Miten maksu? Kysymys teille jotka myytte seksiä rahasta. Ajatus on pitkästä asiakassuhteesta. Ei kertaluonteinen tapaaminen.
-Maksatte vuokran pankkisiirtola asunnon omistaja tilille. Teillä on tilille pankkikortti jolla voitte nostaa rahat. Siis raha ei näy?.
- Vierailun jälkeen asiakas jättää rahat kirjekuoressa kahvikeittimen viereen?
-Asiakas heittää setelit sängylle mihin olet asettautunut. Kaikki pieniä seteleitä.
Miten maksetaan seksikstä pitkässä suhteessa.
16
261
Vastaukset
- Anonyymi
Teen jalka hoitoja ammatikseni ja samalla myyn itseäni. Asiakas saa kuitin hoidoista josta maksan verot. Hinta hieman edullisempi vaki asiakkaalle kun käy säännölliseti hoidossa.
- Anonyymi
Väärin! Todellakaan päässäni ei vikaa. Jossakin yhteydessä kiihotun kun mies nimittelee rakastellessa jakorasiaksi sekä huoraksi jopa nartuksi😁
- Anonyymi
Missä päin voisin käydä ja olla sul asiakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin voisin käydä ja olla sul asiakas
Mielelläni otan uusia vaki asiakkaita yritän antaa hyvän hoidon jotta asiakas tulee aina uudelleen😊
- Anonyymi
Mistäpäin olet?
- Anonyymi
Lahdessa asun.
Miten hankit asiakkaita? Kysytkö niiltä jotka käy jalkahoidossa?
Vai ilmoitteletko netissä? Onko sinulla monta vakiasiakasta?- Anonyymi
Kysytkö mielen kiinnosta ai teetkö tutkimusta?
- Anonyymi
Mä oon tuollaisessa Sugarbaby suhteessa 58 vuotiaan miehen kanssa. Hän maksaa firmansa kautta mulle kuukausipalkkaa. Ja tietenkin kaikki matkakulut, kun olen seuralaisena hänen mukanaan.
- Anonyymi
No joopa, tuohan on fiksua, vähentää panonsa verotuksessa. Ooks minkä ikäinen ?
- Anonyymi
Olen 22 v.
Anonyymi kirjoitti:
Olen 22 v.
Onko teillä ollut kauan suhde?
Millainen on sinun peitetarina firmassa? Onko sinulla nimellinen työ sielä?
- Anonyymi
Piikki auki ravintolassa ja käyn joka päivä syömässä. Maksaja käy kylässä milloin huvittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164