Ja tämä siksi, näin ikävä aloitus, koska kokemukset on ikäviä. Olen ihan nätti nainen ja osaan käyttäytyä, siisti ja fiksu.
Sivulla on käynyt yli tuhat miestä katsomassa profiilia, vaan vieläkin tässä sinkkuna heilutaan.
Naisia syytetään , että mikään ei kelpaa, vaan taitaa miehet olla pahempia ronkeleita. Ja miksi en ole ottanut yhteyttä miehiin? Olen laittanut viestiä, vaan harvoin mitään kuuluu ja jos kuuluu, se päättyy äkkiä. Uhkauksiakin on jopa tullut ja ikäviä kommenteja.
Siihen tulokseen olen tullut, että suhde löytyy jostain muualta kuin treffipalstoilta. Kiitos.
Onko kaikki urpot siivilöityneet nettideitteihin?
27
495
Vastaukset
- pippariiperskele
annnatko sää piparii olleenkaan
- aloittajal
Tuota..seksi kuuluu parisuhteeseen ilman muuta.
- Ruma äijä.
Olen laittanut naisille 400 viestiä vuosien aikana ja ei kukaan ole halunnut tutustua. Naiset ne niitä ronkeleita on kun asiallinen viesti ei kelpaa. Viime viikolla laitin taas 3 viestiä mutta ei vastausta. Pakko sanoa että olen sitten varmana liian ruma ihmissuhteisiin.
Kerropa meille, mitä sinä niihin viesteihin kirjoitat. Että olet kiltti etkä ole väkivaltainen ja teet kotitöitä?
Onko koskaan tullut mieleesi, että syy voisikin olla jossain muualla kuin ulkonäössäsi? Esimerkiksi siinä, mitä kirjoitat?
- gdgdfg
Ai olet melkein kahden käden sormilla laskettuna ainaskin laittanut viestiä eikä vastausta kuulu tai viestittelyt lopahtaa. No tervetuloa vaan miehen arkeen nettideiteissä.
- ölööl
OOn samaa mieltä aloittajan kanssa... Miehet ne vasta ronkeleita ovatkin... Ja minäkin olen erittäin fiksu ja ihan nätti nainen... Ja kohdalleni on tullut myös ohareita ja muita kummallisuuksia miestenkin taholta... En siis kelpaa en....
- aloittajal
Tää on totta: varmaan 800 miestä on käynyt sivulla ottamatta minkäänlaista yhteyttä. Luku on arvio.
Taidan olla leimaantunut. - IkisinkkuDeittaaja
aloittajal kirjoitti:
Tää on totta: varmaan 800 miestä on käynyt sivulla ottamatta minkäänlaista yhteyttä. Luku on arvio.
Taidan olla leimaantunut.Jos odottelet viestejä muilta kuin vonkaajilta niin saat odotella. Itse olen lopettanut avausten teot juurikin siitä syystä että yksikään nainen ei niihin vastaa. Tämän olen kertonut myös profiilissani ja ilmeisesti siitä syystä saan avauksia naisilta. Kuitenkin nainen valitsee sen alkaako parisuhde vai ei niin kyllä se aloitteellisuuskin naisille kuuluu.
- PatininiRunomies
Naiset noissa palveluissa ovat pääsääntöiseti lihavia, rumia, mieleltään ei-terveitä, alkoholisteja, eronneita (ukko lähtenyt, yllätys)....Eivät vaan kelpaa livenä joten nettideitti on ns. viimeinen mahdollisuus.
Pillukaan niillä ei kauaa halua, sen verran lahnaa on tai löysää.
Toista ovat toki 18-22v neidot joita on mukava lykkiä :) Toki heidätkin kannattaa vaikka baarista hakea.- ja sinulla
aivot valahtaneet jalkojen väliin!
- urpo mies
Kyllä me olemme urpoja kun emme saa vastauksia naisilta vaikka ihan asiallisesti naisille vastaamme. Parisuhteen saamisen edellytys on että nainen vastaa miehen viestiin jotta tutustuminen voi alkaa mutta usein nainen ei vastaa koska mies ei näytä hollywood komistukselta. Olemme siis urpoja suomalaisia miehiä lähes kaikki. On aika sama onko nainen lihava vai mikä kun naiset ei siltin vastaa. Josnyt yks nainen ei saa vastauksia niin miljoona muuta naista ei vastaa miehille takas.
