Jos kolmevuotias lapsesi nirsoilee tulisen ruoan kanssa, hän saattaa olla rasisti. Englannissa aletaan seulomaan rasisteja jo lastentarhassa. Jos lapsen makuaisti on kehittynyt rasistisesti, niin kerhotädit puuttuvat heti asiaan.
Ole hyvä ja niele uutinen mukisematta, tai olet rasisti. http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1554300&ref=lk_is_ul_1
Onko lapsesi rasisti?
127
8482
Vastaukset
- Rimpsuluut
päiväkodeissa nykyään runsaasti lapsia, joille vanhemmat ovat opettaneet rasistisia tapoja, ne kieltäytyvät syömästä jopa makkaraa, karjalanpaistista ja läskisoosista nyt puhumattakaan.
Näille pitää heti opettaa suvaisevuutta, jos ei muuta niin vankilaan pariksi kuukaudeksi vedellä ja läskisoosilla.- Matti n.200
Jos tuollaiset Vanhasen kaltaiset uuniperunat johtavat tätä maata saattaa heista aikaamyöten tullakin sellaisia.Tosin heidän rasisminsa kohde saattaa löytyä ihan tästä pitkästä vaaleaihoisesta raittiista rodusta,joka on jo vuosikymmeniä loisinut täällä keskuudessamme
Tälläiset keskustelufoorumit ovat kyllä hyviä,näitä vaan ei valitettavasti lue kuin edes hiukan valveutunut kansanosa. - Peräaho
Matti n.200 kirjoitti:
Jos tuollaiset Vanhasen kaltaiset uuniperunat johtavat tätä maata saattaa heista aikaamyöten tullakin sellaisia.Tosin heidän rasisminsa kohde saattaa löytyä ihan tästä pitkästä vaaleaihoisesta raittiista rodusta,joka on jo vuosikymmeniä loisinut täällä keskuudessamme
Tälläiset keskustelufoorumit ovat kyllä hyviä,näitä vaan ei valitettavasti lue kuin edes hiukan valveutunut kansanosa.Vai on Matti Vanhasen syytä, että on rasismia. Kuulehan kahjo sulla ei taida olla lääkitys ihan kohdallaan. Hakeudu nopeasti hoitoon ja pyydä etteivät laske sinua pois sairaalasta ennen kuin tuo vainoharhainen viha on saatu korjattua.
- kyllästynyt!
Matti n.200 kirjoitti:
Tälläiset keskustelufoorumit ovat kyllä hyviä,näitä vaan ei valitettavasti lue kuin edes hiukan valveutunut kansanosa.Vai lukee näitä keskustelufoorumeita vain edes hiukan valveutunut kansanosa? Täällä pörrää toinen toistaan tiedostamattomampia, ennakoasenteisempia ja katkerampia ihmisiä valittamassa tai julistamassa totuuksiaan (jotka on luettu iltalehdestä, jolla taas ei ole minkäänlaista totuusarvoa, lähinnä viihde). Ainoa mikä kiinnostaa on paljonko julkkikset tienaa tai paljonko joku uusi "täysin turha, hyödytön tai epäreilu" lakiehdotus maksaa. Mikään muu kuin myötäilijät ja kanssa tuskailijat ei kiinnosta ja todellisuuskäsitys ja yleinen mielikuva muodostuvat muista käyttäjistä. Vastaväitteet voi aina kumota hankkimalla samanmielisiltä tukea.. Että en tiedä sitten siitä valveutuneesta...
- 9
Suomalainen, eikö olisi mukavaa matkustaa vaikkapa kreikkaan,turkkiin tai bulgarian hiekkarannoille ja
paikan päällä ko. maa antaisi rahaa lomakassaasi ja vielä maksaisi paluulenotkin. Eikö olisikin
ihanaa lomailla vaikkapa 3 kuukautta näin ulkomailla. Köyhillä suomalaisilla eläkeläisilläkin
olisi edes kerran elämässä varaa ulkomaan lomaan. Mutta ei. Vain maailmankaikkeuden suurimassa hölmölässä
eli suomessa tarjotaan tällaista lomailua eli.........
Tätä saat kun äänestät vihreitä ja rkp:tä.......
TURVAPAIKKATURISMIA:
TYHMÄT SUOMALAISET MAKSAA 3 KK LOMAILUN TÄÄLLÄ JA VIELÄ PALUULENNOTKIN!:
Yli 200 maastapoistettua lennätetään rajan yli kuukausittain ...
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/05/1133414
-Rikollisjoukon epäillään välittäneen romanikerjäläisiä Suomeen
http://yle.fi/alueet/helsinki/helsinki/2009/11/rikollisjoukon_epaillaan_valittaneen_romanikerjalaisia_suomeen_1156245.html
-Romaniasiain neuvottelukunnan puheenjohtaja Pekka Haavisto uskoo, että romanikerjäläisten maahantuloon, varasteluun ja kerjäämiseen saattaa liittyä ihmiskaupan piirteitä. Hänen mukaansa nyt esiin tulleet rikosketjut viittaavat järjestäytyneeseen toimintaan.
http://www.kp24.fi/uutiset/51530/Romanikerjäläiset-ihmiskaupan-uhreja-
-tilastot:Vuonna 2007 poliisin tietoon tuli yli 1200 romanialaisen tekemää rikosta. Romanialaisia epäiltiin yli 900:sta omaisuusrikoksesta, kuten varkaudesta, näpistyksestä tai petoksesta.
Myös liikennerikoksista romanialaisia epäiltiin yli sata kertaa.
- Se mikä on tietenkin hyvä, on se, ettei heitä epäillä vakavista rikoksista. Esimerkiksi vakavaa organisoitua rikollisuutta ei ole, Maahanmuutto- ja Eurooppaministeri Astrid Thors kommentoi lukuja.
Rikosten määrä kasvanee myös tänä vuonna, sillä kesäkuuhun mennessä poliisi on kirjannut romanialaisten tekemiä rikoksia yli 800. Se on lähes 70 prosenttia
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2008/08/682448
-Romanialaiset tehneet useita asuntomurtoja Turussa
http://www.ts.fi/online/lahialue/59544.html
-Kerjäläisiä epäillään vanhusryöstöistä
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2095909
-Ulkomaalaisten rikollisten asuntomurrot nousussa
http://www.vartti.fi/artikkeli/6cf3c6f9-e3a4-4800-9ae0-6563ba4cbec9
-YLE: Romanialaiskerjäläiset hakevat turvapaikkaa Suomesta:
Romaniasta tulleet romanikerjäläiset ovat ryhtyneet hakemaan turvapaikkaa Suomesta. Helsinki-Vantaan lentoaseman poliisille on huhtikuun aikana turvapaikkahakemuksen jättänyt 53 romanialaista.
Osa romanialaisista on juuri maahan tulleita, osa taas on kertonut olleensa jo Suomessa kolmisen viikkoa ja tulleensa sen jälkeen hakemaan turvapaikkaa lentoaseman yksiköstä, kertoo komisario Tapio Santonen Liikkuvan poliisin lentoasemayksiköstä.
- He ovat ilmeisesti kuulleet, että voivat hakea turvapaikkaa ja sitä myöten sitten tehneet nämä turvapaikkahakemukset. Tänään viitisen kappaletta, tulivat ihan henkilöautolla.
Huhtikuussa turvapaikkaa hakeneiden romanialaisten määrä on yhtä paljon kuin maahanmuuttovirasto tilastoi heitä koko viime vuoden ajalta. Tällä hetkellä Helsingin vastaanottokeskuksissa on 41 romanialaista turvapaikanhakijaa.
EU-maasta tulleina heillä ei ole oikeutta turvapaikkaan, mutta hakemuksen käsittelyajan he saavat kuitenkin asua vastaanottokeskuksessa ja saavat sosiaaliavustuksena henkilöä kohden 292 euroa kuukaudessa, jos joutuvat hankkimaan ruokansa itse tai 87 euroa kuukaudessa jos vastaanottokeskuksessa on ruokapalvelut.
