Ikä/huone

Ylläpito vastannut kysymykseen ikäryhmähuoneita koskien. Niissä ei ole ikärajaa, eli kun käyttäytyy asiallisesti ei ole estettä missä huoneessa on.

WAGNERI pyytää siis tässä anteeksi niiltä jotka tuntevat tulleensa kaltoin kohdelluiksi ikänsä suhteen 40 huoneessa. Tämä johtui siitä, että olin näin asian tulkinnut ja minulle näin kerrottu joten olin sen pohjalta toiminut.
Mukavia ja asiallisia sätti hetkiä toivottaen WAGNERI.

13

3650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sofienne

....sinun toimintasi vippeyksien viemisissä?
      Oletko sitä harkinnut? Onko perusteesi olleet oikeat? Ja koska olet aikonut antaa ne perustelut?

Esim. Darlingilta kun vippeyden veit ei Darlingia ole sätissä sen jälkeen näkynyt.
      Ainakaan vielä ei kukaan tiedä mikä perusteesi oli!

Darlingi kertoi minulle henkilökohtaisesti lopettavansa koska ei kyennyt samaansa kohtelua ymmärtämään ja täytyy myöntää ettei sinun kohtelusi asiakkaitasi kohtaa palveluntarjoajan palvelutyössä olevana - olkoonkin se palkaton - ole kaikin kohdin lainkaan ymmärrykselle aukeneva.

Aiotko vippeyden viemisiä perustella samalla syyllä kuin avauksessai olevia ikään kohdistuvia väärinkäytöksiä?
      Että olit jotkin ohjeet mennyt tulkitsemaan väärin tai että sinulle oli jotain kerrottu - väärin?

Kun muistelee tuota tapahtumaan. Ei Darlingi ja minä kumpikaan häiriköity vaan toimme esille kumpikin ihmetyksemme toimintasi suhteen muiden kohdalla ja odotimme edes jonkinlaista perustelua ja saimmekin vastauksesi vippeyden viemisen.
      Olen omani saanut takaisin toisilta sefuilta jonka otit pois minun laskujeni mukaan n.10 kertaa ja aina joku toinen sefu sen palautti.

Miten tämän kaiken toimintasi perustelet?
      Olen odottanut jo pitkään - ja kerratkoon että minulla on aikaa odottaa jos tarvitset itsellesi aikaa kasvaa persoonana ja sefuna ennenkuin voi selvitystä antaa.

*sofi*

• Eipä voi muuta sanoa. Asia aikanaan puitu ja loppuun käsitelty. Tuntuu olevan egosi saaneen kovan kolauksen kun vielä pitää siitä jatkaa. Eli koita jo jatkaa toiseen aiheeseen, sillä tuo on minusta jo lapsellista kiukuttelua. En ole virheetön, mutta et sinäkään.
        Joten jatketaanpa jostain muusta, minä olen jo ajat sitten asian sivuuttanut.
        WAGNERI

• uuno
        WAGNERI kirjoitti:

Eipä voi muuta sanoa. Asia aikanaan puitu ja loppuun käsitelty. Tuntuu olevan egosi saaneen kovan kolauksen kun vielä pitää siitä jatkaa. Eli koita jo jatkaa toiseen aiheeseen, sillä tuo on minusta jo lapsellista kiukuttelua. En ole virheetön, mutta et sinäkään.
        WAGNERI

vittu sä oot pellle tyyppi

• Sofienne
        WAGNERI kirjoitti:

Eipä voi muuta sanoa. Asia aikanaan puitu ja loppuun käsitelty. Tuntuu olevan egosi saaneen kovan kolauksen kun vielä pitää siitä jatkaa. Eli koita jo jatkaa toiseen aiheeseen, sillä tuo on minusta jo lapsellista kiukuttelua. En ole virheetön, mutta et sinäkään.
        WAGNERI

....ja kenen kanssa olet asian puinut ja loppuun käsitellyt??? Et ainakaan minun kanssani!

Useat sätissä paikallaolijat näkivät sen miten koetin sinulle puhua ja selvittää asiaa. Mutta sinä ET vastannut! Et mitenkään perustellut tekemisiäsi! ET vastannut yhteenkään kirjoitukseeni keskustelupalstalla!
        Ainoa mitä sinä teit oli että veit useaan kertaan vippeyteni !

Miten voit väittää olematta epärehellinen – et vain itsellesi vaan myös muille - että tuon kaltainen toiminta olisi "asian puimista ja loppuunkäsittelyä " ???

