Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
zippoca
profiilit
zippoca
zippoca
Vapaa kuvaus
Koulutus: Lukio Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: En halua lapsia
Aloituksia
73
Kommenttia
360
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Marit Björgen on ollut esikuvani since Obersdorfin MM-kisojen 2005. Ja se joka väittää että lihaksikkuus tekee naispuolisesta ihmisestä miehen on todellakin väärässä. Sehän loukkaa jo minuakin.
31.12.2008 21:32
ruotsalaisilla ja norjalaisilla jo Torinon olympialaisissa ne sprintin erikoispuvut (ne muistuttivat pitkälti pikaluistelijan asuja), mutta eipä niitä ole niiden kisjoen jälkeen tainnut näkyä. Ei kyllä sinäänsä haittaa vaikka kisapukujakin kehitellään, kunhan niiden hinta ei nouse pilviin.
19.12.2008 20:58
Minulla on Alpinan uusimman mallin kilpamonot (vapaan racing elite ja perinteisen ECL). Nyt mulla on rasitusvamma vasemmassa jalkapöydässä ja nilkassa. Eli ei mitään muuta hyvää sanottavaa näistä monoista ole kuin että ohan ne hyvännäköset.
19.12.2008 20:52
kaikki kärähtää...
18.12.2008 11:35
kilpahiihtäjällä pyörii tuhansissa euroissa per kausi kun välineiden ja voiteiden lisäksi mukaan lasketaan kisareissut polttoaineineen ja majoituksineen. Ja vielä leirien omavastuu (joka tosin menee seuran piikkiin).
18.12.2008 11:34
on ainakin tähän mennessä pelannu oikein hyvin, mutta eihän nyt vielä kovin rajuja pakkasia ole ollutkaan.
16.12.2008 10:00
Tässäkin yhtenä päivänä näin näädän. Sillon ei ollu mp3 mukana kun olinkin luonnossa. Luontoluonnossa enkä taajamameluladuilla.
16.12.2008 09:58
Jalka on sökönä vieläkin, mutta periksi en jumalauta anna. Lähipäivinä luvassa jalan ultraääni...
09.12.2008 10:54
mutta millään taajaman laduilla ei mitään luonnon ääni-ihmeelisyyksiä kyllä kuulu. Eri juttu se on sitten metsän siimeksesessä tuolla kotikorvessa tai keväthangilla.
09.12.2008 10:51
tulosruudussa Matti Hautamäki sanoi jotenkin että "kyllä se palli heilahtaa".
08.12.2008 16:19
Vihaan suomalaisia. Ja koko ajan enemmän ja enemmän.
04.12.2008 10:56
Jarmo Riskillä on toimitsijakielto eli se ei saa olla agreditoidulla alueella, joten MITÄ HELVETTIÄ SE SIELLÄ OIKEIN TEKI? Ja kuka oli se järjestysmies joka sen sinne päästi ilman kyseistä kulkulupaa? Oli vielä myöhemmin yrittänyt sen kieltää, mutta there was a valokuva evidenssi.
On kuulemma Riski nähty MM-kisoissa suomalaisten kilpailijoiden hotellilla viime MM-kisoissa että tämmöstä. Helvetti, kohta otetaan Kaisa Variskin mukaan MM-kisajoukkueeseen kun on niin vappaata touhua niin vapaata. Ja on ihmeellisen kuulosta tuo Kuitusen ja Saarisen jatkuva ylistys Jarmo Riskiä kohtaan. Ja oli Kuitunen meinannu lauantaina tehä jonkun "tempun" että sunnuntaina kulkee, mutta oli jättänyt sen vielä tekemättä. Mikäköhän se semmonen "temppu" on? Siis pitääkö ne ihmisiä ihan pelleinä vai mitä tämä on?!
Innolla odotan niiden viiden hiihtäjän nimiä joiden veriarvoja nyt tutkitaan. Mulla on vaihtoehdot vesiselvät!
03.12.2008 13:07
että tarkoitat Oulun Sankivaaran (tuttavallisemmin Sanginkorven) latua. Mulla ainakin meni viime talvena juuri tuosta syystä siellä hiihtäessä kivikelin sukset lopullisesti lunastuskuntoon. Nyt en ole siellä varmuuden vuoksi vielä ees käyny, mutta ajattelin ens viikolla ottaa riskin ja käydä siellä kokeilemassa, jos ne kerta on siellä tykittäneet (kuulemma).
