Vapaa kuvaus

Alaston+kotirouva.

Aloituksia

4

Kommenttia

35

1. Vain+mielenkiinnosta.
  2. Kaunis+olet.
  3. Mikä+paino+indeksi?
  4. Auto+lipui+tallin+eteen.+Tajusin+mitä+se+aikoi.+Sopimus+oli+ollut+vain+yhdestä+kerrasta+tyttöjen+kyytiin+otosta.+Halusin+luistaa+tilanteesta,+en+vain+tiennyt+miten.+Se+tiesi+etten+haluaisi.+Sitä+panetti+liikaa+ja+minä+olin+sille+valmis+juttu.+En+ollut+ajatellut+tätä+joka+viikkoiseksi+riesaksi.+Ari+nousi+autosta.+Avasi+varaston+oven+ja+katsoi+minua+käskevästi+tuulilasin+lävitse.+Sen+posket+hehkui+punaisina.+Se+halusi+naida.+Oli+päättänyt+heittää+siemenensä+muualle+kuin+talouspaperiin.+Nousin+autosta+ja+luikahdin+hätäisesti+oviaukosta+sisälle.+Hävetti,+pelkäsin+jonkun+näkevän.+Ari+naurahti.+Sullahan+on+kiire+jo+saada.+Sisällä+kaikki+tapahtui+ripeästi.+Menin+kuin+vanha+tamma+tuttuun+pilttuuseen.+Asettauduin+suoraan+sohvan+taakse+odottamaan.+Laskin+kyynärpäät+sohvan+selkänojalle.+Yritin+koota+ajatuksiani.+Kädet+liukuivat+vaatteitteni+päällä.+Farkkujen+reisistä+paidan+kaulukseen+ne+tutkivat+minua.+Nykäisy+vei+paidan+pois+päältäni.+Sormet+avasi+vyön,+napin+ja+vetoketjun.+Housut+valahti+alas+turhankin+halukkaasti.+Nojasin+alastomana+mustaa+sohvaa+vastenArista+haistoi+innokkuuden.+Se+oli+päässyt+päämääräänsä.+Tiesi+saavansa+nyt.+Saisi+myös+tulevaisuudessa+milloin+vain+se+halusi.+Olin+varvemmin+käytettävissä+kuin+sen+vanhempien+auto.+Olin+alasti,+Arilla+vain+paita+päällä.+Housunsa+se+oli+potkaissut+pois.+Kalu+heilui+vapaasti.+Sen+hipaisu+säpsäytti.+Sormet+painuivat+sivuille+ja+peukalot+pakaroiden+väliin.+Aukenin+nätisti.+Työnsin+pakarani+Aria+vasten.+Halusin+vain+nopeasti+pois.+Aisa+oli+jäykkä.+Sojotti+suoraan+kohti+kattoa.+Ari+puristeli+kaluaan+pakaroillani.+Se+nautti+siitä.+Huokaisin,+oikaisin+selkäni.+Olin+paremmassa+etukumarassa+sen+sisään+työntymistä+varten.+Just+noin,+just+noin,+se+hoki.+Selkäni+oli+samassa+linjassa+kuin+sisään+pyrkivä+aisa.Alastomana+tallissa+availin+suutani+sanoakseni+jotain.+Ari+piti+kiinni+pakaroitani.+Olin+hiljaa+ja+odotin.+Sen+kädet+tuntui+lämpimiltä.+Polte+nousi+selkää+pitkin+ylös.+Vaatteet+oli+jossain.+Aivan+kuin+tamma+pakkopilttuussa.+Pakarat+aukeni.+Kosketus+töksähti+suoraan+anukseeni+mutta+Ari+vain+viivytteli.+Se+tiesi+pääsevänsä+sisälle+milloin+vain.+Ote+irtosi.+Teki+mieli+pyytää+sitä+hoitamaan+aloittamansa+homman.+Vilkaisin+taaksepäin+nähdäkseni+mitä+odotin.+Pitkä+ja+paksu+epätasaisella+varrella,+sellainen+kiilamainen+joka+paksunee+kärjestä+juureen+päin+mentäessä.+Odotin+sitä+jo+sisääni.