Huhtikuussa turvapaikkaa hakeneiden romanialaisten määrä on yhtä paljon kuin maahanmuuttovirasto tilastoi heitä koko viime vuoden ajalta. Helsingin vastaanottokeskuksissa on tällä hetkellä 41 romanialaista turvapaikanhakijaa.
Johtava asiantuntija Jarmo Räihä Helsingin sosiaalivirastosta on puheenjohtajana työryhmässä joka pohtii katukerjäämisen lieveilmiöiden suitsimista. Hänen mukaansa romanialaiset turvapaikanhakijat voivat voittaa turvapaikkahakemuksella noin kuukauden sosiaaliavun.
- Turvapaikanhakijoille on toimeentulotuki sen ajan, kun hakemusta selvitetään ja se kestää Helsingissä varmaan 3 - 4 viikkoa. Osa heistä kerjää samalla tuolla Helsingin kadulla. Sitä on vaikea näyttää toteen, mutta tällainen käsitys meillä asioista on, Räihä sanoo.
http://mediaseuranta.blogspot.com/2010/04/yle-romanialaiskerjalaiset-hakevat.html
-Kun rikoksesta tuli liiketoimi
http://aamulehdenblogit.ning.com/profiles/blog/show?id=2119722:BlogPost:194128&commentId=2119722:Comment:195660&xg_source=activity
- Gnarus
Uuden Itä-Saksan ihmeitä. Aika absurdi maa nykyään. Samaan ollaan täälläkin menossa. Katselkaa ja lukekaa nyt. Harvoin sitä tulevaisuuteen pääsee näin urkkimaan.
- toimintaa...........
Uutisessa ilmenneen teorian mukaan kaikki muslimilapset ovat rasisteja, kun eivät syö suomalaista perusruokaa sianlihakastiketta. Myös kaikki kasvisravintoa syövät lapset ovat siis rasisteja, kun eivät syö lainkaan lihaa, olkoon se sitten uskollinen tai humanistinen syy. Sanon, että kyllä on taas tosi rasisti ollut noitakin sääntöjä ja ohjeita antamassa ei suvaitsevaisuutta tipantippaa. Hullu tämä maailma ja hullummaksi menee:(
- Rikos!
Lihansyönti tuhoaa maapallon ekosysteemin sekä tappaa miljoonia ihmisiä ravinnonpuutteeseen.
Syömisellä ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa, vaan maapallon tulevaisuuden kanssa.
Joka katsoo syömistavat rasismiksi menkööt kallonkutistajalle tarkistuskäynnille, kiitos.
Tässä faktaa miten lihansyöjä vaatii 10 kertaa enemmän peltoalaa kuin kasvissyöjä:
http://www.ivu.org/news/3-98/meat.html
"...produce a similar quantity of food of the same notional nutritive value we need an area of land more than ten times larger in size for meat production than for crop growing. - esbo is nice
Olenko rasisti? En lyö vaikka olisi erilainen, kokoinen,värinen kuin minä? Jokainen saa syödä mitä saa tai haluaa? Mielestäni pitää kunnioitaa myös ympärillä olevien aatetta tai asennetta, muuten ei oikein toimi tämä SF valtio.....Kolme kertaa olen kuitenkin tullut ryöstetyksi( puh. 5e ja jotain pientä). Joka kerta on ollut vastassa Huijariveijarirasistiulkomaalainenruottsalainensuomalainen, mutta ihminen joka tapauksessa...Espoossa nousin kerran bussiin 38 matkustajaa ja olin ainoa ns valkolainen, mutta ei se mua haitannut yhtään, ehkä hieman mietitytti, miksi olen niin erilainen?
- ihminen on ihminen
Rikos! kirjoitti:
Lihansyönti tuhoaa maapallon ekosysteemin sekä tappaa miljoonia ihmisiä ravinnonpuutteeseen.
Syömisellä ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa, vaan maapallon tulevaisuuden kanssa.
Joka katsoo syömistavat rasismiksi menkööt kallonkutistajalle tarkistuskäynnille, kiitos.
Tässä faktaa miten lihansyöjä vaatii 10 kertaa enemmän peltoalaa kuin kasvissyöjä:
"...produce a similar quantity of food of the same notional nutritive value we need an area of land more than ten times larger in size for meat production than for crop growing.Ihmislaji on siitä vekkuli, että kun nälkiintynyt saa ruokaa, hän alkaa tehdä lapsia. Ruoka ei siitä lisäänny, joten sitten on taas nälkä.
- HenkseliMankeli
Rikos! kirjoitti:
"...produce a similar quantity of food of the same notional nutritive value we need an area of land more than ten times larger in size for meat production than for crop growing.Suopon mukaan terroristi-iskut lisäävät islaminvastaisuutta. Samaa mieltä on Interpol.
- Kusetetut RY?
HenkseliMankeli kirjoitti:
Suopon mukaan terroristi-iskut lisäävät islaminvastaisuutta. Samaa mieltä on Interpol.
"Suopon mukaan terroristi-iskut lisäävät islaminvastaisuutta. Samaa mieltä on Interpol."
Siispä Thorssin klaani joilla on varmaan miljoonaomaisuus kiinni sotakalustovalmistajien ja turvallisuuspalvelujen osakkeissa järjestää massiivisen mamuvirran maahamme, jotta turvaa sijoituksensa. Kansasta viis, hehän ovat vain sähköä korvien välissä, elämää ei ole Thorssin mielestä olemassakaan. On vain itsekäs pyrkimys nauttia muiden kustannuksella. Sitäkö se nykypoliitikon elämä on? - Ihmislaji ..
ihminen on ihminen kirjoitti:
Ihmislaji on siitä vekkuli, että kun nälkiintynyt saa ruokaa, hän alkaa tehdä lapsia. Ruoka ei siitä lisäänny, joten sitten on taas nälkä.
"...alkaa tehdä lapsia. Ruoka ei siitä lisäänny, joten sitten on taas nälkä. "
Kerro tuo niille kansainvälisille korporaatioille jotka veivät köyhien omaisuuden ja pellot omiin pohjattomiin globalisti-kvartaalitalous-numeroiden kohentamispyrkimyksiin?
Ei ole ongelma jos köyhä syö ja saa lapsia, jos on maapläntti jota viljellä. Kansainväliset rikollisliigat eivät sitä salli:
http://www.greens.org/s-r/23/23-19.html
http://www.democraticunderground.com/discuss/duboard.php?az=view_all&address=102x3805922
- liian tulista ruokaa
ja kehtaa sanoa sen olevan mielestään pahaa, niin tuollainen lapsi sijoitetaan aivopesuun, jossa opetetaan suomalaisen rodun ja kulttuurin olevan paskaa, ja että meidän suomalaisten tulee olla kiitollisia paremman kulttuurin herrakansalle, joka opettaa meille miten naisen tulee pukeutua jätesäkkiin ja miten pikkutyttöjen sukuelimet tulee silpoa ja neuloa umpeen.
Tällaista on miehitysvallan ihanuus. - pate ensimmäinen
Voisin vielä todeta, että pieni pilttisi on todennäköisesti rasisti, vaikka kitapurje lepattaen ahmisi tulista dikendikkaa ja vindaluudaa, sillä hän on valkoisen orjalaivantervan polttajan jälkeläinen.
- Oikein !.
Minä olen kasvattanut kaikista lapsistani isänmaallisia Rasisteja.
Onneksi kasvatus on mennyt kiitettävästi perille.
Muuten he ovat menestyneet varsin hyvin elämässään.
Ovat ahkeria ja rehellisiä Suomen kansalaisia. - SUOMI SUOMALAISILLE
Oikein !. kirjoitti:
Minä olen kasvattanut kaikista lapsistani isänmaallisia Rasisteja.
