Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
zippoca
profiilit
zippoca
zippoca
Vapaa kuvaus
Koulutus: Lukio Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: En halua lapsia
Aloituksia
73
Kommenttia
360
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä kun muistutit. Unohdin Madonnan. Hyi hemmetti. Se ei kyllä osaa laulaa. Äänikään ei ole mistään kotosin.
04.03.2011 11:45
Onhan nuita huonoja laulajia paljon ja helkkarin vaikea niitä on järjestykseen laittaa mutta tässä muutama:
- Jenni Vartiainen (helkkari että on huono, voin fyysisesti pahoin jos joudun kuulemaan sen hönkimistä radiosta, ja silti sitä soitetaan niin pirun usein)
- Kesha (määkivä lammas)
- Anna Abreu (samat perustelut kuin Vartiasenkin kohdalla)
- Britney Spears (järkyttävää. Aina kun tuo kuuluu ratiosta, olen valmis vaikka itsemurhaan)
- Maija Vilkkumaa (emolehmän perse, jota ei voi kuunnella eikä katella menettämättä järkeään)
- Antti Tuisku (kaikki tietää miksi, voiko surkeampi olla)
- Avril Lavigne (ikipissis)
- Rihanna (nenälaulaja, hyi vit.)
- Katy Perry (ei ole koskaan osannut laulaa)
23.02.2011 12:48
Eikö siellä järjestetä maailman cuppikin joka vuos? Juu ei siellä hiihtämisestä mitään tiedetä.
09.02.2011 08:56
HERKKO.
07.01.2011 22:27
Herrko on kuollu.
07.01.2011 22:27
Minä tajusin senkin mitä ensimmäinen viestin kirjottanut ei tajunnu tajuavansa. Jos et ymmärtänyt äskeistä lausetta, älä vaivaudu vastaamaan.
14.12.2010 12:28
siltä ettei joku tajunnu että ne ei ole yks ja sama asia. Nimenomaan tuossa avausviestisä.
02.12.2010 11:55
tajunnu. Vitun aivoinvalidi.
30.11.2010 16:21
sinä ite tietonen mitä se tarkotti? Vitun tyhmä.
29.11.2010 12:17
Se laite jota jotkut hiihtäjät käyttää kovilla pakkasilla lenkillä suussaan on laite joka lämmittää hengitysilman lämpimämmäksi. Sulla ei ole astmaa etkä ole hiihtäjä joten voit tukkia näppäimmistösi turpavärkkiisi ja pitää typerät kommenttisi oman pääsi sisällä.
27.11.2010 15:54
sinne hiihtämään niin katotaan paljonko tulee pataan. Ainiin, ei ne ota sinne ketä tahansa.
27.11.2010 15:45
Voicella kuuluu myöskin sensuroitu piip-versio.
24.11.2010 08:32
Ei ehkä kaikki, muuta melkein.
24.11.2010 08:31
se ainakin minun kokemuksen perusteella kertoo aika paljon.
19.11.2010 15:59
Pyydän anteeksi tuota bimbojuttua. Mulla keitti yli.
Minä ainakin välttelen ja pysyn kaukana semmosista ihmisistä joiden tiedän kuuntelevan esim. Spearsia, Gagaa, Keshaa tai Justin Bieberiä.
Tässä yhteydessä on muuten sanottava että Britney Spears ei edes ole suurin inhokkini. Itse asiassa se on esim. Keshaan (se on se suurin) verrattuna suorastaan järki-ihminen.
18.11.2010 22:44
1. b
2. Sweet Child O'Mine, November Rain, Don't Cry. Paradise City, Knocking On Heavens Door.
3. Hienot kappaleet, sävellykset ja sanoitukset. Slashin kitarasoolot ovat aivan huikeita ja samoin Axl Rosen ääni ja laulutapa.
4. -
Minua risoo se ettei radiossa soiteta koskaan Guns N' Rosesia. Olen vasta viimeisen vuoden aikana päässyt kiinni tähän GNR:n tuotantoon ja olen tykästynyt siihen todella.
18.11.2010 22:33
ilmeisesti myös maailmassa on todella kaltaisiasi bimboja, jotka ostaa tuota paskaa. SITÄKÄÄN faktaa minä en voi muuttaa.
17.11.2010 23:38
JoooooO. Kattelin videoita Britney Spearsista youtubessa. Käsitykseni hänen "taidoistaan" vahvistuivat entisestään. En löytänyt yhen yhtä esitystä jossa se ois laulanu oikeasti. Näytti useimmissa videoissa ihan huoralta, toisissa taas ihan mielisairaalasta karanneelta. Nauroin ääneen ja lujaa mutta toisaalta oli siinä ja siinä etten antanu ylen. Voi luoja miten joku voi olla tyhmän näkönen. Sillonkin kuin playbackiltä kuuluu jotain kuiskausääniä niin ämmällä on suu ammollaan. Ja voi vittu että miten yököttävästi se lilluttaa sitä kieltään ees taas. Siis ei kukaan edes oikeasti laulaessaan tai puhuessaan käytä kieltään noin. Oikein ylikorostaa niitä suun ja kielen liikeitä, ikään kuin uskotellen että "hei kattokaa kun mä laulan tässä". *Repeilee*. Ja ne sen tanssiliikkeen, lol! Enimmäkseen vaan vispaa käsillään tai nytkäyttää päätään ääliön näköisesenä.
Älkääkä enää alottako että "mitä sä täällä auot päätäsi". Katsokaa bimbot aloitusviestin otsikkoa. Kyllä se minullekin on tarkotettu.
16.11.2010 18:08
on laulu nimeltä Mercedes Benz. Ei se kyllä silti paljon mersusta kerro.
04.11.2010 15:53
mullon kuule ihan eri harrastukset kuin tanssiminen. Ja syyslomakin loppu jo niin että ei mulla oo enää aikaa riidellä täällä niin ihanaa kuin se oliskin.
01.11.2010 14:11
1 / 18