+Tunnetta+kun+joka+työnnöllä+avaudun+lisää.+Terska+hohti+kuin+Petteri+Punakuonon+turpa.+Sopivasti+iso+että+tuntuu+kun+menee+sisälle.+Annoin+Arin+tehdä+mitä+se+halusi.+Olin+ihan+tyyni.+Peitin+sen+minulle+aiheuttaman+nautinnon.+Halusin+sen+tietävän+että+tämä+on+sen+juttu.+Ei+minun.+Ylös+alas,+ylös+alas+Ari+kirnusi.+Ylös+alas,+se+lopetti+äkisti.+Se+tunsi+minun+kehoni.+Ryöppysin+pitkin+sohvan+takaosaa.+Huohotukseni+täytti+koko+tallin.+Polveni+sulivat.+Valuin+hitaasti+alaspäin.+Ari+oli+paikallaan.+Sen+sänki+pisteli+ihoani.+Istuin+koko+painollani+sen+oksassa.+Hihitys+kuului+selkäni+takaa.+Sormet+levittivät+pakarani.+Nussiminen+jatkui.+Siemenet+syöksyivät+sisääni.+Ari+jatkoi+vähän+aikaa.+Sai+minut+uudestaan+jäykäksi.+Jäin+yksin+paikoilleni.+Seisoin+hölmönä+kalu+jäykkäni.+Jos+haluat+lisää,+se+sanoi,+voit+hoitaa+sen+itse.+Pukeuduin,+en+tiennyt+mitä+sanoa.+Hei,+se+sanoi.+Nyökkäsin+ja+poistuin+ulos.
  5. Auto+lipui+tallin+eteen.+Tajusin+mitä+se+aikoi.+Sopimus+oli+ollut+vain+yhdestä+kerrasta+tyttöjen+kyytiin+otosta.+Halusin+luistaa+tilanteesta,+en+vain+tiennyt+miten.+Se+tiesi+etten+haluaisi.+Sitä+panetti+liikaa+ja+minä+olin+sille+valmis+juttu.+En+ollut+ajatellut+tätä+joka+viikkoiseksi+riesaksi.+Ari+nousi+autosta.+Avasi+varaston+oven+ja+katsoi+minua+käskevästi+tuulilasin+lävitse.+Sen+posket+hehkui+punaisina.+Se+halusi+naida.+Oli+päättänyt+heittää+siemenensä+muualle+kuin+talouspaperiin.+Nousin+autosta+ja+luikahdin+hätäisesti+oviaukosta+sisälle.+Hävetti,+pelkäsin+jonkun+näkevän.+Ari+naurahti.+Sullahan+on+kiire+jo+saada.+Sisällä+kaikki+tapahtui+ripeästi.+Menin+kuin+vanha+tamma+tuttuun+pilttuuseen.+Asettauduin+suoraan+sohvan+taakse+odottamaan.+Laskin+kyynärpäät+sohvan+selkänojalle.+Yritin+koota+ajatuksiani.+Kädet+liukuivat+vaatteitteni+päällä.+Farkkujen+reisistä+paidan+kaulukseen+ne+tutkivat+minua.+Nykäisy+vei+paidan+pois+päältäni.+Sormet+avasi+vyön,+napin+ja+vetoketjun.+Housut+valahti+alas+turhankin+halukkaasti.+Nojasin+alastomana+mustaa+sohvaa+vastenArista+haistoi+innokkuuden.+Se+oli+päässyt+päämääräänsä.+Tiesi+saavansa+nyt.+Saisi+myös+tulevaisuudessa+milloin+vain+se+halusi.+Olin+varvemmin+käytettävissä+kuin+sen+vanhempien+auto.+Olin+alasti,+Arilla+vain+paita+päällä.+Housunsa+se+oli+potkaissut+pois.+Kalu+heilui+vapaasti.+Sen+hipaisu+säpsäytti.+Sormet+painuivat+sivuille+ja+peukalot+pakaroiden+väliin.+Aukenin+nätisti.+Työnsin+pakarani+Aria+vasten.+Halusin+vain+nopeasti+pois.+Aisa+oli+jäykkä.+Sojotti+suoraan+kohti+kattoa.+Ari+puristeli+kaluaan+pakaroillani.