2lesken

2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Cha cha cha metalli
https://youtu.be/NoPiPGUznO0 No nythän jysähti metalliversiona. Pidot senkun paranee13228Alkaa sitten linja-autolakko
Linja-autoliikenteen työriidassa ei tullut sovintoa – lakko alkaa ensi yönä. No voi itku, mikä juttu. Olen täysin riipp40226Lu 23:43 KR92:n mukaan
Lu 23:43 KR92:n mukaan "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa". Tämä herättää kysymyksiä?9226- 5226
- 49223
Ihana kaalilaatikko
Kyläkauppaan oli tullut uutta unkarilaista kaalia. Tuttu myyjä kertoi eilen tehneensä siitä superhyvän laatikon. Minä28223Sit o iha hik
Millai perskiles näoän ikkään pääs käymää. Lähin turrukkatta kusettaa, kun äkkäsin tienposkesa kirkkauden. Ol meinaa isk6220Korruptio EU:ssa
" Alusta lähtien, mutta nyt tämä Ukrainan sota on luonut sen todellisen pohjan sille, miten kaikki toteutetaan. Katsoka20215Viinapiru riesana
On se tuon viinapirun kanssa elävän ihmisen elämä rankkaa. Ei nousukiidossa vaan laskupöllyssä. Ei pidät jalat, pää on s38212Kaivon ja veden tarkastus
Täällä tuntuu porukoilla olevan mökkejä ja siellä kaivoja. Miten on kaivon tarkastuksen ja veden laadun tarkkailu? Teet18210Huijausviesti
[VERO] Veroviranomaiset ovat päättäneet että saat hyvityksen. Saadaksesi tämän summan voit vierailla verkkosivuillamme..12208Ei hyvää päivää
Nyt on julkisuuteen tullut virallisia tietoja, että Marin itse perui lomansa. Hänellä ei siis ollut sijaista ja päämini64208Kolmiodraama
Olen lukenut viihdelehdestä silmät ymmyrkäisinä yhtä kolmiodraamaa. Tunnetun kihlaparin naispuolinen jäsen on tehnyt jo118203Eksyin tavaraviidakkoon
Meillä on on menossa suvun vanhan kesämökin, autotallin ja muutaman varaston tyhjennys. Maastouduin eilen sinne pelipai27197Sairaalabakteeri ja kohortti
Joku ano pauhaa ja huutaa koronasta. Ja vaatii porukkaa eristyksiin ja uusia laitoksia koronapotilaille. Ei tämä sadanv26197Vanha valokuva
" Suurentakaa perheenne. Välineet saatte meiltä" Tämä vanha mainos tuli mieleeni kun kävin Tuntikuvassa. Löysin veljeni2196Vuokralaisena helppoa
Hyvää huomenta palstaporukat. Nyt on vihdoin ihkaoikea talvi. Jes! Vuokralaisena asumisen helppous on rautaa. Lumet aur76195Suvakki ilmassa
Taannoin viherpipertäjä Aino Pennanen yritti estää koneen lähdön seisomalla paikallaan. Hän näki poliisiautoja ja poliis8192Poliisi epäilee hoivakodin työntekijää lääkevarkaudesta
"Poliisi epäilee: Palvelutalon työntekijä varasti huumaavia lääkkeitä – antoi tilalle keittosuolaliuosta Tänään klo 8:118190Joulua odotellessa
Minäpä sain hienon viestin joulua ajatellen. Sanottiin näin: Jos olet oikein kiltti, joulupukki tulee käymään. Jos olet10189