Vilkaiskaas tätä
http://www.youtube.com/watch?v=_O-_r2v8SEg
Kuitusen pallit
8
1385
Vastaukset
- patalimilli
Kyllä se Virpin perinteisen hiihto on sitte käsittämättömän helpon näköistä sillon kun kaikki on kohdallaan. Taitaa olla lähes täydellinen pertsahiihdon tekniikka. Ja palli taitaa tulla......
- jts-1
kaunista ja teknisesti täys kymppi..tulee mieleen M-L-H hiihto..hyvin paljo yhtäläisyyttä..pitkä liuku ja voima käytetään vain eteenpäin menemiseen!
esim.norski Johaug tikkaa kuin ompelukone..joillain keleillä ja rataprofiililla energiaa kuluu hirveesti hukkaan..kyllä Virpi on kova luu tänätalvena..niin ainakin toivon! - hiihdonohj
jts-1 kirjoitti:
kaunista ja teknisesti täys kymppi..tulee mieleen M-L-H hiihto..hyvin paljo yhtäläisyyttä..pitkä liuku ja voima käytetään vain eteenpäin menemiseen!
esim.norski Johaug tikkaa kuin ompelukone..joillain keleillä ja rataprofiililla energiaa kuluu hirveesti hukkaan..kyllä Virpi on kova luu tänätalvena..niin ainakin toivon!Olen täysin samaa mieltä sunkaas jts.
Telkkarista ei näe sitä kunnolla, miten kaunista ja teknisesti hyvää Virpin hiihto perinteisellä oikiasti onkaan. - parempi;-)
jts-1 kirjoitti:
esim.norski Johaug tikkaa kuin ompelukone..joillain keleillä ja rataprofiililla energiaa kuluu hirveesti hukkaan..kyllä Virpi on kova luu tänätalvena..niin ainakin toivon!PARAS KAIKISTA,VIRPI,JES!
- humoristi,
jolla on myöskin sana hallussaan.
Kivasti huomasit tämän hauskan kommentin.- kuitunen suoma
Zip1 kirjoitti:
tulosruudussa Matti Hautamäki sanoi jotenkin että "kyllä se palli heilahtaa".
suomalaisia poikia suosi,antaa mielummin italialaisille.
- lääkäritäti 007
yksikiveksinen Zip1?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329