+Se+nautti+siitä.+Huokaisin,+oikaisin+selkäni.+Olin+paremmassa+etukumarassa+sen+sisään+työntymistä+varten.+Just+noin,+just+noin,+se+hoki.+Selkäni+oli+samassa+linjassa+kuin+sisään+pyrkivä+aisa.Alastomana+tallissa+availin+suutani+sanoakseni+jotain.+Ari+piti+kiinni+pakaroitani.+Olin+hiljaa+ja+odotin.+Sen+kädet+tuntui+lämpimiltä.+Polte+nousi+selkää+pitkin+ylös.+Vaatteet+oli+jossain.+Aivan+kuin+tamma+pakkopilttuussa.+Pakarat+aukeni.+Kosketus+töksähti+suoraan+anukseeni+mutta+Ari+vain+viivytteli.+Se+tiesi+pääsevänsä+sisälle+milloin+vain.+Ote+irtosi.+Teki+mieli+pyytää+sitä+hoitamaan+aloittamansa+homman.+Vilkaisin+taaksepäin+nähdäkseni+mitä+odotin.+Pitkä+ja+paksu+epätasaisella+varrella,+sellainen+kiilamainen+joka+paksunee+kärjestä+juureen+päin+mentäessä.+Odotin+sitä+jo+sisääni.+Tunnetta+kun+joka+työnnöllä+avaudun+lisää.+Terska+hohti+kuin+Petteri+Punakuonon+turpa.+Sopivasti+iso+että+tuntuu+kun+menee+sisälle.+Annoin+Arin+tehdä+mitä+se+halusi.+Olin+ihan+tyyni.+Peitin+sen+minulle+aiheuttaman+nautinnon.+Halusin+sen+tietävän+että+tämä+on+sen+juttu.+Ei+minun.+Ylös+alas,+ylös+alas+Ari+kirnusi.+Ylös+alas,+se+lopetti+äkisti.+Se+tunsi+minun+kehoni.+Ryöppysin+pitkin+sohvan+takaosaa.+Huohotukseni+täytti+koko+tallin.+Polveni+sulivat.+Valuin+hitaasti+alaspäin.+Ari+oli+paikallaan.+Sen+sänki+pisteli+ihoani.+Istuin+koko+painollani+sen+oksassa.+Hihitys+kuului+selkäni+takaa.+Sormet+levittivät+pakarani.+Nussiminen+jatkui.+Siemenet+syöksyivät+sisääni.+Ari+jatkoi+vähän+aikaa.+Sai+minut+uudestaan+jäykäksi.+Jäin+yksin+paikoilleni.+Seisoin+hölmönä+kalu+jäykkäni.+Jos+haluat+lisää,+se+sanoi,+voit+hoitaa+sen+itse.+Pukeuduin,+en+tiennyt+mitä+sanoa.+Hei,+se+sanoi.+Nyökkäsin+ja+poistuin+ulos.
  6. Auto+lipui+tallin+eteen.+Tajusin+mitä+se+aikoi.+Sopimus+oli+ollut+vain+yhdestä+kerrasta+tyttöjen+kyytiin+otosta.+Halusin+luistaa+tilanteesta,+en+vain+tiennyt+miten.+Se+tiesi+etten+haluaisi.+Sitä+panetti+liikaa+ja+minä+olin+sille+valmis+juttu.+En+ollut+ajatellut+tätä+joka+viikkoiseksi+riesaksi.+Ari+nousi+autosta.+Avasi+varaston+oven+ja+katsoi+minua+käskevästi+tuulilasin+lävitse.+Sen+posket+hehkui+punaisina.+Se+halusi+naida.+Oli+päättänyt+heittää+siemenensä+muualle+kuin+talouspaperiin.+Nousin+autosta+ja+luikahdin+hätäisesti+oviaukosta+sisälle.+Hävetti,+pelkäsin+jonkun+näkevän.+Ari+naurahti.+Sullahan+on+kiire+jo+saada.+Sisällä+kaikki+tapahtui+ripeästi.+Menin+kuin+vanha+tamma+tuttuun+pilttuuseen.+Asettauduin+suoraan+sohvan+taakse+odottamaan.+Laskin+kyynärpäät+sohvan+selkänojalle.