28.11.2008 22:41
joku kokoomus/kepu paska viesti.
31.10.2008 10:55
Nämä on justiinsa näitä kokooomuslaisten (jotka tyhmät kuvittelevat olevansa jotain parempaa väkeä, noloa) ja vanhoillisten keskustalaisten keksimiä paskajuttuja.
31.10.2008 10:50
väittää ettei asia koske häntä? Pitääkö se tosiaan hiihtokansaa niin tyhmänä, että ne uskoo kaiken mitä se silmiä viattomasti räpyttäen selittää? Mitä siltä kannattaa mitään edes mediassa kysellä kun se ei edes kommentoi asioita muuten kuin sanomalla ettei asia häntä koske. "En kommentoi" on kuitusen motto.
28.10.2008 08:55
vauhdilla ja swixillä, pitoja myös rodelta, tokolta ja vähän rexiltäkin.
18.10.2008 23:12
Kiitoksia vinkeistä. Menen Mehiläiseen heti kun syysloma loppuu. Tuosta lihsahuollosta sen verran, että venyttelen lähes joka ilta ja aina kuntopiirin yhteydessä teen kaikenlaisia liikkuvuutta parantavia liikeitä. Hierotus vaan on jääny tooooooosi vähälle nyt kesän ja syksyn aikana. Epäilenkin näiden jalkavaivojen (lukuunottamatta polviongelmia) syyksi liiallista juoksua. Oon tehnyt kamalasti jalkalenkkejä näillä sulilla, ja rullalenkit jäivät mielestäni vähän liian vähiin huonojen kelien vuoksi --> vettä satoi ennätyksellisen paljon ja heinäkuussakin oli yhtä kylmää kuin nyt ja kesän poutapäivien lukumäärä on sormin laskettavissa.
18.10.2008 23:07
Vain ääliö käyttää v-sanoja viestin otsikossa.
Mitäpä tässä maailmassa ei tuettais rahalla? Kysyn vaan. Money makes world go round you know.
Sillä perusteella voitais lopettaa ihan mitä vaan. Ensimmäiseksi pitäisi lopettaa tai kieltää jääkiekon SM-liiga, NHL, NBA, ralli, heavy music, juopottelu, huumeet, keskusta-puolue, kokoomus, sdp, kimi räikkönen, nuuska, prostituutio, tupakointi, nyrkkeily, Suomen idols, suomenkieliset nykyiskelmät ja ylipäätään suomalinen musiikki, roskaaminen, yksityisautoilu, kaljan mainonta, alppihiihto, slangi, kauniit ja rohkeat, suomi24:n ei rekisteröityneiden viestit...
18.10.2008 22:44
Itse pitää diagnosoida kaikki. Kun joskus kuus vuotta sitten olin ollut kaksi viikkoa keuhkokuumeessa niin vasta toisella lääkärikäynnillä alkoi tapahtumaan kun alettiin vaatia keuhkokuvia. Viime talvena olin sitkeässä flunssassa viikkokausia ja kun menin lääkäriin ja vaatimalla vaadin lääkettä niin se lääkäri meni ihan lukkoon ja kirjoitti summanmutikassa jotain antibioottia, josta seurasi clostridium difficile ja taas antibioottia. Suolet on piloilla! Eikä tähystysaikaa kuulu vaikka asia on ollut hoidossa jo kohta kaksi kuukautta! Sen kun kärsin.
Oon nyt päättänyt mennä lääkäriin näiden jalkavaivojen takia, mutta en vielä tiedä menenkö yksityiselle vai terveys(arvaus)keskuksen kautta. Yksityiselle kun menee niin saa aikaa oottaa monta viikkoa, niin ties vaikka se jalkavaiva ois jo ohi silloin. Ja arvauskeskuksessa määrätään buranaa ja laitetaan röntgeniin ja rampataan uudestaan arvauskeskuksessa ja tilataan soittoaikaa ja kuukausien päästä magneettikuviin ja taas rampataan ja tilataan soittoaikoja ja lopulta se lääkäri sanoo että ota yhteys jos pahenee. Eikä mikään kummene!
Mitä se hyvejää ees mennä lääkäriin? Reenaanko 600-700 tuntia hukkaan vuodessa jos kaikki kaatuu vammoihin joita ei haluta hoitaa?
17.10.2008 21:25
6 / 18