Huostaanoton syiden tekaisu

Poikani vietiin huostaan niskurointini takia

Minua syytetään pahasta puheesta lapselle. Sosiaalityöntekijä kuitenkin vaihtelee syytteen aihetta ihan mihin tahansa sen mukaan, miten he voivat saada minut tottelevaiseksi. Pojallani ei ole mitään teoistani seuranneita oireita tai vaikeuksia. He vain vetoavat huoleen ja väittävät, että se saattaa joskus aiheuttaa ongelmia, jos en tottele heitä! He ylläpitävät huostaa vain siksi, että kyseenalaistan syytteet.

Sosiaalityöntekijä pitää leikkisyyttä, tasavertaisuutta ja autoritarismin puutetta lapsellisuutena ja olettaa, että puhun lapselle siksi niin kuin en tajuaisi aikuisen roolia. Toinen tapa, jolla he syyttävät puhetta on huostaanotosta puhuminen.

8

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Jos ongelman syy kerran on vain siinä, että käyttäydyt kuin täysi mulkku, niin miten olisi sellainen yksinkertainen ratkaisu, että lakkaisit käyttäytymistä kuin täysi mulkku?

• Anonyymi

Eiköhän ne viranomaiset ole itse niskoitelleet kansalaisille.

• Poikani vietiin huostaan niskurointini takia

Minua syytetään pahasta puheesta lapselle. Sosiaalityöntekijä kuitenkin vaihtelee syytteen aihetta ja vääristelee terveet asiamme sairaiksi miten tahansa huolen käsitteen varjolla sen mukaan, miten he voivat saada minut tottelevaiseksi. Pojallani ei ole mitään teoistani seuranneita oireita tai vaikeuksia. He vain vetoavat huoleen ja väittävät, että se saattaa joskus aiheuttaa ongelmia, jos en tottele heitä! He ylläpitävät huostaa vain siksi, että kyseenalaistan syytteet.

Sosiaalityöntekijä pitää leikkisyyttä, tasavertaisuutta ja autoritarismin puutetta lapsellisuutena ja olettaa, että puhun lapselle siksi niin kuin en tajuaisi aikuisen roolia. Toinen tapa, jolla he syyttävät puhettani on huostaanotosta puhumiseni.

Muut tekosyyt, joihin sosiaalityöntekijät tarrautuvat ovat autossa istuminen, äidin yksin jättämispuhe kerran, omat huostaanottopuheeni, ruokavalio sekä äidin ja minun sopima lapsen hoito tarpeen mukaan äidin tekemän avioeron jälkeen. Ne ovat kaikki epätosia. Lastensuojelu haluaa, että tottelen heidän verukkeitaan, jotka olivat valheellisia. En tehnyt niin ja siksi rankaisevat meitä huostaanotolla.

Alla on numeroituna virkailijoiden virheet, joista keskustelun he
      estävät. Siksi pyydän keskustelua ja huostan purkua
      hallinto-oikeudelta. Mielenterveyshäiriömme tekaistiin ilmeisesti
      siitä syystä, että en vapaaehtoisesti tottele mitä tahansa kuritusta.

https://docs.google.com/file/d/1Ky-DbrY_fl3z2S4oNRXjH9DBaXCpy78U/edit?usp=docslist_api&filetype=msword

• Anonyymi

Olet oikealla asenteella liikkeellä, kun otit yhteyttä hallinto-oikeuteen.
        Kaikki mieleterveysdiagnoosit ovat tekaistuja eli pseudotieteellisiä, sillä psykiatria ja psykologia ovat pseudotieteellisiä.

Sosiaalityöntekijät haluavat teidän siirtyvän vegaanivillitykseen, jotta B12-vitamiinin puutokset näkyisivät mahdollisimman nopeasti.
        Mainitsemasi "Sosiaalityöntekijä pitää leikkisyyttä, tasavertaisuutta ja autoritarismin puutetta lapsellisuutena" viestii siitä, että he eivät itse noudata nykyajan kasvatusvaatimuksia, jotka taas sinä tunnet. Nykyäänhän on vapaa kasvatus, ei autoritäärinen eikä auktoriteettinen kasvatus.

• Anonyymi

Oikeasti hae nyt sitä ammattiapua ongelmiisi sen sijaan että uliset täällä aikuinen mies.

• Anonyymi

Hae ite. Viranomaisten pitäisi oppia olemaan ihmisiksi.

• Anonyymi

Suomeen ollaan tekemässä uutta sisältöverkkoa
      https://aava.network

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3043
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe