Kun WinMX on mennyttä, tarvitsen pian uuden latausohjelman musiikinlatausta varten. Limewireä yritin jo, mutta sen lataaminen epäonnistui, koska mulla ei ole laajakaistaa ja yhteys on muutenkin helevetin hidas. Joten suositelkaa mulle jotain muuta ohjelmaa, mieluiten semmosta, johon ei tarvita mitään lisäohjelmia niinku esimerkiksi Limewireen ois tarvinnu. Ei haittaa yhtään jos on englanninkielinen kunhan se on helppo ladata koneelle eikä tule viruksia.
Suositelkaa jotain latausohjelmaa
7
1535
Vastaukset
- Gekku
hyvä ettet ladannutkaan Limewireä... on nimittäin varas..( en tosin oikeastaan tiedä mitä tarkoittaa:)) Itse latasin eilen dc : san, mutta en osaa käyttää sitä..:)
- fdf
Mulla ainaki Lime Wire pelaa erinomasesti ja se on Paras eikä latauksissakaa ollu mitää ongelmaa
´
kokeile emule nimist ohjelmaa seki o iha hyvä ja helppo käyttönen - dfggg
lime wiren aikaisempi versio oli varas mutta tätä ongelmaa EI ole uusimmassa versiossa
- dingbat
DC on ehdottomasti paras - parhaat valikoimat, helppo käyttää, ei mainoksia, ei viruksia jne. DC :n suomenkieliset käyttöohjeet löydät esim. täältä:
http://www.sunpoint.net/~matinolli/dc/dc.htm- Tuupero
Meillä sama Winmx-probleema, kiitti vinkeistä!
Kokeilen heti tota DC .aa.
- JC5
Onko Kazaa jo mennen talven lumia? Kazaa Litessä ei tule edes haitallista roskaa mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329