Vapaa kuvaus

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln

- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona

- lähipiirin 'rakastama' anarkisti

Hokema: kevväämmällä

Aloituksia

132

Kommenttia

1626

1. Soronoo ja tutuille turpaan

Monasti olen ajatellut poistuvani saitilta, mutta tietyt henkilöt ulostuloillaan ovat minut ajoittain tänne palauttaneet
    Suomen Keskusta
    1
    122
  2. Professori Jeffrey Sachs, Ukrainan sodan taustat, EU parlamentti

Tässä on mielestäni tyhjentävin ja totuudenmukaisin esitys kaikesta siitä, mitä länsimaisessa politiikassa tapahtuu ja m
    Suomen Keskusta
    34
    354
  3. Jakolinjat uusiksi

Nyt kun on varmistunut Trumpin mistään piittaamaton imperialistinen maailmankuva, on aika pohtia, mistä hiekkaa Trumpin
    Suomen Keskusta
    23
    264
  4. Tuomioja, tolkun mies

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010986462.html Euroopan ei todellakaan pidä madella Trumpin eikä Putinin edessä. Hä
    Suomen Keskusta
    21
    274
  5. Miksikö Venäjää ei voi voittaa sotilaallisesti ?

Miksikö USA hävisi 20-vuotisen sotansa Afganistanissa ? Miksikö jenkki sai turpaansa Pohjois-Korealta ja miksikö jenkki
    Suomen Keskusta
    22
    227
  6. Päivää kaikki lihavat, raskautetut ja miksei muutkin

Pöllähdinpä mölyämään. Tämänkertainen pamflettini saanee kaiketi lähes kaikkien niskavillat kohoamaan, mutta siltikin ny
    Suomen Keskusta
    39
    409
  7. Tervehdys kaikille

Kyllä minä vielä olen ja elän. Joku on kirjoittanut tyylisiäni tekstejä, se en ole minä. Itse olen fyysisesti heikoilla,
    Suomen Keskusta
    5
    152
  8. Kiitos kaikille, tämä on viimeisin kirjoitukseni täällä, koska terveys.

Hyväntahtoisuus piilee meissä jokaisessa, kenellä pinnalla, kenellä välimaastossa, kenellä syvällä. Kenellä se ei vielä
    Suomen Keskusta
    1
    127
  9. Nauvo, rakkauden, onnen ja rehellisyyden koto

Voi kunpa pääsisin osaksi Nauvon asujaimistoa. Hourulamme ylihygieenikko lupasi puoltaa muuttoani jos vain palstan pankk
    Suomen Keskusta
    1
    170
  10. Tervehdys Taalintehtaalta

Rakkautta ja anarkiaa tasapuolisesti kaikille. https://www.youtube.com/watch?v=YkgkThdzX-8 Sodat loppuu sopimalla. Hy
    Suomen Keskusta
    7
    307
  11. Mukavaa kesää kaikille

En jaksa kirjoitella. Saaristossa olen fiilistellyt veneilyn merkeissä. Mukavampi istua veneessä luonnon keskellä ystävi
    Suomen Keskusta
    11
    187
  12. Vaalit on käyty ja kansa on puhunut

Olen erittäin tyytyväinen vaalien lopputulokseen; vassarien rakettinousuun ja persujen pohjakosketukseen. Kokoomus on p
    Suomen Keskusta
    15
    238
  13. Hallituksen tavoitteista

Uudessa Suomessa hyvä tuore artikkeli: https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mpmaenp/orpon-hallituksen-politiikka-on-pelon-p
    Suomen Keskusta
    14
    251
  14. Hyvää kohta alkavaa kevättä kaikille

Jään pois täältä höpisemästä, koska terveys. Pärjäilkää :)))))))))))) Palaan jos palaan. Itse huolehdin nahkani puhtaud
    Suomen Keskusta
    9
    253
  15. Suursuomihanke etymologisessa kontekstissaan. Suur-Suomi, no mikä ettei...

Itään ei tohdi käydä Suomea levittämään. Sieltä saa vaan turpiinsa. Mutta länteen, Ruotsi ei ole VIELÄ Natomaa, olisiko
    Suomen Keskusta
    14
    270
  16. Suomi oli länsimaisen sosialismin kirkkain timantti, mutta nyt on suunta kohti kansallista kurjuutta

Jo veljessodan vuosista aina 1990-luvun alkuun Suomi on pyrkinyt ja saavuttanut maailman mittakaavassa huikeita tuloksia
    Suomen Keskusta
    48
    486
  17. Saksasta tuli tänään paratiisi, Suomi seuratkoon perässä ja sassiin.

50 grammaa saa olla taskussa, 50 grammaa, se on paljon se :-) 3 kasvia saa olla kasvamassa, sekin on mahtavaa :-) Kave
    Suomen Keskusta
    12
    228
  18. Tietääkö hallitus, mihin köyhien kurjistaminen voi johtaa ?

Sitten jos vähäosainen kansanosa on jossain vaiheessa riittävästi kärsinyt, kaupungit täyttyvät mielenosoituksista jotka
    Hallitus
    57
    455
  19. Tulevaisuuden työmarkkinat

Suuressa osassa EU-maita on määritelty, liittokohtaisten yleissitovien sopimusten lisäksi, kaikkea työn teettämistä kosk
    Suomen Keskusta
    64
    464
  20. Hyvää jatkoa hemmot. Elämä on ihanaa kunhan sen oikein oivaltaa

Sisuskaluja nyt räävitään minulla kohta. Lienee loppumetrit käsillä. Jatkakaa te. Suurin arvo elämässä on rakkaus. Niin
    Suomen Keskusta
    2
    188