Olin viikonloppuna Rukalla SM-kisoissa. Perjantaina siinä naisten ja miesten kisan välissä kun oli pieni tauko miesten verryttelyä ja naisten loppuverryttelyä varten menin sitten kiertämään vielä sen kisavitosen, niin eiköhän siinä pisimmässä ja jyrkimmässä nousussa (impinnousussa) tullutkin vastaan lumilautailija. Se tuli sieltä ylhäältä hotelleilta päin suoraan alas, eikä näkynyt kuin vilaus. Se meni metrin, parin päästä minusta. Oli juuri ohittanut sen mainostaulumutkan, mutta jos olisin tullut siitä muutamaa sekuntia aiemmin jolloin olisin juuri ollut tulossa mainoksien takaa, ei se perhanan lumilautailijat retku olisi siinä valtavassa vauhdissa ehtinyt väistää vaan alle olisin jäänyt ja henki olisi takuulla lähtenyt. Ja siinä oli muitakin ihmisiä lähellä. Ei se lumilautailijan retku ainakaan kisoista tietämätön voinut olla, sitä on turha tulla kenenkään sanomaan, vaan se nimenomaan halusi aiheuttaa närkästystä ja vaaratilanteen. Olisipa soma tietää olisiko se retku selvinnyt ilman rangaistusta jos se olisi minun tai jonkun muun päälle laskenut?
Niitä hiihdon vihaajia näytti olleen myös sunnuntaiaamuna paikalla, sillä siitä uudesta alikulkutunnelia edeltävästä mäestä oli oikein edestakaisin tallomalla tallottu laskulatu pilalle ilmiselvästi yhden ja ainoan henkilön toimesta. Saikohan tämäkin häiriintynyt ilkivallan tekijä teostaan jonkinsorttista tyydytystä, kun sai kisakuntoon viilatun ladun sotkettua?
Rukalla sattunutta
3
1892
Vastaukset
- hiihtäjäkin
Nuoriso on tällaista,kun niitä ei saa enää kasvattaa.Saavat tehdä lapsesta saakka mitä haluavat.
Kunnon selkäsauna kuten ennenvanhaan. - asd1
Minäkin ihmettelin suuresti miksi sallittiin niinkin vapaa kulku etenkin siinä alikulun (latu menee tien alitse) kohdalta pääsi kulkemaan niinkin vapaasti kuin pääsi, itse kilpailun aikana en ehtinyt kiinnittää huomiota, mutta muulloin siinä kohti ei näkynyt estelijöitä eikä varoittelijoita. Muuten hyvät kilpailujärjestelyt.
- taustavaikuttaja
Ei ne lumilautapellet hiihtoa vihaa. Hiihto ei vain kiinnosta niitä pätkääkään. Samanlaisia ihmisiä on Suomi pullollaan.
Ne ovat niitä kaappijuoppojen kersoja jotka sitten vapaasti ilman kasvatusta ensin skeittaavat ja sitten snoukkaavat ilman mitään kuria. Eivätkä ymmärrä mitään hiihdon merkityksestä.
Ihan samoin kuin ei lypsyjakkaran äärestä näemmä saa äitipolo kasvatettua hyvätapaista internetin käyttäjää.
Ota rennosti ja neutraloi nimimerkkisi. En viitsi keljuilla tämän enempää. See?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329