Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mindpeace
profiilit
mindpeace
mindpeace
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuttu juttu, sama ittellä. Vaikka varastomieheksi olisin menny, mutta aina vastaus oli, että me ei uskota, että sun kokemuksella ja koulutuksella motivoituisit näissä tarjotuissa töissä, ei me haeta sun tasoista kaveria, varmaan sut palkataan vauhdilla.
No nyt mä olen tehny näitä DI:n hommia viimeiset seittemän vuotta ja vaikka rahaa tuleevähemmän, niin onpa vastuukin kevyempi. Joutaa aikaa muillekin kuin duunille, elämän laatu on kohentunut selvästi.
Mutta kyllä siinä usko itseensä aikoinaan ropisi, vaikka olisin jättänyt taakseni ketä, niin ei tarvittu. Onko se sitten häpeää se tunne, mene ja tiedä.
01.09.2009 11:53
Tuo uutinen, että työttömyys ei hävetä nuoria...
Kysymyksen keksijästä varmaan on hirvein häpeä joutua työttömäksi.
Niinpä niin, suomessa on tällä hetkellä yli 150 000 työtöntä, on hirveä häpeä, hävetkää, vetäkää itsenne vaikka vessasta alas.
Sen verran olen itsekin työttömänä ollut, että tiedän, että hävetti, mutta sitähän ei kerrota. Jos joku kysyy miten menee, niin tottakai hyvin, vaikka harmittaa niin maan perusteellisesti. Toisaalta työvoimaneuvojat ja kallonkutistajat kyllä yrittivät vakuutta, että ei työttömyys ole mikään häpeä.
Töitä tekevälle löytyy on bulshittia ja työttömien lisäsyyllistäminen on surullista. Se nuoren työttömän arvottomuuden senkuin syvenee tuommoisisita jutuista.
Toki laiskurit saisivat hävetä, mikseivät otsikoineet, että laiskureita hävettää entistä harvemmin...
:evil: :evil: :evil:
01.09.2009 06:45
Vaikka olen kirjautunut sisään sumi 24.fi, kun vaihdan postiin, kirjautumista pyydetään uudelleen. Kun kirjaudun uudelleen, kirjautumista pyydetään uudelleen, kun kirjaudun uudelleen, kirjautumista pyydetään uudelleen.....
iMacG5 Pantteri ja kaikki viimeisest päivitykset....
07.09.2005 12:29
siellähän on joulut ja juhannukset pilalla kymmeniltätuhansilta komennusmiehiltä seisokkiremonteissa, muutaman paperimiehen " laatuajan" vuoksi.
31.05.2005 15:37
Eroprosessi on henkinen stressi pääministerin hommien lisäksi. Tällaisten paineiden alaisena ihminen tekee vääriä, irrationaalisia päätöksiä.
Pääministerin on nyt jäätävä sairaslomalle, järjesteltävä asiansa, tehtävä hyväksyttävä toimintasuunnitelma, jonka jälkeen voi palata töihin. Muuten maan asiat ovat vaarassa.
07.04.2005 10:21
Syyllisiä etsitään tietysti, kas kun ei tätä mitenkään saada Osaman tekosiksi.
Perseestä puheet ennakkohalytyksistä. Aikaa olisi ollu 5 minuuttia pienimmillään. Ei täälläkään ole mitään ennakkovaroitussyteemiä, vaikkei tuommoista katstrofia ole ennen ollut täälläkään, kuten Thaimaassa.
Ja vielä viranomaisia, kas kun suomen viranomaiset eivä olleet varautuneet maanjäristyksiin ulkomailla.
Syyttäkää, jos siitä lohtua saatte, syyllinen ei tällä kertaa ole ihminen
29.12.2004 11:39
1 / 1