Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+yleensä+juo+kovin+montaa/ilta…+ja+hyvin+harvoin+niin,+että+voin+sanoa+olleeni+edes+humalassa.+Jostain+syystä,+hyvässä+seurassa+10h+aikana+meni+enemmän.+Taisi+mennä+tämänkin+päivän+edestä.+😁+
Ei+itse+asiassa+ole+yhtään+krapula,+ainakaan+vielä.+Ehkä+siksi,että+söimme+(vaikka+jono+kesti+yhden+keikkasetin)+ja+join+myös+vettä+reilusti.+Väsynyt+olo+kyllä+on,+taidan+skipata+iltapäivän+ja+mennä+vasta+illaksi+takaisin.+Huomaa,+että+on+keski-ikäinen.+😆
30.07.2022 12:21
Ei+ollut+Frederik+esiintymässsä,+mutta+liikaa+viiniä+tuli+juotua.+En+muista,+koska+olisin+ollut+näin+humalassa…Pitää+keskittyä,+ettei+bussi+aja+ohi.+Kohta+kotona.
30.07.2022 01:49
En+itse+olen+olit+missään+kovissaviinahuuruissa.+Eikä+mieskään,+joskus+selvinpäinkin.+Ehkä+se,+että+olemme+kahden+vaikuttaa+enemmän.
29.07.2022 17:02
En+voisi+ajatella+yh-mammaa,+mutta+yhteishuoltajuus-tai+yh-isää+kylläkin.+Olen+ollut+yh+kaksi+kertaa,+ja+nähnyt+ettei+se+ole+este+ihan+normaaleille+>35v+miehille+(kohderyhmän+ehdoton+alaraja).+
Olen+yh/yhteishuoltaja,+mutta+en+tarvitse+elättäjää.+En+ole+rikas,+mutta++vuositulot+riittää+elämiseen.+Jos+ei+riittäisi,+olisi+about+90%+suomalaisista+vaikeuksia+elämää+itsensä.
29.07.2022 14:58
En+ole+mies,+joten+en+voi+sanoa.+Käytänössä+se+on+kuitenkin+ollut+minä,+joka+päätän+tapahtuuko+mitään+vai+ei.+Nykyisin+en+lähde+nukkumaan+saman+sänkyyn,+ellei+mies+kiinnosta+myös+intohimo+mielessä.+Nuorena+olin+sinisilmäinen+ja+kun+mies+ehdotti+jatkoja,+lähdin+monesti+mukaan+tustumaan+ja+sanoin+suoraan+etten+ole+lähdössä+p*nemaan+ja+jos+se+on+ok,+voidaan+lähteä.+Jos+mies+ei+kiinnostanut+tarpeeksi,+mitään+ei+tapahtunut.+Yhden+äijän+ketaleen+tönäisin+sängystä+lattialle,+kun+jatkoi+ja+jatkoi+yritystä,+vaikka+sanoin+selkeästi+ettei+tipu,+Nyt+jo+tajuan,+että+tutustua+voi+muutenkin+kuin+03+aamulla(nauraa+itselleen).+😂
29.07.2022 14:10
Olen+täysin+samaa+mieltä,+että+ex+kanssa+nukkuva,tai+työkaveriporukan+tai+ex+kanssa+nakusaunova+ei+kunnioita+käytöksellään+puolisoaan.+Ja+olen+täysin+samaa+mieltä,+että+vaikka+olisi+luottamus+ja+luvan+saisi,+silti+rikotaan+rajusti+kunnioituksen+puutetta+ja+juurikin+velvollisuutta+pitää+suhteestaan+hyvää++huolta.+Niin+tietysti,+paitsi+jos+on+kyse+avoimesti+vapaa+suhde+ja+entiset+rakkaudet+on+ok.
