Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

33

Kommenttia

30

1. Sanoudun irti Yorkin Riitin, Mestari Merkin, Menneisyyden Mestarin, Kaikkein Korkeimman Mestarin, Royal Mestarin, Valitun Mestarin, Kaikkein Erinomaisimman Mestarin, Punaisen Ristin Ritarikunnan, Maltan ritarien ja Temppeliritarien asteiden valoista ja kirouksista.

Sanoudun irti salaisista JOPPA, KEB RAIOT ja MAHER-SALAL-HAS-BAZ sanoista.

Sanoudun irti lupauksista ja valoista, jotka tehdään käsi asetettuna pääkallolle ja ristikkäin olevista miekoista.

Sanoudun irti Juudaksen kirouksesta ja kuoleman toivotuksesta, jossa pää hakataan irti ja asetetaan kirkon tornin huippuun. Sanoudun irti epäpyhästä ehtoollisesta ja monissa riiteissä tapahtuvasta pääkallosta juomisesta.

33 Korkein Aste

Sanoudun Jeesuksen Kristuksen nimessä irti vapaamuurariuden korkeimman Kolmannenkymmenennenkolmannen Asteen Korkeimman Suur-Päätarkastajan valoista ja kirouksista.

Sanoudun irti salaisista DEMOLAI-HIRAM ABIFF, PREUSSIN FREDRIK SUURI, MICHA, MACHA, BEALIM ja ADONI sanoista ja kaikesta mitä ne merkitsevätkään.

Sanoudun irti kaikista vapaamuurariuden eri asteiden velvoitteista ja kaikista niistä rangaistuksista, jotka kutsutaan esiin.

Sanoudun irti ja hylkään ehdottomasti Maailmankaikkeuden Suuren Arkkitehdin, joka tässä asteessa paljastetaan Luciferiksi. Sanoudun irti hänen väärästä väitteeseen tehdä tyhjäksi Jumalan kaikkivoipaisuus.

Sanoudun irti kaulan ympärillä olevasta hirttosilmukasta. Sanoudun irti kuoleman kutsusta ja toivotuksesta, että pääkallosta juotu viini muuttuu myrkyksi.

Sanoudun irti luurangon kylmistä käsistä, jotka minua tavoittavat, jos tämän asteen vala rikotaan.

Sanoudun irti kolmesta Suurmestarin pahamaineisesta murhaajasta, laista, omaisuudesta ja uskonnosta.

Sanoudun irti noituudesta ja halusta mestaroida ja hallita ihmiskuntaa.

Jumalan Isän, Jeesuksen Kristuksen Pojan ja Pyhän Hengen nimessä sanoudun irti ja murran ne kiroukset, jotka liittyvät jokaisen vapaamuurariuden asteen epäjumalanpalvelukseen, pilkkaamiseen, herjaamiseen, saloihin ja eksytykseen.

Kutsun Jeesuksen Kristuksen Veren puhdistamaan itseni kaikista edellä lueteltujen asioiden seurauksista elämässäni.

Sanoudun irti kaikista aikaisemmista neuvoista, joita kuka tahansa esivanhemmistani tai minä itse olen antanut, jotta minut johdettaisiin harhaan.
  2. Jeesuksen Kristuksen nimessä rukoilen kurkun, äänijänteiden, nenätiehyeiden, nenäontelon, keuhkoputken, puhe-elinten ja kaikkien näihin liittyvien ruumiin osien parantumista. Rukoilen sitä, että Jumalan Sana saa tulla vapaasti esiin minun ja perheeni kohdalla.

2 Aste

Sanoudun irti Toisen Asteen vapaamuurariuden valoista ja kirouksista, erityisesti sydämeen ja rintaan liittyvistä kirouksista. Sanoudun salaisista JAKIN ja SIBBOLET nimistä ja kaikesta mitä ne merkitsevätkin. Työnnän itsestäni ja perheestäni pois tunnekovuuden, apatian ja alakuloisuuden, välinpitämättömyyden ja syvät vihan tunteet.

Jeesuksen Kristuksen nimessä rukoilen rinnan alueen, keuhkojen ja sydämen alueen parantumista ja tunne-elämäni parantumista ja että tulen herkäksi Jumalan Pyhän Hengen puhuttelulle.

3 Aste

Sanoudun irti vapaamuurariuden Kolmannen Asteen valoista ja kirouksista, erityisesti vatsan ja alavatsan alueen kirouksista. Sanoudun irti salaisista MAIIA BONE, MACHBINNA JA TUBAL KAIN sanoista ja kaikesta mitä ne tarkoittavatkin. Sanoudun irti kuvainnollisista Kuoleman Hengen rituaalimurha-iskuista, kuoleman pelosta, vääristyneestä marttyyriudesta, kuvitelluista joukkopäällekäymisistä, hyökkäyksistä tai raiskauksista ja kaikesta siitä avuttomuuden tunteesta, joka Kolmanteen Asteeseen liittyy.

