Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hah+hah!+Tunnustaudutko+nilviäsluokittelun+faniksi?+Voi+olla,+että+vahva+nainen+minussa+pistäisi+Linne’en+luokittelun+nimeikkeineen+järjestykseen.+🙃+Sen+sijaan+mielummin+käytän+aikani+muihin+toiveisiin.+😊
08.08.2022 21:28
Terve+itsesuojeluvaisto+on+tervettä.+Kivempi+silmä+suorassa+kuin+pitkään+mustana.+😁
08.08.2022 21:22
Siis+yli+60v+oli+tarkoitus+kirjoittaa.+Keskittymiskyky+on+jäässä,+kiitos+ekan+työpäivän+palaverirumban+ja+asioiden+kiteyttämisen+jäljiltä.
08.08.2022 21:20
nuoremman+miehen+rinnalla+(tää+p-ska+työantaja.+iPhone+taas+tekee+mitä+sattuu,+lähti+itsekseen+liian+aikaisin).+
Ja+olen+erimieltä+AV+kanssa+siitä,+että+miksi+kopultaatiotoiveiden+pitäisi+loppua+60v?+Jos+mietitään+lisääntymistä,+osalla+kyky+loppuu+jo+25v+ja+sitten+toiset+tulee+raskaaksi+kerrasta+ilman+ehkäisyä+lähes+varmana+päivänä+yli+40v….+Ja+tiedän+myös+täysin+48v+luomuna+raskautuneen+ja+onhan+noita+70v+isiäkin.+On+olemassa+asia,+jota+kutsutaan+ehkäisyksi.+Jos+uskonto+ei+vaadi+täyttämään+maata,+se+on+ihan+kiva+keksintö+eikä+rakkauselämän+tarvitse+olla+lisääntymiseen+liittyvä+ilmiö.+Jos+olisi,+olisin+varmaan+jo+kuollut+synnytykseen+ja+lapsiakin+voisi+olla+yli+kymmenen.+Jos+yli+50v+on+pari+ja+asia+vielä+kiinnostaa,+mikä+este+ikä+on?+Ehkä+toteutus+muuttuu+jonkin+verran,+mutta+mitä+väliä+sillä+on?
08.08.2022 21:17
Hah+hah,+oliko+tää+sapiotäky?+😉
Toivottavasti+Linnee+ei+ole+oikeassa+tuon+50-60v+kanssa,+sitten+pitää+kyllä+pitäisi+harkita+elämäänsä+ny
08.08.2022 21:06
Joo,+en+suosittele+suorapuheisuutta+tässä+asiassa.+😁+Miehenkin+piilevän+innon+kyllä+huomaa+irl+kohtuullisella+tarkkuudella,+vaikka+en+osaa+sanoa+onko+se+eleitä,+silmien+pupilleja,+ilman+sähköistämistä,+feromonien+ryöpsähtänistä+ilmaan+vai+kaikkea+tätä.+Miehet+voi+eleissään+aika+julkeitakin,+luultavasti+paljon+itse+tajuamatta+asiaa.+Jos+ei+itse+ole+kiinnostunut,+on+hyvä+hetki+poistua+takavasemmalle+ja+jos+kiinnostaa,+tuo+tuskin+kovin+paljon+haittaa.
08.08.2022 20:18
Ei+miehet+kuukautisten+aikaan+helmoissa+pyöri,+ainakaan+muistaakseni.+On+aika+kauan+siitä+kun+ollut+sinkku+ja+yöelämässä+pyörinyt+kovinkaan+paljon….+
Nuo+voivatkin+tarkkanenäisen+nenään+haista,+vaikka+makealle+en+tuoksua+sanoisi.