- Kukkkuja
"Toista ovat toki 18-22v neidot joita on mukava lykkiä :)"
Luultavasti todellakin ovat toista. Seksuaalisesti vielä hiukan kypsymättömiä ja epävarmoja. Ei kiitos tämän miehen sänkyyn ainakaan. - m90%
Ensin luulin että tämä aloitus on vitsi mutta toisaalta voi olla totta mutta tämähän on arkea miesten kohdalla poislukien nuo lukemattomat vierailijat.
Ehken ne mitkä sinä ja lukemattomat muut naiset otatte yhteyttä tähän 10% miehistä ja heillä on varaa pelata tätä naisten peliä ja sillä tuomitaan koko mies ryhmä. - mies46v
Totta kai siivilöityy. Joskus aikojen alussa kun nettideitti alkoi, sinne meni sekalainen joukko oikeasta maailmasta - pääosin tavallisia mukavia ihmisiä ja niitten muassa muutama urpo. Sitten ne tavalliset mukavat ennen pitkää löysivät toisensa ja poistuivat deittimarkkinoilta kun taas urpot jäivät jäljelle. Poistuneitten tilalle tuli sekalainen joukko oikeasta maailmasta - pääosin tavallisia mukavia ihmisiä ja niitten muassa muutama urpo.
Tuota kun jatkuu muutama vuosi niin jäljellä on valtava määrä urpoja - niin miehiä kuin naisiakin - ja joukossa jonkin verran niitä mukavia ja tavallisia. Ei sieltä mahdotonta ole löytää sitä helmeä, mutta kyllä se vähän vaivannäköä vaatii, etenkin kun profiilista ei saa kuin vähän aavistusta että olisko tuo sopiva. - d56w34t
Profiili esiin, niin saat arvion siitä oletko tosiaan niin nätti yms.
Muuten tämä jää vain tuulen huminaksi. - Todellinen urpo
Kyllä tosiaan alkaa pikku hiljaa tuntumaan, että aika urpoja sitä tosiaan ollaan. Ja miksikö, no tässä pari asiaa:
1. Edelleen luulen haaveilevani parisuhteesta järkevän ja fiksun suomalaisen naisen kanssa,
2. Edelleen luulen sen haaveen toteutuvan nettitreffien avulla. - urpooni legenda
Parisuhde tai eläminen toisten ihmisten kanssa saman katon alla voi tarjota tiettyjä etuja kun kotityöt jaetaan. Samoin jos toinen ihminen tarjoaa osaamista mitä toisella ei ole, on tämä etu.
Kuitenkin sosiaalisuuden suhteen parisuhteissa tulee aina ongelmia. On asioita mitä toinen ihminen haluaa ja toinen ei. Useimmiten tavalliset miehet pelkäävät näitä ongelmia tai ottavat vähintään nämä ongelmat huomioon ja sen vuoksi eivät välttämättä lähde tyrkylle nettideitteihin tai muihinkaan deitteihin.
Tavallisen miehen kannalta kenties se helpompi tapa tutustua toiseen on kun tapaa jossain ja ihastuu jostain syystä toiseen ihmiseen. Jos lähtee vaikkapa nettideitin kautta tutustumaan niin siinä on jo ennakko-odotuksia toisen ihmisen suhteen jolloin ennalta-arvaamattomuus koko parisuhteen osalta latistuu. Kun ei lähde tarkoituksenomaisesti etsimään parisuhdetta niin siinä on oma jännitys mukana jos yhtäkkiä tulee vastaan ihminen johon ihastuu ja sitten sitä ollaankin kahvilla ja myöhemmin kenties jonkinlaisessa parisuhteessa.