Sanoudun irti tunteesta joutua ruumisarkkuun tai ruumislaudalle rituaalimurhan yhteydessä. Sanoudun irti tähän asteeseen liitetystä ylösnousemuksesta, koska vain Jeesus Kristus on Ylösnousemus ja Elämä.

Sanoudun irti jumalanpilkasta, joka liittyy noituudessa tehtyyn Raamatun suutelemiseen.

Katkaisen kaikki yhteydet kuoleman ja noituuden ja eksytyksen henkeen ja rukoilen Jeesuksen Kristuksen nimessä vapaamuurariuden tartuttaman vatsan, sapen, alavatsan, maksan ja minkä tahansa muun ruumiin elimen parantumisen puolesta. Rukoilen saavani voiman tuntea ja ymmärtää perhettäni ja itseäni.

Royal Arch Aste

Sanoudun irti ja hylkään Pyhän Royal Arch Asteen vapaamuurariuden valat ja kiroukset, erityisesti valan, jonka mukaan pää irrotetaan ruumiista ja aivot asetetaan auringon paahteeseen. Sanoudun irti Merkkiloosista ja neliöiden ja kulman muotoisista merkeistä, jotka merkitsevät ja leimaavat ihmisen loppuelämäkseen.

Sanoudun irti myös tällaisesta merkistä tehdystä jalokivestä tai taikakalusta, jota käytetään loosin kokouksissa.

Sanoudun irti Jumalan salaisesta väärästä nimestä JABULON ja tunnussanasta AMMI RUHAMA ja kaikesta mitä ne merkitsevätkään.

Sanoudun irti väärästä ehtoollisesta, joka nautitaan Kolmannessa Asteessa ja kaikesta pilkkaamisesta, epäilyksestä ja epäuskosta Jeesuksen Kristuksen pelastavaan työhön ja Golgatan ristiin. Katkaisen yhteydet kaikkiin näihin kirouksiin ja niiden vaikutuksiin perheeseeni ja minuun nähden Jeesuksen Kristuksen nimessä ja rukoilen aivojen, mielen ja kaiken muun parantumista.

18 Aste

Hylkään vapaamuurariuden Kahdeksannentoista Asteen valat ja kiroukset, Pelikaani Ritarin ja Ruusuristin Prinssin valat ja kiroukset. Sanoudun irti Pelikaani-noituudesta ja torjun sen hengen, samoin Ruusuristiläisten salaopin vaikutuksen ja Kolmanteen Asteeseen liittyvän Kabbalan.

Sanoudun irti siitä väitteestä, että Jeesuksen Kristuksen kuolema oli pelkästään ´surkuteltava ja valitettava onnettomuus´ ja samalla tarkoituksellista kristillisen sovitusopin pilkkaamista ja vääristelyä.

Sanoudun irti Jeesuksen Kristuksen jumaluuden pilkkaamisesta ja torjumisesta.

Sanoudun irti salaisista IGNE NATURA RENOVATUR INTERGRA sanoista ja niiden polttamisesta. Sanoudun irti Kolmannessa Asteessa nautittavasta ehtoollisen irvikuvasta, johon liittyy keksin, suolan ja valkoviinin nauttiminen.

30 Aste

Sanoudun irti vapaamuurariuden Kolmannenkymmenennen Asteen Kuoleman Ritarin ja Mustan ja Valkoisen Kotkan valoista ja kirouksista. Sanoudun irti STIBIUM ALKABAR salasanasta ja kaikesta mitä se tarkoittaakin.

31 Aste

Sanoudun irti vapaamuurariuden Kolmannenkymmenennenensimmäisen Asteen Suuren Inkvisiittorin ja Komentajan valoista ja kirouksista. Sanoudun irti tässä asteessa palvotuista Egyptin jumalista ja jumalattarista, Anubiksen oinaan päästä, Osiris Aurinkojumalasta, Osiriksen sisaresta Isiksesta ja Kuun jumalattaresta.

Sanoudun irti Kereksen sielusta, Kuolemattomuuden väärästä symbolista ja Kuolleiden Huoneesta ja jälleensyntymisen väärästä opettamisesta.

32 Aste

Sanoudun irti vapaamuurariuden Kolmannenkymmenennentoisen Asteen Kuninkaallisen Salaisuuden Ylivertaisen Prinssin valoista ja kirouksista.

Sanoudun irti vapaamuurariuden kolminaisuuden AUM-jumaluudesta ja kaikista sen osista, Brahma-luojasta, Vishnu-ylläpitäjästä ja Shiva-tuhoajasta.

Sanoudun irti AHURA-MADZA jumaluudesta, väitetystä valon lähteen henkivallasta ja tulen palvomisesta, jotka ovat kauhistus Jumalalle. Sanoudun irti siitä moniin riitteihin kuuluvasta toiminnasta, että juodaan ihmisen pääkallosta.