08.08.2022 20:07
Tarkoitan+flirtillä+juuri+hymyä+ja+katsekontaktia,+ja+ehkä+tervehtimistä,+siis+viatonta+flirttiä.+Ja+olen+samaa+mieltä,+että+ystävällistä+ja+hyväntuulista+asiakasta+on+kivempi+palvella.+Ei+siis+ole+kyse+oikeasta+flirtistä+millä+haetaan+mitään,+vaan+siitä+että+iloinen+asiakas+on+kiva+ja+pieni+viaton+huomio+hivelee+suurimman+osan+itsetuntoa,+
Sinänsä+nainen+voi+flirtata+naiselle,+ja+mies+miehelle.+Ja+baarimikko+voi+tykätä+kummista+vaan+tai+molemmista.+Ei+viaton+flirtti+tarkoita+mitään+sen+enempää,+ainakaan+itselle,
08.08.2022 20:01
Heh+heh,+elät+väärällä+aikakaudella?+Romahtavassa+talossako+asut+kun+kypärää+tarvitset?+
Siihen+aikaan+iloista+taisi+seurata+aika+helposti+pakkoavioliitto+tai+koko+suvulle+häpeää+tuottava+jälkeläinen+(nk.+äpärä).+Paitsi,+jos+seuralainen+oli+ilotyttö+tai+piika,+silloin+ei+kai+ollut+niin+väliä.+Sama+taisi+päteä+1960-luvulle+asti.+Lihalliset+ilot+johti+helposti+papin+aameneen.
08.08.2022 19:11
Täh?
08.08.2022 19:03
Tästä+samasta+asiasta+on+puhuttu+jo+ainakin+20+ilman+hienoa+nimeä.+Lienee+sama+vaikutus+kun+ovulaatiolla.+Iso+osa+miehistä+”haistaa”+sen,+vaikkei+tiedosta+miksi+nainen+juuri+silloin+viehättää.+Joskus+hyvin+nuorena+mittaisimme+tyttöporukalla+yhden+kesän+kauan+kestää+baarissa/yökerhossa+tehdä+tilaus,+jos+1)+flirttaa+baarimikolle+2)+on+ovulaatio+ja+flirttaa+3)+ilman+flirttiä+ja+ilman+ovulaatiota.+Vaikka+otanta+jäi+muutamiin+kymmeniin+tai+sataan,+silti+ero+oli+merkittävä+2<1<<<3.+
Naisen+vagina+ei+haise+pestynä+miltään,+eikä+menetelmää+voi+vierestä+haistaa+muuta+kuin+alitajuisesti.+Veikkaan,+että+saman+vaikutuksen+tekee+jos+nainen+alkaa+käymään+”hieman”+kierroksilla.+Ihmisten+vaistot,+vietit+ja+lipido+on+eri+vahvuuksia,+mutta+sanoisin+että+mikä+tahansa+noista+kolmesta+vaihtoehdosta+lisää+fyysistä+rakkautta+vailla+olevia+miehiä+ympärillä,+ainakin+yleistäen.+
Silti+muistutan,+että+osalla+halukkaista+miehistä+on+myös+yläpää,+aivot,+Joskus+tilanteen+ollessa+haastava+tai+sopimaton+yläpää+estää+toimimasta,+vaikka+alapää+tahtoisi+muuta.+Enkä+tällä+sano,+että+alapään+käytössä+on+mitään+pahaa,+päin+vastoin,+mutta+kaikkiin+tilanteisiin+se+ei+vaan+sovellu+sellaisenaan.+
Jos+nainen+etsii+yhden+yön+kestävää+rakkautta+menetelmä+lienee+siihen+tehokas,+mutta+pidempi+aikaista+tuttavuutta+ajatellen+ilman+saattaa+jäädä+haaviin+enemmän+itse+persoonasta+kiinnostuneita.+Ihan+veikkaan+aiemman+elämäni+perusteella.+😇
08.08.2022 19:01
Oletko+tunnistanut+jonkun+irl+ihmisen+täällä+sinkuissa?+Onpa+hauska!+Miten+eksyit+tänne+itse,+ja+mistä+tunnustit+hänet?+Teidän+täytyy+olla+jollain+lailla+läheisiä,+että+se+on+mahdollista.
08.08.2022 18:36
Kun+kirjauduin+sisään+ja+näin+otsikon,+arvasin+heti+kuka+tämän+aloituksen+takana+on.+😁+Ja+oikeinhan+se+meni.+🤣+Luin+itse+jutun+kun+se+ilmestyi.+Kaikkeen+sitä+”tiede”+on+taipunut.+😆
Suhteellisen+isorintaisena+ja+tieteeseen+uskovana+(tosin+kriittisesti),+pitänee+sitten+unohtaa+seksielämän+mahdollisuus.+🙃+En+mahdu+Linnen’een+luokitukseen.+😁+Tosin+jalkani+ei+ole+hennot+enkä+ole+kalpea,+joten+ehkä+tässä+on+vielä+toivoa+ja+hyvällä+päällä+saatan+jopa+laulaakin.+Karaokeen+en+silti+aio+heti+lähteä.+
Et+ole+kertonut+ikääsi,+mutta+varoittelen+myös+sinua+ja+muita+palstan+miehiä+Linnen+asettamista+reunaehdoista,+jotka+kyllä+läheisesti+koskettaa+keski-ikäisiäkin+nyt+tai+lähitulevaisuudessa:+
”LINNÉN+mukaan+miehet+voivat+aloittaa+rakastamisen+noin+14-vuotiaina,+kun+äänenmurros+on+tapahtunut.+He+voivat+jatkaa+50—60-vuotiaiksi,+”jolloin+se+asia+loppuu”.+”
Tulipa+mieleen,+että+alkoivatko+ne+Linnen’een+naiset+laulaa+ja+iloistuivat+kun+saivat+viiniä?+Siihen+aikaan+ei+tainnut+olla+kotiäitien+eikä+kunnon+neitsyt-vaimoehdokkaiden+touhua+istua+viinilasin+kanssa+laulamassa+tutkijan+muusana?+Tai+ehkä+1700-luku+oli+iloisempi+kuin+mitä+osaan+kuvitellakaan?
08.08.2022 18:30
Haha+haha+ha.+Tähän+vastaa+jo+se,+että+Linnee+eli+1700-luvulla.
08.08.2022 18:13
Tämä+voi+olla+ihan+hyvä+vinkki+palstan+pojille.+😆😁😂+Sensitiiviset+asiat+kannattaa+jättää+eri+kerralle+kuin+sen+”kauneimman”+kärkkymiset,+muuten+voi+tulla+käsilaukusta+eikä+nautinnosta.+😂+
Myöskään+en+suosittele+nilviäislajituntemuksen+esittelyä+kovin+intiimissä+tilanteessa,+vaikka+Linnen’een+fani+olisikin+ja+kovin+innostunut+etanoista.+
Yksi+mikä+Linnen’een+tutkimuksessa+herättää+tutkijan+epäluulon+on+näköhavaintojen+paikkansa+pitävyys.+Ukkoetanan+nähneenä+epäilleen+kyllä+itse+Linnen’een+sekoittavan+havaintojaan…+Ukkoetana+ainakin+muistuttaa+hyvin+läheisesti+kakkapotkylää.+Kuinkahan+paljon+ne+on+nauttinut+viiniä+1700-luvulla+luodakseen+luovan+tutkimusilmapiirin+ja+sitten+alkaneet+”nähdä”+vaginoita+pienessä+huurteessa+paremman+puutteessa?+Puhe+mistä+on+puute,+sopii+ehkä+tähänkin+etanoiden+lajien+luokitteluun.
08.08.2022 18:11
Tsemppiä+treffeille!+Koita+vaan+saada+se+juominen+nyt+katki!
07.08.2022 23:55
Ehdoton+rakkaus,+hyväksyntä+ja+kelpaaminen+oman+sellaisena+kuin+on.+Aika+moni+meistä+on+samaa+vaille.+Asiassa+on+tärkeää+tajuta,+että+kaikille+ei+tarvitse+kelvata,+kunhan+kelpaa+sille+yhdelle+oikealle.+Haasteena+on+vain+kohdata+se+oikea.+Ennen+kuin+se+on+mahdollista+pitää+kelvata+itse+itselleen+ja+oppia+hyväksymään+ja+rakastamaan+itseään.+Jos+ei+opi,+on+se+muillekin+vaikea+ja+rakasta.+
Anteeksi,+että+olen+nuiva,+mutta+aikuisilla+ei+100%+ehdotonta+rakkautta+(vrt.+Äidinrakkaus)+taida+olla.+Kummankin+pitää+antaa,+olla+läsnä,+koskettaa,+haluta+toista,+pitää+osata+kunnioittaa+ja+kohdella+hyvin,+että+suhde+kestää.+Kun+kahden+ihmisen+välillä+on+luottamus+ja+kunnioitus,+ja+kumpikin+haluaa+antaa+toiselle+sen+mitä+hän+tarvitsisi+(jos+pystyy,+kaikkia+tarpeita+ei+pysty+eikä+pidäkään,+koska+vaatimukset+voi+olla+aika+kohtuttomiakin),+kestää+suhde+kränää+ja+kiukkuakin+ja+väliaikaista+vetäytymistä.
07.08.2022 23:53
Olen+joskus+24v+ollut+tilanteessa,+jossa+huostaanoton+ja+mielenterveyden+rajamailla+oleva+12v+lapsi+tarttuu+minuun.+Sanoo+usein+ajatuksisaan+äidiksi,+kertoo+enemmän+
+kuin+psykologeille+ja+sanoo+suoraan,+että+ekaa+kertaa+joku+välittää+oikeasti.+Tiedän+koko+ajan,+että+pystyn+pitämään+lapsen+pinnalla+vain+väliaikaisesti.+En+ollut+vielä+itsekään+täysin+aikuinen.+
Soitan+puhelun+minua+20v+vanhemmalle+tutulle+äidille,+joka+silloin+veti+vapaaehtoista+nuorten+auttamistoimintaa+ja+kysyn+mitä+voin+tehdä.+Tietysti+lasu+oli+ensimmäinen+vastaus,+mutta+sen+jälkeen+henkilö+sanoi,+että+kaikkia+ei+voi+pelastaa+teet+mitä+vaan+ja+tahdot+mitä+paljon+vaan.+Voit+tukea+ja+olla+turvallinen+aikuinen,+ja+sillä+voi+olla+iso+merkitys+lapsen+loppuelämälle,+mutta+enempää+et+voi.+Jos+et+päästä+irti,+et+jaksa+itse+etkä+voi+auttaa+ketään+ja+sinusta+tulee+autettava.+
Saman+sanon+sinullekin:++Jos+et+päästä+irti,+et+jaksa+itse+etkä+voi+auttaa+ketään+ja+sinusta+tulee+autettava.+Apua+saa+rahalla+tai+luultavasti+myös+sosiaalitoimesta,+silloin+kun+se+on+välttämätöntä.+Jos+toinen+katuu,+on+apuun+mentävä,+mutta+vaikka+asunnon+tapetointi+on+asia+mitä+ei+saa+omasta+selkärangasta+ottaa+tai+vaikka+lastenhoitoapu+baarireissun+takia.+
Tuolle+lapselle+ei+käynyt+hyvin,+vaikka+pääsi+kuukausien+jonojen+ohi+lasten+psykiatrialle.+Vuoden+sisällä+muutti+kauemmas+eikä+ollut+enää+vaikutuspiirisaäni.+Lintsasi+uudesta+koulusta+suurimman+osan,+ja+alkoi+pyöriä+30v+narkkien+seurassa+juna-asemilla.+Veikkaan,+että+tuli+aika+tavalla+hyväksikäytetyksi+rakkauden+vajeeseensa+tuossa+porukassa.+😞+Vaikka+mietin+vieläkin+mitä+tuolle+lapselle+kävi+elämässä,+silti+tiedän+että+en+olisi+voinut+tehdä+enempää.+Mietin+jopa,+että+olisin+ottanut+hänet+luokseni+asumaan,+mutta+eihän+itsekin+keskeneräinen+nuori+olisi+oikeasti+pystynyt+huolehtimaan+12v,+joka+oli+täysin+rikki+eikä+se+olisi+teknisesti+edes+ollut+mahdollista.+
Ruuhkavuodet+voi+olla+tiukkaa+aikaa.+Kun+vanhemmat+menee+heikkoon+kuntoon+(itsellä+ovat+hyvässä+kunnossa,+mutta+ystävien+vanhempien+kanssa+on+nähnyt+mitä+vaikka+muistisairaus+ja+kotihoidon+riittämättömyys+vaikuttaa+elämään)+ja+jos+saman+aikaan+on+apua+tarvitsevia+lapsia,+yhtälö+voi+olla+kohtuuton.+
Kohtuus+ja+armollisuus.+Siinä+on+kaksi+asia+mitä+olen+opetellut+oman+ajan+ottamisen+lisäksi+itse+viimeiset+pari+vuotta.
