Vapaa kuvaus

Huh hellettä sanoi jänis pakkasella.

Aloituksia

51

Kommenttia

249

1. tsemppiä!
  2. Otetaan esimerkki..jos antas pikkasen osviittaa siihen,mihin pyrin.

järjestyssäännöt ovat esim.myös työpaikalla.Olen hyväksynyt säännöt,allekirjoittaessani työsopimukseni..ja jos rikon sääntöjä tai sopimusta vastaan,niin teen silloin sääntörikkomuksen.Työnjohtaja eli esimieheni huomauttaa tai puhuttelee minua jos näkee minun toimivan sääntöjä vastaan,saattaa jopa antaa potkut.Jos työyhteisössä työkaveri kohtelee sinua kaltoin..ja esimies huomaa sen,esimies saattaa puhutella työkaveriasi,mutta ei kuitenkaan aina toimi näin.Viimekädessä sinun itsesi tulee tehdä asiasta valitus omaan liittoosi tai poliisille herjauksesta.

Tässäkin tapauksessa chattiin mennessään ihminen "virtuaalisesti" hyväksyy sopimuksen..eli sitoutuu käyttäytymään chat etiketin mukaan.Seriffi huomatessaan chatissa chat-etiketin vastaista toimintaa,huomauttaa ja lopulta saattaa antaa potkut chatista..Mutta aina ei sefukaan kaikkea huomaa.Viimekädessä kuitenkin sinä itse,olet velvollinen viemään asiaa eteenpäin..poliisille ja ylläpidolle tiedoksi.

Sefulle on siinä mielessä turha valittaa häiriköstä jälkikäteen,koska me sefut emme näe lokeja..eli chat-historiaa ja myöskään emme näe privahäiriköintiä.Ylläpito näkee ylen keskusteluhistorian muutaman päivän viiveellä..mutta privoja ei nähdä sielläkään.

eli summasummarum..chatin ohjeet ovat kaikille samat..mutta kaikki eivät valitettavasti ohjeita noudata.Ohjeissa myös varoitetaan jakamasta yhteystietoja tuntemattomille,tätä ohjetta vastaan myös itse olet tietoisesti toiminut.

Toivottavasti tämä kirjoitukseni hieman valaisi sinulle sitä,miten ylläpito ja sefut toimivat tämmöisissä tilanteissa ja miten sinun tulee itse toimia :) Lohdutuksekdi vielä..harvemmin nämä häiriköt jaksavat kauaa kiusata,nimimerkkiä ja puhelinnumeroa vaihtamalla joskus pahoistakin häröistä pääsee eroon.

Edelleen tsemppiä..terveisin Zamio
  3. ... o/
  4. .....
  5. Poistin lähes kaikki ja ne jotka jäivät..niissä oli aloituksessa muutakin asiaa,kuin tämä kyseinen kiistelyn aihe.Olen pahoillani,jos se loukkasi sinua,mutta tämä sisäpiiriasia on nyt loppuun käsitelty..aiheesta voi ainoastaan keskustella tuossa aloittamassani ketjussa muutama sentti tästä kirjoituksestasi alempana :)

mukavaa kesälauantaita :)
  6. ...