Itkin eilen silmät päästäni ja tänään kun jouduin menemään niillä silmillä töihin, tajusin, että hemmetti _kukaan_ ei pilkkaa minua.
Kritiikkiä saa esittää kyllä, mutta jatkossa jos haluat mustamaalata tai haukkua minua, niin varaudu siihen, että siitä ruoskasta, josta olen kuuluisa, tulee ja tuntuu. Eikä tähän tule (eikä edes kuulu) hymiötä.
Kukaan ei voi estää minua kirjoittamasta tälle palstalle. Minä tiedän, että minun kommenttini ovat hyviä, ne ovat linjassa persoonani kanssa, ne ovat minua ja suoraan sydämestä. Ja 100-prosenttisen totta kaikki. Samaa voi sanoa HYVIN HARVASTA tänne kirjoittavasta ihmisentekeleestä. Ja minä ole koko ajan kirjoittanut omalla naamallani. Jos haluat haukkua minua tai jotakuta muuta rekisteröitynyttä, niin koetapa tehdä se siten, että sinusta on tunnistettava pärstäkuva netissä kaikkien syynättävissä. - niinpä. sitä epäilinkin.
Ugh. Olen puhunut. Ja vaikka Zamio haluaisikin poistaa tämän viestin niin pyydän, että tämä saisi olla edes tuohon puoleenväliin asti. Kiitos, Rontti!
Kuulkaas nyt
54
2746
Vastaukset
- kannata
tuoda tunteitaan nettiin! :D
voi olla rankkaa! :D- NoJust
Mua ei hävetä pätkääkään!!! Sillä minä olen tällainen enkä saisi mitään kicksejä siitä, että esittäin jotain muuta.
Tuon - jatkossakin - kaikki tunteeni, fiilikseni ja pähkäilyni tänne. Pakko ei ole lukea ja jos jotakin haittaa, niin sanon että elämä fucking on! - Puusilmä 8]
NoJust kirjoitti:
Mua ei hävetä pätkääkään!!! Sillä minä olen tällainen enkä saisi mitään kicksejä siitä, että esittäin jotain muuta.
Tuon - jatkossakin - kaikki tunteeni, fiilikseni ja pähkäilyni tänne. Pakko ei ole lukea ja jos jotakin haittaa, niin sanon että elämä fucking on!ihan *kaikkia* tunteita, fiiliksiäsi ja pähkäilyjäsi tänne tuo. Täällä kuitenkin on tarkoitus käsitellä *miehen* logiikkaa.
May the Force be with you!
- Jihuuu
Kokemuksesta voin sanoa, että saan täällä suurinpiirtein joka viikko niskaani jotain (etenkin tuolla mammapalstan puolella :D ) Mutta enpä oikeassa elämässäkään välitä ihmisistä jotka jauhavat pskaa ja mustamaalailevat, keksivät perättömiä juttuja jne, niin vielä vähemmän netissä! Sellanen haukkuminenhan kertoo vaan ihmisen omista ongelmista. Ei täysjärkisen, sivistyneen ihmisen tarvi ketään alkaa täällä haukkua etenkään asioista jotka eivät liity keskustelun aiheisiin.
- Kerppolan keksukka
Eihän susta mitään naamaa näy.
Mutta älä nyt ihan noin vakavasti.- NoJust
En puhunutkaan preesensissä.
- Kestohimo
Miksi poistit kuvasi? Muistan miten kaunis olet ja niin eläväinen siinä kuvassa. Haluan hyväillä sun karvoitustasi, hiuksiasi.
- fiilikset
menee siitä kuvasta kun itsellä on samanlainen soikea peili, littunäyttö ja karttapallo, niin ja taitaa olla vielä se Lundian hyllykin samanlainen!!
- että vielä
on niitä, jotka rehellisesti kertovat mitä ovat mieltään ja vielä seisovat sanojensa takana. :)
Jatka vain samalla tyylillä. ;)- NoJust
Niin aionkin! Tehkää muut samoin!
Kyllä maailmaan sanoja mahtuu. - sulle nimim.
NoJust kirjoitti:
Niin aionkin! Tehkää muut samoin!
