

Minulla onkin mobiili interweb!

• ettäs.tiedätte.sitten

Helvetin debiilit !!

Mullapa on Canon :in mustesuihku tulostin, enkä epäröi hetkeäkään käyttää sitä. Alan tulostamaan sillä billun kuvia teollisuus mittakaavassa, JOS ei ala sitä oikeaa pilua tulemaan ja vähän äkkiä sittenkin !

• ettäs.tiedätte.sitten

NO NIIN !

Nyt on sitten paperit ladattu ja musteet lipastettu sekä mulla on sormi START-napilla !, vähänkö kannattaisi nostaa hameen helmat korviin ja tiputtaa pikkarit nilkkoihin, on muuten viimmeinen varoitus. Kohta maailma hukkuu HD-tasoisiin pillua esittäviin A4 :iin jos ei ala aitoa tavaraa näkymään.

• ettäs.tiedätte.sitten kirjoitti:

NO NIIN !

Nyt on sitten paperit ladattu ja musteet lipastettu sekä mulla on sormi START-napilla !, vähänkö kannattaisi nostaa hameen helmat korviin ja tiputtaa pikkarit nilkkoihin, on muuten viimmeinen varoitus. Kohta maailma hukkuu HD-tasoisiin pillua esittäviin A4 :iin jos ei ala aitoa tavaraa näkymään.

Tosiaan tyypillistä miesten ajattelua. Pillua pitää saada, tai jotain älytöntä tapahtuu. Varmaan olet samanlainen hullu kun Vegasin mulkku. Eikun torille alasti roikkumaan munistaan tuollaiset.

• Kuules poju. Se on Pöljä. Ja sijaitsee Kuopin pohjoispuolella. Otahan rennosti ja ajattele ihan mukavia. Kyllä se kiukuttaa, mutta kyllä se siitä tasaantuu kun laitetaan hommat tapahtumaan. Naiset tätä kuule hoitaa. Suotta äksyilet. Mutta saathan sinä äkämöidä. Silipastaan munat poies ja katellaan sit vieläkö ärhentelet...

• Bemuhivari

Mullapa onkin BMW ja HIV, se on vitun kivaa jee!

• suck.my.biatch

JOKO _S_A_A_T_A_N_A _ALKAA SITÄ _P_I_L_L_U_A_TULEMAAN ???!!!

Mä olen jo ensimmäisen erän niitä pillunkuvia tulostanut, ja jos ei todellakin ala kohta nyt heti olemaan hameet korvissa_NIIN SE ON VARMA ETTÄ HUKUTAN MAAILMAN_niihin kuviin.
      JA OVAT SITTEN NIIN HELEVETIN TARKALLA HD-TARKKUUDELLA NE KUVAT ETTÄ SILMIIN SATTUU !

• Karrrrrvat-perrrrkele

Onko rumia KARRRRRRRRRRRRRRRRRRRVAISIA ämmäntussuja niissä kuvissa?

• sesilläon

Sittenhän tiedät lyhenteen " atk" merkityksen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3520
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2346
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1428
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe