Palstan sinkkunaiset, herätys, nyt tarjolla pomminvarma keino saada kiinnostusta

62

60

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahah. Jätän kokeilematta.

(jättäkää intiimivaivat hoitamatta ja tuoksu on sakeampi) :"D

• Voisi alkaa silmiä kirvelemään jo parin metrin päästä...

• randombypasser kirjoitti:

Voisi alkaa silmiä kirvelemään jo parin metrin päästä...

Tai laattaa lentää. :)

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Tai laattaa lentää. :)

Mutta huomio olisi taattu, joten TOIMII!!! 🤢

Mutta huomio olisi taattu, joten TOIMII!!! 🤢

Se on saletti. :D

• Ai tuoltako sen kuuluu näyttää. Veriappelsiinilta vai olisiko peräti greippi. Arvioisin että sitrus myös tuoksuu paremmalta.

• Sitä paitsi olen antanut ymmärtää että varsin tavallisen oloisen ihmisnaaraan mielestä parittelemaan pyrkiviä feromoneista tai mistä lue villiintyneitä urosliittimellisiä on muutoinkin aivan yli tarpeen.

• Minen en tiiä, en ole ikinä nähnynnä ja vappinkikin on vasta keksitty, niin en tuosta tuoksustakaan osaa vielä sanoa. Äiteetä ei oikein kehtaa pyytää auttamaan...

• scrg kirjoitti:

Sitä paitsi olen antanut ymmärtää että varsin tavallisen oloisen ihmisnaaraan mielestä parittelemaan pyrkiviä feromoneista tai mistä lue villiintyneitä urosliittimellisiä on muutoinkin aivan yli tarpeen.

Maailmassa on kohtaanto-ongelma. Telakoitumiseen halukkaitta urosliittimiä on huomattavasti enemmän telakoitumista haluavia naarasliittimiä. Tai sitten ongelmat johtuvat urosliittimien tavoista telakoitua...

• Anonyymi

Hahhah, odottelinkin jo, että tuo juttu tänne lykätään.

Sama vaikutus pitäis kyllä tulla siis ihan kainalohielläkin.

• Ai? Lykkäsin heti kun tuon luin, ei ollut montaa minuuttia ollut IS:n juttuna :)

Ja ilmeisesti, jos muistan oikein, kainalohiki on myös tehokkaampi, luin parisen vuotta sitten jonkun tutkimuksen aiheesta.

• Anonyymi

Kaikke ne keksiikin, kauheeta.

• Eläs nyt, seuraavaksi miehet kopioi tuon ja alkavat tökkimään pesemättömällä peniksellä...

• Anonyymi

Ihmiset, jotka saavat viisautensa iltalehdeltä ja Ilta-Sanomilta… ja kehtaa jakaa vielä eteenpäin. 🙈

• Ihmiset, jotka olettavat, että toinen saa viisautensa Anttilan postimyyntikatalookista ja kehtaavat vielä tuomita tuntematta oikeasti... Tsot tsot.

• Tästä samasta asiasta on puhuttu jo ainakin 20 ilman hienoa nimeä. Lienee sama vaikutus kun ovulaatiolla. Iso osa miehistä ”haistaa” sen, vaikkei tiedosta miksi nainen juuri silloin viehättää. Joskus hyvin nuorena mittaisimme tyttöporukalla yhden kesän kauan kestää baarissa/yökerhossa tehdä tilaus, jos 1) flirttaa baarimikolle 2) on ovulaatio ja flirttaa 3) ilman flirttiä ja ilman ovulaatiota. Vaikka otanta jäi muutamiin kymmeniin tai sataan, silti ero oli merkittävä 2<1<<<3.

Naisen vagina ei haise pestynä miltään, eikä menetelmää voi vierestä haistaa muuta kuin alitajuisesti. Veikkaan, että saman vaikutuksen tekee jos nainen alkaa käymään ”hieman” kierroksilla. Ihmisten vaistot, vietit ja lipido on eri vahvuuksia, mutta sanoisin että mikä tahansa noista kolmesta vaihtoehdosta lisää fyysistä rakkautta vailla olevia miehiä ympärillä, ainakin yleistäen.

Silti muistutan, että osalla halukkaista miehistä on myös yläpää, aivot, Joskus tilanteen ollessa haastava tai sopimaton yläpää estää toimimasta, vaikka alapää tahtoisi muuta. Enkä tällä sano, että alapään käytössä on mitään pahaa, päin vastoin, mutta kaikkiin tilanteisiin se ei vaan sovellu sellaisenaan.

