Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

24

1. Mä en löytänyt sitä ryhmää facesta :/
  2. Kiiros Allerginen viestistäsi!

Vaikka en ole onnellinen, että sairastat kuten minäkin, niin on silti ihana huomata, että joku muukin painii näiden ongelmien kanssa!
    Mä kävin viime viikolla tk lääkärillä, joka oli kerrankin asiallinen ja otti oireeni vakavasti! Totesi, että tämä iho oire taitaa olla se, mikä invalidisoi mua eniten. Olin melkein monttu auki, kun huomasin, että tämä lääkäri ymmärtää!! Mies olikin samaa ikäluokkaa kuin olen itsekin, eli ei ilmeisesti vielä ollut leipääntynyt työhönsä ;)

Hän laittoi lähetteen ihotautilääkärille, joten sieltä kautta nyt lähdetään selvittämään ongelmaa. Tämä lääkäri epäili, että minulla olisi myös pölyallergia. Saapa nähdä mitä kaikkea löytyy, kun tutkimukset lähtee käyntiin.
    Ja on totta, että mulla on myös pölyallergia, kun aivastelen ja nenä alkaa heti vuotaa, kun on pölyä lähellä. Liinavaatteet yms.

Tsemppiä myös sulle!!!

Yrittäjyytä olen itsekin miettinyt, mut en tiedä, että onko minusta siihen. Mun elimistö ei oiken kestä stressiä. Stressin sietokyky on alentunut ja elimistö kipuilee yms heti, kun stressi käy liian suureksi :/ Mut ehkä se oman yrityksen juttu olis sit se, mikä vois lopulta vähentää stressiä.. Mene ja tiedä.
    Mut pitäis vaan miettiä, että mikä se yritys olis :D
    Ja toisaalta... pitäis suorittaa yrittäjätutkinto tai mikäs se nyt sit onkaan. Se taas vaatii sen, että pitäis mennä johonki koulutukseen ja ainakin kaks paikkaa, joissa tiedän sen koulutuksen olevan, on homeisia. Että jipii vaan sillekin! :/

No, kk päästä olen viisaampi. Ihotautilääkärille on täällä kuulemma alle kk jonot, joten yllättävän pian tulee aika sinne.

Älä sinäkään vielä luovuta! Toivon sydämeni pohjasta, että sun puoliso ymmärtää sun allergian ja ottaa oireesi tosissaan. Mulla näin ei ole aina ollut, vaan mua on pidetty pilkkana. Nyt elämässäni on kumppani, joka tukee ja ymmärtää. Ei vähättele vaan huomaa kyllä oireet.

Ja mitä huonekaluihin yms tulee, niin en mä tiedä, että mitä näille vois tehdä :(
    Mä siis oireilen jopa A4:sen paperiarkille, mikäli se on ollut tiloissa, missä on itiöitä.
    Ja uskon kyllä, että oireet voi tulla mulleki jostain kemikaaleista yms. Yhtä asiaa jäin miettimään.... Mistä saa vanhoja kalusteita tms, missä ei ole niitä kemikaaleja?? Myykö niitä joku kauppa? Kirpparilta en voi ostaa mitään, mitä ei voi pestä koneessa.
    Vaatteita siis ostan sieltä, kun ne voi pestä 60 asteessa, jolloin itiöt kuolee. Tuuletus tms ei tehoa niihin.

Huoh.... Kaikkea sitä elämä voi tuodakin eteen.
    Pysy vahvana ja jaksamista myös sulle!!
  3. Kuten meidän tutuilla. Eli he saivat myyjältä rahaa. Varmaan riippuu asiantuntijoista kuka sitä asiaa hoitaa.. ehkä teillä vaan ei ollut pätevä asianajaja. Harmi.