Miksi kohtauksia leikattu pois?

Mystistä touhua tuo YLE:n touhu, kun Metsoloista on kohtauksia pitäny mennä leikkelemään pois. Eikö muuten riitä tila Suomi-expresseille ja perhanan kummeleille, ajankohtasille kakkosille ja kuulutuksille?

11

5183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipitiiti

Carl Mesterton sanoi jossain haastattelussa, että nämä tv-uusinnat on tosiaan pitänyt leikata 45-minuuttisiksi. Syytä en tiedä, olisko vaan tuo ohjelmapaikka 45 minuuttia. Se on kyllä harmi, varsinkin niille, jotka eivät tiedä mitä jää puuttumaan. Me ulkoa osaajathan voidaan ottaa tämä haasteena: mitä tuossa välissä olisi pitänyt tapahtua. ;)

• totta..?

Onko jaksoja todella pätkitty?
        Katselin kyllä aikoinaan kun ohjelma lähettiin ekan kerran tv:stä, mutta olin silloin lapsi, että en enää muista mitä kaikkea tapahtui.
        Valaiskaa mua hieman ja kertokaa mitä kaikkea on leikattu pois.

• jostain jaksosta
        totta..? kirjoitti:

Katselin kyllä aikoinaan kun ohjelma lähettiin ekan kerran tv:stä, mutta olin silloin lapsi, että en enää muista mitä kaikkea tapahtui.

oli leikattu vuositolkulla.
        Jakson alussa Erkki hässi toista, ja lopussa oli jo yllättäen kihloissa toisen kanssa.

• tipitiiti
        totta..? kirjoitti:

No ei siis ole mun mielestä leikattu kuin ihan yksittäisiä repliikkejä, joku tilanne saattaa loppua vähän kesken tms. Esimerkiksi eilen oli tulipalon jälkipuinneista poistettu se, kun keskusteltiin jäävätkö Liisa ja Osmo talolleen, vai lähtevätkö Leppävaaraan. Annettiin ymmärtää, että kaikki lähtivät ja mukisematta, vaikka niin ei suinkaan ollut. Mutta ei mitään varsinaiseen juonenkulkuun liittyvää kuitenkaan. :)

• Metsola- fani
        totta..? kirjoitti:

Nyt nähtävät jaksot on lyhennetty maksimissaan 48 minuutin mittaiseksi lähetysajankohdan (20:00-20:50) takia.

• sensuri-seppo

Saunakohtauksessa oli tissit blurrattu. Olishan se tietysti kaueeta jos nänni vilahtaisi, joku vielä järkyttyisi ja kirjoittelisi lehtiin.

• Jopas jotain

Veit kuule sanat näppäimistöltäni. Mahtava rivi oli suomalaista B-kupin tissiä saunanlauteella niin piti mennä suttaamalla pilaamaan näkymät!

• keskustelua, katso
      • ^Jummijammi^

Siksi jaksoja on lyhennetty koska jotkut jaksot menee yli lähetysajan. Eli 50 minuuttia on Metsolat sarjan lähetysaika.. Kannattaa hankkia dvd:t

• Metsola- fani

Tässä ohjaaja Mestertonin haastattelu Ylen nettisivuilta, niin selviää monta asiaa. Niin ei tarvi levittää turhia juttuja.

Täältä juttu löytyy myös:
      http://ohjelmaopas.yle.fi/puhekupla

Ohjaaja Mesterton

Mitä kuuluu?
      Kiitos ihan hyvää kuuluu. Ainoa riesa mikä on ollut, että olen joutunut lyhentämään näitä Metsoloita, koska jaksot saavat olla nykyään vain 48 minuuttia. Ikävää hommaa.

• Met

Huomasin ihan saman jutun. esim siinä kun jaakko ja jaana tuli Leppävaaraan ja sitten siinä kun Erkki ja Eeva oli syömässä yöllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      79
      2478
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1921
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1691
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      117
      1684
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1649
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      22
      1407
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1397
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1180
    Aihe