Jos nainen etsii yhden yön kestävää rakkautta menetelmä lienee siihen tehokas, mutta pidempi aikaista tuttavuutta ajatellen ilman saattaa jäädä haaviin enemmän itse persoonasta kiinnostuneita. Ihan veikkaan aiemman elämäni perusteella. 😇

• Jep, muistan lukeneeni tästä joskus kauan sitten, ehkä noin vuosituhannen alussa ja myöhemminkin. Luulisin, että itsekin huomaan ovulaation, melko usein myös ihan tosissani haistan jonkin huomioni kiinnittävän hieman poikkeavan tuoksun, paksun ja imelän. Voi liittyä asiaan tai olla liittymättä, ei ole ollut tapana kysellä niissä tilanteissa onko jollakulla ovulaatio tai onko joku muuten vaan kiihottunut, olen vain kiinnittänyt tilanteeseen huomioni ja miettinyt voisiko kysellä olla siitä.

Olen itse testannut menestyksellä jo kolmisenkymmentä vuotta baarimikoilla sitä, että tiskille tullessani otan katsekontaktin lähimpään asiakaspalvelijaan, hymyilen ja nikkaan hiukan, ikäänkuin kuittaan toisemme ja annan ymmärtää, että minulla ei ole kiire, palvele muut ensin. Kun sitten minua palvellaan, olen hymyilevä silmiä myöten, hyvin kohtelias ja nikkaan tilatessani, samoin saadessani juomani kiitän hymy silmissä. Toimii kuin junan vessan, ilman flirttiä ja ovulaatiota.
        Viimeksi perjantaina menimme varsin edustavan (mielestäni) ladyn kanssa noin yhtäaikaa tiskille, otin katsekontaktin baarimikkoon (mies), hymyilin ja nikkasin. Kun hän oli palvellut edelliset asiakkaansa, hän kääntyikin suoraan minun puoleeni, jolloin tuo lady katsoi minua kuin olisi halunnut sylkäistä päälleni. Hiukan nauratti kun surffailin juomat käsissäni tungoksessa.
        Eikä kyse ole testaamisesta, oikeastaan, kun toimin pääosin kaikissa asiakaspalvelutilanteissa samoin, vailla odotuksia. Työtään ne pikkumussukat vaan tekee, aito silmiin ulottuva hymy ja kohtelias käytös ovat pieni hinta siitä, että saan saman takaisin.

Jep, muistan lukeneeni tästä joskus kauan sitten, ehkä noin vuosituhannen alussa ja myöhemminkin. Luulisin, että itsekin huomaan ovulaation, melko usein myös ihan tosissani haistan jonkin huomioni kiinnittävän hieman poikkeavan tuoksun, paksun ja imelän. Voi liittyä asiaan tai olla liittymättä, ei ole ollut tapana kysellä niissä tilanteissa onko jollakulla ovulaatio tai onko joku muuten vaan kiihottunut, olen vain kiinnittänyt tilanteeseen huomioni ja miettinyt voisiko kysellä olla siitä.

Olen itse testannut menestyksellä jo kolmisenkymmentä vuotta baarimikoilla sitä, että tiskille tullessani otan katsekontaktin lähimpään asiakaspalvelijaan, hymyilen ja nikkaan hiukan, ikäänkuin kuittaan toisemme ja annan ymmärtää, että minulla ei ole kiire, palvele muut ensin. Kun sitten minua palvellaan, olen hymyilevä silmiä myöten, hyvin kohtelias ja nikkaan tilatessani, samoin saadessani juomani kiitän hymy silmissä. Toimii kuin junan vessan, ilman flirttiä ja ovulaatiota.
        Viimeksi perjantaina menimme varsin edustavan (mielestäni) ladyn kanssa noin yhtäaikaa tiskille, otin katsekontaktin baarimikkoon (mies), hymyilin ja nikkasin. Kun hän oli palvellut edelliset asiakkaansa, hän kääntyikin suoraan minun puoleeni, jolloin tuo lady katsoi minua kuin olisi halunnut sylkäistä päälleni. Hiukan nauratti kun surffailin juomat käsissäni tungoksessa.
        Eikä kyse ole testaamisesta, oikeastaan, kun toimin pääosin kaikissa asiakaspalvelutilanteissa samoin, vailla odotuksia. Työtään ne pikkumussukat vaan tekee, aito silmiin ulottuva hymy ja kohtelias käytös ovat pieni hinta siitä, että saan saman takaisin.

