ajatuksetovatilmaisia

Aloituksia
371
Kommenttia
1262
Sisällysluettelo aloitteeseen
Sisällysluettelo aloitteeseen 9794 Huostaanotto on kiellettävä ja korvattava perhelaitoksella Sisällysluettelo 1 Aloit077Mennyt ja tuleva sossun kaa
Mennyt Sosiaalityöntekijä huomaa -isän pitkään jatkuneet mielenterveyshuolet, vaikka he pitivät minua persoonana, jos376Lastensuojelu on illuusio
Illuusio on tosiasioiden vastainen käsitys. Rehellinen perhetyö on oikea nimi, eikä siinä eristetä vanhempia. Lastensuo1375Tunnetko vastustajasi lastensuojelun?
Joku kirjoitti: "Tää tällainen poliittinen, ideologinen painostus on hyvin tyypillistä sosiaalityössä, jos et ajattele k175Asia pähkinänkuoressa (huostaanotto on kiellettävä)
Vialla on vain paikallisen sosiaalityön naiset, joille on annettu valta tehdä isoja syntejä. Pakkohoitoperinne ja oletus1075Eduskunnan väärä kuva lastensuojelusta
2.4. Päättäjien väärä kuva ongelmasta Joku kirjoitti: "Eduskunnan päättäjät ei ikinä ota puheeksi lasten huostaanottoja"175Kotihoidon lisääminen ei ratkaise lasun halua huostaan
https://www.suomenuutiset.fi/lastensuojelussa-monia-ongelmia-maenpaa-lisaisi-perheille-kotiin-tuotavaa-apua/?fbclid=IwAR274Lastensuojelu pitää pysäyttää
Sosiaalityöntekijä muuttaa totuutta taustaoletuksien mukaan ja tekaisee väitteitä. Näitä väitteitä ei koskaan arvioida k1074Oletteko tämän kauhun syypäät?
Suojjelun vääryys ei haittaa Lastensuojelu on todellisuudessa tällaista: Lastensuojelun tarkoitus on suojella lasta sin373DJ: EI Saa Soittaa
Olen joskus kysynyt Disco Housea ja Rhytm and Bluesia ja kuullut muiden kysyvän toiveen yökerhon DJ:ltä. Yökerhon tehtäv071Lastensuojelun saavutukset pähkinänkuoressa
Lastensuojelu pähkinänkuoressa 1. Sossu tekee yhteenvedon muiden arvioista. He eivät pysty itse arvioimaan, tapaa perhe171Huostaanoton syiden tekaisu
Poikani vietiin huostaan niskurointini takia Minua syytetään pahasta puheesta lapselle. Sosiaalityöntekijä kuitenkin va870Huostat on korvattava perhelaitoksella on perusteellisempi kuin johtavien kriitikoiden aikeet
Sain yhteyden maan johtavaan lastensuojelukriitikkoon. Hän ja hänen tukijoukkonsa aikovat lopettaa lastensuojelun avohuo268Lastensuojelu on jo äärioikeistoa
Se on jo lyönyt itsensä läpi Suomessa määritelmän mukaan. Ja keskiluokka ajattelee, että "en mä tarkalleen tiedä, miksi068Lastensuojelu on harhainen ja väärin
Lastensuojelulla on rajaton tulkintavapaus. Se tekee päätöksiä tulkinnoista. Lastensuojelu kutsuu itseään hoitopalveluks068Huostapsykoosi lastensuojelussa
Sosiaalityöntekijöillä ei edes pitäisi olla vaatimusta tietää kaikki ihmisten yksityiselämästä. Varsinkaan kun töissä on6868Uudistuspaketti viivästyy kokonaisuudistuksella
Eduskunnan oikeusasiamies: Ihmiset ovat hädissään "Suurin häviäjä on tietysti lapsi" – Kodin ulkopuolisten sijoitusten168Aloitteen johtopäätökset
Lastensuojelun avohuolto on korvattava perhelaitoksella eli huostaanotto on kiellettävä Aloitteen johtopäätökset 1. So364Lastensuojelun mielivaltainen oikeus lapsiimme korjattava
7.10.2020 Aloitteen muoto Ehdotus lainvalmisteluun ryhtymisestä https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7239 2500 al063Lastensuojelua täytyy vastustaa
Lastensuojelua täytyy vastustaa Lastensuojelutoimisto puhuu huolista, joka kuulostaa hypoteettiselta. Ne ovat valehtelu1363