Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6303

1. Loppui virta

Sairaus iski Nyt ollaan sitten vuodepotilaana. Kolmatta päivää. Iski yöllä hirveä mahasärky ja samalla selkäsärky. Maha
    70 plus
    28
    110
  2. Auto jää Tuisku ja Käärijä

https://youtu.be/phFGtQETQTI Ja sitten vappumusaa
    60 plus
    3
    109
  3. Sairaalan kutsuu

Nyt tuli sitten sairaalasta kirje operaatioon. Se jos onnistuisi, niin loppuisivat nämä myöhään- ja yövalvomiset. Olen a
    60 plus
    16
    108
  4. Pyörivä äänetön

Kaverukset kehittelivät uutta ideaa johonkin. Ei siitä oikein tullut mitään. Toinen ajankulukseen teki pyörivän häkkyrä
    60 plus
    4
    108
  5. KKokoomus haluaa viinit ruokakauppaan

Kokoomus haluaa viinit viinakaupasta ruokakauppaan. Eikös se ole loppujen lopuksi sama missä putelit myydään. Jos on juo
    60 plus
    20
    105
  6. Nordeapankki jumissa

No niin, tänään on eläkkeenmaksupäivä. Ja Nordeanpankin mobiili ei toimi. Onkohan tällä jotain tekemistä tuon kamalan Uk
    60 plus
    18
    103
  7. Wiskihaussi

Nythän täältä valuu porukkaa kahvipirttiin, siis 70 ja plus, ihan solkenaan. Kun me kuusikymppiset nyt valtaamme lopul
    60 plus
    71
    103
  8. Matkaongelma

Hyvät huomenet palstalaisille. Lunta tupruaa ulkona ja hoitokoira tykkää,kun kohtapuoliin haen hurmurin lenkille. Semmo
    60 plus
    74
    102
  9. Mökki on historiaa

Ollaanpa käyty vääntöä mökin myynnistä. Ostotarjous ja myyntisumma eivät ole ihan kohdannut. Loppuviikkoa kohden ostaj
    60 plus
    28
    101
  10. Että mä kärsin savusta

Taas pinna kiristyi eilenuaamulla kello 5, kun avasin makuuhuoneen oven tuulettaakseni. Talon vakiotupakoitsija istui te
    60 plus
    52
    101
  11. Mikä ihana savuton terassi

Nyt löytyi tarpeeksi korkea auktoriteetti sanomaan tupakoivalle talon akalle suorat sanat. Kyllä se on niin, että kun k
    Ikäryhmät
    52
    100
  12. Sielu murskana

Hyvää huomenta palstalaiset. Uusi päivä, ehkä parempi kuin eilinen. Nimittäin lopetin hoitokoiran lenkittämisen toista
    60 plus
    106
    100
  13. Kuningatar Elisabet II on kuollut

Kuningatar Elisabet II on kuollut Kuningatar Elisabet oli kuollessaan 96-vuotias. Kunnioittaen
    60 plus
    25
    100
  14. Satasote 01.01.2023

Nyt se on sitten totta. Ensivuoden alusta alkaa vihdoin se soteuudistus. Siitä on puhuttu ja kirjoitettu ties' kuinka k
    60 plus
    12
    100
  15. Ihana remppapiiskuri

Minut on hurmannut telkkarissa remonttipiiskuri. Mikä mies, mikä ulosoanti. Mikä karisma. Hänessä on haastetta kerrakse
    60 plus
    40
    99
  16. Hovimäki ihastuttaa

Ostin koko Hovimäki-sarjan dvd:nä. Olen aikoinaan katsonut tv:stä siitä joitakin jaksoja. Vähän niinkuin puolella silmä
    Ikäryhmät
    1
    98
  17. Grönlantiin toivematka

Nyt mä lähden, en suinkaan suljettiin stadiin, vaan Grönlantiin. Niin jos sinne voi matkustaa. Siellä ovat baarit ja vii
    60 plus
    32
    97
  18. Luxushoitolaitos

Lueskelin juttua kuuluisasta ruhtinattaresta, joka palasi pitkältä reissultaan kotimaahansa. Samantien hän lähtikin tois
    60 plus
    23
    94
  19. Isää muistaen

25.11.1922 Piirtynyt päivämäärä mieleeni. Isäni syntymäpäivä. Hän on jo nukkunut pois. Vapaaehtoisena armeijaan 17- vuot
    60 plus
    7
    93
  20. Yksinelävä reissuun

Hyvää huomenta täältä Länsi-Suomesta. Pakkasta on yli kymmenen astetta, mutta ei hätää. Olen lämpimässä kodissani ja juo
    60 plus
    75
    93