Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tumppi127
profiilit
tumppi127
tumppi127
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täällä kans yksi ehkä tuleva alkoholisti, tällä menolla varma. Olen vasta 17 vuotias poika ja juon joka viikonloppu molemmat päivät. eli pe ja la..
Edellisiä viestejä lukiessani tunnistin itseni joistakin asioista.
Kaverini ovat aikapitkälti samanlaisia, juovat myös. Yhden kaverin kans ollaan jo puhuttu kauan että lopetettais tää, tai ainaki vähennettäis mutta taas perjantai koittaa ja kaljakauppaan..
Alotin juomisen aktiivisesti 15 vuotiaana. Aluksi ostin aina mäyräkoiran josta jäi monestikkin useampi pullo. Nykyään ei mäyräkoira edes riitä. Mutta kumminkaan paljon koskaan en ole ihan naamat, vaan osaan käyttäytyä kännissä kumminkin, tuntuu ettei tuo keskiolut mene niin hyvin päähän tai oikeastaan tuntuu etten voi vetää kunnon lärvejä pelkällä kaljalla. Harvemmin ostan viinaa kumminkaan, festareille oon ostanut. Kumminkin oon käynyt kesätöissä ja tienannut rahaa sitä kautta.Rahaa on ryypätä.
.
Mitä tekemistä viikonloppuisin, kuntoilu eieiei.. salille ei kehtaa edes mennä.
nyt kun syksy koittaa taas niin ei kalastamaankaan hirveesti voi enään mennä.
useimmat kaverit ovat kumminkin täys ikäisiä että auto on käytössä, että jos jotain tekemistä johon tarvii auton tai siis että jos on kauempana jotain niin saa ehdotella jotain..
Nyt tuntuu että miten vittu tämmöseen tilanteeseen voi joutua jo 17 vuotiaana
26.08.2011 16:35
no miten on edenny??
24.03.2011 00:40
taitaa olla aika vanhaa tekstiä :D jonku 6 vuotta vaan..
29.11.2008 22:20
1 / 1