Yorkin Riitti
  3. 18+Aste+Hylkään+vapaamuurariuden+Kahdeksannentoista+Asteen+valat+ja+kiroukset,+Pelikaani+Ritarin+ja+Ruusuristin+Prinssin+valat+ja+kiroukset.+Sanoudun+irti+Pelikaani-noituudesta+ja+torjun+sen+hengen,+samoin+Ruusuristiläisten+salaopin+vaikutuksen+ja+Kolmanteen+Asteeseen+liittyvän+Kabbalan.+Sanoudun+irti+siitä+väitteestä,+että+Jeesuksen+Kristuksen+kuolema+oli+pelkästään++´surkuteltava+ja+valitettava+onnettomuus´+ja+samalla+tarkoituksellista+kristillisen+sovitusopin+pilkkaamista+ja+vääristelyä.+Sanoudun+irti+Jeesuksen+Kristuksen+jumaluuden+pilkkaamisesta+ja+torjumisesta.+Sanoudun+irti+salaisista+IGNE+NATURA+RENOVATUR+INTERGRA+sanoista+ja+niiden+polttamisesta.+Sanoudun+irti+Kolmannessa+Asteessa+nautittavasta+ehtoollisen+irvikuvasta,+johon+liittyy+keksin,+suolan+ja+valkoviinin+nauttiminen.+30+Aste+Sanoudun+irti+vapaamuurariuden+Kolmannenkymmenennen+Asteen+Kuoleman+Ritarin+ja+Mustan+ja+Valkoisen+Kotkan+valoista+ja+kirouksista.+Sanoudun+irti+STIBIUM+ALKABAR+salasanasta+ja+kaikesta+mitä+se+tarkoittaakin.+31+Aste+Sanoudun+irti+vapaamuurariuden+Kolmannenkymmenennenensimmäisen+Asteen+Suuren+Inkvisiittorin+ja+Komentajan+valoista+ja+kirouksista.+Sanoudun+irti+tässä+asteessa+palvotuista+Egyptin+jumalista+ja+jumalattarista,+Anubiksen+oinaan+päästä,+Osiris+Aurinkojumalasta,+Osiriksen+sisaresta+Isiksesta+ja+Kuun+jumalattaresta.Sanoudun+irti+Kereksen+sielusta,+Kuolemattomuuden+väärästä+symbolista+ja+Kuolleiden+Huoneesta+ja+jälleensyntymisen+väärästä+opettamisesta.+32+Aste+Sanoudun+irti+vapaamuurariuden+Kolmannenkymmenennentoisen+Asteen+Kuninkaallisen+Salaisuuden+Ylivertaisen+Prinssin+valoista+ja+kirouksista.+Sanoudun+irti+vapaamuurariuden+kolminaisuuden+AUM-jumaluudesta+ja+kaikista+sen+osista,+Brahma-luojasta,+Vishnu-ylläpitäjästä+ja+Shiva-tuhoajasta.+Sanoudun+irti+AHURA-MADZA+jumaluudesta,+väitetystä+valon+lähteen+henkivallasta+ja+tulen+palvomisesta,+jotka+ovat+kauhistus+Jumalalle.+Sanoudun+irti+siitä+moniin+riitteihin+kuuluvasta+toiminnasta,+että+juodaan+ihmisen+pääkallosta.+Yorkin+Riitti+Sanoudun+irti+Yorkin+Riitin,+Mestari+Merkin,+Menneisyyden+Mestarin,+Kaikkein+Korkeimman+Mestarin,+Royal+Mestarin,+Valitun+Mestarin,+Kaikkein+Erinomaisimman+Mestarin,+Punaisen+Ristin+Ritarikunnan,+Maltan+ritarien+ja+Temppeliritarien+asteiden+valoista+ja+kirouksista.++Sanoudun+irti+salaisista+JOPPA,+KEB+RAIOT+ja+MAHER-SALAL-HAS-BAZ+sanoista.+Sanoudun+irti+lupauksista+ja+valoista,+jotka+tehdään+käsi+asetettuna+pääkallolle+ja+ristikkäin+olevista+miekoista.++Sanoudun+irti+Juudaksen+kirouksesta+ja+kuoleman+toivotuksesta,+jossa+pää+hakataan+irti+ja+asetetaan+kirkon+tornin+huippuun.+Sanoudun+irti+epäpyhästä+ehtoollisesta+ja+monissa+riiteissä+tapahtuvasta+pääkallosta+juomisesta.+33+Korkein+Aste+Sanoudun+Jeesuksen+Kristuksen+nimessä+irti+vapaamuurariuden+korkeimman+Kolmannenkymmenennenkolmannen+Asteen+Korkeimman+Suur-Päätarkastajan+valoista+ja+kirouksista.