Tarkoitan flirtillä juuri hymyä ja katsekontaktia, ja ehkä tervehtimistä, siis viatonta flirttiä. Ja olen samaa mieltä, että ystävällistä ja hyväntuulista asiakasta on kivempi palvella. Ei siis ole kyse oikeasta flirtistä millä haetaan mitään, vaan siitä että iloinen asiakas on kiva ja pieni viaton huomio hivelee suurimman osan itsetuntoa,

Sinänsä nainen voi flirtata naiselle, ja mies miehelle. Ja baarimikko voi tykätä kummista vaan tai molemmista. Ei viaton flirtti tarkoita mitään sen enempää, ainakaan itselle,

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Jep, muistan lukeneeni tästä joskus kauan sitten, ehkä noin vuosituhannen alussa ja myöhemminkin. Luulisin, että itsekin huomaan ovulaation, melko usein myös ihan tosissani haistan jonkin huomioni kiinnittävän hieman poikkeavan tuoksun, paksun ja imelän. Voi liittyä asiaan tai olla liittymättä, ei ole ollut tapana kysellä niissä tilanteissa onko jollakulla ovulaatio tai onko joku muuten vaan kiihottunut, olen vain kiinnittänyt tilanteeseen huomioni ja miettinyt voisiko kysellä olla siitä.

Kuukautisissa ainakin on joskus sellainen "paksu ja imelä" tuoksu, jopa ihan iholla. Se ei poistu pesemälläkään. Ovulaatiosta en tiedä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuukautisissa ainakin on joskus sellainen "paksu ja imelä" tuoksu, jopa ihan iholla. Se ei poistu pesemälläkään. Ovulaatiosta en tiedä.

Jep, tuota olen puntaroinut, parempi vaan pitää turpansa kiinni tuoksuista ja jatkaa töitä...

• Anonyymi kirjoitti:

Ei miehet kuukautisten aikaan helmoissa pyöri, ainakaan muistaakseni. On aika kauan siitä kun ollut sinkku ja yöelämässä pyörinyt kovinkaan paljon….

Nuo voivatkin tarkkanenäisen nenään haista, vaikka makealle en tuoksua sanoisi.

• Emberizi kirjoitti:

Tarkoitan flirtillä juuri hymyä ja katsekontaktia, ja ehkä tervehtimistä, siis viatonta flirttiä. Ja olen samaa mieltä, että ystävällistä ja hyväntuulista asiakasta on kivempi palvella. Ei siis ole kyse oikeasta flirtistä millä haetaan mitään, vaan siitä että iloinen asiakas on kiva ja pieni viaton huomio hivelee suurimman osan itsetuntoa,

Sinänsä nainen voi flirtata naiselle, ja mies miehelle. Ja baarimikko voi tykätä kummista vaan tai molemmista. Ei viaton flirtti tarkoita mitään sen enempää, ainakaan itselle,

Juu, ei se mitään tarkoita enkä itse valikoi mille sukupuolille käyttäydyn em. tavoin, kaikille sama tarjolla. Olen jopa hieman sadisti tuon katsekontaktin hakemisessa, koska välillä huomaan, että vastakappaleeni ei ehkä ole niin tottunut tai muuten halukas ottamaan katsekontaktia, mutta sinnikäästi haen sitä. Ja myös saan sen, mikä ei ole voitto, vaan silta.

• Emberizi kirjoitti:

Ei miehet kuukautisten aikaan helmoissa pyöri, ainakaan muistaakseni. On aika kauan siitä kun ollut sinkku ja yöelämässä pyörinyt kovinkaan paljon….

Osin siksi tuo imelä on hiukan mietityttänytkin. No en tule kyllä keneltäkään asiaa kysymään.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Otinkin kantaa vain tuohon Randombypasserin mainitsemaan "paksuun ja imelään tuoksuun". Itse en kutsuisi sitä edes mitenkään erityisen miellyttäväksi tuoksuksi, jos nyt ei ole joku hedelmäkärpänen. Aina joskus sen haistaa, muistakin kuin omalta iholtaan.

Osin siksi tuo imelä on hiukan mietityttänytkin. No en tule kyllä keneltäkään asiaa kysymään.