Onneksi kasvatus on mennyt kiitettävästi perille.
Muuten he ovat menestyneet varsin hyvin elämässään.
Ovat ahkeria ja rehellisiä Suomen kansalaisia.Onnittelen ansioituneesta kasvatuksesta! Niin minäkin kasvatan omat lapseni ja olen siitä ERITTÄIN YLPEÄ!!!
- Sushirulla
Kenenköhän aivopieru oli väittää että jos lapsi ei oikein tykkää syödä tulista ruokaa, niin on automaattisesti rasisti... Ei kaikki oikein pidä siitä että suu muuttuu melkein liekinheittimeksi... Varsinkaan pienemmät lapset. Jotkut tottuvat siihen mutta joillekin se on yhä vaikeaa. Hei haloo...
- eipä..
Sushirulla kirjoitti:
Kenenköhän aivopieru oli väittää että jos lapsi ei oikein tykkää syödä tulista ruokaa, niin on automaattisesti rasisti... Ei kaikki oikein pidä siitä että suu muuttuu melkein liekinheittimeksi... Varsinkaan pienemmät lapset. Jotkut tottuvat siihen mutta joillekin se on yhä vaikeaa. Hei haloo...
Ei päiväkodeissaa tarjota vahvasti maustettuja ruokia.
- normaaliko olen?
Tuo nyt on NIIIN paha läppä, ettei tiedä nauraisko vai itkiskö??!! Tämä menee sinne turhan p###n jauhannan roviolle minne kuuluu kaikki BB:t, seitsemät päivät sun muut täysin tarpeettomat rimanalituspölinät. Kuuluu sarjaan satuja aikuisille...
- namikakka!?!
NORMAALIN ihmisen perus reaktioita syömisessä on,että epäilyttävän näköstä/hajusta/makusta jne. EI laiteta suuhun.Eli ei rasististen kakaroiden tuntomerkkeihin kuuluu tästä lähtien mm. auton renkaiden nuoleminen. Taitaa kuulkaa hyvä herrasväki olla fiksumpaa kasvattaa mukuloista sovinnolla rasisteja,niin pysyy muksunakin terveenä!
- äölfghjuy
on hyvin herkkä! Pippurit, suola jne.. maistuvat lapsen suussa moniverroin ärhäkämmiltä kuin aikuisen suussa. Tuon tietää jokainen joka on ollut lasten kanssa tekemisissä. Syvältä koko juttu! Mä oon rasisti kun en pidä vuohenjuustosta, alkoholista, pihlajanmarjoista, jne.... Jookosta joo ja joopajoo.
- rasisti ???
Minäkin olen siis rasisti, tosin aikuinen jo. Sappikiveni eivät kestä tulista ruokaa, ei kyllä kaaltakaan, eikä omenaa, en myöskään voi syödä kalaa (mikä taitaa aasiassa olla aika suosittu ruoka) ja kiwiin kuolen. Olen siis rasisti.
- lolwutfvjkgx
EBIN TROLLED
- 1
eihän 3- vuotiaalle edes voi syöttää kovin tulista ruokaa, se on liian pieni, ei ihme ettei halua syödä jos suuhun sattuu. miten se tekee rasistin. v***u miten typerä juttu taas.
- lantatalo kaikille
Tehtävä kaikille valkoosille ettei vaan oo rasisti ja loukkaa mustia ja pelkkä lannevaate puun oksista.
- Näin meillä n:oo
lantatalo kaikille kirjoitti:
Tehtävä kaikille valkoosille ettei vaan oo rasisti ja loukkaa mustia ja pelkkä lannevaate puun oksista.
niin päreistä.
- HEH...
lantatalo kaikille kirjoitti:
HEH
- VMP..........
Vittu mitä paskaa.
- Suomi-rasisti
ja kunnolla jälleen.
Sitä ollaan siis rasisteja sen perusteella mitä syödään tai ei tykätä syödä. Ja olenko oikeassa siinä, että VAIN valkoinen lapsi voi olla aloitteleva rasisti jos ei tykkää vieraan kulttuurin ruuista?
Minä olen kylläkin rasisti vaikka syönkin joskus vierasperäistä ruokaa. On vaan luonnollista vihata ihmisiä, jotka tulevat viemään hyvinvointisi nenäsi edestä, mutta joo tässä tuleekin oikea shokkipaljastus. Nimittäin minä olen tämän teorian mukaan rasisti myös omaa kansaani kohtaan, sillä en juuri pidä kotimaisesta ruoasta mämmeineen päivineen..- Suomi-rasisti
ja miten tämmönen hevonpaska-aloitus on voitu nostaa vielä etusivulle asti?
En ikinä uskonut näkeväni tällaista päivää.
- ju88
makuhermoni ei kestä kovinkaan tulista ruokaa joten olen siis rasisti
- fdsfsdasdsad
Kolme vuotias rasisti???
Rasistiksi ei tietääkseni synnytä. - _NinskuuB
Nirsoilu yhteydessä rasisimiin? Itse ainakin olen paljon suvaitsevampi kuin monet ystäväni, vaikka olenkin nirso ruuan suhteen. Asiaan pitää heti puuttua? Eikö se ole niin, että se alkaa vain kiehtomaan enemmän, kun se on kiellettyä ja heti isketään asiaan täysillä kiinni? Toki rasismi-ongelmaan puuttuminen on hyvä asia, sillä se on ongelma.
- joopastenjoo
No voi voi, kylläpäs olikin hyvä että otit asian esiin. Pah! Se rasisti taidat olla sinä itse. Uskotko yleensä kaiken maailman hutkimuksiin mukisematta? Mä veikkaan että uskot niihin, jotka sopii sun maailmankuvaasi, näkemyksiisi, oletuksiisi, ja sellaiset tutkimukset, jotka eivät tue sinun mielipiteitäsi, jätät omaan arvoonsa. Tästä hokasit sitten oivan aiheen nostaa esiin mokoman 0-tutkimuksen.
Ruuasta viis, vaan kyllä se on lapsen vanhemmat jotka kasvattaa lapsesta suvaitsevaisen tai rasistin. Ei tarvita erillistä tutkimusta aiheesta. Linkitä mitä lystäät ja toiset hönöt sitten ottavat kaiken autuaana totena. Eipä Suomessa yleensä ihan hirveen tulisia ruokia edes tehdä ja tämä maa vilisee rasisteja. Ne tuliset ruuat syödään enimmäkseen siellä, missä syntyvät ne ihmiset, joita kohtaan suomalaiset ovat rasisteja. Ei lihapullia ja perunoita, nakkeja, makaronivelliä, maksalaatikkoa, pullaa tms. syömällä siis suomalaisista rasisteja kasva, vaan aikuiset antavat esimerkkiä lapsille - omille ja/tai vieraille.... - töööööt
olikohan minun isä rasisti kun v1939-1944 puolusti tätä suomen itsenäisyyttä.
- 24563546246435436
Selkeä SUOMMMI RASSSSSISTI. Olisi pitänyt luovuttaa suvun naiset jonnekin. Ei Venäjälle, koska Venäjällä on valkoisia RASSSSSSSSSSSSSISTEJA. Mielellään siis vaikkapa johonkin Afrikan maahan. Oikeastaan oli TODELLA rasistista myös se, ettei hän leikannut kiveksiään irti ja ryhtynyt tumman herrarodun eunukkipalvelijaksi. Äläkä väitä vastaan, muuten olet rasisti. Oikeastaan olet jo rasisti, koska olet valkoinen ja saatat pitää Suomen kulttuurista. Miten ylipäätänsä kehtaat ylläpitää tätä niin RASISTISTA kulttuuria?