+Sanoudun+irti+salaisista+DEMOLAI-HIRAM+ABIFF,+PREUSSIN+FREDRIK+SUURI,+MICHA,+MACHA,+BEALIM+ja+ADONI+sanoista+ja+kaikesta+mitä+ne+merkitsevätkään.+Sanoudun+irti+kaikista+vapaamuurariuden+eri+asteiden+velvoitteista+ja+kaikista+niistä+rangaistuksista,+jotka+kutsutaan+esiin.+Sanoudun+irti+ja+hylkään+ehdottomasti+Maailmankaikkeuden+Suuren+Arkkitehdin,+joka+tässä+asteessa+paljastetaan+Luciferiksi.+Sanoudun+irti+hänen+väärästä+väitteeseen+tehdä+tyhjäksi+Jumalan+kaikkivoipaisuus.+Sanoudun+irti+kaulan+ympärillä+olevasta+hirttosilmukasta.+Sanoudun+irti+kuoleman+kutsusta+ja+toivotuksesta,+että+pääkallosta+juotu+viini+muuttuu+myrkyksi.+Sanoudun+irti+luurangon+kylmistä+käsistä,+jotka+minua+tavoittavat,+jos+tämän+asteen+vala+rikotaan.+Sanoudun+irti+kolmesta+Suurmestarin+pahamaineisesta+murhaajasta,+laista,+omaisuudesta+ja+uskonnosta.++Sanoudun+irti+noituudesta+ja+halusta+mestaroida+ja+hallita+ihmiskuntaa.+Jumalan+Isän,+Jeesuksen+Kristuksen+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimessä+sanoudun+irti+ja+murran+ne+kiroukset,+jotka+liittyvät+jokaisen+vapaamuurariuden+asteen+epäjumalanpalvelukseen,+pilkkaamiseen,+herjaamiseen,+saloihin+ja+eksytykseen.+Kutsun+Jeesuksen+Kristuksen+Veren+puhdistamaan+itseni+kaikista+edellä+lueteltujen+asioiden+seurauksista+elämässäni.+Sanoudun+irti+kaikista+aikaisemmista+neuvoista,+joita+kuka+tahansa+esivanhemmistani+tai+minä+itse+olen+antanut,+jotta+minut+johdettaisiin+harhaan.
  4. 1+Aste+Hylkään+valat+ja+kiroukset,+jotka+kuuluvat+Ensimmäiseen+Asteeseen,+erityisesti+niiden+vaikutukset,+jotka+kohdistuvat+kurkkuun+ja+kieleen.+Sanoudun+irti+salaisesta+silmien+peitteestä+(>Hoodwink)+ja+sen+vaikutuksesta+tunnetiloihin+ja+itse+silmiin.+Tähän+liittyy+kaikenlainen+hämmennys+ja+pimeyden+pelko,+valon+pelko+ja+pelko+kuulla+yhtäkkiä+ääniä.+Sanoudun+irti+salaisesta+BOAZ-nimestä+ja+kaikesta+siitä,+mitä+se+tarkoittaakin.+Sanoudun+irti+Ensimmäiseen+Asteeseen+liittyvästä+totuuden+ja+vääryyden+sekoittamisesta+ja+epäjumalanpalveluksesta.Sanoudun+irti+kaulan+ympärille+asetetusta+köydestä,+tukehtumisen+tunteesta+ja+henkivallasta,+joka+voi+aiheuttaa+astmaa,+heinänuhaa+tai+mitä+tahansa+muuta,+joka+vaikeuttaa+itse+hengittämistä.+Sanoudun+irti+kompassineulasta,+miekasta+tai+keihäästä,+joka+on+asetettu+rinnan+päälle+ja+joka+aiheuttaa+tunteen+Ensimmäisessä+Asteessa+joutumisesta+puukotetuksi+tai+pelosta+saada+sydänkohtaus.+Jeesuksen+Kristuksen+nimessä+rukoilen+kurkun,+äänijänteiden,+nenätiehyeiden,+nenäontelon,+keuhkoputken,+puhe-elinten+ja+kaikkien+näihin+liittyvien+ruumiin+osien+parantumista.+Rukoilen+sitä,+että+Jumalan+Sana+saa+tulla+vapaasti+esiin+minun+ja+perheeni+kohdalla.+2+Aste+Sanoudun+irti+Toisen+Asteen+vapaamuurariuden+valoista+ja+kirouksista,+erityisesti+sydämeen+ja+rintaan+liittyvistä+kirouksista.+Sanoudun+salaisista+JAKIN+ja+SIBBOLET+nimistä+ja+kaikesta+mitä+ne+merkitsevätkin.+Työnnän+itsestäni+ja+perheestäni+pois+tunnekovuuden,+apatian+ja+alakuloisuuden,+välinpitämättömyyden+ja+syvät+vihan+tunteet.Jeesuksen+Kristuksen+nimessä+rukoilen+rinnan+alueen,+keuhkojen+ja+sydämen+alueen+parantumista+ja+tunne-elämäni+parantumista+ja+että+tulen+herkäksi+Jumalan+Pyhän+Hengen+puhuttelulle.