Sanoisin että kyllä monet ihmiset ovat hieman urpoja jotka lähtevät parisuhteeseen kaavamaisten nettideittien kautta. Se on vähän sama kuin ottaisi saman katon alle asumaan automekaanikon jotta tämä mies sitten korjaisi ajoittain omaa autoa. Onhan siinä se etu että saa halvemmalla korjattua tuon auton. Jos ei nyt ihan tolta pohjalta lähde deittailemaan niin kyllähän siinä on pakko silti vähän miettiä mikä on toisen ihmisen rooli parisuhteessa jos tarkoituksena on luoda parisuhde. Tätä kautta katoaa luonnollisesti kaikki romantiikka ja jännitys. Mutta samaa sitä tapahtuu esimerkiksi lavatansseissa.- friikki
Olen mahdollisesti Asperger-piirteinen, ja siitäkö lie johtuu etten osaa arvostaa tuota jännitystä kauhean paljoa. Minulle se näyttäytyy epävarmuutena. En saa siitä mitään irti että jotenkin "pelehditään" (tuijotellaan huoneen poikki, lirkutellaan hölynpölyä tms.) toisen ihmisen kanssa kerta kerran jälkeen. Minulle tulisi tuollaisesta touhusta heti sellainen ihmetys että pitääkö tässä nyt jotenkin säästellä itseäni tuolle ihmiselle jonka kanssa tuntuu - mutta ei varmuudella ole! - olevan jonkinlaista säätöä. Tämän vuoksi en netinkään kautta oikein osaa enkä halua vain lässytellä lämpimikseni, vaan haluan että ihan oikeasti saa tutustua toiseen niin että kumpikin vuorotellen kertoo seikkoja itsestään. Ja kun siinä oikein innostuu, niin sitten kirjoitellaan pitkiä s-posteja ja joskus monta kertaa päivässä.
Muutaman ihmisen kanssa olen tuollaiseen vauhtiin päässyt, harmikseni vain ei ole tavatessa sitten ollut niitä kemioita. Nyt voi tietysti sanoa että jos kohtaa ihmisiä livenä niin näkee heti ne kemiat, mutta jos ei siellä livessäkään löydy ketään mieleistä, niin sittenhän ei koskaan pääse tutustumaan yhtään kehenkään. Vaikkakaan s-postin kirjoittelu EI ole minulle se mitä haen, niin on se kuitenkin aina kivaa sen aikaa minkä se kestää.
Kenenkään kanssa en ole mitenkään yhteen muuttamassa. Minusta tuollainen ei kuulosta oikein normaalilta ajattelulta ollenkaan että nettideiteissä haettaisiin mukamas nimenomaan asuinkumppania eli jotakuta jakamaan asumismenot. Jos sellaista hakee niin senhän voi kertoa suoraan.
Mielestäni nettideitti on ihan sama asia kuin mennä baariin, mutta tosiaankin saa kertoa itsestään rauhassa vähän enemmän. Mitä baarissa voi tehdä, huutaa jotain typeryyksiä että kuuluisi musan yli? Ja sitten lähdetään vain jommankumman luokse kutemaan ja se siitä. Varmasti töissä tai harrastuksissa toisiinsa tutustuville helpommin kehittyy oikeita parisuhteita, mutta itselläni ei ole mahdollisuutta löytää sitä kautta ketään.
Kirjoitellessa helposti huomaa jos toinen on jotenkin rasittavan yksinkertainen luonne jonka kanssa vain tylsistyisi. Itse kaipaan juurikin henkistä innoitusta ja kipinää, vaikka toisen osapuolen ulkonäölläkin on vissi merkitys.
Mutta todellakin nettideiteissä on ne urponsa ja koska niitä on (nykyään?) eniten, niin mielenkiintoisen miehen löytäminen on aina kiven takana. - Dr.LOVE
friikki kirjoitti:
Olen mahdollisesti Asperger-piirteinen, ja siitäkö lie johtuu etten osaa arvostaa tuota jännitystä kauhean paljoa. Minulle se näyttäytyy epävarmuutena. En saa siitä mitään irti että jotenkin "pelehditään" (tuijotellaan huoneen poikki, lirkutellaan hölynpölyä tms.) toisen ihmisen kanssa kerta kerran jälkeen. Minulle tulisi tuollaisesta touhusta heti sellainen ihmetys että pitääkö tässä nyt jotenkin säästellä itseäni tuolle ihmiselle jonka kanssa tuntuu - mutta ei varmuudella ole! - olevan jonkinlaista säätöä. Tämän vuoksi en netinkään kautta oikein osaa enkä halua vain lässytellä lämpimikseni, vaan haluan että ihan oikeasti saa tutustua toiseen niin että kumpikin vuorotellen kertoo seikkoja itsestään. Ja kun siinä oikein innostuu, niin sitten kirjoitellaan pitkiä s-posteja ja joskus monta kertaa päivässä.