Kyllä maailmaan sanoja mahtuu...NoJust! Olet itsevarmalla tavalla oma itsesi, ja sekös joitakin nysvömpiä harmittaa. Anna niiden olla vain omassa arvossaan.
Nimettömänä arvostelusta muuten. Krhm..niitäkin näyttää olevan aika paljon täällä, joilla on kyllä pokkaa (ehhehe) arvostella yksittäisiä nimimerkkejä ihan erillisissä näille suunnatuissa aloituksissakin, mutta ei kuitenkaan kanttia laittaa näkyviin omaa vakinickiään (vaikka tasan tarkkaan olis tunnistettavissa, että joku kaunainen vakinikkarihan se siellä kirjoittelee..).:P
Meitä on moneen junaan. Itse käytin aiemmin vakinikkiä, ja tuolloin kirjoitin kaikki (paitsi ehkä jotkut harvat itseäni koskevat erityisen arkaluontoiset) kirjoitukseni tuolla samaisella vakinikillä, eli puskasta ampumista en harrasta, vaikken rekisteröitynyt olekaan.
Luovuin vakinikistä, mutta yhä vieläkään en alkaisi selkään puukotukseen. Linjana nykyisin (niin kuin aiemminkin..) se, että kaiken sanottavani sanon siten, että mä voisin julkisestikin tunnustaa sanoneeni näitä asioita.
Sä olet rohkea NoJust, ja pidä tuo linjas täälläkin.:) Kauheen vakavasti mitään täällä sanottua ei kyllä kannata ottaa, koska juuri tuo "puskasta ampuminenhan" suo kaiken maailman nössöillekin edes joskus mahdollisuuden osoittaa "muka valtaansa". Livenä nekin olis varmaan huomattavasti paljon vaisumpia.;) - NoJust
sulle nimim. kirjoitti:
..NoJust! Olet itsevarmalla tavalla oma itsesi, ja sekös joitakin nysvömpiä harmittaa. Anna niiden olla vain omassa arvossaan.
Nimettömänä arvostelusta muuten. Krhm..niitäkin näyttää olevan aika paljon täällä, joilla on kyllä pokkaa (ehhehe) arvostella yksittäisiä nimimerkkejä ihan erillisissä näille suunnatuissa aloituksissakin, mutta ei kuitenkaan kanttia laittaa näkyviin omaa vakinickiään (vaikka tasan tarkkaan olis tunnistettavissa, että joku kaunainen vakinikkarihan se siellä kirjoittelee..).:P
Meitä on moneen junaan. Itse käytin aiemmin vakinikkiä, ja tuolloin kirjoitin kaikki (paitsi ehkä jotkut harvat itseäni koskevat erityisen arkaluontoiset) kirjoitukseni tuolla samaisella vakinikillä, eli puskasta ampumista en harrasta, vaikken rekisteröitynyt olekaan.
Luovuin vakinikistä, mutta yhä vieläkään en alkaisi selkään puukotukseen. Linjana nykyisin (niin kuin aiemminkin..) se, että kaiken sanottavani sanon siten, että mä voisin julkisestikin tunnustaa sanoneeni näitä asioita.
Sä olet rohkea NoJust, ja pidä tuo linjas täälläkin.:) Kauheen vakavasti mitään täällä sanottua ei kyllä kannata ottaa, koska juuri tuo "puskasta ampuminenhan" suo kaiken maailman nössöillekin edes joskus mahdollisuuden osoittaa "muka valtaansa". Livenä nekin olis varmaan huomattavasti paljon vaisumpia.;)kuten sanoin, en yleensä harrasta tätä kaikille vastaamista, kiittelyä ja päähäntaputtelua. Mutta kiitos tuhannesti tsemppauksestasi ja puheenvuorostasi! Kyllä mun täytyy myöntää, että tarvitsen hyväksyntää ja tsemppausta ja nyt tuntuu tosi hyvältä. Ja kaikista kivointa tässä on se, että ylivoimaisesti suurin osa kaikista kommenteista on nimenomaan positiivista tekstiä ja palautetta. Ja se unohtuu helposti kun saa rankkaa (vaikkakin aiheetonta) niin-sanottua-kritiikkiä, muka-älykkästä tekstiä, jonka pohja ja sisältö on vain oman olemattoman itsetunnon pönkitys heikon lenkin kustannuksella.
