Olen jo reippaasti yli 40 v enkä ole koskaan saanut seksiä naiselta. Olen vaan niin ruma ettei kukaan ole halunnut tutustua. Jopa naiset panee rikollisia murhaajiakin mutta minuun eivät halua tutustua. No minkäs teet, en saanut päättää sitä miltä näytän. Uskoin nuorena että saan seksiä, vaimon ja lapsiakin mutta en ole saanut vaikka melko hyvä elämä ollut, nyt ei vaan ole töitäkään ollut kahteen vuoteen. Velkaa kuitenkaan ei ole, olen terve vaikka vähän lihonut mutta urheilen ja uskon että saan 10 kg painoa alas ensi vuonna. No näin tää elämä meni ikuisesti yksin.
Olen liian ruma saamaan seksiä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi olipa nolo vuodatus
- Anonyymi
Semmoista se välillä on itse 18v ja etäsuhteessa voin sanoa että kyllähä se kelpais päästä vähn intiimimpiin puuhiin mutta kyllä kaikille joku löytyy näin uskon itse sillä en ole myöskään mikään ilo silmille omasta mielestä
- Anonyymi
Minkäs sille voi jos luoja ei MR. Finlandin näköä ja kokoa ole suonut.
Rumalle ukolle kelpaa mikä vain vaikka hampaaton pöperö maija
Asia voi olla myös itsetuntokysymys. Naiset haistaa jos et kunnioita itseäsi.
- Anonyymi
Minnoon sivu 64v eikä rumaakaan naista oo saanu, toisilla on joka sormelle, toiset jää ilman. Yksinäisyys on kohtaloni, sen olen jo hyväksynyt, ei sitä muutella voi ehjin nahoin. Elämässä on paljon, paljon muutakin kuin vittu ja sen krooninen puutostauti.
- Anonyymi
Sama ongelmahan se on sullakin.Olet vuosia vongannut ja tulos on nolla.Jos ei ole oppinut elämässään kirjoittamaan kuin 2 lausetta mitä toistelet joka puolella.Ei kai se ihme ole kun ilman jäät.Idiootti yrittää esittää olis muka joskus saannut.
- Anonyymi
Oletko ikinä nähnyt s/m aiheisia lehtiä/filmejä? Niissähän touhutaan nahka/kumihuppu päässä...
Vai onko kalun kokokin ongelma?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174