Muutaman ihmisen kanssa olen tuollaiseen vauhtiin päässyt, harmikseni vain ei ole tavatessa sitten ollut niitä kemioita. Nyt voi tietysti sanoa että jos kohtaa ihmisiä livenä niin näkee heti ne kemiat, mutta jos ei siellä livessäkään löydy ketään mieleistä, niin sittenhän ei koskaan pääse tutustumaan yhtään kehenkään. Vaikkakaan s-postin kirjoittelu EI ole minulle se mitä haen, niin on se kuitenkin aina kivaa sen aikaa minkä se kestää.
Kenenkään kanssa en ole mitenkään yhteen muuttamassa. Minusta tuollainen ei kuulosta oikein normaalilta ajattelulta ollenkaan että nettideiteissä haettaisiin mukamas nimenomaan asuinkumppania eli jotakuta jakamaan asumismenot. Jos sellaista hakee niin senhän voi kertoa suoraan.
Mielestäni nettideitti on ihan sama asia kuin mennä baariin, mutta tosiaankin saa kertoa itsestään rauhassa vähän enemmän. Mitä baarissa voi tehdä, huutaa jotain typeryyksiä että kuuluisi musan yli? Ja sitten lähdetään vain jommankumman luokse kutemaan ja se siitä. Varmasti töissä tai harrastuksissa toisiinsa tutustuville helpommin kehittyy oikeita parisuhteita, mutta itselläni ei ole mahdollisuutta löytää sitä kautta ketään.
Kirjoitellessa helposti huomaa jos toinen on jotenkin rasittavan yksinkertainen luonne jonka kanssa vain tylsistyisi. Itse kaipaan juurikin henkistä innoitusta ja kipinää, vaikka toisen osapuolen ulkonäölläkin on vissi merkitys.
Mutta todellakin nettideiteissä on ne urponsa ja koska niitä on (nykyään?) eniten, niin mielenkiintoisen miehen löytäminen on aina kiven takana.Ei luulisi tämänkään asian olevan enää kenellekään yllätys, varsinkin jos on vähääkään tätä palstaa lukenut ja harrastanut nettideittailua tai mieluiten ihan oikeassa elämässä kokenut ihastumisia ja ollut parisuhteessa.
Kahden ihmisen välillä tapahtuva ihastuminen on seurausta hormonitoiminnasta ja siinä ei niinkään ole kyse toisen ulkonäöstä tai ammatista ym. Oikeassa arkielämässä kohdataan ihmisiä sattumalta ja kohtaamisissa voi syntyä sitä kemiaa ja sen jälkeen mennään treffeille tutustumaan ja nähdään onko tunne aitoa ja molemminpuolista.
Nettideitissä ensin selataan luettelosta ihmisiä ja vertaillaan heitä ulkonäön, taustan ja muiden profiileista ilmitulevien asioiden, kuten esim. kirjoitustaidon perusteella ja valitaan keneen halutaan tutustua. Tässä kohtaa tapahtuu väkisin jonkinlaista karsintaa, josta aiheutuu kasvokkain tapaamiseen paljon normaalikohtaamisista poikkeavia odotuksia. Ja on erittäin harvinaista, että tällaisessa painetilanteessa syntyisi aitoa ihastumisen tunnetta toista kohtaan. Mahdollista se toki on, mutta tilanteessa on suuri paine sille että tietoisesti ryhdytään kuvittelemaan ihastumista, koska pidetään tätä tilaisuutta ainoana mahdollisuutena. Nettideitistä valittu kumppaniehdokas voi tavatessa osoittautua heti mielenkiinnottamaksi yksilöksi, jollaisen kanssa ei sattumalta tavatessa olisi alun alkaeenkaan ryhdytty tutustumaan tai sitten ehdokas voi osoittautua potentiaaliseksi, jonka kanssa halutaan syventää tutustumista ja toivoa että ihastuminen syntyy ajan kanssa mikäli sitä ei ole heti syntynyt.
