Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

207

Kommenttia

4687

1. Saalemi+sitä+ja+tätä+ja+aivan+mielikuvituksellisia+valhepohjalla+olevia+syytöksiä.Tuon+Raamatun+totuuksia+esille+ja+jos+se+aiheuttaa+pahaa+oloa+niin+on+syytä+katsoa+peiliin.
  2. Juuri+noin+se+menee!
  3. Lukekaa+Roomalaiskirjeen+koko++10.+Luku+nIin+huomaatte+mitä+vl-puhujat+jättävät+sanomatta.Roomalaiskirje:10:1+Veljet,+minä+toivon+sydämestäni+ja+rukoilen+Jumalaa+heidän+edestänsä,+että+he+pelastuisivat.+10:2+Sillä+minä+todistan+heistä,+että+heillä+on+kiivaus+Jumalan+puolesta,+mutta+ei+taidon+mukaan;+10:3+sillä+kun+he+eivät+tunne+Jumalan+vanhurskautta,+vaan+koettavat+pystyttää+omaa+vanhurskauttaan,+eivät+he+ole+alistuneet+Jumalan+vanhurskauden+alle.+10:4+Sillä+Kristus+on+lain+loppu,+vanhurskaudeksi+jokaiselle,+joka+uskoo.+10:5+Kirjoittaahan+Mooses+siitä+vanhurskaudesta,+joka+laista+tulee,+että+ihminen,+joka+sen+täyttää,+on+siitä+elävä.+10:6+Mutta+se+vanhurskaus,+joka+uskosta+tulee,+sanoo+näin:+"Älä+sano+sydämessäsi:+Kuka+nousee+taivaaseen?"+se+on:+tuomaan+Kristusta+alas,+10:7+tahi:+"Kuka+astuu+alas+syvyyteen?"+se+on:+nostamaan+Kristusta+kuolleista.+10:8+Mutta+mitä+se+sanoo?+"Sana+on+sinua+lähellä,+sinun+suussasi+ja+sinun+sydämessäsi";+se+on+se+uskon+sana,+jota+me+saarnaamme.10:9+Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut;+10:10+sillä+sydämen+uskolla+tullaan+vanhurskaaksi+ja+suun+tunnustuksella+pelastutaan.+10:11+Sanoohan+Raamattu:+"Ei+yksikään,+joka+häneen+uskoo,+joudu+häpeään."+10:12+Tässä+ei+ole+erotusta+juutalaisen+eikä+kreikkalaisen+välillä;+sillä+yksi+ja+sama+on+kaikkien+Herra,+rikas+antaja+kaikille,+jotka+häntä+avuksi+huutavat.+>+Jakeen+lisätiedot10:13+Sillä+"jokainen,+joka+huutaa+avuksi+Herran+nimeä,+pelastuu."10:14+Mutta+kuinka+he+huutavat+avuksensa+sitä,+johon+eivät+usko?+Ja+kuinka+he+voivat+uskoa+siihen,+josta+eivät+ole+kuulleet?+Ja+kuinka+he+voivat+kuulla,+ellei+ole+julistajaa?+10:15+Ja+kuinka+kukaan+voi+julistaa,+ellei+ketään+lähetetä?+Niinkuin+kirjoitettu+on:+"Kuinka+suloiset+ovat+niiden+jalat,+jotka+hyvää+sanomaa+julistavat!"10:16+Mutta+eivät+kaikki+ole+olleet+kuuliaisia+evankeliumille.+Sillä+Esaias+sanoo:+"Herra,+kuka+uskoo+meidän+saarnamme?"+10:17+Usko+tulee+siis+kuulemisesta,+mutta+kuuleminen+Kristuksen+sanan+kautta.+10:18+Mutta+minä+kysyn:+eivätkö+he+ole+kuulleet?+Kyllä+ovat:+"Heidän+äänensä+on+kulkenut+kaikkiin+maihin,+ja+heidän+sanansa+maan+piirin+ääriin."+10:19+Minä+kysyn:+eikö+Israelilla+ole+ollut+siitä+tietoa?+Ensiksi+jo+Mooses+sanoo:+"Minä+herätän+teidän+kiivautenne+kansan+kautta,+joka+ei+ole+kansa,+ymmärtämättömän+kansan+kautta+minä+teitä+kiihoitan.10:20+Ja+Esaias+on+rohkea+ja+sanoo:+"Minut+ovat+löytäneet+ne,+jotka+eivät+minua+etsineet;+minä+olen+ilmestynyt+niille,+jotka+eivät+minua+kysyneet."+10:21+Mutta+Israelista+hän+sanoo:+"Koko+päivän+minä+olen+ojentanut+käsiäni+tottelematonta+ja+uppiniskaista+kansaa+kohden.
  4. Raamattu+on+sitä+mieltä!Raamatussa+on+että+synti+hävitetään+ja+synnin+alkujuuri+saatana.+Perkeleelle+enkeleineen+valmistetaan+tulijärvi+johon+pääsevät+myös+tottelemattomat+ihmiset.+Joten+älä+pelkää+että+helvetti+jäisi+syttymättä.+Jokainen+kuollut+herätetään+ylösnousemuksen+Jeesuksen+toimesta.+Totuutta+Rakastavat+Herraan+turvaavat+saavat+palkakseen+ikuisen+elämän.MUTTA++se+on+toinen+KUOLEMA+tottelemattomille,.Koska,+jos+syntisiä+piinattaisiin+ikuisesti,+silloin+ikuistettaisiin+myös+synti.+Synti+saatanoineen+kuitenkin+hävitetään+pois.+Se+on+siis+ikuinen+kadotus+ja+ero+Herrasta.
  5. Osuva+analyysi