Kuten jo aiemmin kirjoitin olen valmis odottamaan persoonasi kasvua - jota selvästi voi tulkita kirjoitustesi perusteella sinun tarvitsevan.
        Enkä siten oivallat oman toimintasi perusteettomuuden.

Oivalluksen riemua sinulle

*sofi*

• Sofienne kirjoitti:

....ja kenen kanssa olet asian puinut ja loppuun käsitellyt??? Et ainakaan minun kanssani!

Useat sätissä paikallaolijat näkivät sen miten koetin sinulle puhua ja selvittää asiaa. Mutta sinä ET vastannut! Et mitenkään perustellut tekemisiäsi! ET vastannut yhteenkään kirjoitukseeni keskustelupalstalla!
        Ainoa mitä sinä teit oli että veit useaan kertaan vippeyteni !

Miten voit väittää olematta epärehellinen – et vain itsellesi vaan myös muille - että tuon kaltainen toiminta olisi "asian puimista ja loppuunkäsittelyä " ???

Kuten jo aiemmin kirjoitin olen valmis odottamaan persoonasi kasvua - jota selvästi voi tulkita kirjoitustesi perusteella sinun tarvitsevan.
        Enkä siten oivallat oman toimintasi perusteettomuuden.

Oivalluksen riemua sinulle

*sofi*

Kasva sofi aikuiseksi jo. Jos joku sätti tapahtuma sinua niin vaivaa en sille mahda mitään. Minulla elämää muuallakin vaikka täällä välillä käynkin. Säästä ontuvat moralisointisi jollekkin toiselle. Mie päätän tämän palstan tähän mutta jos tunnet tarvetta toki laita lisäystä. (varmaan taas hikeennyt tästäkin) :))
        WAGNERI

• Sofienne
        WAGNERI kirjoitti:

Kasva sofi aikuiseksi jo. Jos joku sätti tapahtuma sinua niin vaivaa en sille mahda mitään. Minulla elämää muuallakin vaikka täällä välillä käynkin. Säästä ontuvat moralisointisi jollekkin toiselle. Mie päätän tämän palstan tähän mutta jos tunnet tarvetta toki laita lisäystä. (varmaan taas hikeennyt tästäkin) :))
        WAGNERI

Tässä lauseessasi ” Jos joku sätti tapahtuma sinua niin vaivaa en sille mahda mitään.” on tulkittavissa kiteytettynä miten löyhästi suhtaudut koko asiaan - kun kuitenkin on ollut kyse niinkin tärkeästä meidän ihmisten oikeudesta kuin sanan – ja mielipiteenvapaus - joille tietty toimintasi sättissä seriffinä ei ole antanut mahdollisuutta toteutua!

Nyt ymmärrän hyvin vanhankansan sanonnat, jotka sopivat sinulle kuin mittatilaustyönä tehtynä.

” ei kannettu vesi kaivossa pysy” ja ” ei helmiä sioille”.

*sofi*

• Sofienne kirjoitti:

Tässä lauseessasi ” Jos joku sätti tapahtuma sinua niin vaivaa en sille mahda mitään.” on tulkittavissa kiteytettynä miten löyhästi suhtaudut koko asiaan - kun kuitenkin on ollut kyse niinkin tärkeästä meidän ihmisten oikeudesta kuin sanan – ja mielipiteenvapaus - joille tietty toimintasi sättissä seriffinä ei ole antanut mahdollisuutta toteutua!

Nyt ymmärrän hyvin vanhankansan sanonnat, jotka sopivat sinulle kuin mittatilaustyönä tehtynä.

” ei kannettu vesi kaivossa pysy” ja ” ei helmiä sioille”.

*sofi*

Pakko tuohon vastine laittaa kun siitä sanan vapaudesta kiihkoat.
        Eduskunta on hyväksynyt muutoksin lain sananvapauden käyttämisestä joukkoviestinnässä ja eräitä siihen liittyviä lakeja (HE 54/2002 vp). Lakia kutsutaan usein sananvapauslaiksi. Laki ei kuitenkaan käsittele sananvapauden turvaamista, vaan sananvapauden käyttämisestä aiheutuvia vastuita ja velvollisuuksia. Oikeampi nimitys laille on siis joukkoviestinnän vastuulaki.