Joo, en suosittele suorapuheisuutta tässä asiassa. 😁 Miehenkin piilevän innon kyllä huomaa irl kohtuullisella tarkkuudella, vaikka en osaa sanoa onko se eleitä, silmien pupilleja, ilman sähköistämistä, feromonien ryöpsähtänistä ilmaan vai kaikkea tätä. Miehet voi eleissään aika julkeitakin, luultavasti paljon itse tajuamatta asiaa. Jos ei itse ole kiinnostunut, on hyvä hetki poistua takavasemmalle ja jos kiinnostaa, tuo tuskin kovin paljon haittaa.

• randombypasser
        Emberizi kirjoitti:

Joo, en suosittele suorapuheisuutta tässä asiassa. 😁 Miehenkin piilevän innon kyllä huomaa irl kohtuullisella tarkkuudella, vaikka en osaa sanoa onko se eleitä, silmien pupilleja, ilman sähköistämistä, feromonien ryöpsähtänistä ilmaan vai kaikkea tätä. Miehet voi eleissään aika julkeitakin, luultavasti paljon itse tajuamatta asiaa. Jos ei itse ole kiinnostunut, on hyvä hetki poistua takavasemmalle ja jos kiinnostaa, tuo tuskin kovin paljon haittaa.

Juu, on vielä hippasen tuota itsesuojeluvaistoa jäljellä...

Kyllä varmaan huomaa. Ja minäkin jos huomaan tuon tuoksun, niin jään hetkeksi sieraimet levällään sitä tutkailemaan, katse hapuilee niitä ihmisiä jotka ovat lähellä tai juuri menivät ohitse. Ja sitten menen tekemään sitä, mitä pitikin, mitä se nyt sitten olikin.

• Anonyymi

Piti googlata nikkaaminen. Siis tosiaan isket silmää baarimikolle? Ja muissakin asiakaspalvelutilanteissa? Kaupan kassallakin?

• Anonyymi kirjoitti:

Piti googlata nikkaaminen. Siis tosiaan isket silmää baarimikolle? Ja muissakin asiakaspalvelutilanteissa? Kaupan kassallakin?

Nikkaaminen tarkoittaa myös nyökkäämistä ja sitä itse teen. En ihan ekana iskisi silmää kellekään tuollaisessa tilanteessa, voisi nääs käydä niin, että silmäni tulee isketyksi.

Nikkaaminen tarkoittaa myös nyökkäämistä ja sitä itse teen. En ihan ekana iskisi silmää kellekään tuollaisessa tilanteessa, voisi nääs käydä niin, että silmäni tulee isketyksi.

Terve itsesuojeluvaisto on tervettä. Kivempi silmä suorassa kuin pitkään mustana. 😁

• Anonyymi

vähän kuin eläin mailmasta, koirat haistaa satojen metrien päästä milloin naaras on oikeassa päivässä tulla tiineeksi,

• Ihminenkin haistaa, ellei peitä ominaistuoksujaan ihan totaalisesti hajusteilla. Eläimiä ollaan kaikki, ollaan kaikki, kaikki. Siiiiinäää ja miiiiinäää...

• Anonyymi

Koirat ei muulloin parittelekaan kuin otolliseen aikaan. Ihmiset ja ainakin bonobot nussuttelee muulloinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koirat ei muulloin parittelekaan kuin otolliseen aikaan. Ihmiset ja ainakin bonobot nussuttelee muulloinkin.

Uroskoirat joskus näkyy käyttäytyvän omituisesti naisen lähettyvillä.
        Häntä vispaa huimasti, silmät pullistuvat ja pää pyörii, kyllä koirat haistaa naisen kuukaustis imelän tuoksu, vaikkei mies haista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häntä vispaa huimasti, silmät pullistuvat ja pää pyörii, kyllä koirat haistaa naisen kuukaustis imelän tuoksu, vaikkei mies haista.

No kyllä narttukoiratkin sen kuukautisten tuoksun usein haistavat.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, olen huomannut saman, hyvä kun muistutit!

• Anonyymi

Huomiotani on joskus yritetty herättää tamponilla. Ei onneksi käytetyllä.

Tästä tuoksuvaihtoehdosta en tiedä onko yritetty, saati onnistuttu. Mutta näin luonto- ja melko luomuihmisenä täytyy myöntää että sellainen pari päivää pesemätön viivan tuoksu kyllä kiehtoo :)

Tietääkseni Arvo Ylppökin on asiaan kannanottonsa antanut.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Taitaa tuo kuolleen turskan haju toimia paremmin hieman alkukantaisemmissa piireissä...

