Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6303

1. Cha cha cha metalli

https://youtu.be/NoPiPGUznO0 No nythän jysähti metalliversiona. Pidot senkun paranee
    60 plus
    13
    228
  2. Alkaa sitten linja-autolakko

Linja-autoliikenteen työriidassa ei tullut sovintoa – lakko alkaa ensi yönä. No voi itku, mikä juttu. Olen täysin riipp
    60 plus
    40
    226
  3. Lu 23:43 KR92:n mukaan

Lu 23:43 KR92:n mukaan "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa". Tämä herättää kysymyksiä?
    60 plus
    9
    226
  4. Vähän musaa

https://youtu.be/ETgDtyGNVjo Mitäs tykkäätte?
    60 plus
    5
    226
  5. Hornet-saga

Kaataako Hotnetit Marinin?
    60 plus
    49
    223
  6. Ihana kaalilaatikko

Kyläkauppaan oli tullut uutta unkarilaista kaalia. Tuttu myyjä kertoi eilen tehneensä siitä superhyvän laatikon. Minä
    60 plus
    28
    223
  7. Sit o iha hik

Millai perskiles näoän ikkään pääs käymää. Lähin turrukkatta kusettaa, kun äkkäsin tienposkesa kirkkauden. Ol meinaa isk
    60 plus
    6
    220
  8. Korruptio EU:ssa

" Alusta lähtien, mutta nyt tämä Ukrainan sota on luonut sen todellisen pohjan sille, miten kaikki toteutetaan. Katsoka
    60 plus
    20
    215
  9. Viinapiru riesana

On se tuon viinapirun kanssa elävän ihmisen elämä rankkaa. Ei nousukiidossa vaan laskupöllyssä. Ei pidät jalat, pää on s
    60 plus
    38
    212
  10. Kaivon ja veden tarkastus

Täällä tuntuu porukoilla olevan mökkejä ja siellä kaivoja. Miten on kaivon tarkastuksen ja veden laadun tarkkailu? Teet
    60 plus
    18
    210
  11. Huijausviesti

[VERO] Veroviranomaiset ovat päättäneet että saat hyvityksen. Saadaksesi tämän summan voit vierailla verkkosivuillamme..
    60 plus
    12
    208
  12. Ei hyvää päivää

Nyt on julkisuuteen tullut virallisia tietoja, että Marin itse perui lomansa. Hänellä ei siis ollut sijaista ja päämini
    60 plus
    64
    208
  13. Kolmiodraama

Olen lukenut viihdelehdestä silmät ymmyrkäisinä yhtä kolmiodraamaa. Tunnetun kihlaparin naispuolinen jäsen on tehnyt jo
    60 plus
    118
    203
  14. Eksyin tavaraviidakkoon

Meillä on on menossa suvun vanhan kesämökin, autotallin ja muutaman varaston tyhjennys. Maastouduin eilen sinne pelipai
    60 plus
    27
    197
  15. Sairaalabakteeri ja kohortti

Joku ano pauhaa ja huutaa koronasta. Ja vaatii porukkaa eristyksiin ja uusia laitoksia koronapotilaille. Ei tämä sadanv
    60 plus
    26
    197
  16. Vanha valokuva

" Suurentakaa perheenne. Välineet saatte meiltä" Tämä vanha mainos tuli mieleeni kun kävin Tuntikuvassa. Löysin veljeni
    60 plus
    2
    196
  17. Vuokralaisena helppoa

Hyvää huomenta palstaporukat. Nyt on vihdoin ihkaoikea talvi. Jes! Vuokralaisena asumisen helppous on rautaa. Lumet aur
    60 plus
    76
    195
  18. Suvakki ilmassa

Taannoin viherpipertäjä Aino Pennanen yritti estää koneen lähdön seisomalla paikallaan. Hän näki poliisiautoja ja poliis
    60 plus
    8
    192
  19. Poliisi epäilee hoivakodin työntekijää lääkevarkaudesta

"Poliisi epäilee: Palvelutalon työntekijä varasti huumaavia lääkkeitä – antoi tilalle keittosuolaliuosta Tänään klo 8:1
    60 plus
    18
    190
  20. Joulua odotellessa

Minäpä sain hienon viestin joulua ajatellen. Sanottiin näin: Jos olet oikein kiltti, joulupukki tulee käymään. Jos olet
    60 plus
    10
    189