Tässä on mielestäni oikeassa elämässä ja nettideitissä kohtaamisen ero pähkinänkuoressa. Siitä voidaan varmaan väitellä maailman tappiin asti voiko ihmiseen ihastua ajan kanssa vai onko ensisilmäyksellä ihastuminen pelkästään aitoa. Tarkemmin tutustuessa toisesta voi paljastua vaikka mitä vastenmielistä ja mielestäni ihastuminen on aitoa silloin, kun työntää näitä piirteitä syrjään hormoonimyrskyssä eikä välitä tai huomaa niitä. Mikäli ihastuminen ei ole aitoa, huonot piirteet alkavat heti ärsyttää ja ihmisen dumppaaminen niiden takia ei tunnu ylimvoimaiselta. Jälkimmäisiin tapauksiin olen pääasiassa nettideittimaailmassa törmännyt. Oikeassa elämässä olen alkanut tapailemaan pelkästään ensin mainittuja. Keinotekoisessa nettideittimaailmassa ryhtyy tutustumaan ja tapailemaan helposti ihmisiä, joita kohtaan kadulla sattumalta tavatessa ei kiinnittäisi mitään huomiota.
Tätä asiaa eivät välttämättä tiedosta sellaiset henkilöt, jotka eivät ole koskaan kokeneet aitoa ihastumisen tunnetta. Pelkkä toive ihastumisesta tai kumppanista ja parisuhteesta voi myös luoda valheellisia mielikuvia. Väitän, että todella iso osa kaikista parisuhteista perustuu enemmän tarpeelle olla parisuhteessa kuin aidolle ihastumiselle.
Sitten on tietysti erilaisia motiiveja etsiä kumppania, kuten esim. seksi tai se, että pitää löytää autonkorjaaja. Nettideitti voi olla siihen hyvä väline, kunhan ei uskottele toiselle osapuolelle olevansa hakemassa jotain muuta. Baaripokaaminen on myös hyvä väline. Baarista voi löytää ihan aidonkin ihastumisen mikäli liiallinen humalatila ei sitä estä. Huuruinen seksiyö baaripokan kanssa ei välttämättä johda ihastumiseen aamulla, vaikka onhan sekin tietysti mahdollista. - friikki
Dr.LOVE kirjoitti:
Ei luulisi tämänkään asian olevan enää kenellekään yllätys, varsinkin jos on vähääkään tätä palstaa lukenut ja harrastanut nettideittailua tai mieluiten ihan oikeassa elämässä kokenut ihastumisia ja ollut parisuhteessa.
Kahden ihmisen välillä tapahtuva ihastuminen on seurausta hormonitoiminnasta ja siinä ei niinkään ole kyse toisen ulkonäöstä tai ammatista ym. Oikeassa arkielämässä kohdataan ihmisiä sattumalta ja kohtaamisissa voi syntyä sitä kemiaa ja sen jälkeen mennään treffeille tutustumaan ja nähdään onko tunne aitoa ja molemminpuolista.
