Löytyä oikea rakkaus?
Niin?
Voiko palstalta
24
82
Vastaukset
- Anonyymi
Voi löytyä. Mutta hän on nykyään edesmennyt.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Kaipaan yhä ja aina.
Onko sinullakin käynyt niin? Siitä on jo vuosia, kun Katja kuoli.
Elämä on pettymyksiä täynnä. Anonyymi kirjoitti:
Onko sinullakin käynyt niin? Siitä on jo vuosia, kun Katja kuoli.
Elämä on pettymyksiä täynnä.On.
Seitsemän vuotta sitten kuoli.
- Anonyymi
Jazuli <3
- Anonyymi
Jos joku tyrkky kelpaa
- Anonyymi
Ainoastaan kirjastoista voi löytää tosirakkauden.
Kato uusi Elvis-elokuva. Elviksen nousu ja tuhoutuminen.
John Levis oli kerran hahmomme eräässä tietokonepeli-suunnitelmassa.
Elviksen ulkonäkö oli otettu John Levikselle. Voi löytyä.. mulle ainakin löytyi.
- Anonyymi
En tiedä? Jos olet tavannut henkilön oikeassa elämässä, niin silloin voi kyllä.
Ihminen jonka kanssa muodostuu rakastava suhde voi löytyä periaatteessa mistä vaan missä ihmisiä kohtaa.
Voi, onhan noita ollut montakin paria jotka ovat täältä toisensa löytäneet.
- Anonyymi
Jaa ketkä?
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ketkä?
No nyt rupea listaa esittelemään, mutta on niitä useampiakin sellaisia jotka tiedän, varmaan vielä enemmän sellaisia joista en edes tiedä, jäävuorenhuippu on kaikille tuttu.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
No nyt rupea listaa esittelemään, mutta on niitä useampiakin sellaisia jotka tiedän, varmaan vielä enemmän sellaisia joista en edes tiedä, jäävuorenhuippu on kaikille tuttu.
Eli pelkkää arvailua, vailla mitään tietopohjaa. Kuten palstailu yleensäkin.
- Anonyymi
Ei voi. Ulkona liikkuessa voi katsella ikäisiään ihmisiä, mutta ei vielä ole ollenkaan sellaista tunnetta että haluaisin ihastua ja rakastua. Mietitään asiaa uudestaan ensi kesänä.
- Anonyymi
Mitenkäs jos tulee sun iästä poikkeevia vastaan?
- Anonyymi
Löyty jo. Eihän se alunperin palstalta löytyny mutta löysin sen täältä
Oletko tunnistanut jonkun irl ihmisen täällä sinkuissa? Onpa hauska! Miten eksyit tänne itse, ja mistä tunnustit hänet? Teidän täytyy olla jollain lailla läheisiä, että se on mahdollista.
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Oletko tunnistanut jonkun irl ihmisen täällä sinkuissa? Onpa hauska! Miten eksyit tänne itse, ja mistä tunnustit hänet? Teidän täytyy olla jollain lailla läheisiä, että se on mahdollista.
On se hauska! Ja jännäks tekee sen että emme hänen kanssaan juuri puhu irl henkilökohtaisista. Viimekertainen keskustelu, pidä pihakin siistinä, se oli kuulemma huonossa jamassa sekin. Sisältä oli kyllä siistiä vaikka meinas ettei läpi mene.
Anonyymi kirjoitti:
On se hauska! Ja jännäks tekee sen että emme hänen kanssaan juuri puhu irl henkilökohtaisista. Viimekertainen keskustelu, pidä pihakin siistinä, se oli kuulemma huonossa jamassa sekin. Sisältä oli kyllä siistiä vaikka meinas ettei läpi mene.
Täh?
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Täh?
Sitäpä juuri
- Anonyymi
Katja vaìnaa aikoinaan löytyi sinkut-palstalta.
- Anonyymi
Ei voi löytyä. Ei kukaan lopeta palstailua rakkauden takia.
Sehän riippuu parista miten paljon viettää mielummin aikaa tehden jotain muuta, kun palstaillen. Liikunnallinen pari voi vaikka yhdessä liikkua mielummin, kun kirjoitella palstalla.
Niin mäkin joskus toivoin, mutta sohvapottuhan ei liikuntaa harrasta. :D
Pleikkaa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979