ajatuksetovatilmaisia

Aloituksia
371
Kommenttia
1262
Vain huostaanoton kieltäminen korjaa lastensuojelun ongelmat
1. Henkilöstön vähyys Henkilöstön ja resurssien puute ei enää päde, kun perheet viedään perhelaitokseen, koska nyt kun5290Uusi Suomi: Miksi lasten läheiset ja varsinkin äidit erotetaan lapsistaan
Se on sosiaalityöntekijän päätöksissä. Kyse ei ole edes erottamisesta vaan tuesta, jonka tarve perustuu tuen tarpeeseen5289Miksi keskustoimisto ei vastaa yhteydenottoihin?
Miksi Suomen kommunistisen puolueen puhelinnumero soi, mutta ei vastaa? Miksi sähköposteihin ei vastata? Miksi jäsenhake4288Huostaanotetun perheen taloyhtiötalkoot
Minä olen puuha-Teemu, jolla on pitkään jatkuneita mielenterveyshuolia, ikätason vastaisia pahoja puheita, mentalisaatio8287Miksi lastensuojelun työntekijä valehtelee?
Leeni Ikonen "#Lastensuojelu'n Villi länsi: Sosiaalityöntekijä (YTM) kielsi sijoitetulta lapselta kotilomat, koska "vanh1287Jos lastensuojelu noudattaisi lakeja, kuluja tulisi vähemmän
Jaana Valle "Näinpä, jos lastensuojelu toimisi niin kuin pitää,niin rahaa tarvittaisiin paljon vähemmän kuin nyt ja kun5286Laki: Perhekuntoutus on vapaaehtoinen
Meidän perhekuntoutuksemme tapahtui niin, että äiti uhkasi jättää lapsen yksin, jos en hoida lasta ja menen töihin. Pyys4285Perussuomalaisten lastensuojeluilta
Toinen 24.1.2023 Oma tekstini 24.1.2023 käydystä keskustelusta "Jotkut huostaanotot ovat tarpeen. Esim. kun molemmat v6283Taide alistamisena kapitalismissa
-lecture 5 29.10. -Witking, R.W. (2003) Theodor Adorno on Popular Culture. London: Routledge. pp. 39-49 -monopolistises4283Aluehallintovirasto AVI estää lastensuojelun valvonnan
Aluehallintovirasto AVI estää lastensuojelun valvonnan Sovimme 2-vuotisneuvolan lastenlääkärin lääkärin kanssa antavamm14283Lastensuojelu etsii vikoja rangaistusta eikä tukea varten
@Jakke Jaturainen Vanhempien jääräpäisyyden vuoksi lapsi satutti itsensä! Huostaanotto oli paikallaan! Minä seisoin po4279Lastensuojelu isänpäivänä
Suomen valtio on syrjinyt minut, vienyt pojaltani kodin, läheiset ja tekaissut vikoja minulle ja terveelle ja rauhallise2277Lehtiartikkeli ei tunnista lastensuojelun vääristeltyjä sijaispäätöksiä
Emilia Männynvälin (Ku-lehti) julkaisussa oletetaan taas väärin, että 1. Lastensuojeluasiakkailla on jotain todellista o1277Lastensuojelun päätöksissä ei ole vikoja -tautologia
@CIVIX_ry "Ongelma lastensuojelussa on sekä sosiaalityöntekijöiden koulutus että sosiaalipolitiikka, joka nojaa rikkinäi4275Pikkusiskoja hoitaneen 12-vuotiaan pelot osuivat oikeaan, kun äiti ei tullut kotiin.
Poliisille riipaiseva vetoomus: "Mä en halua että sisaruksia erotetaan ja multa otetaan sisarukset pous , sanoi 12 v Val2274Lastensuojelun tapaamisjärjestelyjen sorto
Näen tapaamiset Toivon kanssa sortona meitä vastaan. Valvojat sanovat tapaamisten päätteeksi "sinä toimit HYVIN tänään"2272Valtion tehtävät eli funktiot lastensuojelussa
Valtion tehtävät eli funktiot lastensuojelussa 1950- ja 1960 -lukujen rakennefunktionalismi kuvaa hallintoa siitä näkök1271Syy lasten kuolemiin ja turhiin huostaanottoihin
Kiireellisen sijoituksen tekeminen ei tarkoita, että lapsen vieminen kotoa on perusteltua. Se on kehäpäätelmä. Sosiaalit10270Keskustelu huostaanotoista on olematonta
Lastensuojelun suojattu ajatuksellinen laatikko - ortodoksa Virkavallan hegemonia ei koskaan joudu kyseenalaistetuksi.12268Asiakassuunnitelma, jossa perheestäni valehdellaan rangaistuksen alaisena
Asiakassuunnitelma, jossa perheestäni valehdellaan rangaistuksen alaisena Siitä huolimatta, että pyysin lähettämään h7263