Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. En+yleensä+juo+kovin+montaa/ilta…+ja+hyvin+harvoin+niin,+että+voin+sanoa+olleeni+edes+humalassa.+Jostain+syystä,+hyvässä+seurassa+10h+aikana+meni+enemmän.+Taisi+mennä+tämänkin+päivän+edestä.+😁+Ei+itse+asiassa+ole+yhtään+krapula,+ainakaan+vielä.+Ehkä+siksi,että+söimme+(vaikka+jono+kesti+yhden+keikkasetin)+ja+join+myös+vettä+reilusti.+Väsynyt+olo+kyllä+on,+taidan+skipata+iltapäivän+ja+mennä+vasta+illaksi+takaisin.+Huomaa,+että+on+keski-ikäinen.+😆
  2. Olen+täysin+samaa+mieltä,+että+ex+kanssa+nukkuva,tai+työkaveriporukan+tai+ex+kanssa+nakusaunova+ei+kunnioita+käytöksellään+puolisoaan.+Ja+olen+täysin+samaa+mieltä,+että+vaikka+olisi+luottamus+ja+luvan+saisi,+silti+rikotaan+rajusti+kunnioituksen+puutetta+ja+juurikin+velvollisuutta+pitää+suhteestaan+hyvää++huolta.+Niin+tietysti,+paitsi+jos+on+kyse+avoimesti+vapaa+suhde+ja+entiset+rakkaudet+on+ok.Itse+en+suhteissa+ole+halunnut+edes+tanssia+muiden+kanssa+hitaita+tai+vältän+halaamista,+koska+oikeaan+tuoksuinen+mies+voi+saada+halut+päälle+aika+vähällä+ja+vaikka+osaisin+sanoa+siitä+huolimatta+ei-kiitos,+en+halua+edes+ottaa+riskiä,+että+mennään+lähelle+rajaa.+Tietysti+on+tilanteita,+missä+on+töykeää+olla+lähtemättä+tanssiin,+ja+niissä+pitää+tasapainoilla.+Haluan+olla+itse+suhteessa+kunnioittava+ja+lojaali.+Kun+noita+ei+enää+ole+jäljellä,+usein+ollaan+jo+lapun+alussa.+Jos+puoliso+ehdottaisi+ex+kanssa+nukkumista,+antaisin+luvan+(ei+koira+kiinni+pitämällä+pysy)+ja+vaan+kylmästi+testaisin+miten+käy+ja+miten+mies+reagoi+asiaan.+En+luultavasti+silti+tykkäisi,+mutta+miehen+pitäisi+itse+miettiä+mitä+haluaa.+Helposti+myös+tulkitsisin+ettei+suhde+ole+kovin+elinkelpoinen+eikä+panostamisen+arvoinen,+ja+panostaisin+enemmän+omaan+elämään.+Koska+AV+on+sinkku,+ei+tämä+tilanne+koske+häntä.+Lähinnä+tämä+keskustelun+haara+lähti+siitä,+että+AV+sanoo+että+sängyn+jakaminen+tai+nakuilu+ex+kanssa+on+neutraalia+ja+vain+hyviä+välejä+ja+kysyin+saman+kysymyksen+vähän+toisinpäin+nähdäkseni+onko+se+silloin+hänestä+neutraalia.+Ei+ollut.+Sinkut+saa+vapaasti+kaivata+takaisin+ex-suhteeseen+tai+jopa+palata+yhteen.+Joskus+paluu+tarvitaan,+että+havaitsee+mitä+on+menettänyt.+Siinä+ei+ole+mitään+pahaa.
  3. Joo+huomasin+myös.
  4. Mitä+on+palava+rakkaus?+Itse+ymmärrän,+että+sana+tarkoittaa+hyvin+seksuaalista+roihuavaa+rakkautta,+joka+joskus+ehkä+peittää+alleen,+ettei+seksuaalisuuden+alla+olekaan+niin+paljon+kuin+voisi+kuvitella???+Kun+seksi+loppuu+tai+pysyvästi+vähenee,+pahimmassa+tapauksessa+parilla+ei+ole+enää+yhteistä.+Suuri+rakkaus+(se+oikea)+on+seksuaalista+toki,+mutta+se+on+vielä+enemmän+lämpöä,+tasapainoa,+sielujen+yhteyttä,+luottamusta,+ystävyyttä,+välittämistä.+Tunne+on+syvempi,+yhteys+on+syvempi+ja+halu+kumpuaa+tunteista,+ei+toisin+päin.+Kysymykselläni+hain+sitä+rajapintaa,+pidätkö+itse+nakuilua+ja+samaa+sängyssä+nukkumista+neutraalina,+mitä+annat+ymmärtää+kun+kerrot+reissuista+ex+kanssa.+Ja+vastaus+oli+aika+selvä:+et+pidä+ollenkaan+neutraalina+(jos+se+olit+sinä,+rekisteröimätöntä+ei+voi+tunnistaa).+Itse+näen,+että+parisuhteessa+sovitaan+yhdessä+rajat+mitkä+on+ok,+Jos+luottamus+on+molemmin+puolin+kova,+ei+kovin+tiukkoja+rajoja+tarvita+välttämättä+ollenkaan.+Pääsääntö+mistä+en+antaisi+myöten,+on+täysin+samat+säännöt+molemmille+ja+se+ettei+sovittuja+rajoja+ylitetä.+Se+mihin+rajoihin+kukin+päätyy+on+yksilöllistä.+Sairaanloinen+mustasukkaisuus+ei+parisuhteessa+toimi,+siitä+olemme+samaa+mieltä!+Luottamuksen+on+löydyttävä+niin+kuin+myös+oman+tahdon+kunniottaa+puolisoa+sillä+ettei+flirttaile+puolison+silmien+alla,+muuten+on+kohtuullisen+heikot+edellytykset+onnistua.Hauskaa+reissua!