(Jossain vaiheessa meillä kaikilla keittää yli ja teemme Ranskat, eli karkoitamme turhat loiset maasta pelkästään siksi, että tämä "rassssssisti"-paska on mennyt yli rajojen ja sitä on alettu vihaamaan sen tekopyhyyden vuoksi. Älkää siis tökkikö muurahaispesää turhaan sillä suvaitsevaisuuden tikulla.) - siili123456789
24563546246435436 kirjoitti:
Selkeä SUOMMMI RASSSSSISTI. Olisi pitänyt luovuttaa suvun naiset jonnekin. Ei Venäjälle, koska Venäjällä on valkoisia RASSSSSSSSSSSSSISTEJA. Mielellään siis vaikkapa johonkin Afrikan maahan. Oikeastaan oli TODELLA rasistista myös se, ettei hän leikannut kiveksiään irti ja ryhtynyt tumman herrarodun eunukkipalvelijaksi. Äläkä väitä vastaan, muuten olet rasisti. Oikeastaan olet jo rasisti, koska olet valkoinen ja saatat pitää Suomen kulttuurista. Miten ylipäätänsä kehtaat ylläpitää tätä niin RASISTISTA kulttuuria?
(Jossain vaiheessa meillä kaikilla keittää yli ja teemme Ranskat, eli karkoitamme turhat loiset maasta pelkästään siksi, että tämä "rassssssisti"-paska on mennyt yli rajojen ja sitä on alettu vihaamaan sen tekopyhyyden vuoksi. Älkää siis tökkikö muurahaispesää turhaan sillä suvaitsevaisuuden tikulla.)Mitä Vittua sinä tiedät Venäjästä
- Karjalanpoika79
siili123456789 kirjoitti:
Mitä Vittua sinä tiedät Venäjästä
Mitä vittua sä oikein selität?!? Mikä toi kysymys oli, kun ei täällä oo venäjää mainittu sanallakaan vaan kyse on niistä KIITOSPAIDOISTA senkin ääliö!
- mahnupapani
Eiköhän tuo rasismi kehity vasta vähän myöhemmällä iällä. Aika omituista ruveta jonkun ruuan takia leimaamaan. Itsehän en voi sietää merimiespataa, tekeeköhän tämä minusta sitten myös rasistin? Vaiko kenties jopa saatananpalvojan? Gimme a break...
- Tämmönehikkevaa
Eihän se näin ole.. :) Lapsilla ei usein ole niin kehittynyt makuaisti kuin aikuisilla. Tutkimusten mukaan yhtä ruokaa pitää maistaa 10 kertaa (jotkut sanovat 15) ja tietysti eri päivinä, että ruokaan tottuu. Lapset eivät myöskään osaa mitään muuta yhtä hyvin kuin aikuiset, ja muistakaakin, että olette itsekin olleet samanlaisia pikkutaaperoita, jotka eivät osaa, mutta olette elämänne aikana oppineet yhtä sun toista ja kehittyneet. Lasten ruokatottumukset riippuvat kodin ruuista, ja siitä, ovatko he todella tottuneet syömään tulista ruokaa kotona. Monet lapset ovat tulista ruokaa syödessä huomanneet että juuri tämä ruoka polttaa. Monet lapset eivät edes tiedä, mikä ruoka on minkäkin maalaista, koska heille ei välttämättä ole kerrottu sitä ja he eivät siksi ole rasistisia. Jos päiväkotilaisista on kyse, he ovat vielä niin pieniä, etteivät ole mitenkään voineet tottua kaikkeen. Eiväthän kaikki aikuisetkaan! Kirjoitin, koska teki mieli
T: 12 w- Tämmönehikkevaa
Okei, jatkan vielä, isäni kalastaa ja koulussa kaverini eivät vain pidä kalan mausta, koska eivät ole syöneet sitä paljoa. Me syömme monipuolista kalaruokaa kalastuksen takia. Jos paljon syö tiettyä ruokaa, siihen todella tottuu, pienelle lapselle ei saisi edes syöttää tulista ruokaa, koska siitä voi tulla keuhkoputken tulehdus. Amerikassa syödään paljon tulista ruokaa (Mexicossa päin), ja siksi siellä on yleisimpiä kuolinsyitä keuhkoputken tulehdus. Itse pidän tulisesta, mutta minua on silti aina ärsyttänyt se, että tämä ruoka polttaa.
- heh heh hee
Mihin tämä sairas maailma menee...haha hahaaaaaaaaaa....niin uskomatonta että ei voi olla totta! ...että lapsi on rasisti jos ei syö tulisia ruokia! Korvien välissä viiraa jo aika pahasti niillä jotka heti rasistiksi haukkuu jokaista jolla on vaikkapa asioiden suhteen erilainen maku. Kaikki pitäisi muka pistää samaan pakettiin tässä maailmassa. Voi herrattunen aika sentään.
- 3nainen
On se kummallinen maailma kuinka stereotypiat jyllää joka paikassa, arvostele Obamaa, olet rasisti. Kieltäydy tulisesta ruoasta, olet rasisti. Haluat muutoksia mamupoliitiikkaan, olet rasisti.
- jerniemi
Olen siis rasisti?? :D
Olen nimittäin hyvin nirso ruuan suhteen enkä voi sietää esim. makkaroita, nakkeja, meetwursteja
maksalaatikkoa, sydänlihaa, lihapullia yms muita epämääräisiä lihakoosteita...
Jokaisella olkoon oma maku, mielestäni törkeää puuttua jos toinen ei esim. pidä jostain
ruoasta tai jokin ruoka on vastenmielinen! - pate ensimmäinen
Jos pieni lapsi voidaan todeta rasistiksi syömistä tutkailemalla, hänet voidaan sitten myös tulkita kouluttautumattomaksi lihaa syöväksi perunanenäksi. Rasistit ovat kuulemma sellaisia. Siinä saa äiti unohtaa lapsimallin urat, vaikka piltti olisi kuinka kaunis, vielä.
Äiti saisi rasistisen yökkäyksen jälkeen valmistautua siihen, että lapsi aikuistuttuaan jää nurkkiin asumaan, niin sanottuna peräkammarin poikana.
Auta armias, jos tämä pienokainen syntyy mamuttaja perheeseen. Siitä alkaa loputon valehtelun kierre. "Meidän Ilmo-Tapani kyllä söisi mielellään tulista ruokaa, mutta kun sillä on ruoka-aine yliherkkyys, eikä siksi voi", tai "Meidän Sirkka-Piritta omistaa persoonallisen nenän, mutta se alkaa vuotaa liian tulisesta ruoasta, mutta sitä on aivan turha sekoittaa rasistilapsiin. Katsokaa kuinka hän oikein haluaa pippurisumutetta suuhunsa, mutta eihän sitä tässä muiden läsnäollessa voi käyttää".
Kätevästi saadaan lapsi lokeroitua moneen lokeroon yhdestä kieroutuneesta ruoan torjunnasta. - umpisuomalaanen
se on aiva oikeen jotta suomalaisia lapsia kasvatetaan rasisteiksi!!!! osaavatpa varautua sitte ku erinäköösiä apinoita rupiaa liikkumaan pihapiiris. jos ei ole arjalainen niin ei mun mielestä oo asiaa suomeen... kaikki helekutin pakolaaset ja muut maahan muuttajat ei tuo mukanaan mitää muuta ku rikollisuutta ja tauteja joihin suomalaisilla ei ole vastustus kykyä!! en ole mikään uus natsi, vaan olen vain huomannut erinäisiä asioita näistä ulkomaalaisista ja niistä omat johtopäätökset teheny...
- Kärpäsestä härkänen.