Heikkohan minä olen, kun olen paljastanut itseni, kasvoni, tunteeni ja historiani täällä. Mutta en mitään sellaista, mitä en esimerkiksi työkavereille voisi sanoa ja kertoa.
Yritän jatkossa olla elämöimättä itsestäni niin paljoa... mutta mulla on muutama galluppiluontoinen kysymys takataskussa joten pian pesee!
Kiitos tuhannesti kaikille "perseeni nuolijoille"! :) Eiköhän jatketa tällä linjalla ja pidetä palstan taso korkeana! - et ole..
NoJust kirjoitti:
kuten sanoin, en yleensä harrasta tätä kaikille vastaamista, kiittelyä ja päähäntaputtelua. Mutta kiitos tuhannesti tsemppauksestasi ja puheenvuorostasi! Kyllä mun täytyy myöntää, että tarvitsen hyväksyntää ja tsemppausta ja nyt tuntuu tosi hyvältä. Ja kaikista kivointa tässä on se, että ylivoimaisesti suurin osa kaikista kommenteista on nimenomaan positiivista tekstiä ja palautetta. Ja se unohtuu helposti kun saa rankkaa (vaikkakin aiheetonta) niin-sanottua-kritiikkiä, muka-älykkästä tekstiä, jonka pohja ja sisältö on vain oman olemattoman itsetunnon pönkitys heikon lenkin kustannuksella.
Heikkohan minä olen, kun olen paljastanut itseni, kasvoni, tunteeni ja historiani täällä. Mutta en mitään sellaista, mitä en esimerkiksi työkavereille voisi sanoa ja kertoa.
Yritän jatkossa olla elämöimättä itsestäni niin paljoa... mutta mulla on muutama galluppiluontoinen kysymys takataskussa joten pian pesee!
Kiitos tuhannesti kaikille "perseeni nuolijoille"! :) Eiköhän jatketa tällä linjalla ja pidetä palstan taso korkeana!..heikko, nimim. "NoJust", kun omilla kasvoillasi olet operoinut täällä. Perseen nuolentaa mä en jaksa harrastaa, eli ihan todellisen mielipiteeni pohjalta näin sanoin.:)
Itse en nimittäin ehkä uskaltaisi tehdä tuota, että ihan omilla kasvoillani juttelisin.;) Rohkeudesta ei sinänsä ole kiinni, mutta satun tietämään parinkin mua aikoinaan sekopäisesti ahdistelleen yksipuolisesti ihastuneen ihailijan pyörivän täällä aktiivisesti, joten...
Samatenkaan en tiedä, jaksaisinko kaikkien tuttujeni kuittailuja kuinka paljoa kuunnella, jos "naamapohjalta" täällä heiluisin.
Siks just nostankin sulle hattua siviilirohkeudestasi nimim. "NoJust".:) Juttusi ovat olleet yleensä aina mukavaa ja hauskaa kevyttä läppää, mikä kaiketi juttujen idis täällä onkin. Jatka siis samaan malliin, kuvalla tai ilman.:) Mielellään sun juttujasi lueskelee & joskus kommentoikin palstoille eksyessään. - NoJust
et ole.. kirjoitti:
..heikko, nimim. "NoJust", kun omilla kasvoillasi olet operoinut täällä. Perseen nuolentaa mä en jaksa harrastaa, eli ihan todellisen mielipiteeni pohjalta näin sanoin.:)
Itse en nimittäin ehkä uskaltaisi tehdä tuota, että ihan omilla kasvoillani juttelisin.;) Rohkeudesta ei sinänsä ole kiinni, mutta satun tietämään parinkin mua aikoinaan sekopäisesti ahdistelleen yksipuolisesti ihastuneen ihailijan pyörivän täällä aktiivisesti, joten...
Samatenkaan en tiedä, jaksaisinko kaikkien tuttujeni kuittailuja kuinka paljoa kuunnella, jos "naamapohjalta" täällä heiluisin.
