Miksi keskustoimisto ei vastaa yhteydenottoihin?

Miksi Suomen kommunistisen puolueen puhelinnumero soi, mutta ei vastaa? Miksi sähköposteihin ei vastata? Miksi jäsenhakemuksiin ei vastata? Miksi Facebookin sivulla ei hyväksytä kommentteja eikä vastata kyselyihin?

Pitääkö minun matkustaa toimistolle ja jättää hakemus?

Kävin sähköpostikeskustelun naispuolisen varapuoluesihteerin kanssa. Hain puolueen jäsenyyttä ja hän kirjoitti minulle. Hän oli eri mieltä syvällisistä väitteistä. Onko hän kieltänyt yhteydenpidon?

Sosialismi = yksityisomistuksen kieltäminen
Kommunismi = luokaton yhteiskunta
Sosialismi voidaan korjata tekemällä symbolisesta ja poliittisesta pääomasta markkinatavaraa, jota voidaan vaihtaa samalla tavalla kuin rahaa
Symbolisen pääoman vaihto tapahtuu poliittisesti suorassa demokratiassa. Se tarkoittaa taloutta, jonka omistaa kansa eikä ylempi luokka. Se on sosialistista demokratiaa.
Samalla pitää varmistua siitä, että estetään pääoman riisto eli lisäarvon kasaaminen maksamalla samalla pelkästä toimeentulosta.

4

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiukan samanlaista olen kokenut.
      Ehkä oikeistotahot maalittavat puhelinten ja sähköpostien avulla ja tukkivat tietoväylät. Näinhän persut tekevät kaikilla avoimilla foorumeilla. Pelkkää soopaa kaadetaan jalustalle saavillinen saavillisen perään. Näinhän ne tekevät tälläkin foorumilla. Samaa väittämää hiukan muunnettuna voidaan tuottaa satoja yhden aloituksen alle. Toiminta ilmentää henkistä terrorismia.
      Toivottavasti SKP:n edustajat lukevat tämän ja avaavat tietoväylää. Persujen maalituspolitiikka kyetään torjumaan tällä foorumilla. Heidän ja kaltaistensa viestit yltävät vain vaivoin edes oikeinkirjoitusten tasolle.

• Anonyymi

Tämä on persujen maalitusuutinen. Älä avaa äläkä vastaa siihen. Se voi sisältää viruksen, joka kaappaa kaikki pankkitietosi.
        On kummallista ettei ylläpito ilmoita poliisille.
        Ylläpidon kuuluu seurata kirjoittajan turvallisuutta.

• Anonyymi

Aloittajalle. Jos kommunisteihin et saa yhteyttä, niin ota yhteyttä Karelia järjestöön. Pitää yllä muisteloita rajantakaisista menetetyistä alueista, ja muistuttaa Tarton Rauhan tärkeydestä sopia rauhasta, ja rajoista.

• Anonyymi

Soita Zririnosvskille Venäjälle,ainiin taitaa olla jo montussa kuten Stalin:)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe