Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
zippoca
profiilit
zippoca
zippoca
Vapaa kuvaus
Koulutus: Lukio Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: En halua lapsia
Aloituksia
73
Kommenttia
360
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/langrenn/article1202957.ece
23.01.2006 15:12
Luepa tämä. Siiis jos itse osaat norjaa. http://www.nrk.no/sport/vintersport/langrenn/5418215.html Siellä voi myös kuunnella haastattelun, joka on nauhoitettu Norjan mestaruuskisoissa perjantaina. Edelleen jos osaat norjaa. Hahhaah! Ei pidä uskoa kaikkia juoruja.
23.01.2006 15:05
Marit ja Hilde lähtivät Kanadasta ihan ennakkoon laadittujen suunnitelmien mukaan heti Vernonin kisojen jälkeen eikä suinkaan sprinttimenestyksen heikkenemisen perusteella.
Ja kyllä harjoittelua voi muuttaa vaikka kisoihin ois kuinka vähän aikaa. Tai sitten sinä et vaan tajunnut sitä Björgenin valmentajan pointtia siitä miten harjoittelua tulisi muuttaa. Kyseessähän ei ollut totaalinen harjoittelun muuttaminen vaan muutos tapahtui tehoharjoitusten määrässä.
Se olet kylläkin SINÄ joka et pärjää ilman dopingaineita kun pitää tämmöstä paskaa jauhaa. Painu helvettiin jos et osaa muuta kuin jauhaa paskaa.
23.01.2006 14:44
hankkia ne piilolinssit. Itselläni on ollu jo vissiin viis vuotta. Eihän ne mitkään mukavat ole (siis ei todellakaan), mutta en vois kuvitellakaan hiihtäväni silmälasit päässä ees harjotuslenkillä.
19.01.2006 15:50
eilen, mutta vain tunnin lenkin ja ihan hiljalleen. Tänään en ole suksilla käynyt vaan korvasin sen saliharjoituksella.
18.01.2006 16:55
Miksi noin lyhyelle lenkille kannattais ottaa eväitä????
18.01.2006 14:37
Hyvä kun kerroit sen pakkaslukeman, koska minäkin olen Kuusamossa.
17.01.2006 16:54
runkuttaa turpaansa kuule minä olen lukiossa ja takuuvarmasti pesen sinut kielessä kuin kielessä!
17.01.2006 16:19
ihan vapaasti. Ja minä riemuitsen Norjan menestyksestä, enkä minkään muun.
17.01.2006 16:13
meikäläiselle, sillä se on pukeutumiskysymys. On täällä varmaan vähintään -20 astetta, en tiiä tarkalleen ku ei ole mittaria, mutta lenkille mennään, se on varma.
17.01.2006 16:09
En minä Björgenistä puhunutkaan, vaan Norjalta puuttui sekä Ella Gjömle että Hilde GP. Avausosuuden hiihti Vibeke Skofterud, joka on sairastanut Vernonista lähtien, eikä ole nähtävästi vielä kunnossa. Hilde olisi hiihtänyt Skoftiksen tilalla ja myös Ella Gjömle olisi hiihtänyt joukkueessa, ellei olisi Otepään sprintin jälkeen sairastunut. Björgen hakee vielä kisarytmiä kilpailutauon ja kovan harjoittelujakson jälkeen, eikä hänellä ollut myöskään suksi kunnossa viikonlopun kummassakaan kisassa. Kristin Mührer Stemland hiihti kohtuullisesti ja Kristin Steira oli 4. osuuden nopein (hienoa!) eikä suinkaan Tchepalova tai Varis (Sammakko).
Saksalta puuttui Stefanie Böhler, joka on hiihtänyt alkukauden kisat hyvin. Manuela Henkel hiihti viestiä, vaikka hän on etupäässä sprintissä tällä kaudella pätevöitynyt. Sachenbacher hiihti hyvin, Viola Bauerkin kohtuullisesti, mutta Claudia Küntzel hiihti yllätävän vaisusti sekä yhteislähdössä että viestissä.
Enkä ole ikinä väittänyt, että Tsekki ois joku hyvä viestihiihtomaa! Ei sitä yhellä hiihtäjällä pärjää. Eikä Neumanova ole maailman paras, muuta ku ehkä vapaan tyylin kisoissa. Sama koskee Viroa. Italia ei pärjää enää naisten viestissä, koska heillä ei tällä hetkellä ole yhtään hiihtäjää maailman kärjen vauhdissa, sillä parhaat italialaisasemat naisten MC:n kokonaiscupissa tällä hetkellä ovat Arianna Follis ja Gabriela Paruzzi sijoilla 29 ja 30!
.....
Eli tarkoitin aiemmalla viestilläni vain Norjaa ja Saksaa. Ota sinäkin joitakin faktoja selville ennen kuin tulet neuvomaan. Niin ja heitä ne sinivalkoiset rillit silmiltäsi.
17.01.2006 11:42
ruttuilla mulle mutta thanks anyway!
16.01.2006 16:53
ettei tuo voi olla mikään ennätys, sillä muutenhan juoksijatkin menevät lujempaa....
16.01.2006 16:32
vielä kun voitte. Vain Suomella ja Venäjällä oli parhaimmistonsa ladulla.
16.01.2006 08:01
Haha!
13.01.2006 08:24
Minäkin oon harkinnut uusia Brikoja, tämmöset ehottomasti haluaisin http://www.briko.com/repository/prods/image/014115_PP_B3.jpg mutta tummilla linsseillä tietenkin. Eivät kuitenkaan täällä myy Brikoja, vaan jotain pirun sekundaa. Prkl!
08.12.2005 13:03
http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1089786-GOGJ4SB9.jpg
Tämä kuva on aito. Ja jos et tiennyt niin tämmöset on lihakset hiihtäjällä oltava.
Ja luuletko että ne olis sen manipuloidun kuvan näyttäneet Maritille? Sehän olis haastanut oikeuteen koko lehden. Ja voihan se tehdä sen vieläkin. Toivon että tekeekin.
Ja sitä paitsi, minä näin Maritin viikonlopun aikana kisoissa niin monta kertaa ja ihan läheltäkin, ettenköhän minä tiedä miltä se näyttää.
28.11.2005 15:28
Verratkaapa huviksenne tähän kuvaan joka on otettu saman kisan jälkeen
http://www.sportnet.ee/oberstdorf/fotod/n10_10.jpg
Tai kattokaapa saman tien nämä kaikki kuvat.
www.sportnet.ee/ oberstdorf/uudis.php3?id=48
28.11.2005 14:13
Aku Ankkako se siellä?
24.11.2005 14:07
Minä luulen että Alan putosi siksi että tuomarit olettivat ilman muuta kaikkien laulavan suomeksi. Mitä tolloja...
24.11.2005 14:06
13 / 18