Vapaa kuvaus

Omistan pienen yrityksen ja nyt on semmoinen tilanne, että muutto Helsinkiin olis edessä keväällä asiakkaan pyynnöstä joten olis mukava tutustua sielläpäin asuviin ihmisiin ja samalla tutustua uuteen kaupunkiin =) Itse olen supersosiaalinen urheilusta pitävä pienimies. Mut eipä tässä nyt sen enempää kun ottakaa yhteyttä niin keksitään jotain pöljää yhdessä =) Suosikkileffat: Pidän kauhuleffoista, mutta yksin niitä on aika ikävä katsoa kun saattaa vähän pelottaa =) Vapaa-aikanani: Rakastan urheilua joten sitä tulee varmasti harrastettua vapaa-aikana. Katson tv:stä mieluiten: Simpsons, frendit, Hauska kotivideot, Leffoja En pidä: BB, Hiiristä, oliiveista ja sängyssä olevista muruista. Ruoka & juoma: Olen melkein kaikkiruokainen... Koulutus: --- Ammatti: Myynti/markkinointi Työskentelen: Yrittäjä Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

7

Kommenttia

12

1. sopimuksia.....

olen aloittamassa palvelualan yrityksen. mistä voisin alkaa kyselemään kuka voisi tehdä mulle valmiiksi sopimukset tönte
    Yrittäjyys
    4
    257
  2. minne uudeksivuodeksi???

Tarkoitus olisi tyttöystävän kanssa lähteä pois suomesta jonnekin uudeksivuodeksi. joku kiva romanttinen paikka pariksi
    Aktiivilomat
    3
    729
  3. Tampere-Lappi tarvitaan

Lappiin olis tarkoitus lähteä! Päivämäärällä ja ajalla ei niin väliä!
    Kimppakyydit
    1
    185
  4. halutaan kyyti tre-lappi

18-19.06 olisi tarkoitus lähteä kemi-tornio alueelle. jos olet jollain menossa niin laita viestiä tulemaan.
    Kimppakyydit
    6
    342
  5. työ fuengirolasta

Olen syksyllä lähdössä asumaan fugeen.. Tarkempaa ajankohtaa en ihan vielä osaa sanoa, riippuu miten nopeasti saadaan ha
    Työ ulkomailla
    2
    895
  6. espanjaan syksyllä

Olen suunnitellut, että painaisin koko kesän armottomasti töitä ja säästäisin ja sitten syksyllä espanjaan asumaan ja ka
    Matkaseuraa
    7
    530
  7. missä harastaa lajia tampereella?

olen vasta muuttanut tampereelle asumaan ja olisi kiva alkaa taas harrastuspohjalta pelaamaan salibandyä!!!! onko missää
    Salibandy
    2
    319