+Yritin+koota+ajatuksiani.+Kädet+liukuivat+vaatteitteni+päällä.+Farkkujen+reisistä+paidan+kaulukseen+ne+tutkivat+minua.+Nykäisy+vei+paidan+pois+päältäni.+Sormet+avasi+vyön,+napin+ja+vetoketjun.+Housut+valahti+alas+turhankin+halukkaasti.+Nojasin+alastomana+mustaa+sohvaa+vastenArista+haistoi+innokkuuden.+Se+oli+päässyt+päämääräänsä.+Tiesi+saavansa+nyt.+Saisi+myös+tulevaisuudessa+milloin+vain+se+halusi.+Olin+varvemmin+käytettävissä+kuin+sen+vanhempien+auto.+Olin+alasti,+Arilla+vain+paita+päällä.+Housunsa+se+oli+potkaissut+pois.+Kalu+heilui+vapaasti.+Sen+hipaisu+säpsäytti.+Sormet+painuivat+sivuille+ja+peukalot+pakaroiden+väliin.+Aukenin+nätisti.+Työnsin+pakarani+Aria+vasten.+Halusin+vain+nopeasti+pois.+Aisa+oli+jäykkä.+Sojotti+suoraan+kohti+kattoa.+Ari+puristeli+kaluaan+pakaroillani.+Se+nautti+siitä.+Huokaisin,+oikaisin+selkäni.+Olin+paremmassa+etukumarassa+sen+sisään+työntymistä+varten.+Just+noin,+just+noin,+se+hoki.+Selkäni+oli+samassa+linjassa+kuin+sisään+pyrkivä+aisa.Alastomana+tallissa+availin+suutani+sanoakseni+jotain.+Ari+piti+kiinni+pakaroitani.+Olin+hiljaa+ja+odotin.+Sen+kädet+tuntui+lämpimiltä.+Polte+nousi+selkää+pitkin+ylös.+Vaatteet+oli+jossain.+Aivan+kuin+tamma+pakkopilttuussa.+Pakarat+aukeni.+Kosketus+töksähti+suoraan+anukseeni+mutta+Ari+vain+viivytteli.+Se+tiesi+pääsevänsä+sisälle+milloin+vain.+Ote+irtosi.+Teki+mieli+pyytää+sitä+hoitamaan+aloittamansa+homman.+Vilkaisin+taaksepäin+nähdäkseni+mitä+odotin.+Pitkä+ja+paksu+epätasaisella+varrella,+sellainen+kiilamainen+joka+paksunee+kärjestä+juureen+päin+mentäessä.+Odotin+sitä+jo+sisääni.+Tunnetta+kun+joka+työnnöllä+avaudun+lisää.+Terska+hohti+kuin+Petteri+Punakuonon+turpa.+Sopivasti+iso+että+tuntuu+kun+menee+sisälle.+Annoin+Arin+tehdä+mitä+se+halusi.+Olin+ihan+tyyni.+Peitin+sen+minulle+aiheuttaman+nautinnon.+Halusin+sen+tietävän+että+tämä+on+sen+juttu.+Ei+minun.+Ylös+alas,+ylös+alas+Ari+kirnusi.+Ylös+alas,+se+lopetti+äkisti.+Se+tunsi+minun+kehoni.+Ryöppysin+pitkin+sohvan+takaosaa.+Huohotukseni+täytti+koko+tallin.+Polveni+sulivat.+Valuin+hitaasti+alaspäin.+Ari+oli+paikallaan.+Sen+sänki+pisteli+ihoani.+Istuin+koko+painollani+sen+oksassa.+Hihitys+kuului+selkäni+takaa.+Sormet+levittivät+pakarani.+Nussiminen+jatkui.+Siemenet+syöksyivät+sisääni.+Ari+jatkoi+vähän+aikaa.+Sai+minut+uudestaan+jäykäksi.+Jäin+yksin+paikoilleni.+Seisoin+hölmönä+kalu+jäykkäni.+Jos+haluat+lisää,+se+sanoi,+voit+hoitaa+sen+itse.+Pukeuduin,+en+tiennyt+mitä+sanoa.+Hei,+se+sanoi.+Nyökkäsin+ja+poistuin+ulos.
  7. Pidin+tarinasta.