Tai olet rasisti.Monesti näkee tvees kun mustan lapsen naamas on 100 kärpästä eikä hän huitaase kädellään vaikka kärpäset juovat silmäkulmasta ja osa menee toisesta nenänreijästä sisään ja toisesta ulos ja hän ei ole yhtään vaivautunut toisin kun rasistiset valkoiset huitovat ja näin loukkaavat mustia.
mää en lapsena suostunu syömään juuri mitään muuta kuin makaroonilaatikkoa,
en varsinkaan makkarakastiketta
kyllä mää olin sit kauheen rajoittunut ja ahdasmielinen lapsi!
nykyään en syö mitään sisäelimiä, enkä simpukoita tai lampaanlihaa
siis selkeesti täysin menetetty tapaus :P
mur- no just joo_
Ja sit kun valkoinen suomalainen lapsi tai aikuinen ei syö esim. mämmiä, on hän siis rasisti.
Mutta minkä suhteen??
Ai niin Gordon Ramsay inhosi mämmiä Suomi-käynnillään, se on siis rasisti!!!- mämmi...
Mämmi kera vaniljakastikkeen tai kerman on suurta herkkua. naminami.
- mm
Tervettä rasismia, eli suomea hyväksi käyttävät maahanmuuttaja siat, jotka yrittävät tän maan valloittaa.
Tämä on suhteellista yleistystä, sillä melkein kaikki mamut ovat hyväksikäyttäjiä. - Antero676
Rasisti-termistä on alkanut tulemaan kyllästyttävän tylsä hokema jolla on pyrkimys saada haluttu lopputulos jolla ei ole pienintäkään tekemistä todellisen rasismin kanssa, hokeman esittäjä käyttää hokemaa siis työkaluna itsekkäistä syistä.
Rasismi sinänsä on maailmanlaajuinen ongelma ja tarkoittaa ennakkoluuloista asennoituminen toista yksilöä kohtaan joka on esittäjästä poikkeava ulkoiselta/kulttuuriselta perimältään. Rasismia harjoittavat kaikki eri etniset ryhmät toisiaan kohtaan, niin afroperäiset kuin europeräiset (ja kaikki muutkin riemurinnoin).
Rasismi ei tule tästä maailmasta koskaan katoamaan vaikka mitä seliteltäisiin ja asennekasvatusta opettetaisiin syntymästä alkaen, ihmisen luonnetta ei väkisin muuttaa voi.
Näköjään mediakin on alkanut käyttämään rasismia ns.täkysanana huomiota herättämään jopa sidottuina vastasyntyneisiin lapsiin, niinkuin otsikko antaa ymmärtää. Medialle on ihan sama millä sanolla maksavien asiakkaiden kiinnostus herätetään, pääasia että kauppa käy.
Terroristi/terrorismi alkaa olla toinen hokema joka liitetään lähes kaikkeen jonka kritiikki halutaan tappaa ennenkuin kritiikki edes alkaa, täysin yhdentekevää mihin. Aika näyttää mitkä ovat uudet trendit hokemien pitkässä listassa, mielikuvitus on rajana. - ladamies nro 185
Pitäääkö lapsille muka ruveta syöttämään jotain curryä, HÄH? Sitäpaitsi, mistä sen tietää, tykkääkö vauva jostain ruuasta. Sen ikäiset nyt syö kaikkea, jos on nälkä. Ei minunkaan kakaroita oo ruokittuna millään ihme-hipsanpippaa-moskalla, vaan hyvällä ja terveellisellä ruualla. Sitäpaitsi, nuo päiväkodintantat ottaa kyllä kaikki ulkomaalaiset hampaankoloonsa, joten hehän niitä rasisteja ovat.
- siili123456789
V...u kaikki on rasisteja jotka osallistuvat tämmösiin typeriin rasisstikeskusteluihin.
HUPS MINUSTAKIN TULI NYT RASISTI anteeksi paljon !!!!!! - e
en tiedä miten voi uskoa noihin iltasanomien kirjoituksiin, mut jos tuo on totta niin on aika hälyttävää. Tuon artikkelin perusteella olen itsekin rasisti.
- raivari
Minun 3kk:n lapsi ikäinen on jo rasisti!!!! On rintaruokinnalla ja saa jo rintaraivareita........ Jessus sentään!
- Himlerrrrr
Saatu tähänkin oppi? Kenties erään surullisen kuuluisan puolueen rotuoppi? Mitä seuraavaksi? Liian valkoinen iho on rasistinen merkki?
- .Måns.
Jos vanhemmat opettaa lapsille olla rasisti se tarkoittaa ne on sairaita , sairaita koska haluavat että heidän lapsi kärsii loppuelämän ... Mun serkkulla paljon ongelmia poliisin kanssa koska hän on rasisti ... Mun eno on ylpeä siitä että se on rasisti , ylpeä että joutui vankkilaan rasismin takia ...
Pelasta sun lapsi . - 1029384756
Kukas opettais tämän 4 lapsen mummun syömään noita pahoja tulisia ruokia. Ja hyvin olen tullut juttuun työkavereina olevien "ulkolaisten" kanssa.
- Ras Kistus
Minä olin lapsena rasisti, enkä päässyt siitä eroon...en tosin yrittänytkään.
- ylpeä siitä
kun jätesäkit ynnä muut kävelevät tietä pitkin ja ahdistelevat lapsia, tuovat omat kulttuurinsa meidän nieltäviksi ja laiskottelevat. touhuavat yöt ja nukkuvat päivät. olen jopa jotunut muuttamaan ihanasta asunnosta heidän häiritsevien käyttäytymistapojensa vuoksi. olen pelännyt lapsieni puolesta ja jopa maksan veroissani pakolunastuksena heidän tänne tulonsa. olen rasisti ja ylpeä siitä ja jos lapsistanikin tulee OLEN YLPEÄ SIITÄ.
TASISMI KUNNIAAN. VAADIN TASA-ARVOA SUOMALAISILLE. VAADIN ETTÄ SUOMALAISET SAAVAT ELÄÄ RAUHASSA, ILMAN MUTAKUONOJEN TEMPPUILUJA. ENSIN OLIVAT MUSTALAISHÄIRIKÖT JA NYT OVAT TULLEET SOMALIHÄIRIKÖT: VAADIN ETTÄ PIKKUTYTTÖMME SAAVAT ELÄÄ ILMAN PELKOA RAISKAUKSISTA.
JA JOKAISEN IHMISEN PERUSOIKEUS ON SYÖDÄ MITÄ HALUAA!- od8328
Hih, tasismi ja masismi ja vaikka lasismi kunniaan, tämä on hupaisin keskustelu pitkään aikaan! Entäs jos vihaa maahanmuuttajia ja rakastaa chiliä? :D
Itse en suostunut pienenä syömään maksalaatikkoa, onko kyseessä rasistinen reaktio omaa kansaa kohtaan? ;)
P.S. Suomi24 haluaa "varmistaa ettet ole roskapostirobotti", mutta moni viesti täällä ei _voi_ olla elävän ihmisen kirjoittama :) - Kaisis
Mene tsekkaan vaikka kaisaniemen puistoon, siellä on hyvä meininki???
- od8328
Kaisis kirjoitti:
Mene tsekkaan vaikka kaisaniemen puistoon, siellä on hyvä meininki???
Tämähän liittyy aivan tosi paljon Kaisaniemen puistoon :)
Hih :D
- ööö.
Ei ole rasisti...sallikaa minun nauraa...kaikenlaista anargiaa sitä onkin...HAH
- Eivoikunihmetellä789
Iltasanomat julkasee just tälläistä paskaa jostain ihme jutuista.
Heheh, ei voi kun nauraa koko iltasanomien jutulle sekä koko asialle.
Samaa kun väittäs, että kun peräpuolesta tulee ruskeeta niin sekin on rasistista laittaa sinnen wc:n pönttöön. Ei jumankekka kun on jutut maailmalla sekä lehdissä.
Joopa joo.- suomi=scandinavinen
Jos joku kasvattaa lapsensa niin että se jotain mokkanaamoja pitää kavereinaan pidän sitä epäisänmaallisena.