Sananvapauden suojaamia ilmaisukeinoja käyttäen voi syyllistyä monenlaisiin rikoksiin, kuten petokseen (RL 36:1), kunnianloukkaukseen (RL 24:9) tai yksityiselämää loukkaavaan tiedon levittämiseen (RL 24:8). Sananvapaus ei oikeuta näitä rikoksia. Tällaisiin rikoksiin syyllistyneet tulee saattaa vastuuseen teoistaan. Yhtä selvää on, että esimerkiksi webbisivuille laitettu rikoslaissa tarkoitettu (RL 24:8) yksityiselämän suojaa loukkaava materiaali pitää tuomioistuimen päätöksestä sivuilta poistaa.

Niinpä Euroopan ihmisoikeustuomioistuin vahvisti 1976, että sananvapaus ulottuu tavallisten ajatusten ja informaation lisäksi myös viesteihin jotka saattavat loukata, järkyttää tai häiritä. Tämä ei kuitenkaan poissulje sitä, että esimerkiksi loukkaaviin viesteihin voidaan soveltaa rikoslain kunnianloukkaussäännöksiä.

Ollakseen hyväksyttävä sananvapauden rajoituksen on oltava ennustettava eli sen on määriteltävä niin, että kansalainen saattaa ymmärtää sen ja sovittaa käytöksensä sen mukaan. Rajoituksen asettamiselle on esitettävä jokin pakottava yhteiskunnallinen tarve ja sen on oltava suhteessa sillä tavoiteltuun tarkoitukseen. Internetissä tästä aiheutuu erityisiä ongelmia.

Nämä otteita laajemmasta kokonaisuudesta.
        http://www.effi.org/sananvapaus/
        http://www.verkkouutiset.fi/arkisto/Arkisto_1997/23.toukokuu/SANVAP5.HTM
        Näillä voit pyöritellä asiaa suuntaan tai toiseen.

Tässä asiassa sanoisin että ei ole kyse sanan vapaudesta vaan käytöstavoista. Joten mieti uudestaan asiaa. Nyt minun osalta riittänee.
        *edelleen hymyilee* WAGNERI

• Ensin sanot:Eli toimin oman ymmärrykseni mukaan mikä minulla on sananvapaudesta ja hyvistä käytöstavoista.En siis käyttänyt kenestäkään mollaavia tai nimitteleviä sanoja mikä minusta olisi ollut huonoa käytöstä.
        Ja logissa:
        Sofienne: onks tää palsta jonkin lestadiolaisten ylläpitämä nykyään?
        Edelleen:
        Sofienne: ja riittoja tulee nimenomaan sefujenkin asenteiden takia
        Sofienne: nyt ylläpito liian löyhin perustein antaa valtaa sellaisille jotka ovat kykenemättömiä sitä käyttämään ja siten kakkivat omaan pesäänsä
        Tässä osa, loput kyllä näkyy alla.

Ja sinä ET ollut paikalla kun alkuun asiattomasta kielenkäytöstä alettiin huomauttaa jota oli jo jatkunut jonkin aikaa. Jos sinulla ennen tätä olevista logi Voit sen varmaan laittaa tänne?
        Omat logini (äskeinen mukaan lukien menivät vanhan koneen mukana bittiroskiin).
        Sanoin sillon sinulle myös että neuvojen mukaan tuolloin tein koska olin ollut sefuna tuolloin niin vähän aikaa.
        Mutta ei sinua tyydytä mikään vastaus mikä ei ole OMAN mielipiteesi kanssa yhtenevä.
        Ettäs näin.
        WAGNERI

• Rocker
        WAGNERI kirjoitti:

Ensin sanot:Eli toimin oman ymmärrykseni mukaan mikä minulla on sananvapaudesta ja hyvistä käytöstavoista.En siis käyttänyt kenestäkään mollaavia tai nimitteleviä sanoja mikä minusta olisi ollut huonoa käytöstä.
        Ja logissa:
        Edelleen:
        Sofienne: nyt ylläpito liian löyhin perustein antaa valtaa sellaisille jotka ovat kykenemättömiä sitä käyttämään ja siten kakkivat omaan pesäänsä

Ja sinä ET ollut paikalla kun alkuun asiattomasta kielenkäytöstä alettiin huomauttaa jota oli jo jatkunut jonkin aikaa. Jos sinulla ennen tätä olevista logi Voit sen varmaan laittaa tänne?
        Sanoin sillon sinulle myös että neuvojen mukaan tuolloin tein koska olin ollut sefuna tuolloin niin vähän aikaa.
        Mutta ei sinua tyydytä mikään vastaus mikä ei ole OMAN mielipiteesi kanssa yhtenevä.
        Ettäs näin.
        WAGNERI

Olisi varmaan paras pitäytyä poissa määrätyistä tehtävistä mikäli ei kykene kestämään toimiensa tuomaa arvostelua. Mielestäni "Sofienne" on yksi niistä parhaista kirjoittajista ja keskustelijoista joihin olen netissä törmännyt. Hänen oikeuksiensa rajoittaminen siksi, että sattui olemaan eri mieltä sefun toiminnasta on lähinnä lapsellista kiukuttelua ja egon nostoa. Sellaiseen aina joskus valitettavasti törmää.

