Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tomi.makikerttula
profiilit
tomi.makikerttula
tomi.makikerttula
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
16
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voinko+muuten+nyt+kesällä+pitää+parvekkeen+ovea+auki?+Tai+ikkunoita?
10.04.2017 22:54
Niin+saan+avaimen+reilun+viikon+päästä,+eli+eipä+kannata+muuttaa.+Mutta+noin+yleisellä+tasolla,+voinko+kasvattaa+kesällä+vaikka+kurpitsan+ja+pitää+sitä+oveni+välissä+ihan+vaan++vittuillakseen+vaikkapa+vuoden+noin+alkuun?+Olen+ymmärtänyt,+että+ovi+kuuluu+tavallaan+huoneistooni+ja+päätän+siitä+itse?+Ainakin+oveen+voi+ilmeisesti+liimata+haluamiaan+lappuja+tai+tervetuloa-kylttejä.
10.04.2017 22:52
Olin juuri itsekin interrailaamassa noissa maissa. Ei kannata lentää vaan mennä juurikin laivalla Tukholmaan ja siitä junalla Kööpenhaminaan. Sehän se matkan idea onkin.
Yöjunissa on tosi huono nukkua. Itse en enää nukkuisi kertaakaan. Konduktööri kävi monta kertaa ja passejakin tarkastettiin. Tosi halpoja hotellejakin löytyy, joissa saa varmasti nukkua ja käydä suihkussa rauhassa. Ne on melkein pakko varata etukäteen. Mulla oli yhden hengen huone 30-40 eur/yö.
Mulla oli pelkästään tavallinen reppu mukana ja pesin vaatteita hotellin lavuaarissa.
Interrail-lippua ei saa uutta, jos sen hukkaa vaan silloin on ongelmissa. Junat on tosi kalliita normaalilipuilla. Kesällä varmaan joutuu ostamaan paikkaliput juniin, 10 eur/lippu. Ne voi ostaa asemilta, eli ei ole pakko ostaa täältä Suomesta.
02.06.2014 07:26
Mitäs mieltä olette näkövammaisten maalipallojoukkueen menestyksestä? Miksei heitä ole näkynyt ehdokaslistalla? Voittivat noin vuosi sitten EM-kultaa.
16.01.2013 14:46
On paljon tapauksia, joissa henkilö ei ole pärjännyt lainkaan urheilussa treenaamisesta huolimatta mutta vammauduttuaan tai elinsiirron jälkeen voittanut kultaa monessa lajissa.
Entinen F1-kuljettaja Alex Zanardi mm. voitti paralympialaisten pyöräilyn. Olisikohan terveenä ollessaan pärjännyt olympialaisten pyöräilyssä?
Tuleeko ihmisestä parempi urheilija vammauduttuaan?
16.01.2013 14:35
Miksi vaivaudut hakemaan, jos kaupasta saa eväsleipää muutamalla kymmenellä sentillä?
Kuinka pitkän matkan päästä viitsit leipää hakea, jos saa kysyä?
09.01.2013 14:28
Naiset minkkiturkissa eivät todellakaan vaivaudu laittamaan ruokaa vaan syövät ravintoloissa. Eivät todellakaan kehtaa jonottaa jauhoja ja näkkileipää.
Ihme valehtelua täällä.
09.01.2013 14:16
Itse kävin aikoinaan, kun työkkäri määräsi kolmen kuukauden karenssin, liitosta tuli oma karenssi 10 päivää, täytin liiton lappua kuukauden ja käsittelyyn meni aikaa viisi viikkoa. Olin täysin ilman tuloja puoli vuotta.
Sossusta käskettiin asua teltassa tai varastamaan ruuat kaupasta.
Kun vihdosta viimein sain liitosta rahaa, kaikki meni vuokrarästeihin ja luottotiedot olivat menneet sinä aikana. Olin siihen asti ollut normaali veronmaksaja. Sen jälkeen päätin, etten euroakaan maksa tämän läpimädän valtion tukemiseen.
Nyt on osoite poste restante, työmatkakulut verottajalle 300 km/vrk, (oikeasti 8 km) ja veroprosentti tasan 0.