- suklaatikkari
Hyvinhän me multiploituu jokainen kultturirikasta panee suomi neidin paksuksi ja vielä monta tusinaa trasselimokkaa vaeltaa täällä, lisää vaan pakolaismiehiä, muutenhan suomessa ei ole jo kantaväestössä jo kuin 200000 naisen vajaus.
Omat naisethan jäävät tietysti kotimaahan pommeihin.
Ruvetan ottamaan pelkkiä naispakolaisia eu ei tietääkseni määrittele pakolaismäärän sukupuolijakaumaa. - anti parsa
suklaatikkari kirjoitti:
Hyvinhän me multiploituu jokainen kultturirikasta panee suomi neidin paksuksi ja vielä monta tusinaa trasselimokkaa vaeltaa täällä, lisää vaan pakolaismiehiä, muutenhan suomessa ei ole jo kantaväestössä jo kuin 200000 naisen vajaus.
Omat naisethan jäävät tietysti kotimaahan pommeihin.
Ruvetan ottamaan pelkkiä naispakolaisia eu ei tietääkseni määrittele pakolaismäärän sukupuolijakaumaa.Lihansyönti tuhoaa maapallon ekosysteemin sekä tappaa miljoonia ihmisiä ravinnonpuutteeseen.
Tässä faktaa miten lihansyöjä vaatii 10 kertaa enemmän peltoalaa kuin kasvissyöjä
Runkkaa juurestas ketä kiinnostaa
- KOSKA
Jos valkoihoinen ei niele uutista haukut tätä. Olet itse rasisti... hhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
- jsoehks
Nojoo typerä uutinen sinänsä.
Mut otetaanpa nyt kuitenki huomioon myös Britannian tilanne. Riippuen toki paikasta, mutta Britanniassa kulttuurit ovat sekoittuneet hiukan eri tavalla kuin täällä meillä suomessa. Koko valtion hyvinvoinnille on äärimmäisen tärkeää, että kukaan ei ole rasisti; kaikki antavat toisilleen vapauden elää omaa elämäänsä ihonväristä riippumatta, ja ravintolaan sisään astuminen ei riipu tarjoilijan alkuperästä.
Suomessa kaikki ovat enemmän tai vähemmän suomalaisia, ja taitaa olla jopa niin, että täällä rasistisuus on hiukan hyväksyttävää (asun Englannissa, vertaan Suomea ja Englantia). Se ei ole ongelma suomalaisille; suomalaiset eivät koe sitä ongelmana.
Ja uutisessa lienee totuudenperäkin. Jos lapsi on nirso, ja ilmoittaa voimakkaasti että "mää en pidä tästä!", tämä samainen lapsi on TAIPUVAMPI olemaan nirsompi ihmisten suhteen ja ilmaisemaan voimakkaasti että "mää en pidä tosta". kysymys on lapsen temperamentista, ja mitkä käyttäytymismallit lapselle suodaan.
Tosin tämän touuden siemenen jälkeen faktapitoisuus asiasta loppuukin. - jormakuusamosta
kiinnostaa yhtä paljon kuin teitäkin varmaan,että mulla on masu vähän löysällä ollut tänään
- Maustamaton rasisti
pelkkiä rasistejä. Syödään mustaa makkaraa, mämmiä ja ties mitä mustaa ruokaa. Kuvastaa meidän alkukantaisia vaistojamme pelätä kaikkea erilaista, lyödä ne lihoiksi ja pistellä poskeen.
Eikun miten se meni??
Hoh hoh..
Kaikkea ne idiootit tuolla ulkomailla keksiikin.
Minä ainakin myönnän olevani rasisti, koska en voi sietää tulista ruokaa, mutta sen sijaan rakastan mustaa makkaraa :) - Rinkelimies
Lapsesi on maahanmuuttokriittinen roturealisti.
- sonatastidum
ei voi olla todellista....täällä ei saa enää edes v***u syödä rauhassa ilman että on rasisti tai homo tai jotain muuta?
Mä olen rasistinen enkä sitä kiellä, minkäs sille voi että on mun mielestä väärin päästää tumma ihoiset suomeen mukamas "pakoon" omaa maataan ja kansaansa vaikka tulevat tänne syömään vaan meijän verorahat ja raiskaamaan naiset!!!! JIPPIAIJEI! ja vielä ne tartteis muka päänsilitystä ja ymmärrystä. Haistakaaa kuulkaa P*****. Jos yks 1000 maahanmuuttajasta osaa käyttäytyä ja käydä töissä ni se on kuulkaa aika pieni määrä verrattuna siihen että ne loput 999 eivät osaa. ja nyt sitten ne kauhistelevat maahanmuuttajien puolustelijat voivat pitää sen mukisevan turpansa rullalla ja miettiä että eikö asia muka ole niin että näitä raiskauksia on viime aikoina tapahtunut ja paljon!!!! ja 99% niistä tekijä ollut ulkomaalainen, TUMMAIHOINEN mies?!?!?!?
Minä en ole monen vuoden KOVAN työnteonkaan jälkeen onnistunut säästämään niin paljoa rahaa että saisin sen hienon kalliin auton, aina oon keskihintasella volvolla kulkenut, silti monella maahanmuuttajalla (näin kauniisti sanottuna) tuntuu olevan niillä meijän maksamilla verorahoilla, jotka ovat sossusta ja kelasta saaneet, ostettu hieno ja kallis auto. Jos Täällä suomessa keskityttäisiin ensisijaisesti oman maan asukkeihin SUOMALAISIIN ja annettais niitä verorahoja meijän köyhille ja apua tarvitseville ni löytyisköhän tuolta jokasen sillan alta kerjäläisijä ja juoppoja?!?!? no ei taatusti ainakaan näin paljoa kun nyt. Olisko meijän nuoriso riehumassa ja rälläämässä kaupungilla keskellä yötä jos niillä rahoilla rakennettaisiin nuorille joku paikka ja tekemistä? Tartteisko koko aijan pelätä kun illalla liikut että kohta joku tulee ja käy päälle, ryöstää tai raiskaa?
Mulle on ihan sama syövätkö mun lapset tulista vai eivät, kuhan syövät terveellisesti! ja Heistäkin olen kasvattanut isänmaallisia kansalaisia jotka tietää kenelle suomi kuuluu ja ketkä voivat painua sinne mistä tulivatkin.- Jussuf (se sama)
Tällaista, ravistelevaa ironiaa tosiaan kaivataan. Nimimerkki "sonatastidum" vetää hauskan parodian perusjuntista joka tosiaan luulee että rasismi on hyväksyttyä, ihan niin kuin tuo alkuperäinen juttu halusi tuoda esille.
Pahinta mitä lapselleen tosiaan voi tehdä, on tehdä rasismista jollain tavalla salonkikelpoista. Syömisessäkin on samat "säännöt" kuin ihmisten välisessä kanssakäymisessä. Ruokaa ei voi kategorisesti pitää huonona, vaikkei se itselle maistuisikaan. Makuja on monta, ihan kuin ihmislajejakin. On hyvä kokeilla monenlaisia ruokia, että löytyy ne parhaat omat suulle sopivat. Mitä enemmän tutustuu eri makuihin, sitä tutummiksi ne tulevat ja sitä enemmän sivistyy. Allegoria on ihan selvä. - Äiti 72
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Tällaista, ravistelevaa ironiaa tosiaan kaivataan. Nimimerkki "sonatastidum" vetää hauskan parodian perusjuntista joka tosiaan luulee että rasismi on hyväksyttyä, ihan niin kuin tuo alkuperäinen juttu halusi tuoda esille.