+3+Aste+Sanoudun+irti+vapaamuurariuden+Kolmannen+Asteen+valoista+ja+kirouksista,+erityisesti+vatsan+ja+alavatsan+alueen+kirouksista.+Sanoudun+irti+salaisista+MAIIA+BONE,+MACHBINNA+JA+TUBAL+KAIN+sanoista+ja+kaikesta+mitä+ne+tarkoittavatkin.+Sanoudun+irti+kuvainnollisista+Kuoleman+Hengen+rituaalimurha-iskuista,+kuoleman+pelosta,+vääristyneestä+marttyyriudesta,+kuvitelluista+joukkopäällekäymisistä,+hyökkäyksistä+tai+raiskauksista+ja+kaikesta+siitä+avuttomuuden+tunteesta,+joka+Kolmanteen+Asteeseen+liittyy.+Sanoudun+irti+tunteesta+joutua+ruumisarkkuun+tai+ruumislaudalle++rituaalimurhan+yhteydessä.+Sanoudun+irti+tähän+asteeseen+liitetystä+ylösnousemuksesta,+koska+vain+Jeesus+Kristus+on+Ylösnousemus+ja+Elämä.+Sanoudun+irti+jumalanpilkasta,+joka+liittyy+noituudessa+tehtyyn+Raamatun+suutelemiseen.+Katkaisen+kaikki+yhteydet+kuoleman+ja+noituuden+ja+eksytyksen+henkeen+ja+rukoilen+Jeesuksen+Kristuksen+nimessä+vapaamuurariuden+tartuttaman+vatsan,+sapen,+alavatsan,+maksan+ja+minkä+tahansa+muun+ruumiin+elimen+parantumisen+puolesta.+Rukoilen+saavani+voiman+tuntea+ja+ymmärtää+perhettäni+ja+itseäni.+Royal+Arch+Aste+Sanoudun+irti+ja+hylkään+Pyhän+Royal+Arch+Asteen+vapaamuurariuden+valat+ja+kiroukset,+erityisesti+valan,+jonka+mukaan+pää+irrotetaan+ruumiista+ja+aivot+asetetaan+auringon+paahteeseen.+Sanoudun+irti+Merkkiloosista+ja+neliöiden+ja+kulman+muotoisista+merkeistä,+jotka+merkitsevät+ja+leimaavat+ihmisen+loppuelämäkseen.+Sanoudun+irti+myös+tällaisesta+merkistä+tehdystä+jalokivestä+tai+taikakalusta,+jota+käytetään+loosin+kokouksissa.++Sanoudun+irti+Jumalan+salaisesta+väärästä+nimestä+JABULON+ja+tunnussanasta+AMMI+RUHAMA+ja+kaikesta+mitä+ne+merkitsevätkään.+Sanoudun+irti+väärästä+ehtoollisesta,+joka+nautitaan+Kolmannessa+Asteessa+ja+kaikesta+pilkkaamisesta,+epäilyksestä+ja+epäuskosta+Jeesuksen+Kristuksen+pelastavaan+työhön+ja+Golgatan+ristiin.+Katkaisen+yhteydet+kaikkiin+näihin+kirouksiin+ja+niiden+vaikutuksiin+perheeseeni+ja+minuun+nähden+Jeesuksen+Kristuksen+nimessä+ja+rukoilen+aivojen,+mielen+ja+kaiken+muun+parantumista.
  5. bongasin+toivoa+herättävän+jutun,+kyllä+suomalaiset+osaahttps://yle.fi/uutiset/3-12262722tästä+ei+bill+gates+umppaneineen+tykkää
  6. Addikti+on+sivistys+sanakirjassa,+riippuvainen+jostain,jonkun+orja,+Kiihko.+Erään+vertaistuki+ryhmän+mukaan+addiktio+tarkoittaa+pakkomielettä+ja+pakonomaista+käyttäytymistä.+Paras+kuvaus+addiktiosta+on+että+addikti+on+ihminen+jolla+on+koko+ajan+tunne+että+jotain+puuttuu.Addiktioita+on+esim+alkoholi+ja+huumeet,+peliriippuvuus,+seksiaddiktio,+työnarkomania,+valta+ja+kontrolli,+nettiriippuvuus.+Lisäksi+väitän+että+myös+rahanhimo+on+eräs+addiktion+muoto.+Ihmisella+saattaa+olla+hyvä+ansiotyö+ja+osakepääomaa+mutta+koko+ajan+on+tunne+että+rahaa+puuttuu.+Itse+olen+kärsinyt+päihdeongelmista+ja+seksiaddiktiosta+mutta+olen+todennut+että+haavemaailma+on+ollut+mun+kovin+huumeeni.