Sain yhteyden maan johtavaan lastensuojelukriitikkoon. Hän ja hänen tukijoukkonsa aikovat lopettaa lastensuojelun avohuollon ja siirtää sen peruspalveluiden piiriin. Se toteutetaan 2035 mennessä. He eivät aio lopettaa sijaishuoltoa eivätkä huostaanottoja. Nykyinen poliittinen ilmasto ei salli tämän lakialoitteen hyväksymistä, mutta pyysin häntä osallistumaan siihen. Tämä askel on tärkeä viedä loppuun ja perusteellisesti. Näkyvyyttä saadessaan tämä aloite korjaa lastensuojelun suoraan huostaanottoineen tai ainakin näyttää suuntaa. Hyssyttely ja oppositiossa suunnittelu unohdetaan ennen kuin mitään tehdään.
Huostat on korvattava perhelaitoksella on perusteellisempi kuin johtavien kriitikoiden aikeet
2
68
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mutta ideasi on liian radikaali että se voisi toteutua. Vaikka idea olisi hyvä ja perusteltu, niin politiikassa on aina tiettyä jähmeyttä / muutoskitkaa ja asiat toteutetaan askel kerrallaan. Ilmastonmuutos todettiin 1800-luvulla mutta siihen on alettu puuttua vasta pikkuhiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329