Siks just nostankin sulle hattua siviilirohkeudestasi nimim. "NoJust".:) Juttusi ovat olleet yleensä aina mukavaa ja hauskaa kevyttä läppää, mikä kaiketi juttujen idis täällä onkin. Jatka siis samaan malliin, kuvalla tai ilman.:) Mielellään sun juttujasi lueskelee & joskus kommentoikin palstoille eksyessään.en olekaan koskaan tuolta kannalta ajatellut. Mutta mulla ei olekaan *koputtaa puuta* ollut huonoja kokemuksia tästä tai edes kokemuksia siitä, että joku olisi tunnistanut!
Vaikka mistä sitä tietää vaikka "kritisoijani" olisikin joku, jonka jo tunnen... Mutta tuskinpa sentään kuitenkaan.
Jatketaan valitsemallamme tiellä, rekisteröityneinä tai ilman ;) - keskustelijoista
NoJust kirjoitti:
en olekaan koskaan tuolta kannalta ajatellut. Mutta mulla ei olekaan *koputtaa puuta* ollut huonoja kokemuksia tästä tai edes kokemuksia siitä, että joku olisi tunnistanut!
Vaikka mistä sitä tietää vaikka "kritisoijani" olisikin joku, jonka jo tunnen... Mutta tuskinpa sentään kuitenkaan.
Jatketaan valitsemallamme tiellä, rekisteröityneinä tai ilman ;)..ihan 'normifiksua' porukkaa onkin. Tarkoitus ei olllut mitenkään pelotella ja vähän omaltakin kantiltani höpäjäsin.;) Esim. sun "NoJust" jutut ovat sitäpaitsi yleensä sen verran mukavia & hauskoja, että tuskin noista nyt "ressiä" ottelee kukaan.:)
Ne mun kokemukseni on vähän eri homma. Ko. tyyppeihin olin törmänny ihan eri yhteyksissä, kuin täällä, mut myöhemmin noteerannut, että ne(kin) pyörii täällä suomi24:ssa. No, niillä on varmaan jo uudet kohteet, että sikäli.;) Joskus jumiutuu vähän niihin omiinkin kokemuksiinsa, mut sulle sanomani on vain, että samaan malliin vaan jatkossakin.:)
- naang-saau
Hyvä NoJust!;)..Kolmikertaiset Hurraa-huudot.."Hurraa.."Hurraa"...Hurraa"..!))))
Upeaa analyysia "kommenttini ovat hyviä ja ne ovat linjassa persoonani kanssa,ne ovat minua ja suoraan sydämestä".;)..Enempää ei tarvitse sanoa.Tuossa on kaikki.;)- NoJust
Kiitos sullekin. Pakko se on meidän positiivisten tyttöjen pitää lippu korkealla, vaikka välillä se onkin taistelua tuulimyllyjä vastaan. Niihin toimii vain kunnon puhuri! :)
- hossi
Peliä ja ei anneta kaikenlaisten haihattelijoiden häiritä täällä kirjoittelemista. Kuhan nyt puhuvat tai tässä tapauksessa kirjoittavat kaikkee moskaa toisesta ku itsellä ei niin hyvin mene ja muutenkin elämä potkii päähän. Kyllä kusipäitä tähän joukkoon moninaiseen mahtuu.
- naang-saau
Juuri noin..Annetaan koirien haukkua ja haukutaan takaisin,jos sille päälle satutaan!!Se voittakoon,joilta lähtee isoimmat desibelit..
-Zamio saa hankkia desibelimittarin- - Bloodbrother
K*sipäitä riittää aina, olaanpa missä tahansa. Tässä tapauksessa niillä "kusipääkirjoittajilla" on hauskaa haukkua toisia, ja kirjoitella alentavasti toista kohtaa. Hemmetin lapsellista.
Nojust: Olet yksi värikkäimmistä persoonista täällä keskusteluissa....hyvällä tavalla. ;D - naang-saau
??????????? kirjoitti:
Johan se ensimmäinen ilmestyi..Yksisilmäinen kyklooppi..Hossin kommentit eivät ristiriidassa..