Pahinta mitä lapselleen tosiaan voi tehdä, on tehdä rasismista jollain tavalla salonkikelpoista. Syömisessäkin on samat "säännöt" kuin ihmisten välisessä kanssakäymisessä. Ruokaa ei voi kategorisesti pitää huonona, vaikkei se itselle maistuisikaan. Makuja on monta, ihan kuin ihmislajejakin. On hyvä kokeilla monenlaisia ruokia, että löytyy ne parhaat omat suulle sopivat. Mitä enemmän tutustuu eri makuihin, sitä tutummiksi ne tulevat ja sitä enemmän sivistyy. Allegoria on ihan selvä.jos et pidä jostain ruoasta olet...
Itse laitan mukulani maistamaan kaikkia ruokia, mutta en pakota heitä syömään sitä, elleivät tykkää.
Olenkohan minä kasvatuksellani tehnyt rasisteja? - ei, ei..
Sossu ei osta autoja kenellekään. Jos olen väärässä, niin todista väitteesi.
- Viikon vitsi
Ei voi olla totta, että tälläinen uutinen ylittää kynnyksen keskustelupalstalla. Jää vain miettimään, onko ihminen kehittynyt apinasta. Ei se voi pitää paikkaansa, koska apinatkin osaavat ajatella ja käyttäytyä, mutta ihminen ei näytä osaavan. Englannissa voivatkin alkaa lajittelemaan ihmisiä . . . . joopa joo
- P_S
no enpä usko että lapsi kieltäytyy tulisesta/mausteisesta tai muuten etnisestä ruuasta sen takia että olisi rasisti.. eiköhän kyse ole enemmän makutottumuksesta ja perimästä.. tuskimpa suomalaiset lapsetkaan syö mielellään tulista ruokaa, koska eivät ole tottuneet sitä syömään ja jos äitikään ei ole syönyt tulista ruokaa raskaus/imetysaikana.. joissakin maissahan äidit hieroo mausteita nänneihinsä jotta lapsi tottuisi mausteiseen ruokaan..
ja se vielä että ite tunnen monia (aikuisia) joilla ei maha kestä etnisiä ruokia, eikä nämä ole siltikään rasisteja..
mutta tuo että jos sanotaan että "he haisevat" jne, voi olla jo merkki rasistisuudesta, mutta sekin lienee vanhemmilta opittua.. ei kai 3v noista mitään vielä ymmärrä - Brutukseni
Olen poliittisesti kantaa ottava, en ole rasisti vaikka joskus olen sellaisenkin haukkumanimen kuullut. Yllättävää kuin suvaitsemattomia muiden ihmisten mielipiteille nämä suvaitsevaiset ihmiset ovat.
Minua ehkä voisi kutsia kulttuurirasistiksi jos oikein ilkeitä ollaan. Ihonvärillä minulle ei ole merkitystä.- tämä on totuus..
No minä ainakin olen sitä mieltä, että jos ei tykkää väkevästä tai tulisesta ruuasta, niin sitä ei ole pakko syödä vain sen takia, että toinen pakottaa tai uhkailee silloin rasismilla. Kaikkea epäterveellistäkään ei ole pakko syödä. ihmisen pitää syödä sitä mikä hänestä maistuu hyvältä.
Ole nyt hei vähän järkevämpi, mieti mitä kirjoitat, naurettavaa.
- ja sen linkittäminen
etusivulle ovat täysin asiallisia sekä jopa tarpeellisia.
Asiassa on kyllä asiatonkin puolensa. Se on se, kuinka syvään hulluuteen asti hyysäysjärjestöjen mielipuolisuus ja rasismivainoharhat voivat kehittyä. Nämä järjestöt uskovat itse kollektiivisessä mielitaudissaan että lapsen vaistomainen reaktio liian tulisesti maustettua ruokaa kohtaan on merkki jo kolmivuotiaan valkoihoisen lapsen muukalaisvihasta ja rasismista. Ja hirvittävään rasismiin uskominen on näiden järjestöjen elinehto. Juuri siksi he kehittelevät näitä uusia "rasismin merkkejä" jotta voivat ylläpitää tätä valhetta.
Tätä samaa kehitystä tapahtuu suomessakin kaiken aikaa. Briteissä se on vain pidemmällä kuin suomessa. Tosin suomessakin on jo saatu kuulla tällaisten järjestöjen suusta että esimerkiksi sinivalkoinen väriyhdistelmä on rasistinen värikoodi. Tuo tosin sopii eräiden järjestöjen arvomaailman kanssa yhteen aivan hyvin. He kun näkevät pahimmillaan koko suomen valtion olemassaolon olevan rasistinen rikos. - sfsdsdf
syön tulisia ruokia ja olen rasisti...
- /facepalm
mikä helvetti ihmisillä on päässä vikana oikeesti kuka on niin saatanan idiootti et kehittää jotain tällästa. voi vaan todeta et kyseiset ihmiset eivät ole rasismia nähneetkään. jokasella meistä on omat ennakko luulot sitä ei voi kukaan kiältää mutta jos et tykkää tulisesta ruuasta ni ei se susta mitää rasistia tee. on mullakin suami leijona kaulassa roikkunu jo 12vuatiaasta asti ja tälleen pikaseen laskettuna se tekee sen 12vuatta kun se siinä on killunu. jä onhan muakin tämän takia rasistiksi haukuttu kumma vaan ku se unohdetaan kun pysähdyn ja avaan oven tumma ihosella naiselle lapsen rattaitten kanssa. ei tä homma vaan mee näin. rasismia on ja tulee aina olemaan se vaan nyky aikana on sekin niin laaja käsite ettei siitä kukaan edes enää muista mistä se on alun perin tullut. varsinkaan kyseiset neropatit jotka päättelee lapsen olevan rasisti jos karttaa jotain ruakaa. rasismi onkos siitäkin nyt sitten tehty joku "sairaus" saako siihen siis diaknoosin entä mikä on toipumis ennuste? rasismi ja rasistiset ajatukset tulee elämän kokemuksesta ja kasvatuksesta iha vitu sama mitä lapsi syö. tiädän monta nutipäätä ketä syä kebabbiakin aika usein vaikka on hakaristi tatuoitu niskaan. toi nyt on taas jonku elämää viisaamman tantan johto päätös eikä tossa ole mitään järkeä.
- määritelmiään.
Julkilausumaton ajatushan taustalla on se, että
JOKAINEN VALKOIHOINEN ON RASISTI !
Ja KUKAAN TUMMAIHOINEN, ARABI, MUSTA tms. EI VOI MITENKÄÄN OLLA RASISTI !
Ja tämän mukaan toimitaan jo nyt.
Jos valkoihoisen kuljettaman auton pakoputki paukahtaa kun kadun varrella on jossakin somali, niin se on autonkuljettajan RASISTINEN VIHARIKOS.
Jos taas valkoihoinen onkin jalankulkija, ja näyttää keskisormea lähes päälleen ajaneen hurjastelijan perään, ja hurjastelija suuttuu siitä ja ottaa autostaan astalon ja pätkii sillä jalankulkijaa päähän, niin jalankulkija onkin se viharikollinen aina rasistisesta keskisormesta lähtien, kun herkkäkunniainen hurjastelija osoittautuu mustaihoiseksi.
Sellaisessa yhteiskunnassa aletaan jo olla, että valkoihoisen yskiminenkin mustaihoisen läsnäollessa on rasistinen viharikos josta on tuomittava ankarimpien määritteiden mukaan.- Jussuf (se sama)
Olettehan te nyt ihan mahdottomalla päällä! Nämä on tosi hauskoja vitsejä, mutta laittakaa jokin varoitus ettei vain joku lapsi ota tosissaan...
- perinpohjin putsata
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Olettehan te nyt ihan mahdottomalla päällä! Nämä on tosi hauskoja vitsejä, mutta laittakaa jokin varoitus ettei vain joku lapsi ota tosissaan...
suomen maaperää tahraamasta.
- Jussuf (se sama)
perinpohjin putsata kirjoitti:
suomen maaperää tahraamasta.