• Eli ei ollut niinko vanhassa vitsissä, jossa sihteeri ihmetteli, että jos tamponi oli korvan takana, niin vttuun se kynä sitten meni?

• Anonyymi

Eli ei ollut niinko vanhassa vitsissä, jossa sihteeri ihmetteli, että jos tamponi oli korvan takana, niin vttuun se kynä sitten meni?

Kyllä se tampponi putosi ihan taivaalta siihen viereeni missä olin touhuamassa. Epäilen että yläkerran tyttö joka kurkisteli parvekkeeltaan oli asiaan jotenkin osallinen. Tai sitten se oli taivaallinen tampponi suoraan enkeleiltä, mutta eivätkös he ole sukupuolettomia?

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se tampponi putosi ihan taivaalta siihen viereeni missä olin touhuamassa. Epäilen että yläkerran tyttö joka kurkisteli parvekkeeltaan oli asiaan jotenkin osallinen. Tai sitten se oli taivaallinen tampponi suoraan enkeleiltä, mutta eivätkös he ole sukupuolettomia?

-keinovaginamies-

Eli kynä jäi kateisiin, hmmhmmm...

• Anonyymi

Laita käytetty tampax roikkuun kaulalle ja katsele reaktioita.
        Naiset varmaan reagoi YÖK, YÖK, Yrjöööööö

• Anonyymi kirjoitti:

Laita käytetty tampax roikkuun kaulalle ja katsele reaktioita.
        Naiset varmaan reagoi YÖK, YÖK, Yrjöööööö

Mmmmm, en, olen niitä siirtänyt sopivaan jäteastiaan tarvittaessa, sen lähemmin ei tarvitse tutustua...

• Anonyymi

Saattahan tuo toimiakin. Who knows. Vaan ei tulisi mieleenikään kokeilla itse. Sanotaan vaikka, että niin epätoivoinen en ole.

• Niin, voi tosiaan toimiakin, mutta joo... Ehkä parempi antaa sen toimia siellä missä tuoksun alkulähdekin on, sitten kun on sen tietyn ihmisen kanssa jo matkalla nautintoon.

• Anonyymi

Toimisikohan se viikatemieheenkin?? 👵

• Voip toimiakin, tosin voi käydä niinkin, että viikatemies nakkaa viikatteen sivuun ja nostaa peitsen pystyyn, ryhtyen peitsimieheksi. Muuttuiko mikään? No ehkä vähän, mutta riittävästi... Nnnhhnhhn?

• Anonyymi

Haluaisitko saada treffit viikatemiehen kanssa hyvinkin nopeasti?

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Mikä jottei, mut sinä et viikatteinesi taida olla ihan sitä mitä tässä haen... 😉👵

• Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Tarkoitit kai peitsimiestä?

• Anonyymi

Voip toimiakin, tosin voi käydä niinkin, että viikatemies nakkaa viikatteen sivuun ja nostaa peitsen pystyyn, ryhtyen peitsimieheksi. Muuttuiko mikään? No ehkä vähän, mutta riittävästi... Nnnhhnhhn?

Siis nauroin tälle ihan katketakseni, oikeesti.. siinäkö nyt puhutaan pienestä kuolemasta sitten? 😁😁🤣👵

• Anonyymi kirjoitti:

Siis nauroin tälle ihan katketakseni, oikeesti.. siinäkö nyt puhutaan pienestä kuolemasta sitten? 😁😁🤣👵

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Vuoroin vieraissa, pieni kuolema...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä jottei, mut sinä et viikatteinesi taida olla ihan sitä mitä tässä haen... 😉👵

:)
        No voi harmi.
        Niitin muuten tuossa pari päivää sitten taas viikatteella. Nyt oli paita päällä kun ei ollut yleisöä.
        Kelien viilentymiselläkin voi asiaan olla vaikutusta.

Mikäs se mummuskaa niin paljon vaivaa, että treffit viikatemiehen kanssa kiinnostaa?

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:)
        No voi harmi.
        Niitin muuten tuossa pari päivää sitten taas viikatteella. Nyt oli paita päällä kun ei ollut yleisöä.
        Kelien viilentymiselläkin voi asiaan olla vaikutusta.

Mikäs se mummuskaa niin paljon vaivaa, että treffit viikatemiehen kanssa kiinnostaa?