Jos ovat,perustele! - NoJust
Bloodbrother kirjoitti:
K*sipäitä riittää aina, olaanpa missä tahansa. Tässä tapauksessa niillä "kusipääkirjoittajilla" on hauskaa haukkua toisia, ja kirjoitella alentavasti toista kohtaa. Hemmetin lapsellista.
Nojust: Olet yksi värikkäimmistä persoonista täällä keskusteluissa....hyvällä tavalla. ;Dja samat sanat. Ihan oikeasti!
- hossi
naang-saau kirjoitti:
Johan se ensimmäinen ilmestyi..Yksisilmäinen kyklooppi..Hossin kommentit eivät ristiriidassa..
Jos ovat,perustele!Seuraavan mua kuin takiainen ja jostain kumman syystä niillä on uskomaton tarve saada poljettua minun uskottavuuttani? Eivät ilmeisesti kestä tälläistä rehellistä suomalaista miestä joka osaa höpistäkkin.
Voivat kyllä yrittää provosoida mua kaikella tavalla mut siitä en ole moksiskaan. Tuo järkähtämätön kivitalo ku olen:) - hossi
naang-saau kirjoitti:
Juuri noin..Annetaan koirien haukkua ja haukutaan takaisin,jos sille päälle satutaan!!Se voittakoon,joilta lähtee isoimmat desibelit..
-Zamio saa hankkia desibelimittarin-Noiden häiritä kyllä ne jossain kohtaa kyllästyy.
No tuossa huuto tapauksessa suosittelen Zamiolle korvatulppia, kuulosuojaimia, roudarinteippiä ja vielä säkkipäähän. Täältä riittää ääntä kyllä ja varmasti hän kuulee jos mie huutamaan alan:) - hossi
Bloodbrother kirjoitti:
Nojust: Olet yksi värikkäimmistä persoonista täällä keskusteluissa....hyvällä tavalla. ;DSaavat koputella mitä koputtelevat mua se ei haittaa. En ota kaikkee ihan niin vakavasti, vähän voin kyllä takaisin sivaltaa mut se riittäköön:)
- naang-saau
hossi kirjoitti:
Seuraavan mua kuin takiainen ja jostain kumman syystä niillä on uskomaton tarve saada poljettua minun uskottavuuttani? Eivät ilmeisesti kestä tälläistä rehellistä suomalaista miestä joka osaa höpistäkkin.
Voivat kyllä yrittää provosoida mua kaikella tavalla mut siitä en ole moksiskaan. Tuo järkähtämätön kivitalo ku olen:)Tuo on niin totta kuin vain voi olla..Ja kun kivitalo on rakennettu kalliolle,ei haittaa,vaikka kuinka tärisee..;)
- naang-saau
hossi kirjoitti:
Saavat koputella mitä koputtelevat mua se ei haittaa. En ota kaikkee ihan niin vakavasti, vähän voin kyllä takaisin sivaltaa mut se riittäköön:)
Sinulla on tukijoukkosi!
-virnistellen naang- - Bloodbrother
hossi kirjoitti:
Saavat koputella mitä koputtelevat mua se ei haittaa. En ota kaikkee ihan niin vakavasti, vähän voin kyllä takaisin sivaltaa mut se riittäköön:)
muakaan haittaa, ärsyttää vain. Ei muutakuin sanallinen ruoska soimaan! ;D
- hossi
naang-saau kirjoitti:
Tuo on niin totta kuin vain voi olla..Ja kun kivitalo on rakennettu kalliolle,ei haittaa,vaikka kuinka tärisee..;)
Tämän talon kivijalka on sen verran tukevalla alustalla etteivät pienet järistykset hetkauta, vähän suuremmat voivat hivenen kallistaa mut pystyyn noustaan aina:)
- hossi
naang-saau kirjoitti:
Sinulla on tukijoukkosi!
-virnistellen naang-Nuo herjan heittäjät voi mulle yhtikäs mitään. Mää huudan apujoukot paikalle jos ei muu auta ja minun sanallinen antini alkaa horjumaan:)
- hossi
Bloodbrother kirjoitti:
muakaan haittaa, ärsyttää vain. Ei muutakuin sanallinen ruoska soimaan! ;D
On huväkin et vähän ärsyyntyy. Sanallinen ruoska voi sit sivaltaa hivenen voimakkaammin. Sitä pienessä ärsytystilassa kun toi herne tuolla korvien välissä alkaa toimimaan kummasti vilkkaammin. ;)
- höh
??????????? kirjoitti:
Sitä tikulla silmää joka vanhoja muistelee.