+Olen+paennut+5v+asti+todellisuutta+haavemaailmaan+josta+olen+päässyt+eroon+vasta+viime+vuosina.+Ensimmäinen+haaveeni+oli+5+v+vanhana+jolloin+haaveilin+olevani+Tarzan,+viidakon+valtias+ja+apinoiden+kuningas+ja+mulla+jäi+se+tavallaan+päälle+eli+kuvittelin+vielä+50v+olevani+Tarzan+apinoiden+kuningas+eli+mulla+on+ollut+ylemmyyskomleksi+päällä+kymmeniä+vuosia+josta+olen+lopullisesti+päässyt+vasta+nyt.+Toinen+esimerkki+ylemmyyskomleksistani+on+että++mietin+vuona+2008+että+jos+ihmiset+laitettaisiin+yhteiskunnassa+arvojärjestykseen+armeijan+arvoilla+olen+aina+kuvitellut+olevani+se+kenraali.+Lisäksi+kuvittelin+olevani+profeetta+ja+tämä+harhaluuloisuushäiriö+ei+ole+vieläkään+ohi.+Tajusin+palata+vertaistukiryhmiin+viiden+vuoden+"kentällä"+olon+jälkeen+vasta+2012+mutta+tipahdin+raitiiudesta+5v+jälkeen+mutta+palasin+ryhmiin+nopeasti+ja+toukokuussa+mulle+tulee+3v+raittiutta.Pimeys+ei+uskalla+tulla+valoon+koska+pelkää+että+pimeys+paljastuisi+mutta+valoon+pääsee+menemällä+pimeyden+läpi,+on+joku+viisas+väittänyt.+Kuten+,+olet+yhtä+sairas+kun+salaisuutesi.+Lisäksi+Freud+sanoo+että,+yliminä+estää+oman+syyllisyyden+tunnustamisen+ja+tiedostamaton+saada+tiedostetuksi.Olen++aina+noudattanut+neuvoja+joita+olen+saanut+ryhmissä+eli+pitää+puhua+mitä+miettii+eikä+miettiä+mitä+puhuu+ja+ennenkaikkea+pitää+puhua+mitä+tuntee+eikä+mitä+tietää.Alotin+ketjun+ja+kuten+totesin+niin+oletan+vasta+nyt+päässeeni+eriytymättömästa+tilasta.Kirjoitin+blogia+2009-+2011+josta+tuli+mielipuolen+päiväkirja.+Olen+pahoillani+kaikielle+loukkaamilleni+ihmisille+siinä.+Tuli+unohdettua+evankeliumin+perus+opetukset+kuten,+älä+tuomitse+ettei+sinua+tuomittaisi+ja+tuomio+on+minun.+En+ala+tässä+puhumaan+blogistani+mutta+olen+ryhmissä+paljastanut+siitä+kaikista+hulluimat+jutut.+Olin+psykoosissa+kesäkuussa+2010+ja+syyskuussa+2009+ja+siinä+välissä+mulla+oli+sekava+kausi+ja+kirjoittelin+blogiani+sekavassa+tilassa.+Nykyään+elämäni+on+tylsää+mutta+mielenkiintoista.+Mielenkiintoiseksi+sen+tekee+se+että+mietin+kuinka+pitkälle+pääsen+henkisesesti+ja+hengellisesti+mutta+alussa+ollaan.Olen+ollut+eläkkeellä+vuodesta+2014+enkä+ole+vieläkään+työkykyinen.
  7. tässä+hyvä+kartta+egon+häviämsesta,olen+itsekkin+taistellut+egoni+kanssa+ja+voin+sanoa+että+"huipulla+tuulee",+olen+ollut+kohta+19v+uskossa+ja+nyt+ehkäpäs+vasta+päässyt+pois+tosta+eriytymättömästä+tilasta,+no+mulla+on+leimoja+otsassa+aina+persoonallisuushäiriöstö+skitsofreniaan.Seuraavassa+on+lyhyt+yhteenveto+persoonallisuuden+ja+tietoisuuden+kasvuvaiheista+/Pathways+to+Serenity,+Philip+St.+Romain/.+1.+++Eriytymätön+tila:+Persoonallisuus+on+vaistojen+tai+alitajuisten+impulssien+ohjaama.+Tässä+tilassa+mieli+on+hajanainen+ja+lähes+voimaton+ohjaamaan+psyyken+energiaa.+Vauvojen,+jotka+ovat+suurelta+osin+vaistojen+ohjaamia,+suhteen+ei+ehkä+ole+edes+oikein+vielä+puhua+egosta.+Addiktiot+ja+riippuvuudet+saavat+mielen+herkästi+reagoimaan+alitajuisiin+impulsseihin.