-keinovaginamies-

Kuulemani mukaan on vähän mysteerinen hahmo mutta epäilemättä ihan toimen mies, aikaansaava. Saa kai sitä semmoista jännäjannua jo tähän ikään kaivata, jos on vätyksiin kyrpiintynyt? 😉👵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulemani mukaan on vähän mysteerinen hahmo mutta epäilemättä ihan toimen mies, aikaansaava. Saa kai sitä semmoista jännäjannua jo tähän ikään kaivata, jos on vätyksiin kyrpiintynyt? 😉👵

Toimen miehet on aina pop ja in.
        Usein jopa in ja out.

Mielenkiintoisia termejä nämä kyrpiintymiset ja vitutukset.
        Onko se vaan niin, että siitä puhe mistä puute? Itsehän en noita juurikaan käytä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimen miehet on aina pop ja in.
        Usein jopa in ja out.

Mielenkiintoisia termejä nämä kyrpiintymiset ja vitutukset.
        Onko se vaan niin, että siitä puhe mistä puute? Itsehän en noita juurikaan käytä.

-keinovaginamies-

Luultavasti, jos oikein psykologisoimaan aletaan? 😉🤣🤣👵

• Hiukan sissijuustoa korvien taakse tuomaan vähän tosimiehen meininkiä yleiseen kehon fragranceen! :D

• Siinä voi vaan käydä niin, että lähistön kundit haistaa inttileirin ja tulee juttelemaan inttijuttuja 😂

• Anonyymi

Naiset, kun eivät tällaisista tuoksuista perusta, niin miten olis kurkku housunlahkeessa heilumassa, hajuton.

• Tutkitusti miehen kainalohiki on oikein sopiva houkutin naisille, mutta sekin on hyvin yksilöllistä ja yhden miehen hiki on toisestä yököttävää ja toinen jo repii hametta päältään. Niin säästä se kurkku ruokapöytään.

• Anonyymi

Sanomalla: See you later, escalator!

Mikäs James-nolla-nolla-kiva olla nolla vuorossa... jaa tämä Sean Conneryn paluu: Älä kieltäydy kahdesti, Never say never again.

• Mä luulen että tuommoinen toimii. Hajuaistilla on merkitystä parinvalinnassa. Mutta jos naiset tuolla keinolla huomiota hakee, niin aika kepuliksi konstailuksi menee.

Ja se paksu ja imelä haju todellakin on kuukautisista. Hyvin tunnistettava tuoksu.

Vaginan luontainen haju on yleensä hyvin mieto, toki yksilöllisiä eroja löytyy. On naisia, jotka pesevät alapäätään liikaa ja toisia, jotka liian vähän. Myös se kuinka hapettunut alapää on, vaikuttaa. Eli saako vagina olla koskaan ilkosillaan.. ja jos jatkuvasti käyttää pikkuhousunsuojia, sekin aikaansaa limakalvojen hautomista. Ja luonnollisesti tuoksuinhin vaikuttaa myös karvaisuus..

Mutta yleisesti ottaen uskon, että tuollaisella parfyymillä saa huomiota..

• Aivan varmasti toimii, tosin epäilen toimiiko tuolleen kaulalle/korvan taakse sipaistuna, koska kemiallisesti se edellyttää samaa kuin hajuvesien kanssa, eli ilman perspiraatiota tuoksu häviää kuinnpieru Saharaan, mutta jo lievä perspiraatio päästä täyden arsenaalin leijailemaan ympäristöön.

Ei auta luottaa asiantuntijoihin, koska ei ole mitään aikomusta kysyä keneltäkään koskaan missään tuon paksun ja imelän hajun tuntiessani, että olet kiimassa vai onko sinulla menkat. Vakaa aikomus on kyllä kuolla, mutta ei kuitenkaan ole aikomusta itse päättää sen aikataulua...

Sanotaan nyt vaikka niin, että kun itselle nokkaan osuu piparin tuoksu, niin pääosin siinä vaiheessa nopat menee sekaisin ja kaikki muumit pakenee laaksosta. Koska luulisin edustavani enemmistöä, niin oletan, että useimmilla miehillä alkaa siinä vaiheessa inkkarit hyppiä kanootista ja kairataan sata lasissa kohti koskia. Toki voin olla väärässä, mutta se olisi ensimmäinen kerta ikinä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2300
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1734
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1554
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1539
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1498
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1111
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1074
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      999
    Aihe