- tohtori inter netti
naang-saau kirjoitti:
-Zamio saa hankkia desibelimittarin-ei pysty olemaan pois.
- hossi
tohtori inter netti kirjoitti:
ei pysty olemaan pois.
Sit vaikka nettiriippuvuus her Doctor jos kerran noin asian tulkitset, tietääpähän seuraavaksi pyytää siihen jotain lääkitystä ku lekurilla käypi.
- hymy:)
tohtori inter netti kirjoitti:
ei pysty olemaan pois.
tohtorin oma *riippuvuus*.. :) ku nuin auliisti tuota *diaknoosia* toisista kirijoottelet... miust tuntuupi, ett ei siulla ainaskaa tuo *taloudellinen* status tuosta kohene .. ja naiset jääp saamatta.. eikös oo *potilait* ku tänne pittää tulla *töitä tekemään*.. enkäs kyl yhtään ihimettele..
- adrianleewerkuhn
Oikein kullanmuru..;D
Anna palaa vaan..;D
Ja muista: On kyseessä sitten positiivinen tai negatiivinen palaute, jokatapauksessa maine kasvaa...- NoJust
veit jalat (ja stiletot) suustani :)
tsemppiä!
- NoJust
että sillä kovan kuoren takana on yksi pehmo! :D
- Elämän tosiasioita
että kun pitää jatkuvasti itsestään elämölöä, niin jossain vaiheessa alkaa käydä muiden hermoille.
Olen ulkopuolisena seuraillut keskustelua sen viime viikkoisen kuohunnan aikana ja sen jälkeenkin. Fiksuinta olisi ehkä sinun kohdallasi ollut lakata hetkeksi hämmentämästä soppaa, niin tilanne olisi rauhoittunut. Nyt (anteeksi vain) vaikuttaa siltä, että tästä palstasta on tullut sinulle jokin pakkomielle ja suuri osa aloituksistasi täällä koskee sinua itseäsi ja omaa persoonaasi eikä se kait ole tämän palstan funktio.
En kirjoittanut tätä siksi, että yhtyisin mollaajien kuoroon (en lukenut eilistä ilmeisesti nimimerkkiäsi koskevaa ketjua, enkä ole siihen enkä muihinkaan herjauksiin osallistunut). Miehen logiikkaan liittyvät kommentointisi ovat ihan mukavaa luettavaa ja toivottavasti niitä saa lukea jatkossakin. Nyt voitaisiin siis jo unohtaa tämä aihe ja siirtyä eteen päin...- NoJust
kun en ymmärrä missä kuohui enkä varsinkaan sitä, että missä vaiheessa yli.
Tottakai siinä tulee persoona esille, kun omissa nimissään kommentteja esittää. Luulen, että kovin luu tietyille täällä on ollut se, että olen nyt autoiluun pakotettuna päässyt kokemuksen rintaäänellä kommentoimaan sitä viidakonlakeihin perustuvaa ja kaiken demokratian ja solidaarisuuden ulkopuolella olevaa systeemiä, jota liikenteeksi kutsutaan. Miesten maailmaa, jos saa sanoa.
Jos pakkomielteistä puhutaan niin nämä nettijutut tulevat ja menevät aina kausiluontoisesti, mutta kyllä mulla top10:ssä on ihan muita asioita. ...että vielä ei tarvitse valkotakkia soittaa paikalle, hehee. - ed. hep.
NoJust kirjoitti:
kun en ymmärrä missä kuohui enkä varsinkaan sitä, että missä vaiheessa yli.
Tottakai siinä tulee persoona esille, kun omissa nimissään kommentteja esittää. Luulen, että kovin luu tietyille täällä on ollut se, että olen nyt autoiluun pakotettuna päässyt kokemuksen rintaäänellä kommentoimaan sitä viidakonlakeihin perustuvaa ja kaiken demokratian ja solidaarisuuden ulkopuolella olevaa systeemiä, jota liikenteeksi kutsutaan. Miesten maailmaa, jos saa sanoa.