... suurin vitsi on nimimerkki "perinpohjin putsata". Tuo "putsata" viittaa lähinnä unkarilaiseen maisemaan "pusta", mutta on vain väärin kirjoitettu.
Kysymyksessä on siis tyypillinen suomalainen maajussi joka ei ole käynyt lähikylää pidemmällä ja ainoat keskustelukumppanit ovat pihan kanat, siat ja navetan lehmät. Siinä sitä riittää maaperän tahraamista.
- OnSeilmojaPielly
- Atte Ateisti
Vastedes rangaistavaa siis olkoon kieltäytyminen esim. maksasta, sianlihasta, makkarasta ja alkoholista "rasistisena ajatteluna"?
- saa lukea
Kukahan vi**un pelle keksi tämän rasisti termin? Mustien puolelta valkoihoisia on kautta vuosisatojen haukuttu milloin milläkin nimillä ja eipä taida olla vastaavaa nimitystä näille mustien valkoihoisille keksimistä nimityksistä.
Nyt tuntuu että joka ikinen asia missä on vähän vastustusta jotain mustia koskevaa asiaa kohtaan niin se on heti rasismia. Tällä "syyllä" sitten saadaan tahto läpi.- Jussuf (se sama)
On rasismia vastustaa asiaa jos se on "jotain mustia koskeva".
Miksi jaottelet ihmisiä ihonvärin perusteella?
- Tosi on
Kolmivuotias lapsi ei ole rasisti sen perusteella, ettei tulinen ruoka maistu. Pienellä lapsella on herkät limakalvot suussa, joten ei ole edes suositeltavaa syöttää tulisia ja maustettuja ruokia pikku lapsille, koska he aistivat maustetun ruuan huomattavasti voimakkaampana kuin aikuiset.
- elämä on
Jos 3-vuotias lapsesi syö tulista ruokaa, hän saattaa olla terroristi!
tai saattaa olla olematta. - en ole
muuta kuin amerikka rasisti. Sieltä nämä kaikki paskalööpit saa alkunsa. Ei lapsi edes tykkää vahvoista ruuista pienenä, sipulikin on kammotus monille. Ei herranjumala, ettekö muista omasta lapsuudestanne yhtään mitään?
- taitaa olla
niin ettei omia lapsia kannata enää tarhaan eikä kouluun laittaa. Sieltä tulee valmiit säännöt miten lapsi pitää kasvattaa yhteiskunta kelpoiseksi, joka on täyttä roskaa. Säälin kaikkia pieniä lapsia, heillä on todella vaikea tulevaisuus edessä.
- ewqrfqwr
taitaa olla kirjoitti:
niin ettei omia lapsia kannata enää tarhaan eikä kouluun laittaa. Sieltä tulee valmiit säännöt miten lapsi pitää kasvattaa yhteiskunta kelpoiseksi, joka on täyttä roskaa. Säälin kaikkia pieniä lapsia, heillä on todella vaikea tulevaisuus edessä.
ahhahahaa, ei hemmetti että ihmiset on tyhmiä !
- epärasisti
ewqrfqwr kirjoitti:
ahhahahaa, ei hemmetti että ihmiset on tyhmiä !
Tiedän yhden tummaihoisen joka ei tykkää tulisesta ruoasta, oletin häntä siis rasistiksi, hän oli hyvä ystäväni, mutta pelkäsin niin paljon rasismia että jouduin hylkäämään hänet ystävänä, meille tuli silloin riita, riita päättyi siihen että hän syytti minua rasisimista ja kunnianloukkauksesta ja nyt joudun maksamaan sentakia koko loppu elämäni.
- pate ensimmäinen
Jos 3 v lapsi inhoaa bulgarian jugurttia, niin hän tulee varmasti vihaamaan bulgarialaisia. Jos lapsi yökkää berliininmunkille, hän tulee varmasti vihaamaan berliiniläisiä. Jos lapsi irvistää ranskalaisille perunoille, hän tulee varmasti vihaamaan ranskalaisia. Jo lapsi ei voi sietää perunoita, hän haluaa varmasti tappaa kaikki perulaiset sukupuuttoon.
Lapsi joka syö ilolla kaikkea ruokaa, voi kaltaistensa kanssa muodostaa käsikädessä rauhanketjun maapallon ympäri. Kädet jotka ovat toisiinsa tarttuneet, eivät pysty kannattelemaan aseita.
Toisin sanoen pyylevä piltti on rauhanlapsi.- KickAndBan
Ensimmäisinä Irakilasten takaisin lähettäminen maahan. Nythän heillä ei ole enää sotaa omassa maassa, kun jenkit vetää joukkoja pois, eli kaikki pitäisi olla reilassa. Sen jälkeen voitaisiin alkaa Afganistanilaiset kotiuttamaan, kun sen aika ja niin edelleen.
Tomppeleista mistä ei ollut kuin haittaa täällä pitäisi olla vapaus antaa potku perseelle niin, että lentävät takaisin kylvämään loisimisen ja verorahojen syömisen taitoa omaan maahansa. Ottakaa Ranskasta mallia miten ulkomaalaisille rikollisia kohdellaan, heistä todella halutaan eroon se kävi selväksi jo kun heille maksettiin siitä että lähtevät helvettiin maasta - iso peukku sille - nimittäin halvemmaksi sekin tulee kuin, että loinen jäisi 50v tai 60v syömään työssäkäyvien verorahat!
kaikkee sitä keksitää et saatais ihmiset lukee
- Totuudentorviko?
Lapsi on aina rasisti, koska lapselle kelpaa vain se minkä se kokee itselleen hyväksi. Siksi lapsi ei syö paskaa.
- huippuosaajasomali
jos ei syödä islamistien halal-lihaa niin heti rasistileima otsaan!!
tasa-arvon nimissä mamujen pitäisi hyväksyä että me suomalaiset syömme porsaanlihaa ja se kuuluu suomalaiseen kulttuuriin! kesällä makkaranpaistoa ja talvella joulukinkkua :p
myös veriletut ja mykyrokka on ankarasti kielletty islamisti-maissa.. - Maahan tallottu
Kohta on niin, että jos kiinteistönhoitoyhtiö auraa välittömästi lumia vastaanottokeskuksen pihalta, niin kyseessä on rasistinen viharikos. Kaikki on rasisteja jos rahaa ei työnnetä käteen ja pullaa suuhun etnisille peikoille. Ja mikä pahinta, etnoveikot ei ole itse vaatimassa hullutuksia, vaan vihervasemmisto, kokoomus ja rkp.
- toivottavasti
Toivoisin että lapseni on rasisti.
Terve epäluulo rikosalttiimmeista kulttuureista tulevia kohtaan pelastaa ennen pitkää monilta ongelmilta ja rikoksilta. - intohimottaja
Lapseni on rasisti, koska ei pidä tulisesta ruoasta. Vaimoni on nudisti, koska käy alasti suihkussa. Isäni on fasisti, koska on poliisi. Äitini on kommunisti, koska on äänestänyt demareita.
- joka ikinen
on rasisti,itse olen kouluttanut. kiitos
- salmiakkiiii
jos ei lapsi syö tulista ruokaa voi hän isompana siitä hyvinkin pitää. en suvaitse minkäänlaista syömispakkoa tai pakottamista. mihin tämä maailma meneekään??
- Ilmoja pidellyt
Onko isoäitinikin rasisti, koska hän ei pidä tulisesta ruoasta?
- pastamulli
lapsista tulee ,isänmaanpuolustajia, niikuin vaarini oli.
- jotain tähän
En pidä mämmistä ja suolatusta kalasta joten minun täytyy olla rasisti. Toisaalta syön pizzaa, makaronia, riisiä ja nuudeleita. Pizza ja makaroni on italiasta, riisi ja nuudelit aasiasta.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942