Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

207

Kommenttia

4687

1. Mietin+onko+jo+väite+syntien+poispanemisesta+pilkkaa.20:9+Kuka+voi+sanoa:+"Olen+puhdistanut+sydämeni,+olen+puhdas+synnistäni"?
  2. Niinpä.
  3. Kyllä+r+kirjoittaa+asiaa+ja+on+syvästi+Raamatun+tunteva+mies.+Kyllä+tämä+maallinen+vuonna+1948+perustettu+Israelin+valtio+on+se+Jeesuksen+ennustama+viikunapuun+oksa+joka+on+merkkinä+suven+tulosta.Matt24:24+Sillä+vääriä+kristuksia+ja+vääriä+profeettoja+nousee,+ja+he+tekevät+suuria+tunnustekoja+ja+ihmeitä,+niin+että+eksyttävät,+jos+mahdollista,+valitutkin.+24:25+Katso,+minä+olen+sen+teille+edeltä+sanonut.+24:26+Sentähden,+jos+teille+sanotaan:+'Katso,+hän+on+erämaassa',+niin+älkää+menkö+sinne,+tahi:+'Katso,+hän+on+kammiossa',+niin+älkää+uskoko24:27+Sillä+niinkuin+salama+leimahtaa+idästä+ja+näkyy+hamaan+länteen,+niin+on+oleva+Ihmisen+Pojan+tulemus.+24:28+Missä+raato+on,+sinne+kotkat+kokoontuvat.+24:29+Mutta+kohta+niiden+päivien+ahdistuksen+jälkeen+aurinko+pimenee,+eikä+kuu+anna+valoansa,+ja+tähdet+putoavat+taivaalta,+ja+taivaitten+voimat+järkkyvät.+24:30+Ja+silloin+Ihmisen+Pojan+merkki+näkyy+taivaalla,+ja+silloin+kaikki+maan+sukukunnat+parkuvat;+ja+he+näkevät+Ihmisen+Pojan+tulevan+taivaan+pilvien+päällä+suurella+voimalla+ja+kirkkaudella24:31+Ja+hän+lähettää+enkelinsä+suuren+pasunan+pauhatessa,+ja+he+kokoavat+hänen+valittunsa+neljältä+ilmalta,+taivasten+ääristä+hamaan+toisiin+ääriin.+32+Mutta+oppikaa+viikunapuusta+vertaus:+kun+sen+oksa+jo+on+tuore+ja+lehdet+puhkeavat,+niin+te+tiedätte,+että+kesä+on+lähellä.24:33+Samoin+te+myös,+kun+näette+tämän+kaiken,+tietäkää,+että+se+on+lähellä,+oven+edessä