Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hannu.gren
profiilit
hannu.gren
hannu.gren
Vapaa kuvaus
???
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vielä pieni lisäys edelliseen: löytyy myös Doom 3 BFG Edition, joka myös vaatii HDMI:n 3D:tä varten.
17.10.2013 21:05
Riippuu pelistä ja varusteista. 3D-standardejakin on lukuisia, tuetut muodot riippuvat pelistä ja laitteistokokoonpanosta.
Laitan muutaman esimerkin henk.koht.testailun perusteella. 3D-televisiota ei ainakaan vielä löydy, mutta kotoa löytyvät esimerkiksi Vuzix Wrap 230-videolasit, jotka saa Xboxiin kiinni komposiittiliitännällä.
Tällä kokoonpanolla olen saanut 3D-muotoon ainakin seuraavat pelit:
Assassin's Creed Revelations
Assassin's Creed 3
Enslaved: Odyssey to the west (Vaatii Pigsy's Perfect 10- nimisen DLC-sisältöpaketin)
Invincible Tiger: The legend of Han Tao
Sega Vintage Collection: Alex Kidd & Co (Vain Super Hang-On tukee 3d:tä)
The Dishwasher: Vampire Smile
Kyseiset pelit käyttävät siis niin sanottua Side-By-Side(Vierekkäiskuva)- standardia, ja sen saa näiden pelien kohdalla pihalle myös komposiittimuodossa. Tosin pelistä ja videolaseista riippuen kuvan tarkkuus voi olla heikko.
Muutama linkki, joista voi myös olla hyötyä:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_360_games_with_3D_support
http://www.3dtested.com/3d-xbox-360-games-list/
Itseltäni löytyvät muista 3D:tä tukevista peleistä myös ainakin Sonic Generations, Crysis 2 ja Tekken Tag Tournament 2, mutta vaativat ilmeisesti HDMI-liitännän ja 3D-television, jotta näistä saa 3D-kuvaa.
Lisäksi on muutama peli, jotka tukevat TrioViz- tai muuta anaglyfitekniikkaa (lue: värilinssilasit). Näitä ovat ainakin Batman: Arkham Asylumin TrioViz Game of the Year- versio, Batman: Arkham City, Thor: God of Thunder, Captain America: Super soldier, Green Lantern ja aiemmin mainitsemistani AC:t, Enslaved, Invincible Tiger ja Super Hang-On.
Jos oikein pilkkua ruvetaan viilaamaan, niin oikeilla varusteilla (lue: 2D-3D- muuntimilla, joko ulkoisilla tai television sisäänrakennetuilla) minkä tahansa pelin saa muutettua 3D-muotoon. Tosin konvertoidun kuvan 3D-vaikutelma saattaa olla vähän mitä on, jos vertaa varta vasten 3D:ksi suunniteltuun sisältöön.
Sen verran voisin vielä rohkaista ihmisiä jatkamaan tätä ketjua, että jos muista kuin mainitsemistani peleistä selviää, että tukee Side-By-Side- kuvaa komposiitinkin kautta, niin haluaisin tietää. Joissain peleissä tuntuu aika turhakkeelta, mutta esimerkiksi AC Revelations oli aika kivan näköinen 3D:nä, ja ei minua haittaisi vaikka noita pääsisi enemmänkin kokeilemaan Vuzixien kanssa.
17.10.2013 21:03
12 jaettuna kahdella on kuusi. Sillä periaatteella ajatellen: 12.12.12 jaettuna kahdella on 06.06.06. Ja tähän kolmen kuutosen lukemaan liittyy teologisia pelkoja, joiden takia päiväys ehkä on ennustuksien kannalta suositumpi kuin esim. tuo 10.10.10 tai 11.11.11. Tosin samalla periaatteella tämä 9.9.09:kin pitäisi olla jonkinlainen katastrofiennustusten suosikkipäivä, sillä yhdeksikköhän on periaatteessa nurinpäin oleva kuutonen.
Joka tapauksessa, itse en ole kuullut mistään katastrofiennustuksista enkä toisaalta uskokaan mitään kummempaa paniikinaihetta tänään olevan, ihan normaalisti on päivä tuntunut alkavan. Ainoa spekulaatio, jota olen kuullut (ja jonka ehkä voisin uskoakin, jos jotain todistusaineistoa tänään tulee vastaan), olisi se, että Sega tekisi yllätysiskun ja julkaisisi Dreamcastia seuraavan pelikonsolin. Siitäkään ei kuitenkaan vielä ole tullut mitään vastaan.
