Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: on monia Suosikkileffat: On monia :D Lempikirjat: Monia :DD Vapaa-aikanani: musiikki, piirtäminen, soittaminen, yms Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: oon käyny kreikassa ja espanjassa mutta vielä monia paikkoja haluisin käydä kattomassa :) Katson tv:stä mieluiten: drop dead diva tällä hetkellä Kotieläimet: kissa ja kohta siili<3 En pidä: voi kuule niitähän riittää Ruoka & juoma: moniaa :D Linkit: http://www.fin-tv.com, http://www.facebook.com, http://www.suomensiiliyhdistys.fi/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

29

1. Totta.. Mutta linkkasin lähinnä siks kun tossa on neuvottu noita liikkeitä millä peppua voi kiinteyttää..
  2. Lueskelin tässä teidän kokemuksia jaja.. Heräsi tässä taas 100 uutta kysymystä edelisten tilalle. Kun siis olen epäillyt itselläni kilpirauhasen liikatoimintaa mutta ei mulla kyllä näin pahoja oireita ole kun teillä. Wikipedian mukaan oireet ovat "Tyypillisiä oireita ovat muun muassa laihtuminen lisääntyneestä ruokahalusta huolimatta, sydänoireet (nopea, epäsäännöllinen syke, tykytys), lisääntynyt hikoilu, lämmönsietokyvyn huononeminen, uupumus, lihasheikkous, käsien tärinä, hermostuneisuus, ahdistuneisuus, univaikeudet, ripuli, kuukautiskierron muutokset. "

Ja tosiaan olin 3 vuotta liikkumatta ollenkaan enkä lihonnut juuri lainkaan vaikka söin melko epäterveellisesti mielitekojen mukaan.
    Outoja sydämen tykytyksiä tulee aina toisinaan.
    Lisääntynyt hikoilu. Tuntuu että en voi pitää enää kuin mustia vaatteita ja pitkähihaisia jotka peittävät kainalot etteivät kainaloihin ilmestyvät laikut näy kaikille. Joskus vaihtaessa paitaa jo noin 10 minuutin päästä on laikut kainalossa.
    Lämmönsietokyvyn huononeminen. Jos olen saunassa yhtä pitkään kuin vanhempani (heille ei tule siis mitää oireita) niin saunasta poistuessani henkeä ahdistaa niin paljon, että pitää käydä kylmässä suihkussa että pystyy taas hengittämään normaalisti.
    Uupumus. joskus tuntuu, että pelkästää siivoaminen tai jonkin tavaran lattialta nostaminen nopeasti riittää uuvuttamaan.
    Lihasheikkouten en oikei nosa amitään kommentoid, koska käyn kuitenkin salilla.
    Käsien tärinää kyllä ilmenee.
    Hermostuneisuus. Minulla on aina sellainen tunne että kohta tapahtuu jotain. Olen jännittynyt enkä pysty keskittymään oikein mihinkään.
    Joskus tulee sellaisia "kohtauksia" että henkeä ahdistaa niin paljon, että tuntuu kuin joku istuisi rinnan päällä. Se menee yleensä parissa kymmenessä minuutissa ohi mutta uusiutuu josksu päivän sisällä useampaan otteeseen. Lisäksi paikat, joissa on paljon ihmisä saavat minut ahdistuneeksi ja ärstyneeksi (esimerkiksi messukeskus).
    Univaikeuksia on aina ollut sen verran, että nukahtamiseen menee vähintään puoli tuntia. Joskus herään ilman syytä keskellä yötä, mutta nukahdan uudestaan lähes heti.
    Ripulia ei oikeastaan ole ollut pitkään aikaan. Maha on kuralla vain silloin kun menkat alkaa, mutta sillä tuskin on tekemistä tämän kanssa.
    Kuukautiskiertoa en ole juurikaan nyt laskenut, mutta tietääkseni se on ihan normaali.

Olkaa kilttejä ja vastatkaa olen nimittäi nemnossa ensiviikon puolella hakemaan verikokeeseen lähetettä.