Olen vaihtamassa kaikista suksistani ja rullasuksistani Salomonin pilotit Rottefellaan ja niinpä kysyisinkin että mikä ero on NNN NIS ja NNN R3 siteillä? Kummat kannattais laittaa, kun kyseessä on kilpahiihtäjä? Entä onko kellään kokemusta monojen tilaamisesta verkoitse? Olen vaihtamassa Fischerin monot Alpinaan, mutta niitä ei tunnu löytyvät mistään urheiluliikkeistä, joista olen niitä kysellyt. Onko kellään kokemusta esim. www.mysports.fi sivusolta tilaamisesta (onko luotettava) tai olisko jollain jotain muuta urheilun nettikauppaa tiedossa mistä niitä monoja voisi tilata?
Monojen hommaamisessa on kiire, kun perinteisen monot hajosivat eilen (rauta irtosi siitä nokasta!) ja vapaan monot ei meinaa pysyä kiinni kun nauhanlukitussysteemit on rikki ja ne pitää vetää niin tiukalle ja sitten vielä solmuun niin että nilkat hirttyy.
Rottefellan siteet ja Alpinan monot
5
2028
Vastaukset
- Ota yhteyttä
Kärkkäinen myy Alpinaa. Sieltä saa monoja ja voisivat innostua tukemaan sinua.
- Sama kuin edellinen
NIS on se suksessa oleva kisko johon se Rottefellan side tulee kiinni. Se side on sitten varmaankin paras mahdollinen.
Hyvä päätös mutta kalliiksihan se tulee ilman sponsoria.
Tervehenkiselle hiihtäjälle on nyt hyvä hetki yrittää. Kysy Jussin firmasta, eihän se mitään maksa. Saa sieltä ainakin ne monot. - nimenomaan
Sama kuin edellinen kirjoitti:
NIS on se suksessa oleva kisko johon se Rottefellan side tulee kiinni. Se side on sitten varmaankin paras mahdollinen.
Tervehenkiselle hiihtäjälle on nyt hyvä hetki yrittää. Kysy Jussin firmasta, eihän se mitään maksa. Saa sieltä ainakin ne monot.tervehenkisellä..heh, heh. Hyvin sanottu.
Sama kuin edellinen kirjoitti:
Tervehenkiselle hiihtäjälle on nyt hyvä hetki yrittää. Kysy Jussin firmasta, eihän se mitään maksa. Saa sieltä ainakin ne monot.Sainkin tilattua ne Alpinat Prisman kautta, luojan kiitos. Ja siitä tervehenkisyydestä en hiihdon yhteydessä puhuisi lol.
- monosta lisää
Zip1 kirjoitti:
Sainkin tilattua ne Alpinat Prisman kautta, luojan kiitos. Ja siitä tervehenkisyydestä en hiihdon yhteydessä puhuisi lol.
Alpinan monoahan on normaalisti saatavilla vaan yhdellä lestikoolla, mutta tilauksesta on mahdollista saada hieman kapeamalla lestillä myös.
Puhuttaessa siis Alpinan kilpamonoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 562770
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 952016
- 602013
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171557Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301400Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398