Koko ajan puhutaan siitä, että jotkut hiihtäjät käyttäisivät dopingia, mutta ettepä arvaakaan miten moni käyttää kiellettyjä menetelmiä, eikä tietenkään jää kiinni. Suonensisäinen nesteytys ja muut suonensisäiset piikitykset on kiellettyjä ja silti niitä vaan käytetään. Minä tiedän kaksi hiihtäjää varmuudella jotka piikittävät rautaa injektioina, vaikka se on kiellettyä, eikä näillä henkilöillä ole mitään lääketieteellistä perustetta niiden käyttöön. Kenelle käräyttäisin? Antakaa joku sähköpostiosoite antidopingtoimikuntaan ni teen ilmotuksen.
Doping & kielletyt menetelmät
10
1920
Vastaukset
- carpas
että kaikki on sallittua mistä ei jää kiinni. Ei jää kiinni joko siksi että menetelmä on niin uusi ettei muut siitä tiedä tai siksi että onnistuu pelaamaan testaajien kanssa tavalla tai toisella. Kiinni ei vaan saa jäädä.
vielä avomesti kertoilee muille piikityksistään eikä kukaan ryhdy mihinkään toimiin. Ilmeisesti niitä konsteja käyttää sitten kaikki. Kaikki paitsi minä.
- hiihdonohj
mutta suosittelisin keskittymistä omaan tekemiseen jos aiot edistyä ja tulla hyväksi hiihtäjäksi.
Vaihda myös valmentaja, jos hän on sinun negatiivisten ajatusten tukija ja alulle panija, hän on täysin ammattitaidoton ja pilaa sinunkin mahdollisuudet tulla hyväksi urheilijaksi.
Pitää todella keskittyä täysillä omiin juttuihin ,eikä sortua kanssakisaajien yms. manipuloinnin edessä.
Hyvää Pääsiäästä.- puolustelee
kiellettyjen menetelmien käyttöä ja neuvoo unohtamaan vilunkihiihtäjien menetelmät. Kyllä jokaisen asiasta tietävän pitää käräyttää vilungintekijät eikä painaa villaisella hiihdonohjaajan neuvojen tavoin. Ei ihme, jos Suomen hiihtourheilun maine ryvettyy tulevaisuudessakin.
- "pyhimys"
puolustelee kirjoitti:
kiellettyjen menetelmien käyttöä ja neuvoo unohtamaan vilunkihiihtäjien menetelmät. Kyllä jokaisen asiasta tietävän pitää käräyttää vilungintekijät eikä painaa villaisella hiihdonohjaajan neuvojen tavoin. Ei ihme, jos Suomen hiihtourheilun maine ryvettyy tulevaisuudessakin.
nimimerkki Zip1:n kirjoitukset viimeisen puolen vuoden
ajalta, niin ymmärrät mihin vaivaan Hiihdonohjaaja tarjosi lääkettä.
Tässä asiassa olen Hiihdonohjaajan kanssa täsmälleen samaa mieltä. - tarkkana
puolustelee kirjoitti:
Kyllä jokaisen suomalaisen suoranainen kansalaisvelvollisuus on ilmiantaa naapurinsa.
tarkkana kirjoitti:
Kyllä jokaisen suomalaisen suoranainen kansalaisvelvollisuus on ilmiantaa naapurinsa.
Mullakin naapurissa varsinainen piilopolliisi ja vielä sukulainen!
- rautavalmisteen
piikitys kiellettyä, voidaan aivan vapaasti antaa injektiona, sitä ei muuten anneta suoneen vaan lihakseen. Mitään lisähyötyä siitä ei tosin saa verrattuna suun kautta otetuun, no mahaärsytystä tietysti vähemmän, rauhoitu hyvä mies.
- Vaan nainen
Tämä tytteli kärsii lukuisista vammoista ja jumista pitkin vuotta, sitten tulee kisoihin ja kehittää aikasen hyvän kunnon muutamassa viikossa.
Sitten ihmettelee että joku pärjää paremmin. Vaikka itse hiihtää polvi sökönä. Norjalainen hiihtää paremmin kuin kotimainen doupattu mutta on rehti. Vaan nainen kirjoitti:
Tämä tytteli kärsii lukuisista vammoista ja jumista pitkin vuotta, sitten tulee kisoihin ja kehittää aikasen hyvän kunnon muutamassa viikossa.
Sitten ihmettelee että joku pärjää paremmin. Vaikka itse hiihtää polvi sökönä. Norjalainen hiihtää paremmin kuin kotimainen doupattu mutta on rehti.Ei mulla kyllä polvi oo sökönä. Ainoastaan selkä ja silmä ja sisuselimet.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481