tuloksia on tullut sieltä YTL:stä näistä syksyn kirjotuksista vai kuinka kauan siinä vielä menee, häh?
Joko niitä lopullisia....
14
1791
Vastaukset
- tulevat
Muistaakseni joskus 20 päivän tienoilla..en ihan tarkkaa päivämäärää muista, olisko ollu että viimestään 23 tai 25 päivä..
- kyllä tämä tästä
Zip1 kirjoitti:
Eli vielä kuukausi pittää ootella.
Moikka kaikki ! Tulis nyt ne tulokset! Mulla on siinä ja siinä,
miten käy, nimittäin on tuosta reaalista kiinni. Varaa on parin pisteen heittoon. Oishan se mukavaa, että vaikka sais A:n reaalista, ettei menis tuohon kompensaatioon, muut aineet kun meni ihan ok.
Meillä on lakitus 2.12 ja aikomuksena viettää juhlat lauantaina, mites te muut? Kaikki kurssit kasassa ja läpi, joten töissä jo olen.
Itse olen kirjoitusten jälkeen tämän ajan kokenut sillai, että ihanaa kun ohi on (luultavasti) ja kiva suunnitella yo.juhlia jne.., mutta sitten toisaalta hieman haikea olo ja pelottaakin vähän tulevaisuus, vaikka tiedänkin jo melko varmasti, mikä musta tulee isona. Mites teillä ?
Kiitti Lukion Ope kaikesta avusta ja niistä tiedoista, mitä olet meille jakanut !! Vastauksesi ovat aina olleet asiallisia, rohkaisevia ja varsinkin meitä abeja tukevia !! - tuolla
kyllä tämä tästä kirjoitti:
Moikka kaikki ! Tulis nyt ne tulokset! Mulla on siinä ja siinä,
miten käy, nimittäin on tuosta reaalista kiinni. Varaa on parin pisteen heittoon. Oishan se mukavaa, että vaikka sais A:n reaalista, ettei menis tuohon kompensaatioon, muut aineet kun meni ihan ok.
Meillä on lakitus 2.12 ja aikomuksena viettää juhlat lauantaina, mites te muut? Kaikki kurssit kasassa ja läpi, joten töissä jo olen.
Itse olen kirjoitusten jälkeen tämän ajan kokenut sillai, että ihanaa kun ohi on (luultavasti) ja kiva suunnitella yo.juhlia jne.., mutta sitten toisaalta hieman haikea olo ja pelottaakin vähän tulevaisuus, vaikka tiedänkin jo melko varmasti, mikä musta tulee isona. Mites teillä ?
Kiitti Lukion Ope kaikesta avusta ja niistä tiedoista, mitä olet meille jakanut !! Vastauksesi ovat aina olleet asiallisia, rohkaisevia ja varsinkin meitä abeja tukevia !!Ylen Abitreenien puolella ole se Lukion Ope kirjoitellut, ei kai se täällä.
- Tiinu
viimeistään muistaakseni 18.11. Jännittää...
- ylioppilastutkintolautakunnan
sivuilta www.ylioppilastutkinto.fi oikea vastaus, eli lautakunta lähettää ne kouluille menemään viimeistään 23.11., joten jos tuohon asti menee, niin ovat kouluilla 24.11. tai 25.11.
Mutta normaalisti ovat tulleet perille muutama päivä aikaisemmin, eli varmaankin joskus 20.11. tienoilla. - Tiinu
ylioppilastutkintolautakunnan kirjoitti:
sivuilta www.ylioppilastutkinto.fi oikea vastaus, eli lautakunta lähettää ne kouluille menemään viimeistään 23.11., joten jos tuohon asti menee, niin ovat kouluilla 24.11. tai 25.11.
Mutta normaalisti ovat tulleet perille muutama päivä aikaisemmin, eli varmaankin joskus 20.11. tienoilla.ilmoitettiin kyllä (rehtorin toimesta), että tulokset tulevat viimeistään 18.11.
- -mie-
Tiinu kirjoitti:
ilmoitettiin kyllä (rehtorin toimesta), että tulokset tulevat viimeistään 18.11.
miusta nuo ytl:n sivut on luotettavammat ku jonku reksin sanomiset.. x) Itekki jännitän tuloksia, ku lakki ois nyt kiva saada ettei enempiä veny, mut on matikka siin hilkul meneekö läpi.. meillä nuo tulokset ois muka vasta viikolla 48, mut eiköhän ne tuu jo aikasemmin, meillä lakkiaiset 2.12 klo.18 ja mahd. juhlat pidän 3.12...
- kun se
-mie- kirjoitti:
miusta nuo ytl:n sivut on luotettavammat ku jonku reksin sanomiset.. x) Itekki jännitän tuloksia, ku lakki ois nyt kiva saada ettei enempiä veny, mut on matikka siin hilkul meneekö läpi.. meillä nuo tulokset ois muka vasta viikolla 48, mut eiköhän ne tuu jo aikasemmin, meillä lakkiaiset 2.12 klo.18 ja mahd. juhlat pidän 3.12...
on sille reksille ihan sama tulevatko ne tulokset hänen kertomaansa päivään mennessä - eihän siinä muuta kuin reksi sitten sanoo etteivät ne nyt vielä tulleetkaan.
Meidän koulussa ei kerrota mitään tarkkaa päivää muuten kuin tuo, että lautakunta lähettää ne tulemaan koululle viimeistään silloin 23.11. - Koulusihteerikkö
kun se kirjoitti:
on sille reksille ihan sama tulevatko ne tulokset hänen kertomaansa päivään mennessä - eihän siinä muuta kuin reksi sitten sanoo etteivät ne nyt vielä tulleetkaan.
Meidän koulussa ei kerrota mitään tarkkaa päivää muuten kuin tuo, että lautakunta lähettää ne tulemaan koululle viimeistään silloin 23.11.viime syksynä tulokset saapuivat koululle 19.11., joten odotellaan ensi viikon perjantaina !!
- vilde
Koulusihteerikkö kirjoitti:
viime syksynä tulokset saapuivat koululle 19.11., joten odotellaan ensi viikon perjantaina !!
juu olis tosi mukavaa ,jos tulokset tulis jo perjantaina 18.11, sillä jännitys kasvaa päivä päivältä !!!
- sepo
minulle kanslisti sanoi, että tulokset tulevat puolen kuun maissa.. siis ihan näinä päivinä... toivottavasti.
- -mie-
jo tulla ne lopulliset tulokset... *tuskailee*
- vilde
-mie- kirjoitti:
jo tulla ne lopulliset tulokset... *tuskailee*
YLE Opinporttifoorumissa joku tiesi torstain olevan postituspäivä,joten hyvällä tuurilla tulokset saadaan jo tänä perjantaina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329