2lesken

2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Loppui virta
Sairaus iski Nyt ollaan sitten vuodepotilaana. Kolmatta päivää. Iski yöllä hirveä mahasärky ja samalla selkäsärky. Maha28110- 3109
Sairaalan kutsuu
Nyt tuli sitten sairaalasta kirje operaatioon. Se jos onnistuisi, niin loppuisivat nämä myöhään- ja yövalvomiset. Olen a16108Pyörivä äänetön
Kaverukset kehittelivät uutta ideaa johonkin. Ei siitä oikein tullut mitään. Toinen ajankulukseen teki pyörivän häkkyrä4108KKokoomus haluaa viinit ruokakauppaan
Kokoomus haluaa viinit viinakaupasta ruokakauppaan. Eikös se ole loppujen lopuksi sama missä putelit myydään. Jos on juo20105Nordeapankki jumissa
No niin, tänään on eläkkeenmaksupäivä. Ja Nordeanpankin mobiili ei toimi. Onkohan tällä jotain tekemistä tuon kamalan Uk18103Wiskihaussi
Nythän täältä valuu porukkaa kahvipirttiin, siis 70 ja plus, ihan solkenaan. Kun me kuusikymppiset nyt valtaamme lopul71103Matkaongelma
Hyvät huomenet palstalaisille. Lunta tupruaa ulkona ja hoitokoira tykkää,kun kohtapuoliin haen hurmurin lenkille. Semmo74102Mökki on historiaa
Ollaanpa käyty vääntöä mökin myynnistä. Ostotarjous ja myyntisumma eivät ole ihan kohdannut. Loppuviikkoa kohden ostaj28101Että mä kärsin savusta
Taas pinna kiristyi eilenuaamulla kello 5, kun avasin makuuhuoneen oven tuulettaakseni. Talon vakiotupakoitsija istui te52101Mikä ihana savuton terassi
Nyt löytyi tarpeeksi korkea auktoriteetti sanomaan tupakoivalle talon akalle suorat sanat. Kyllä se on niin, että kun k52100Sielu murskana
Hyvää huomenta palstalaiset. Uusi päivä, ehkä parempi kuin eilinen. Nimittäin lopetin hoitokoiran lenkittämisen toista106100Kuningatar Elisabet II on kuollut
Kuningatar Elisabet II on kuollut Kuningatar Elisabet oli kuollessaan 96-vuotias. Kunnioittaen25100Satasote 01.01.2023
Nyt se on sitten totta. Ensivuoden alusta alkaa vihdoin se soteuudistus. Siitä on puhuttu ja kirjoitettu ties' kuinka k12100Ihana remppapiiskuri
Minut on hurmannut telkkarissa remonttipiiskuri. Mikä mies, mikä ulosoanti. Mikä karisma. Hänessä on haastetta kerrakse4099Hovimäki ihastuttaa
Ostin koko Hovimäki-sarjan dvd:nä. Olen aikoinaan katsonut tv:stä siitä joitakin jaksoja. Vähän niinkuin puolella silmä198Grönlantiin toivematka
Nyt mä lähden, en suinkaan suljettiin stadiin, vaan Grönlantiin. Niin jos sinne voi matkustaa. Siellä ovat baarit ja vii3297Luxushoitolaitos
Lueskelin juttua kuuluisasta ruhtinattaresta, joka palasi pitkältä reissultaan kotimaahansa. Samantien hän lähtikin tois2394Isää muistaen
25.11.1922 Piirtynyt päivämäärä mieleeni. Isäni syntymäpäivä. Hän on jo nukkunut pois. Vapaaehtoisena armeijaan 17- vuot793Yksinelävä reissuun
Hyvää huomenta täältä Länsi-Suomesta. Pakkasta on yli kymmenen astetta, mutta ei hätää. Olen lämpimässä kodissani ja juo7593