• Sofienne
        WAGNERI kirjoitti:

Ensin sanot:Eli toimin oman ymmärrykseni mukaan mikä minulla on sananvapaudesta ja hyvistä käytöstavoista.En siis käyttänyt kenestäkään mollaavia tai nimitteleviä sanoja mikä minusta olisi ollut huonoa käytöstä.
        Ja logissa:
        Edelleen:

Ettäs näin.
        WAGNERI

Kirjoitat: ” Ja sinä ET ollut paikalla kun alkuun asiattomasta kielenkäytöstä alettiin huomauttaa jota oli jo jatkunut jonkin aikaa” .
        Sekö oli syy miksi minua aloit kohtelemaan kuten kohtelit?
        Minähän en muuta tehnyt kuin kyseenalaistin toimintasi oikeuden.
        Onko ainoa selityksesi sinun epäoikeudenmukaiselle toiminnallesi minun suhteeni todellakin vain se että ENNEN minun sättiin tuloani oli sinulle valitettu jonkun MUIDEN kielenkäytöstä ???

Tähän alkaa jo täyttään paradoksin laatuvaatimukset tyyliin – raiskauksen uhri on itse syyllinen raiskatuksi tuloonsa!!!

Se mitä olet kopioinut logistani - ei yksikään kannanotoistani ollut ketään henkilökohtaisesti loukkaavaa – en edes nimennyt ketään. Sefut on käyttönimi ryhmittymälle. Se mitä tein oli kritisointia sefujen toimintaa jota minun oikeustajuni ei kyennyt ymmärtämään.

Sanon tämän sinulle vielä kerran jos vaikka tällä kertaa tajuaisit !
        EN kritisoinut sefua ITSEÄÄN HENKILÖNÄ vaan sefua/sefuja hänen/heidän TOIMINTOJANSA ja noissa kahdessa suhtautumistavassa on selvä ero !!!

Tuot mieleeni aforismin:
        ” Maailma tarjoaa loputtomasti nähtävää sille, joka osaa katsoa. Jos taas maailmaa katsoo tiukan opin läpi, näkee vain sen minkä on oppinut näkemään.” - Sherlock Holmes

*sofi*

• tunnet kyllä

sain asiatonta kommenttia iästäni 40 huoneessa sinulta,koska olin vain 37-vuotias."Huusit",ettet keskustele ipanoiden kanssa ym.En kyllä aktiivisesti seuraasi pyrkinytkään,ylella vaan kohdattiin.Käytöksestäsi johtuen olen ollut poissa chatista kaksi kuukautta ja tuskin enää palaan.Hyvää joulun odotusta kuitenkin sinulle ja Uuden vuoden lupauksena voisit ajatella olevasi kiltimpi muille

• En ole koskaan, korostan koskaan, ketään ipanaksi sanonut, saati huutanut ja en myöskään yli 30v poistanut jos nikissä ei toisin ollut (esim 27v). Jotta kalikka oikeaan nilkkaan kalahtaa niin mietippä uudestaan kuka on ollut asialla.
        Valitettavasti kohteesi ei ollut nyt oikea.
        WAGNERI

• eräs kesältä

Joskus kesällä, kun chatissä aloin jutustelemaan, niin tein asiallista tuttavauutta
        tämän kyseisen sefun kanssa, koska profiilista sain mukavan ihmisen kuvan. Vaan eipä aikaakaan kun tämä "kohtelias" herra ilmoitti ettei keskustele rekistöröimättömien ihmisten kanssa. Aina olin samalla nikillä käynyt jutulla ja asiallisella linjalla. Yllätyin moisesta, mutta eipä enää ihmetytä, kun on näitä juttuja seurannut. Valikoiva kun tuntuu seurastaan olevan. Surullista kun joku nostaa itsensä tavllaan muiden yläpuolelle. Mutta mitä me näistä, paljo täällä on kivoja ihmisiä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe