Vapaa kuvaus

Koulutus: --- Ammatti:--- Ase tai siviilipalvelus: Los Vekara Siviilisääty: ? Lapset: On ja maailmalla jo. Skype: On :) Messenger: ei oo, ei tuu Email: kis.kis@suomi24.fi IRC: nikkinä wallu 50 lähestyy hyvin pian. Välillä levotonta läppää täällä. 22.1.2016 Vaihdetaas välistä kuvaa...renttu kuva :D Asiallista jutusteluu myös jos mukava juttuseura sattuu kohdalle. Uteliaille ettei tarvii kysellä niin, savo ja tarkemmin Varkaus. :)

Aloituksia

5

Kommenttia

27

1. Ikä/huone

Ylläpito vastannut kysymykseen ikäryhmähuoneita koskien. Niissä ei ole ikärajaa, eli kun käyttäytyy asiallisesti ei ole
    40 plus
    13
    3651
  2. Msn messenger VS. Skype

Tämä on omakohtainen kokemukseni näistä, joten jokainen koittakoon itse ja miettiköön. Eli seuraavaa: Skype Ääni laadu
    Internet-puhelut
    5
    1399
  3. Ei roskaa/mainoksia

En tiedä missä ja minne muut tietojaan antaa, mutta itselläni ei ole tullu tänä vuonna kun yksi roskaposti. Eipä ole näk
    Roskaposti
    2
    475
  4. AVAST

Itse olen käytössä todennut AVAST-virustorjunnan tosi hyvin toimivaksi ja luotettavaksi. Kestää vertailun maksullisten o
    Viruksentorjuntaohjelmat
    2
    389
  5. Vuosi 2005!!!

Kuopion miitti 20.8. 2005. Tunnistaako kukaan siellä olleensa? Oli tosi hauska ja olisi mukava tietää kuulumisia siellä
    Kuopio
    4
    98