09.01.2013 12:18
Varmasti joku bodarinainen arvostaa bodarimiestä. Ja mikäänhän ei ole oksettavampaa kuin lihaksikas nainen. Iso perse, selkä ja käsivarret. Melkein ylipainoinenkin nainen on parempi. Naisille riittää jumppa ja lenkki.
Yksikin doping-kuuri pilaa koko terveyshyödyn, jonka kuntosalilla saa. Ja ihmisen paikkoja ei ole edes suunniteltu kestämään liian isoja painoja. Esimerkkejä on ihan liiankin kanssa.
Itse en henkilökohtaisesti tunne yhtään naista, jota kiihottaisi epänormaalit lihakset. Ne kiihottavat naisia yhtä paljon kuin anorektikko kiihottaa miehiä.
06.01.2013 19:14
Hyvä linkki. Ihmisiä ei vaan täällä kiinnosta faktatieto.
04.01.2013 13:25
En oikein jaksa uskoa, että tavalliset salilla kävijät jaksaisivat nähdä vaivaa hankkia kalliita aineita. Ja useimmat treenaa edistääkseen terveyttään, eivät pilatakseen sitä.
04.01.2013 13:23
Itse asiassa lihakset kasvavat rajusti muutaman ensimmäisen kuukauden aikana ja sen jälkeen homma tasoittuu.
Sen jälkeen haastava voimaharjoittelu ja panostus oikeaan ravintoon on merkittävässä roolissa.
04.01.2013 12:31
Tee salilla penkkiä, hauiskääntöä ja ojentajia taljassa ja sekaisin kaikkia eri laitteilla.
Kotona voi tehdä telkkaria katsellessa aina vatsalihaksia ja dippiä jonkun tuolin avulla ja olkapäitä pienillä käsipainoilla. Nyt kun salit ovat tupaten täynnä uudenvuoden lupausten jälkeen.
04.01.2013 08:53
"Parasta olisi tutustua äitiin henkilökohtaisesti, koska hän kuuluu tavallaan myös siihen pakettiin, jonka olet nielemässä."
Luultavasti tyhmin neuvo, jonka kukaan on koskaan keskustelupalstoille kirjoittanut! Onnittelut siitä.
Pitäisikö mieheltä ensin kysyä 1,5 viikon tapailun jälkeen, voiko hänen exänsä kanssa lähteä vaikka jumppaan tai kahville? Vai onko exään parempi ottaa yhteyttä miehen selän takana. "Tapailen ex-miestäsi ja haluaisin tutustua myös sinuun", -tekee aina lähtemättömän vaikutuksen.
Tai voihan sitä varata vaikka lomamatkan tuon puolitutun miehen, lasten ja miehen exän kanssa.
23.11.2012 15:00
Eli kuulutat suvaitsevaisuutta puolin ja toisin mutta aloitat kirjoituksesi kertomalla, että tatuointeja teillä ei hyväksytä?
Omasta mielestäni naisen pitää olla naisellinen ja miehen miehekäs. Nykyään osa naisista haluaa näyttää miehekkäältä. En ikinä ottaisi armeijan käynyttä naista tai rekkaa työkseen ajavaa.
Tuolla ostarillakin näkee kiroilevia, räkiviä, tupakoivia, tatuoituja, lävistettyjä, lökäpöksyisiä nuoria naisia. Mutta kai joku mies sellaisenkin haluaa.
23.10.2012 12:25
Mitähän sinä kukamitähäh oikein höpiset? Ei tämä kenenkään idiootin avaus ollut vaan vielä hetki sitten Iltasanomien ykkösuutinen.
Näitä tuntuu sattuvan liian usein. Onneksi ei sentään poliiseille tai palomiehille. Jos heillä olisi yhtä välinpitämätön asenne kuin päivystäjillä, tulisi aika paljon ruumiita.
Tuntuu, että nykyään saa taksin ambulanssia nopeammin ja ei sen varmaan niin kuuluisi mennä.
11.05.2011 13:56
1 / 1