07.08.2022 23:35
Mitäs,+jos+kirjoitat+läheisillesi+kirjeen+ja+kerrot,+että+olet+väsynyt+vaatimuksiin+ja+pyyntöihin.+Et+ole+väsynyt+ilkeyttäsi+vaan,+koska+sinua+väsyttää+ja+tarvitset+aikaa+nyt+itsellesi+estääksesi+oman+romahduksesi+(jos+päästät+itsesi+alkoholismiin,+sitähän+se+on).+Voit+sanoa+ettet+pysty+auttamaan+äitiä,+siskoa+ja+ex,+niin+paljon+kuin+ennen+ja+pyydät+tukea+ja+aikaa+omaan+eheytymiseesi.+Sano,+että+siksi+joudut+sanomaan+ensin+ehkä-mietin.
Jos+läheiset+ei+tue+sinua+vuorostaan,+sekin+kertoo+jostain….+Voi+olla,+etteivät+he+vaan+tiedä+miten+sinulla+menee.+Ainoa+kelle+en+sanoisi+tarvittaessa+ei,+on+omat+lapset.
07.08.2022 22:25
Jäin+vielä+miettimään.+Mitä+tarvitset+itsellesi,+ollaksesi+tyytyväinen+ja+onnellinen?+Millä+haluat+täyttää+sen+mistä+olet+ollut+vaille?+
Ex+suhteessa+tietyllä+tavalla+kadotin+itseni+ja+naiseuteni+väliaikaisesti,+Parisuhteemme+toimi+hänen+ehdoillaan.+Yritin+puhua+ja+kertoa+mitä+tarvitsin,+mutta+ei+hän+kuunnellut+eikä+häntä+tainnut+edes+kiinnostaa.+Perustarpeeni+huusivat+vajettaan,+enkä+saanut+toteuttaa+asioita,+jotka+olivat+olleet+tärkeitä+oman+itseni+säilyttämiseen.+
Nyt+koen+löytäneeni+itseni+ja+kun+pienin+on+puolet++ajasta+isällään,+isot+on+teinejä+ja+turvaverkkoni+on+vahvat,+pääsen+harrastamaan,+keikoille,+ystäviä+tapaamaan+ja+bilettämäänkin+(jos+haluaisin).+Saan+sisustaa+kotia+tai+ostaa+uudet+juomalasit+(ex+kontrolloi+osittain+sellaista,+vaikka+meillä+oli+erilliset+rahat)+kun+huvittaa.+Olen+vielä+liikkumatilassa+etsiessäni+asioita+mitä+haluan+elämääni+taas+uudestaan.+Syksylle+on+varattu+ja+kaksi+liikuntaharrastuskertaa/vko+ja+olen+ajatellut+pitäisikö+aamuisin+aloittaa+lenkillä+tai+puntilla,+koska+töiden+jälkeen+ei+välttämättä+jaksa.+Olen+myös+ajatellut+mennä+keikoille+tai+sinkkubileisiin+tai+-risteilylle+tai+muille+vastaaville+hyvällä+omalla+tunnolla+(lapset+tykkää+olla+mummilla+ja+mummi+tykkää+heistä).+Nuo+kaikki+on+pieniä+asioita,+mutta+kuitenkin+tärkeitä.
07.08.2022 22:14
8 / 89