Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: ...... Suosikkileffat: ..... Lempikirjat: ..... Vapaa-aikanani: ..... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: ..... Katson tv:stä mieluiten: .... Kotieläimet: .... En pidä: .... Parhaat matkakohteet: .... Ruoka & juoma: .... Kotimaa: --- Koulutus: --- Koulut: .... Ammatti: Muu Työskentelen: .... Ase tai siviilipalvelus: .... Yhdistykset/kerhot: .... Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

8

1. Ok :) Olen matkustamassa kaupunkiin aivan yksin, joten senkin takia kyselen monenmoista---. Kiitos paljon kaikesta infosta.
  2. Mötesplatsen =)
  3. Kuten edellä todettiin, kaava on sinänsä simppeli, mutta laihdutuksen toteuttaminen onkin lopulta monelle aika mutkikas juttu. Esim. mikä ruokavali sopii yhdelle, ei sovikaan toiselle; jokaisen pitää vain ajan kanssa löytää itselleen passeleimmat keinot pudottaa painoa. Toisaalta itse painonpudottaminen on mielestäni helpompaa kuin tavoitetussa painossa pysyminen, lisäksi joidenkin mielestä liian tiheä punnitseminen on vain pahasta, jotkut haluavat taas punnita itsensä päivittäin. Tästä voi toki muodostua eräänlainen vaakaantuijotteluongelmakin monille, eli koko elämä pyörii sen varassa, onko laihtunut parisataa grammaa päivässä/viikossa vai ei.

Itselleni sopii hedelmien, kasvisten sekä Alpen Light -patukoiden syöminen pitkin päivää (toki rajansa kaikella=)); kotona syön päivän pääaterian, enkä tuolloin juuri laske kaloreita. Illalla juon teetä tai Vichyä sekä syön mahdollisesti jonkin hedelmän. Viikonloppuisin ja juhlissa syön enemmän, mutta samalla katson hieman mitä syön (en syö itseäni ähkyyn). Minulle sopii hyvin tämä "arkilaihdutus", eli arkena pidetään tiukka itsekuri ja viikonloppuisin eletään hieman vapaammin: en voisi mitenkään mennä esim. Painonvartijoihin, missä lasketaan pisteitä/kaloreita, se ei vain kertakaikkiaan sovi minulle mitenkään!!! Liikun myös runsaasti sekä varmistan vitamiinien saannin monivitamiinitabletein (kalaöljyä ym. lisäksi). Onnea kullekin valitsemallaan tiellä - itseltäni on lähtenyt edellämainitulla metodilla n. kilo viikossa, mikä olikin tavoitteeni. Tsemppiä=)!!!