Vapaa kuvaus

Koulutus: Lukio Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: En halua lapsia

Aloituksia

73

Kommenttia

360

1. Miksi kohtauksia leikattu pois?

Mystistä touhua tuo YLE:n touhu, kun Metsoloista on kohtauksia pitäny mennä leikkelemään pois. Eikö muuten riitä tila Su
    Metsolat
    11
    5185
  2. Piste tälle paskanjauhannalle

Yliopistossa opiskelevat muka jotenkin parempia kuin ammattikorkeakoulussa. Hohhohhoo! Ei sinne kaikkien tarvi mennä tai
    Opiskelu
    34
    3126
  3. Riskiryhmä

Eikö kukaan tosiaankaan ihmettele, miksi yhtäkkiä Kattilakoski, Kuitunen ja Saarinen olivat yhtäaikaa sairaina ja kaikki
    Hiihto
    33
    2821
  4. Huomasitteko

Otepään sprintissä ainakin norjalaisilla oli pitona jotain sellaista juttua...olisko se nyt sitä teflonkangasta. Ja näyt
    Hiihto
    13
    2101
  5. ipod on ruma

Kattokaa nyt esimerkiksi vaikka tätäkin http://images-jp.amazon.com/images/P/B0002OW6OW.09.LZZZZZZZ.jpg Hyi. Voin kuvit
    iPod ja iTunes
    29
    2072
  6. Rottefellan siteet ja Alpinan monot

Olen vaihtamassa kaikista suksistani ja rullasuksistani Salomonin pilotit Rottefellaan ja niinpä kysyisinkin että mikä e
    Hiihto
    5
    2029
  7. oisko mielikuvituksen puutetta

Kappaleiden nimet tasoa Waka waka. Loca loca ja seuraavaksi varmastikin Heko heko.
    Shakira
    6
    2005
  8. Tunnettu tosiasia: Nova soittaa p*skaa

Aamulla kun Nova on päällä (olen siis lähes pakotettu kuuntelemaan sitä aamuin illoin) kuuluu ensimmäisenä jonku Gavin D
    Tv ja radio
    15
    1926
  9. Doping & kielletyt menetelmät

Koko ajan puhutaan siitä, että jotkut hiihtäjät käyttäisivät dopingia, mutta ettepä arvaakaan miten moni käyttää kiellet
    Hiihto
    10
    1922
  10. Rukalla sattunutta

Olin viikonloppuna Rukalla SM-kisoissa. Perjantaina siinä naisten ja miesten kisan välissä kun oli pieni tauko miesten v
    Hiihto
    3
    1893
  11. Millenium trilogia

Huomasin vasta eilen että ne televisiosta näytettävät Millenium trilogian elokuvat on paljon pitempiä kuin dvd:llä oleva
    MTV3
    8
    1858
  12. Joko niitä lopullisia....

tuloksia on tullut sieltä YTL:stä näistä syksyn kirjotuksista vai kuinka kauan siinä vielä menee, häh?
    Lukio
    14
    1792
  13. Havukka-ahon ajattelija

"Havukka-ahon ajattelija on tuotannossa oleva Kari Väänäsen ohjaama elokuva. Se perustuu Veikko Huovisen romaaniin Havuk
    Kotimainen elokuva
    5
    1747
  14. Suositelkaa jotain latausohjelmaa

Kun WinMX on mennyttä, tarvitsen pian uuden latausohjelman musiikinlatausta varten. Limewireä yritin jo, mutta sen lataa
    MP3
    7
    1536
  15. Onko WinMX laiton?

Ja onko sillä musiikin lataaminen laitonta? Ja miten sen joku viranomainen saa selville jos vaikka WinMX:llä latailee?
    MP3
    3
    1453
  16. Kuitusen pallit

Vilkaiskaas tätä http://www.youtube.com/watch?v=_O-_r2v8SEg
    Hiihto
    8
    1386
  17. Hahaa

Mulle tuli eilen ilmotus postissa jossa käskettiin maksamaan tv-lupa jos semmosen satun omistamaan. Ja omistanhan minä.
    Tv-maksu
    10
    1379
  18. Parantui kuin taikaiskusta

Kuitusenkin kavio on nyt on sitten taas kisakunnossa, kertoo Hiihtoliiton sivut. Virpi Kuitunen joutui jättämään viikon
    Hiihto
    11
    1364
  19. Paras kaveri pitkillä lenkeillä

on kyllä ehdotttomasti mp3-soitin. Eilenkin meni 40km perinteisellä tyylillä niin kuin ei mittään. Oli talven tähän menn
    Hiihto
    10
    1303
  20. Siis mitä helvettiä

Kaisa Varis saa synnit anteeksi kun ei ollut läsnä kun B-näyte tutkittiin. Siis douppasi, mutta on silti syytön!
    14
    1241