Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marinatuomi
profiilit
marinatuomi
marinatuomi
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämän minäkin allekirjoitan täysin. Ei lisättävää.
24.08.2009 10:45
sulta ja muilta kyseisen laitteen omistajalta, että onko teillä ilmennyt sama ongelma kuin mulla, eli kun tallentaa kahta ei ylen kanavaa yht'aikaa, niin ylen kanaville ei saa käännettyä. Herjaa että kanava ei ole käytössä. Yritän tässä vain selvittää onko kyseessä tyyppivika vai onko vika vain omassa laitteessani.
05.04.2009 21:42
vaan on tehdä töitä rahan takia, kun Suomi on nykyään niin kallis maa asua ja elää. Tavallisen duunarin palkat ja elämisen kustannukset ei oikein kohtaa. Jotta olisi varaa tehdä jotain muutakin kuin töitä, on tehtävä helvetisti töitä. Jos tekeee helvetisti töitä, ei ehdi tehdä muuta kuin töitä.
13.11.2007 17:39
Niin, ja kun Minua ei viihdyttänyt, niin ei voinut ketään muutakaan. Ja kun Minun mielestä ne oli paskoja, niin pakkohan niiden on olla paskoja. Eihän kukaan Saa olla erimieltä, tai on vähintään hullu. Hitto ku ku ottaa pattiin tää ihmisten itsekeskeisyys ja toisten mielipiteiden ja ajatusten kunnioittamattomuus. Tämä purkaus ei johtunut pelkästään tästä kirjoituksesta, vaan yleisestikin näiden keskustelupalstojen sävystä.... UGH, olen puhunut.
28.04.2007 17:01
Paavo varmasti, ainaski yrittää kieltää koko itsevaltiaat. Huonolla tuurilla onnistuukin siinä, jollakin kierolla tavalla.
18.04.2007 17:22
Minä ainakin kaipaan ja usein :). Nimenomaan sitä huolettomuutta... Kiitos vielä ajastasi.
10.11.2004 19:08
Kiitos tulkinnastasi! Luulenpa vain että ystäväni lapsuudesta aikuisuuteen siirtyminen on tapahtunut jo n. 10-15 vuotta sitten. Mutta eihän ihminen kai koskaan ole "valmis" :).
09.11.2004 21:33
1 / 1