Nettideitissä ensin selataan luettelosta ihmisiä ja vertaillaan heitä ulkonäön, taustan ja muiden profiileista ilmitulevien asioiden, kuten esim. kirjoitustaidon perusteella ja valitaan keneen halutaan tutustua. Tässä kohtaa tapahtuu väkisin jonkinlaista karsintaa, josta aiheutuu kasvokkain tapaamiseen paljon normaalikohtaamisista poikkeavia odotuksia. Ja on erittäin harvinaista, että tällaisessa painetilanteessa syntyisi aitoa ihastumisen tunnetta toista kohtaan. Mahdollista se toki on, mutta tilanteessa on suuri paine sille että tietoisesti ryhdytään kuvittelemaan ihastumista, koska pidetään tätä tilaisuutta ainoana mahdollisuutena. Nettideitistä valittu kumppaniehdokas voi tavatessa osoittautua heti mielenkiinnottamaksi yksilöksi, jollaisen kanssa ei sattumalta tavatessa olisi alun alkaeenkaan ryhdytty tutustumaan tai sitten ehdokas voi osoittautua potentiaaliseksi, jonka kanssa halutaan syventää tutustumista ja toivoa että ihastuminen syntyy ajan kanssa mikäli sitä ei ole heti syntynyt.
Tässä on mielestäni oikeassa elämässä ja nettideitissä kohtaamisen ero pähkinänkuoressa. Siitä voidaan varmaan väitellä maailman tappiin asti voiko ihmiseen ihastua ajan kanssa vai onko ensisilmäyksellä ihastuminen pelkästään aitoa. Tarkemmin tutustuessa toisesta voi paljastua vaikka mitä vastenmielistä ja mielestäni ihastuminen on aitoa silloin, kun työntää näitä piirteitä syrjään hormoonimyrskyssä eikä välitä tai huomaa niitä. Mikäli ihastuminen ei ole aitoa, huonot piirteet alkavat heti ärsyttää ja ihmisen dumppaaminen niiden takia ei tunnu ylimvoimaiselta. Jälkimmäisiin tapauksiin olen pääasiassa nettideittimaailmassa törmännyt. Oikeassa elämässä olen alkanut tapailemaan pelkästään ensin mainittuja. Keinotekoisessa nettideittimaailmassa ryhtyy tutustumaan ja tapailemaan helposti ihmisiä, joita kohtaan kadulla sattumalta tavatessa ei kiinnittäisi mitään huomiota.
Tätä asiaa eivät välttämättä tiedosta sellaiset henkilöt, jotka eivät ole koskaan kokeneet aitoa ihastumisen tunnetta. Pelkkä toive ihastumisesta tai kumppanista ja parisuhteesta voi myös luoda valheellisia mielikuvia. Väitän, että todella iso osa kaikista parisuhteista perustuu enemmän tarpeelle olla parisuhteessa kuin aidolle ihastumiselle.
Sitten on tietysti erilaisia motiiveja etsiä kumppania, kuten esim. seksi tai se, että pitää löytää autonkorjaaja. Nettideitti voi olla siihen hyvä väline, kunhan ei uskottele toiselle osapuolelle olevansa hakemassa jotain muuta. Baaripokaaminen on myös hyvä väline. Baarista voi löytää ihan aidonkin ihastumisen mikäli liiallinen humalatila ei sitä estä. Huuruinen seksiyö baaripokan kanssa ei välttämättä johda ihastumiseen aamulla, vaikka onhan sekin tietysti mahdollista.Siksipä en ole nettideittien kautta alkanut vielä kertaakaan seurustelemaan, koska minulta ei onnistu olla väkisin yhdessä jonkun kanssa.
Ihastuminen toimisi kimmokkeena ja alustana jonka pohjalta lähteä oikeasti tutustumaan toiseen.
Hyvä kun mainitsit tuosta ärsyttämisestä, olen hivenen kyllä ihmetellyt että ihastuvatko tosiaan ihmiset tuosta noin vaan, ja itseäni suurin osa miehistä kuitenkin ärsyttää kerran tai kahden kerran tapaamisen jälkeen. Helposti kehittyy mielikuva omasta itsestä äreänä ja äksynä ihmisenä, vaikka tiedän että parin ihastukseni kanssa en todellakaan ole ollut kumpaakaan, taikka jos jotain olen äksyillyt, niin lähinnä sillä tavalla että olen paasannut jostain asiasta mitä ärsyttää. Ja ihastuksistani se on ollut lähinnä huvittavaa, eivätkä ole pitäneet minua kärttyisenä ihmisenä.
- Lycka till =)
Yrittäkääpä ruotsalaista Mötesplatsen-deittisivustoa vaihteen vuoksi. Voin vakuuttaa, että järkeviä yhteydenottoja tulee roppakaupalla!!