Itse+en+suhteissa+ole+halunnut+edes+tanssia+muiden+kanssa+hitaita+tai+vältän+halaamista,+koska+oikeaan+tuoksuinen+mies+voi+saada+halut+päälle+aika+vähällä+ja+vaikka+osaisin+sanoa+siitä+huolimatta+ei-kiitos,+en+halua+edes+ottaa+riskiä,+että+mennään+lähelle+rajaa.+Tietysti+on+tilanteita,+missä+on+töykeää+olla+lähtemättä+tanssiin,+ja+niissä+pitää+tasapainoilla.+Haluan+olla+itse+suhteessa+kunnioittava+ja+lojaali.+Kun+noita+ei+enää+ole+jäljellä,+usein+ollaan+jo+lapun+alussa.+Jos+puoliso+ehdottaisi+ex+kanssa+nukkumista,+antaisin+luvan+(ei+koira+kiinni+pitämällä+pysy)+ja+vaan+kylmästi+testaisin+miten+käy+ja+miten+mies+reagoi+asiaan.+En+luultavasti+silti+tykkäisi,+mutta+miehen+pitäisi+itse+miettiä+mitä+haluaa.+Helposti+myös+tulkitsisin+ettei+suhde+ole+kovin+elinkelpoinen+eikä+panostamisen+arvoinen,+ja+panostaisin+enemmän+omaan+elämään.+
Koska+AV+on+sinkku,+ei+tämä+tilanne+koske+häntä.+Lähinnä+tämä+keskustelun+haara+lähti+siitä,+että+AV+sanoo+että+sängyn+jakaminen+tai+nakuilu+ex+kanssa+on+neutraalia+ja+vain+hyviä+välejä+ja+kysyin+saman+kysymyksen+vähän+toisinpäin+nähdäkseni+onko+se+silloin+hänestä+neutraalia.+Ei+ollut.+Sinkut+saa+vapaasti+kaivata+takaisin+ex-suhteeseen+tai+jopa+palata+yhteen.+Joskus+paluu+tarvitaan,+että+havaitsee+mitä+on+menettänyt.+Siinä+ei+ole+mitään+pahaa.
29.07.2022 10:42
Ei+kelpaa+Ridge+eikä+useimmat+julkimot.+Unohdit,+että+olen+sapioseksuaali…+Tietysti+voihan+Ron’lla+leikata+roolihahmon+takana+vaikka+miten+terävästi,+se+ei+vaan+näy+ulospäin.+🤣+Meni+muuten+yö+ilman+ennaltavalittuja+uniakin.+😂
29.07.2022 10:13
Mulla+on+naispomo+(perheen+äiti),+ja+hänen+pomo+linjassa+ylöspäin+on+myös+nainen.+
Tykkäisin+mielummin+sopivimmista+miesunista,+en+oikein+lämpene+naisille+silleen…+Eikä+tipu+parempia+kuin+pomounia?
29.07.2022 02:03
Tapiola+on+kiva+ja+merenranta+on+ihanaa+missä+vaan,+samaa+mieltä!+Valitettavasti+oma+likviditeetti+ei+riitä+siellä+omistusasumiseen+riittävässä+neliöissä.+Vaikka+rahaa+olisi+rajatta,+ja+jos+ostaisin+asunnon+merenrantatontilla,+menisin+kyllä+mielummin.+hieman+kauemmas+länteen.+
Joo+riittävä+kuvaus+suunnasta,+ei+tällä+tarvitse+osoitetasolle+tiedoissa+mennä.+Saisit+vielä+jonkun+innokkaan+fanin+ovelle+väijymään.+😬🙃+Pitää+varmaan+yrittää+alkaa+nukkumaan,+jotta+jaksaa+huomenna+(ja+ylihuomenna)+jorata+ja+valvoa.
29.07.2022 01:50
En+kerro+missä+olit+ja+missä+olet+tällä+hetkellä,+mutta+voisi+kuvitella+että+elämänrytmi+on+rauhallisempi+siellä+missä+nyt+olet+kuin+mitä+se+on+ulkomailla+ja+tai+pääkaupunkiseudulla.+
Tuo+sama+seutu+on+myös+minulle+tuttu.+Lapsuus,+nuoruus,+osa+nuorta+aikuisuutta+ja+2+entistä+työpaikka.