+"Haluan+mitä+haluan"+kuvastaa+tällaisten+ihmisten+tilaa.++2.++Lapsen+tila:+Ihmisen+kehityksen+tutkijat+ovat+määritelleet+useita+kehitysvaiheita+puolentoista+ja+kuuden+ikävuoden+välillä.+Näinä+varhaisina+vuosina+Lapsi+muodostaa+emotionaalisia+vakaumuksia+elämästä;+vakaumuksia,+jotka+muodostavat+perustan+myöhempien+vuosien+kehitykselle.+Lapsella+on+myös+kyvyt+ihmettelyyn,+luovuuteen,+spontaanisuuteen+ja+hauskanpitoon.+Jos+tämä+sisäinen+Lapsi+on+laiminlyöty+tai+pahoinpidelty,+hän+maksaa+siitä+myöhemmin+elämässään+kovan+hinnan;+jos+Lapsi+oli+hyvin+hoidettu,+hän+luottaa+elämään.+Monille+ihmisille+henkisen+ja+hengellisen+kasvun+tärkein+tehtävä+on+haavoitetun+sisäisen+Lapsen+parantaminen.+Sen+olemus+on+"Olen+pieni,+ja+elämä+on+suuri+ja+salaisuuksia+täynnä."++3.++Vanhemman+tila:+Tämä+on+Freudilainen+yliminä+-+tietoisuuden+tila,+jota+luonnehtivat+"pitäisi",+"täytyisi"+ja+"olisi+tehtävä".+Tämä+tila+on+ohjelmoitu+sen+mukaan,+mitä+vanhempasi,+opettajasi+ja+muut+merkittävät+ihmiset+ovat+sinulle+opettaneet.+Sillä+oli+aikanaan+tärkeä+merkitys+kun+se+opetti+sinua+pitämään+vaistosi+kurissa,+mutta+aikuisuudessa+se+on+vain+raskas+kuorma+hartioilla.+"Mitä+minun+pitäisi+tehdä?"+on+sen+tärkein+asenne.+4.+++Persoonien+tila:+Persoonat+tarkoittavat+itseäsi+sellaisena+kuin+haluaisit+muiden+näkevän+itsesi.+Tätä+kutsutaan+usein+myös+Sopeutuvuuden+tilaksi.+Yleensä+tämä+tila+on+virittynyt+muiden+odotuksille+ja+se+tulee+voimakkaasti+esiin+murrosiässä+-+minkä+takia+murrosikäiset+ovat+niin+herkkiä+kasvattajien+painostukselle.+Aikuiset+ovat+usein+myös+taipuvaisia+pitämään+naamioita+ja+pelaamaan+pelejä+tehdäkseen+vaikutuksen+toisiin.+Näiden+naamioiden+pois+riisuminen+on+tärkeä+osa+ihmisenä+kasvamista.+"Mitä+muut+ajattelevat+minusta?"+kuvaa+tällaisten+ihmisten+olotilaa.++5.++Vakaumuksen+tila:+Tätä+tilaa+luonnehtii+sisäinen+motivaatio+saavuttaa+päämääriä.+Sen+juuret+ovat+lapsuuden+fantasioissa,+sitten+se+muuttuu+murrosikäisen+kapinaksi+ja+nuoren+aikuisen+uraan+keskittymiseksi.+Tutkimusten+mukaan+hyvin+harvat+etenevät+tämän+tilan+alkuvaiheita+pidemmälle.+"Mikä+on+päämääräni?"+tai+"Mikä+on+minulle+oikein+riippumatta+muiden+odotuksista?"+on+tämän+tilan+olemus.6.++++Varjon+tila:+Tämä+ei+ole+niinkään+egon+tila,+vaan+enemmänkin+se+osa+sinua+jota+et+halua+maailman+näkevän.+Carl+Jung+kutsui+sitä+Varjoksi,+joka+tavallisesti+syntyy+ennen+kolmeakymmentä+ikävuotta.+Yleensä+se+sisältää+sellaisia+tunteita+ja+ajatuksia+itsestä,+jotka+aiheuttavat+häpeää,+vaivautumista,+katkeruutta+ja+hämmennystä.+Mutta+se+voi+myös+sisältää+sellaisia+positiivisia+energioita,+joita+et+uskalla+näyttää+muille.+Sopivissa+olosuhteissa+(humala,+väsymys,+terapia)+Varjo+usein+ilmaisee+itsensä,+useimmiten+saaden+aikaan+pettymyksen+siinä,+joka+yrittää+piilotella+sitä.+"En+tiedä+mikä+minuun+meni"+he+sanovat+jälkikäteen.++7.++Aikuisen+tila:+Tästä+käytetään+joskus+nimitystä+Armahtava+tila.+Tämä+on+tila,+jossa+minuus+on+erottautunut+lapsen,+vakaumuksen+ja+vaistojen+äänistä,+ja+on+tullut+välittäjäksi+niiden+välillä.