Poistitko ketjun suomalaisesta kateudesta ja suvaitsemattomuudesta ja nettiavaruuden säännöistä.Eivätkö nuo liity miehen logiikkaan? Mies ei siis ajattele,kyseenalaista tms.Onko asiallinen keskustelukin nyt kielletty?
Zamio
8
380
Vastaukset
- NoJust
tuntuu, että hakuammunnalla valitaan poistettavat viestit.
Nuo minun kaksi jäljellä olevaa trollaustani saavat kyllä olla...
Ei tajua.- zamiolaiset
Valta hämärtää;(
..mutta huomautan,että rekatut keskustelijatkin voivat poistella viestejään.Myös ylläpito poistaa ja myös kirjoittelijat ilmoittavat ns.asiattomista viesteistä.
Kaikki poistot siis edelleenkään eivät ole minun toimeksipanemiani :)- aila-maria kannelkorpi-mets...
Jos ilmoitetaan asiattomasta viestistä,millä perusteella poistat?
- plääpäläp
aila-maria kannelkorpi-mets... kirjoitti:
Ylläpito poistaa- ei sheriffi.
- aliovaltiosihteeri
plääpäläp kirjoitti:
Ylläpito poistaa- ei sheriffi.
kun ilmoitus tulee?
- en uskoisi
aliovaltiosihteeri kirjoitti:
kun ilmoitus tulee?
kai ne joku lukee ja poistaa tarvittaessa. Tämä hlö ei välttämättä ole palstan sefu siis, eli on turha kaataa kaikkea paskaa zamion niskaan.
"Suomi24.fi pidättää itsellään oikeuden poistaa asiattomat lausunnot keskusteluista. Toistuvasta häiriköinnistä keskustelusivuilla seuraa IP-osoitteen jäljitys ja tarvittavat jatkotoimenpiteet.
Emme velvoita sheriffejä kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstalla. Yksittäisiä sheriffejä koskevat keskustelut voidaan poistaa keskustelupalstoilta.
----
Keskusteluja käydään keskustelijoiden omalla vastuulla." aila-maria kannelkorpi-mets... kirjoitti:
Luen viestin ja perustelut,jotka on kirjoitettu poistopyyntöön mukaan ja sen perusteella sitten teen päätökseni.
Jos ei ole mitään perusteluja,en välttämättä poista viestiä,jos se mielestäni tänne palstalle sopii..eikä ole kovasti asiaton..koska niinkin on käynyt,että jotkut laittavat kiusantekomielessäkin poistopyyntöjä kirjoituksista.Siksi en automaattisesti poista kaikkia ns.ilmiannettuja viestejä.
Täällä herjataan paljon toisia nimimerkkejä ja sellaisiin kovin räikeisiin herjauksiin joskus puutun,vaikka niistä ei olisi poistopyyntöäkään.Kaikkia en välttämättä kuitenkaan huomaa..kun tänne kirjoitellaan niin runsaasti ja silloin on hyvä,jos tällaisesta herjauksesta yms.asiattomuuksista ilmoitettaisiin palautteen kautta.
Mukavia keskustelutuokioita t.Zamio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058