Sitä ei näytä pääsevän selaamaan ilman rekisteröitymistä ja ainakin taustakuvassa on valtava naisenemmistö. Päteekö myös käyttäjiin eli onko siellä yhtä paljon naisia suhteessa miehiin kuin tuossa kuvassa? Löytyykö 40 ikäluokkaan kuuluvia?
helka kirjoitti:
Sitä ei näytä pääsevän selaamaan ilman rekisteröitymistä ja ainakin taustakuvassa on valtava naisenemmistö. Päteekö myös käyttäjiin eli onko siellä yhtä paljon naisia suhteessa miehiin kuin tuossa kuvassa? Löytyykö 40 ikäluokkaan kuuluvia?
Ainakin profiileja pääsee tutkimaan ilmaiseksi, ja VIP-asiakkaana pystyy vastaamaan viesteihin jne. Kuukausimaksu on muistaakseni 40 euron luokkaa. Rekisteröityminen on helppoa, samoin nähdäkseni asiakkuuden päättäminen.
Vastauksia tulee valtavasti (itse olen 49-vuotias), ikähaitari on valtava, ja itse pystyy valikoimaan keiden, eli esim. minkä ikäisten profiilit näyttäytyvät etusivulla. Naisille näyttäytyvät aina vain miesten profiilit jne, mutta jos haluaa vaikkapa vain kirjoitella kenen kanssa hyvänsä, saitilla on erikseen keskustelupalsta. En ole saanut yhtään asiatonta viestiä, vaikka olen ollut sivustolla jo reilun kuukauden. Toki jonkin verran on sellaisia kirjoittelijoita, joihin ei halua olla välttämättä yhteydessä, mutta sitten voi toki vaikkapa "blokata" kyseisen henkilön. -- Ja vaikka olisikin laittanut omiin asetuksiin esim. ikä- tai paikkakuntakriteerit, voi luonnollisesti selailla sivustoja muutoinkin. Ulkomaalaisiakin joukossa on melkoisesti; olenpa kirjoitellut parin norjalaisenkin kera, he norjaksi ja minä ruotsiksi. Lisäksi muuten omaan sähköpostiin tulee päivittäin ilmoituksia, onko omalla profiililla ollut kävijöitä kyseisenä päivänä, meilejä jne. Eli erittäin käyttäjäystävällinen deittisivusto mielestäni :D
Suosittelen siis rohkeasti kokeilemaan: itse olen jo tehnyt treffit kesäkuun lopulle Helsinkiin yhden tukholmalaisen herran kera :)
- edatefi
Kannattaa kokeilla seuraavaa taktiikkaa: lisää omiin kuviisi/kuvagalleriaasi kuvia sellaisista asioista, mitkä sinua kiinnostaa ja mitkä kuvaavat sinua parhaiten. Meillä edate.fi:ssä voi profiilikuvaksi laittaa muunkin, kuin oman naamakuvan. Tarkistamme kuvat toki ennen niiden julkaisua tai satunnaisesti.
Oman profiilin tekemiseen kannattaa panostaa. Järjestelmä arpoo parhaat osumat sen mukaan, kuinka hyvin oma profiili tai toive vastapuolen profiilista on kuvattu.
Vuonna 2014 naiset saavat 4kk ja miehet 2kk ilmaisjäsenyyden rekisteröitymisen yhteydessä. Palvelusta löytyy ns. yleinen chat ja privaatti chat, keskustelufoorumi, blogi. Valokuvat voit suojata halutessasi salasanalla. Voit tehdä kaveripyyntöjä, kuten Facebookissa ja julkaista kuvia vain omille kavereillesi.
Kannattaa tulla tutustumaan osoitteessa http://edate.fi!- hellureikkhgiuygh
Joo just höpö höpö...kuvan laittaminenhan on pinnallista ja turvallisuusriskikin. Etkö lue tätä palstaa?... Ai joo sähän mainostat vaan jotain feikkisivustoa....
- Ei ihan kaikki,
sillä minä vasta harkitsen nettideittailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846