29.07.2022 01:28
Eikö+Myrskylä+ole+idässä?++Olen+asunut+lapsuuteni+ja+nuoruuteni+muutamien+kilometrin+päässä+Tapiolasta,+tuttua+seutua+siis.+En+asu+ihan+lähellä+enää,+mutta+julkisen+liikenteen+ulottuvissa+kuitenkin.+Myös+Tavastialle+pääsee+julkisilla.+
Ihan+joka+viikonloppu+en+kyllä+keikoilla+voi+juosta,+kun+jälkikasvua+ei+voi+kokonaan+ulkoistaa…+mutta+kohtuudella+onnistuu.+
Itse+taisit+olla,+jos+muistan+oikein,+pks+syntynyt,+mutta+muualle+muuttanut?+Asutko+edelleenkin+maakunnissa?
29.07.2022 01:11
Joo+huomasin+myös.
29.07.2022 01:01
Näköjään+3+kaupunkifestaria+kesässä+Espoossa+tänä+vuonna+vajaassa+kuukaudessa,+ja+ainakin+kaksi+noista+näkyy+olevan+loppuunmyyty+tai+lähelle….+Ilmeisen+innostuneita+ihmiset+on+taas+keikoista+ja+kaupunkifestareista.+
Nuo+kaksi+vikaa+(BEHM+keskimmäisessä)+on+viikon+välein+muutaman+kilometrin+päässä++(postinumeron+perustella,+itse+paikka+on+tuntematon).
29.07.2022 01:00
Ei+stana!+Ei+se+ollutkaan+Tapiolafeatival+vaan+joku+toinen+tapahtuma+vähän+ennen+ja+tapahtuman+nimessään+on+Tapiola.+Ei+noita+keikkoja+ihan+ylettömästi+näytä+olevan!
29.07.2022 00:48
Hah+haa!+Löytyi+Tapiola+festivaalista,+minne+olin+harkinnut+muutenkin+meneväni.+kun+pääsee+bussilla+kotiin+(jos+jaksaa+kävellä+pari+kilsaa+pysäkille)+eikä+taksikaan+maksa+maltaita.+Ja+autollakin+pääsisi,+jos+jättää+oluen+väliin,+Pitää+harkita!
29.07.2022 00:43
Vähän+samaa+ajattelin.+Tämä+viikonloppuna+ei+BEHM+ole+luvassa,+mutta+monta+muuta+hyvää,+ei+olisi+haitannut+yhtään+vaikka+olisi+BEHM+esiintynyt,+Pitääkin+heti+googlata!
Viime+vuoden+keikka+oli+ensimmäinen+tai+ensimmäisiä+(S-joki)+mitä+BEHM+on+tehnyt.+Nousi+artistina+koronaan+aikaan.+Keikalla+oli+ihan+älytön+fiilis+ja+artisti+oli+vähillä+silmin+nähden+liikuttunut+yleisön+eläessä+mukana.+Voi+olla,+ettei+yhtä+hienoa+keikkaa+voi+enää+kokea.
29.07.2022 00:36
Kysymys+oli+hypoteettinen+ja+rajoja+etsivä.+En+vietä+nakuiltoja+työkavereiden+kanssa.+🤣
Vastaus+ei+ole+tärkein+vaan+se+miten+sen+perustelee.+Jos+olen+rehellinen,+tämän+täällä+olo+ajan+perustella+olisi+vaikea+kuvitella,+että+oikeasti+hyväksyisit,+että+nainen+saa+vapauden+nukkua+mieskamujen+kanssa…+Siksi+kysyinkin+ja+koska+nukkuminen+yhdessä+on+sinusta+neutraalia+(näen+vastauksissa+ison+ristiriidan+ja+haihattelun+vanhaan).