Jos pakkomielteistä puhutaan niin nämä nettijutut tulevat ja menevät aina kausiluontoisesti, mutta kyllä mulla top10:ssä on ihan muita asioita. ...että vielä ei tarvitse valkotakkia soittaa paikalle, hehee.Ehkäpä se "Mikä minä olen" aloitus meni vähän yli. Ei kai ennen sitä ainakaan kovin pahasti kuohunut sinun kohdallasi.
Nimimerkillä kirjoittaessa ei kylläkään mielestäni esitä kommentteja sananmukaisesti omissa nimissään... Mutta ei
siitä sen enempää. - NoJust
ed. hep. kirjoitti:
Ehkäpä se "Mikä minä olen" aloitus meni vähän yli. Ei kai ennen sitä ainakaan kovin pahasti kuohunut sinun kohdallasi.
Nimimerkillä kirjoittaessa ei kylläkään mielestäni esitä kommentteja sananmukaisesti omissa nimissään... Mutta ei
siitä sen enempää.Kun en tiennyt olinko se minä, jota yritettiin savustaa pois! Edelleenkin sanon, että jos jonkun elämän tekee mahottomaksi se, että minä kirjoitan, niin voin poistuakin. Olen tehnyt niin ennenkin.
Mikä minä olen -avaus oli puolittain myös protesti, halusin tietää, että jos kerran närää aiheuttavat ryhmittymät ovat niin selkeitä, niin mihin hittoon minä kuulun? Pitääkö lähteä vai ei? Vihataanko minua vai ei? Niin yksinkertaista. Enkä tiedä edelleenkään, mutta täytyy sanoa että eipä pahemmin kiinostakaan. Itse en tunnu kuuluvani mihinkään sisäpiiriin, mutta vakkareihin kyllä. Koko miittikeskustelu meni minulta ihan ohi enkä ole harrastanut halihalipusipusi- kahdenkeskisiä flirttikeskusteluja juuri lainkaan. - jousimies59
ed. hep. kirjoitti:
Ehkäpä se "Mikä minä olen" aloitus meni vähän yli. Ei kai ennen sitä ainakaan kovin pahasti kuohunut sinun kohdallasi.
siitä sen enempää.Pitäisi kasvattaa kilpikonnan kilpi ennen kun rupee tänne kirjoittelemaan.Ei saisi olla karvat pystyssä jokaisesta mielipiteestä joka ei myötäile omaa katsanto kantaa.
- naang-saau
jousimies59 kirjoitti:
Pitäisi kasvattaa kilpikonnan kilpi ennen kun rupee tänne kirjoittelemaan.Ei saisi olla karvat pystyssä jokaisesta mielipiteestä joka ei myötäile omaa katsanto kantaa.
Jokainen tyylillään..Ja paljon erilaisia tyylejä.Mielenkiintoista!
- adrianleewerkuhn
naang-saau kirjoitti:
Jokainen tyylillään..Ja paljon erilaisia tyylejä.Mielenkiintoista!
Ja kun on niin montaa mieltä samastakin asiasta kuin allekirjoittanut, on kovin vaikea kokea olevansa milloinkaan, ikinä tai koskaan väärässä...edes teoriassa...;D
- ed.hep.
NoJust kirjoitti:
Kun en tiennyt olinko se minä, jota yritettiin savustaa pois! Edelleenkin sanon, että jos jonkun elämän tekee mahottomaksi se, että minä kirjoitan, niin voin poistuakin. Olen tehnyt niin ennenkin.