No, saapi nähdä, millaiseksi päivä muotoutuu... toivottavasti teillä kaikilla lukijoilla ainakin tulisi hyvä sellainen :)
09.09.2009 10:43
Hei kaikki asianomaisen pelin omistavat!
Itse hankin hiljattain saman pelin, mutta osia ja kirjasia puuttuu jonkin verran.. :( Olen tässä parin-kolmen viime päivän aikana ottanut tehtäväkseni "restauroida" pelin mahdollisimman alkuperäiseen kuntoon... Olenkin aloittanut homman etsimällä mm. huonekalujen pahviosia, pelikortteja ja ohjekirjoja..
Mikäli joku näitä omistaa, niin olen löytänyt linkin, josta löytyy kyllä englanninkieliset kortit, säännöt ja laatat... sen sijaan huonekalujen pahviosat ovat kiven alla. Siksipä haluaisin ystävällisesti pyytää, että jos jollakulla on kyseinen peli, ja seuraavat pahviosat sekä skanneri, niin voisiko saada seuraavat osat skannattuina sähköpostiosoitteeseeni...
-Takan pahviosa
-Kaapin pahviosa
-Noidan kirjapöydän pahviosa (jos sellaista on)
Seuraavistakin osista saa skannata suomenkieliset versiot, jos viitseliäisyyttä riittää, mutta tyydyn kyllä tarvittaessa englanninkielisiinkin tulosteisiin, jotka voin itse hakea netistä :)
-Suomenkieliset ohjeet
-Suomenkielinen seikkailukirja
-Hahmojen muistiinpanolehtiön kaavake
-Puuttuvat vesiloitsut (Itsellä "Usvaverho" ja "Uni")
-Puuttuvat maaloitsut (Itsellä "Kiven läpäiseminen" ja "Lääkeloitsu")
-Puuttuvat tuliloitsut (Itsellä "Tulipallo")
-Pelinjohtajan taustalevy (suomenkielinen tekstipuoli riittää)
-Neljä varustekorttia (kysy lisätietoa puuttuvista sähköpostitse)
-Kaksi aarrekorttia (kysy lisätietoa puuttuvista sähköpostitse)
-Neljä hirviökorttia (Itsellä "Gargoyle", "Goblin", "Muumio" ja "Zombie")
-Sankareiden tietokortit
Mikäli osia - niin muovisia kuin pahvisia/paperisia - sattuu löytymään alkuperäisinä ylimääräisiä, niin niitäkin otan mielelläni vastaan :D Niistäkin voi ottaa yhteyttä sähköpostiini.
Vastineeksi voin luvata kaikille niille, joilta itselläni olevia pahviosia ja kortteja puuttuu, että pyydettäessä skannaan ja toimitan itse sähköpostiin puuttuvia suomenkielisiä laattoja, kortteja, pahviosia jne. joita itseltäni löytyy. Voin myös toimittaa erikoisnoppien sivuilla olevat kuvat, jolloin ne voi tulostaa tarrapaperille ja liimata tavalliseen noppaan, korvaamaan puuttuvia taistelunoppia :D Lisäksi voin pyydettäessä toimittaa linkin sivulle, josta itse löydän noita englanninkielisiä paperi- ja pahviosia peliin.
Kaikkiin näihin liittyviä yhteydenottoja voi mailata osoitteeseen hannu.gren@suomi24.fi. Kiitokset jo kaikille avuliaille, ja itse vastaavasti autan mielelläni siinä määrin kuin pystyn :)
31.07.2009 16:38
Hei!
Oliskos vielä tuota HeroQuestia? Jos on, niin missä kunnossa ja paljonko pyytäisit? Voitko laittaa sähköpostiini vastausviestiä: hannu.gren@suomi24.fi
Kiitän jo ennakkoon!
P.S. : Jos jollakulla muulla tätä viestiketjua lukevalla tuota peliä löytyy (lisäosilla tai ilman), niin viestiä ja hintapyyntöjä saa esittää :)
18.06.2009 22:52
1 / 1