P.s.+Kovin+monen+aikuisen+miehen+kanssa+en+ole+samassa+sängyssä+nukkunut+(pl.+parisuhde),+ilman+että+mies+edes+yrittää.+Yksi+oli+silloinen+työpari+(20v+sitten)++ja+sen+hetken+ehkä+paras+ystävä,+joka+oli+kertonut+aiemmin+illalla+olevansa+vapaassa+suhteessa,+ja+jatkoi+ettei+koskaan+p*ne+älykkäitä+naisia,+joita+arvostaa+paljon+(punaviinin+pullon+jälkeen).+Loput+on+yrittänyt,+vaikka+yritys+ei+ole+tuottanut+aina+onnistumista.
29.07.2022 00:03
Mitä+on+palava+rakkaus?+Itse+ymmärrän,+että+sana+tarkoittaa+hyvin+seksuaalista+roihuavaa+rakkautta,+joka+joskus+ehkä+peittää+alleen,+ettei+seksuaalisuuden+alla+olekaan+niin+paljon+kuin+voisi+kuvitella???+Kun+seksi+loppuu+tai+pysyvästi+vähenee,+pahimmassa+tapauksessa+parilla+ei+ole+enää+yhteistä.+
Suuri+rakkaus+(se+oikea)+on+seksuaalista+toki,+mutta+se+on+vielä+enemmän+lämpöä,+tasapainoa,+sielujen+yhteyttä,+luottamusta,+ystävyyttä,+välittämistä.+Tunne+on+syvempi,+yhteys+on+syvempi+ja+halu+kumpuaa+tunteista,+ei+toisin+päin.+
Kysymykselläni+hain+sitä+rajapintaa,+pidätkö+itse+nakuilua+ja+samaa+sängyssä+nukkumista+neutraalina,+mitä+annat+ymmärtää+kun+kerrot+reissuista+ex+kanssa.+Ja+vastaus+oli+aika+selvä:+et+pidä+ollenkaan+neutraalina+(jos+se+olit+sinä,+rekisteröimätöntä+ei+voi+tunnistaa).+
Itse+näen,+että+parisuhteessa+sovitaan+yhdessä+rajat+mitkä+on+ok,+Jos+luottamus+on+molemmin+puolin+kova,+ei+kovin+tiukkoja+rajoja+tarvita+välttämättä+ollenkaan.+Pääsääntö+mistä+en+antaisi+myöten,+on+täysin+samat+säännöt+molemmille+ja+se+ettei+sovittuja+rajoja+ylitetä.+Se+mihin+rajoihin+kukin+päätyy+on+yksilöllistä.+Sairaanloinen+mustasukkaisuus+ei+parisuhteessa+toimi,+siitä+olemme+samaa+mieltä!+Luottamuksen+on+löydyttävä+niin+kuin+myös+oman+tahdon+kunniottaa+puolisoa+sillä+ettei+flirttaile+puolison+silmien+alla,+muuten+on+kohtuullisen+heikot+edellytykset+onnistua.
Hauskaa+reissua!
28.07.2022 23:40
Suomesta+ei+löydy+paikkaa+mihin+en+voisi+mennä.+Moskovassa+olen+ollut,+mutta+tällä+hetkellä+en+sinne+tai+muuallekaan+Venäjälle+lähtisi.+En+myöskään+lähtisi+sota-+tai+terroristialueille+mihinkään+maailman+kolkkaan.+Minulla+on+3+lasta,+jotka+tarvitsevat+äitiä+vielä+pitkään,+enkä+ottaisi+riskiä+matkustelun+takia+varantaisin+heidän+elämäänsä.+
Intian+kulttuuri+olisi+kiinnostava+nähdä,+mutta+en+varmaan+valitsisi+maata+vakavien+vatsatautiriskien+takia+enkä+uskaltaisi+siellä+itseksesi+liikkua+länsimaisina+naisena+myöskään.
28.07.2022 23:09
BEHM+on+herkkä+ja+biisit+pursuaa+tunteita,+myös+ahdistusta,+elämän+rikkonaisuutta+ja+samaan+aikaan+kauniita+ja+onnellisempia+tunteita.+Yhdellä+keikalla+olin+viime+kesänä+ja+todella+kova+setti+oli+livenäkin.+Hieno+artisti+ja+kaunis+kappale!
28.07.2022 23:01
13 / 89