Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ikuvals
profiilit
ikuvals
ikuvals
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
5
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sama+täällä.+Joskus+sai+korkki+kiinni+laitettu+ja+joka+päivä+vaan+elämä+ylöspäin.+Mahtava+elämä+ilman+viina.+Kannatta+kokeilla,+vaikkei+jokaisella++onnistuu.++Täälläkin+pitkiä+vuosia+jo+ihan+apsolutistina.++Ja+viinan+kanssa+pitää+olla+tosi+nöyrä,+selvitää+asiat+ja+tunnusta+mitä+ja+kuka+olet.
04.06.2016 11:44
Itse olen ravintolan kokki ja sanon että kaikkein parempi on kirkastettua voita. Sitä on tosi helppoa valmistaa, oikeastaan laitat vaan voin lämpimään paikkaan ( astiassa ) ja se itsestään sula siellä. Päällimmäiseen kirkkaan sula voin vaan otat talteen. Keltaisen paksun mönjan heitat pois. Jotkut väittääettä se on haaskausta, voi olla, mutta hyvä ja terveellistä, ja kaunista jälkeä siitä tule.
17.03.2016 14:17
Ei se ole kiinni naisen ulkonäöstä. Vaikka olen mies sanoon että jos mies on paska sitten on myös nainen paska. Sanotaan että ole pirulle hyvä ja myöskin piru on sinulle hyvä.
06.12.2013 19:45
Hei, miten saa nämä sivut vaikka suomekielisiksi. ikuvals@suomi24.fi
19.02.2013 15:20
Ei kukaan huoli v 06 Corolla, usko pois. Turhaan haluat turvata auton, vaan pelkkä rahanmenoa. Homma uudempi auto ja sitten halyrys laite sinne, maksaa ehkä n 800 e.
21.11.2012 10:13
Ole nyt hei vähän järkevämpi, mieti mitä kirjoitat, naurettavaa.
17.09.2010 10:12
olen kiinnostunut, ota yhteyttä: ikuvals@suomi24.fi
02.05.2010 13:43
OK, teillä on suhde päättynyt, miksi olet vielä siellä. Oletko tosissaan riippuvainen oma ex-assta??? Missä on sinun ylpeys???
Menee muualle, äläkä valittaa täällä.
Menee vaikka väliaikaisesti jonkun tutun luokse, ja homma oma asunto. Koska ennemmin tai myöhemmin sinulla on hommatava oma, sitä paitsi teidän yhteinen asunto menee myyntiin.
Tiedän että se on vaikea tilanne, mutta siitä on yli päästävä, ei sinä ole ensimmäinen eikä viimeinen semmoisessa tilanteessa.
En vaan ymmärrä miksi sinä kuuntelet näitä haukkuja ja v:luja.
27.12.2009 11:15
1 / 1