Mikä minä olen -avaus oli puolittain myös protesti, halusin tietää, että jos kerran närää aiheuttavat ryhmittymät ovat niin selkeitä, niin mihin hittoon minä kuulun? Pitääkö lähteä vai ei? Vihataanko minua vai ei? Niin yksinkertaista. Enkä tiedä edelleenkään, mutta täytyy sanoa että eipä pahemmin kiinostakaan. Itse en tunnu kuuluvani mihinkään sisäpiiriin, mutta vakkareihin kyllä. Koko miittikeskustelu meni minulta ihan ohi enkä ole harrastanut halihalipusipusi- kahdenkeskisiä flirttikeskusteluja juuri lainkaan.Mitä väliä, kuuluitko niiden "ulossavustettavien" ryhmään vai et? Ei kai kukaan pysty keskusteluasi täällä estämään, vaikka et suosikkikirjoittajiin kuuluisikaan. Kaikkia ei voi miellyttää, vaikka miten yrittäisi. Eli pois nyt turhat Mikä minä, pitäisikö minun, miksi minun -aloitukset ja palataan takaisin työjärjestykseen - eli miehen logiikkaan.
- ed.hep.
ed.hep. kirjoitti:
Mitä väliä, kuuluitko niiden "ulossavustettavien" ryhmään vai et? Ei kai kukaan pysty keskusteluasi täällä estämään, vaikka et suosikkikirjoittajiin kuuluisikaan. Kaikkia ei voi miellyttää, vaikka miten yrittäisi. Eli pois nyt turhat Mikä minä, pitäisikö minun, miksi minun -aloitukset ja palataan takaisin työjärjestykseen - eli miehen logiikkaan.
Kun nimimerkillä kirjoittaa, ei ole mitään syytä ottaa asioita kovin henkilökohtaisesti.
- scale
Sisäistä Juha Vuorisen "mulle ei vittuilla" motto.
- kundi32v
tervetuloa takaisin.
näinhän se menee, korvat rautaputkee ja teflonpinnoite. ketään täällä toisiaan tunne, joten hlökohtaisuuksia ei oikeesti ole. vain jotain epätoivoisia vihapurkauksia virtuaalihenkilölle.
jeah pärjäillään :) kukas sulle on menny hattuileen :-( Enkait vain epähuomiossa mä ite,vitutti ko pientä oravaa eilen koko päivän ja en edes muista enää keitä kaikkia yritin ärsyttää.Pojot muuten sulle et uskallat esiintyä kuvan kera,harvapa sitä loppupeleissä uskaltaa,varsinkaan naiset jotka on niin helvetin herkkähipiäisiä kaikenlaiselle kritiikille,mitä väliä sillä loppupeleissä on mitä mieltä joku netti-nickki susta on.
- NoJust
Ehei, kyllä mä sun herjanheitot kestän.
Ja kuten sanoin niin asiallinen palaute on aina tervetullutta. Kyseessä oli aloitus (joka poistettiin), jossa epäiltiin minun olevan 10-vuotias ynnä muuta vastaavaa. Ja tosi ikävään sävyyn. Mutta se on mennyttä nyt! Ja tosiaan, joidenkin nimettömien hörhöilijöiden egonpönkitysyritykset mun kustannuksellani eivät enää hetkauta pätkääkään.
Pitää yrittää ymmärtää että joillekin on annettu vain lusikalla... ;)
- avecMaria
Me ei kai ollakaan aiemmin tavattu, minä just ensimmäistä viestiäni tänne laitan, joten päivää...Huomasin että suhteellisen vilkas palsta ja silleen - päätin koettaa, josko täällä voisi olla ja kirjoittaa rauhassa. Jos täällä saisi pitää omat mielipiteensä, ilman että sukupuoli tulee uudelleen määritellyksi, kun ne ilmaisee...
Mutta tuo sinun kohtalo. Olen vähän samanlaisen käynyt tässä hiljan läpi. Kiusaajina selvästi tunnistettavat rekatut nimet, mutta jostain syystä se tunnetumpi nimi piti ottaa aina pois, kun alkoi vittuilusuoni sykähdellä. Aikani minä kestin, mutta sitten aloin kysellä itseltäni tiuhaan tahtiin, että miksi minä sen hyväksyn? Ja lopetin. Annoin takaisin niin, että tuntui, ja pian oltiin tilanteessa että vastarinta vaan koveni. En voinut kirjoittaa sanaakaan, ettei joku roikkunut nimettömänä perässäni ja keljuillut ulkonäöstäni (kuva myös gallerissa) väittänyt minua mieheksi, joksikin muuksi nimimerkiksi jne. Ihan loputon palstan aihepiiriin kuulumaton...
Väsyin. Ja lähdin.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136