Vapaa kuvaus

Koulutus: --- Ammatti:--- Ase tai siviilipalvelus: Los Vekara Siviilisääty: ? Lapset: On ja maailmalla jo. Skype: On :) Messenger: ei oo, ei tuu Email: kis.kis@suomi24.fi IRC: nikkinä wallu 50 lähestyy hyvin pian. Välillä levotonta läppää täällä. 22.1.2016 Vaihdetaas välistä kuvaa...renttu kuva :D Asiallista jutusteluu myös jos mukava juttuseura sattuu kohdalle. Uteliaille ettei tarvii kysellä niin, savo ja tarkemmin Varkaus. :)

Aloituksia

5

Kommenttia

27

1. Vuosi 2005!!!

Kuopion miitti 20.8. 2005. Tunnistaako kukaan siellä olleensa? Oli tosi hauska ja olisi mukava tietää kuulumisia siellä
    Kuopio
    4
    97
  2. Ei roskaa/mainoksia

En tiedä missä ja minne muut tietojaan antaa, mutta itselläni ei ole tullu tänä vuonna kun yksi roskaposti. Eipä ole näk
    Roskaposti
    2
    474
  3. Msn messenger VS. Skype

Tämä on omakohtainen kokemukseni näistä, joten jokainen koittakoon itse ja miettiköön. Eli seuraavaa: Skype Ääni laadu
    Internet-puhelut
    5
    1398
  4. AVAST

Itse olen käytössä todennut AVAST-virustorjunnan tosi hyvin toimivaksi ja luotettavaksi. Kestää vertailun maksullisten o
    Viruksentorjuntaohjelmat
    2
    387
  5. Ikä/huone

Ylläpito vastannut kysymykseen ikäryhmähuoneita koskien. Niissä ei ole ikärajaa, eli kun käyttäytyy asiallisesti ei ole
    40 plus
    13
    3650