+Tässä+tilassa+on+löytynyt+sisäinen+tasapaino,+joka+ohjaa+käyttäytymistä.+"Mitä+tässä+tilanteessa+tarvitaan?"+kuvaa+sen+olotilaa.+Täysi+aikuisen+tilan+löytyminen+on+edellytys+Varjojen+kohtaamiselle+ja+niistä+luopumiselle.+8.+++Kosminen+tila:+Ego+voi+kadottaa+itsensä+mihin+tahansa+aktiviteettiin+missä+tahansa+persoonallisuuden+kasvun+vaiheessa.+Mutta+se,+mitä+tämä+tila+tarkoittaa,+on+enemmän+tai+vähemmän+pysyvä+tila,+jossa+persoonallisuutta+ei+enää+ohjaa+irrallinen+ego,+vaan+enemmänkin+maailmanlaajuinen+kokemus+omasta+olemassaolosta.+Monet+kokevat+tätä+lyhyitä+aikoja,+mutta+vain+muutamat+kokevat+sen+olemassaolonsa+pysyväksi+tilaksi.+Pysyvänä+kokemuksena+tätä+tilaa+kutsutaan+valaistuneeksi+tilaksi.
  8. aloitin+keskustelun+ja+päätin+kirjautua++jotta+keskustelun+seuraaminen+olisi+helpompaa,+tulin+uskoon+30.9.2001,+itseasiassa+olen+uskonut+5v+asti+Jumalaan+kun+paapani+mulle+Jumalasta+kertoi+mutta+olin+jo+10v+niin+ahdistunut+että+sylkäisin+raamattuun+ja+tuumasin+että+ei+tässä+mitään+Jumalaa+tarvita,+siitä+alkoi+yli+20v+kestänyt+jaakobin+paini+eli+voisko+sanoa+että+palasin+uskoon+vuona+2001+ja+päätin+että+vaikka+mitä+tapahtuisi+niin+enää+se+iltarukous+jää.+hakeuduin+avohoitoon+2002+diagnoosilla+ahdistus+neuroosi+ja+2003+löysin+vertaistuki+ryhmät,+siitä+alkoi+toipumiseni+ja+välillä+oli+tosi+rankkoja+aikoja+mutta+usko+säilyi.+viime+kesän+lopulla+huomasin+etten+ole+ollut+masentunut+viikoihin+ja+ahdistuneisuuskin+alkoi+helpottaa,+syksyllä+sain+vielä+lyhyeitä+ahdistus+kohtauksia+mutta+oletan+ja+toivon+että+ne+ovat+ohi,+persoonallisuusäiriö+mulla+todettiin+2003+ja+jos+maksat+testin+niin+voin+käydä+sielä+uudestaan,+veikkaan+että+persoonallisuushäiriötä+ei+enää+ole,+ainakin+tunnen+olevani+tasapainoinen,+lisäksi++siinä+persoonalluus+testissä+luki+myös+että+grandiooseja+ja+omnipotentiaaleja+(suuremmoinen+ja+kaikkivoipa)+kuvia+itsestään+jo+varhaislapsuudesta+,+mulla+on+ollut+vakavia+päihde+ongelmia+(viina+ja+kannabis)+vielä+uskoon+tuloni+jälkeenkin+mutta+kovin+huumeeni+on+ollut+haavemaailma,+5v+asti+aina+viiskympseksi+asti+olen+paennut+todellisuuta+haavemaailmaan+mutta+nykyään´seison+maanpinnalla+enkä+pakene+todellisuutta+haavemaailmaan.vaikka+välillä+on+meinnanut+mennä+usko+paremmasta+mutta+nyt+tunnen+olevani+tasapainoinen+ja+jalat+tukevasti+maanpinnalla.+olen+nyt+51+ja+poikamies+mutta+kuten+edellä+sanoin+elämä+alkaa+tuntua+mielenkiintoiselta,+vuosia+tuumailin+ainoastaan+että+vittu+ku+kuolis+poiskorona+virus+ei+pelota+mutta+eniten+olen+huolissani+riittääkö+tulevaisuudessa+ruokaa++mulle+ja+koirallani.12-askeleen+vertaistuki+ryhmissä+puhutaan+usein+tyyneys+rukouksesta+eliJumala+suo+minulle+tyyneyttä+hyväksyä+asiat+joita+en+voi+muuttaarohkeutta+muuttaa+mitä+voin+ja+viisautta+erottaa+nämä+toisistaan.toi+rukous+on+tarkoitettu+ennen+kaikkea+suuruuden+hulluille+ja+kontrolli+friikeille,+oletan+että+moni+ateisti+on+suuruuden+hullu+tai+kontrollifriikki.+ainakin+ego+on+varmasti+ateistilla+melkomoinen