Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

208

Kommenttia

4697

1. Turmele+on+ns+Kaanaan+kieltä.+Vellujen+omaa+kieltä+ja+tarkoittaa+vihaista+ja+katkeraa+mieltä.
  2. Oletko+todella+noin+käsitysesteellinen+vai+heittäydytkö+pöhkökustaaksi?Hebr.+9:28+samoin+Kristuskin,+kerran+uhrattuna+ottaakseen+pois+monien+synnit,+on+toistamiseen+ilman+syntiä+ilmestyvä+pelastukseksi+niille,+jotka+häntä+odottavat.Jes.+53:12+Sentähden+minä+jaan+hänelle+osan+suurten+joukossa,+ja+väkevien+kanssa+hän+saalista+jakaa;+sillä+hän+antoi+sielunsa+alttiiksi+kuolemaan,+ja+hänet+luettiin+pahantekijäin+joukkoon,+hän+kantoi+monien+synnit,+ja+hän+rukoili+pahantekijäin+puolesta.+Matt.+26:28+sillä+tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+monen+edestä+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.+Room.+5:6+Sillä+meidän+vielä+ollessamme+heikot+kuoli+Kristus+oikeaan+aikaan+jumalattomien+edestä.+Room.+5:7+Tuskinpa+kukaan+käy+kuolemaan+jonkun+vanhurskaan+edestä;+hyvän+edestä+joku+mahdollisesti+uskaltaa+kuolla.+Room.+5:8+Mutta+Jumala+osoittaa+rakkautensa+meitä+kohtaan+siinä,+että+Kristus,+kun+me+vielä+olimme+syntisiä,+kuoli+meidän+edestämme.+>+SiirryFil.+3:20+Mutta+meillä+on+yhdyskuntamme+taivaissa,+ja+sieltä+me+myös+odotamme+Herraa+Jeesusta+Kristusta+Vapahtajaksi,1Piet.+2:24+joka+"itse+kantoi+meidän+syntimme"+ruumiissansa+ristinpuuhun,+että+me,+synneistä+pois+kuolleina,+eläisimme+vanhurskaudelle;+ja+hänen+"haavainsa+kautta+te+olette+paratut."1Piet.+3:18+Sillä+myös+Kristus+kärsi+kerran+kuoleman+syntien+tähden,+vanhurskas+vääräin+puolesta,+johdattaaksensa+meidät+Jumalan+tykö;+hän,+joka+tosin+kuoletettiin+lihassa,+mutta+tehtiin+eläväksi+hengessä
  3. 208 / 235