Vapaa kuvaus

.. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

8

Kommenttia

287

1. olin jo unohtanut koko tämän keskustelun ja olin aika ihmeissäni kun sähköpostissa oli merkintä että viestiin on vastattu..:)

en muista mitä olen tuntenut silloin äitiäni kohtaan.. Häntä kun ei näkynyt kovinkaan usein. Meidät huostaanotettiin silloin kun olin 4- vuotias eli viranomaiset eivät puuttuneet asiaan kovinkaan nopeasti koska olin vajaa 2 vuotias kunm siskoni syntyi. Viranomaiset varoittivat äitiäni monta kertaa mutta aika turhaan. Huolta meistä missään vaiheessa ei ole äitini pitänyt vaan kaikki sukulaiset joilla asuimme usein.
    En tiedä oliko äitini riippuvainen ennen isäni itsemurhaa.. luultavasti koska hän lopetti koulun jo peruskoulun jälkeen ja elämä oli aika lailla sivuraiteilla ennen peruskoulun päättymistä.
    Siitä hyväksikäytöstä ei ole varmaa tietoa mutta viranomaiset sitä ovat aina epäilleet meidän käytöksestä ihmisiä kohtaan lapsena.
    Äitini on tehnyt vääriä asioita elämässään mitä hän varmasti katuu koko lopppuelämänsä. Hän on kuitenkin saanut aikaan sellaista vahinkoa siskoni elämään mitä ei voi perua eikä korjata. sitä on vaikea antaa anteeksi vieläkään. ei niin väliä mitä minä itse olen joutunut kokemaan mutta sillä on väliä kun nään että siskoni kärsii asiasta edelleen.
  2. joopajoo..taas näitä vanhoillisia ajattelemattomia ihmisiä...huoh..

Oikein ärsyttää lukea näitä tekstejä..ei millään pahalla.
    Elämä ei ole niin mustavalkoista että kaikki tai ei mitään..se olis ihan hyvä tajuta..

Nyt haluan oikeasti vastauksen siihen mitä helvetin väliä on papin sukupuolella?????!!!!!!!!

Herätkää nyt ihmiset huomaamaan että on PALJON tärkeämpiäkin asioita mietittävänä, kuten:
    Eroakirkosta.fi -palvelun kautta kirkosta on eronnut jo 100 000 ihmistä. Sadastuhannes ero tapahtui 17.2.2008 kello 12:25... Mietikkääs vaikka sitä että missä mahtaa olla vika... En tuomitse ketään mutta haluan saada ihmiset tajuamaan oikean ongelman!!
    Olen 17v. tyttö ja olen saanut tehdä todella paljon työtä herätelläkseni oman seurakuntani ihmisiä tekemään jotain paremmin.. Siihen on mennyt monta vuotta mutta nyt on omalla paikkakunnallani erikseen nuorten messut ja erikseen päiväjumalanpalvelukset..jotain edistystä siis..:)
    Antakaa nyt ihan tosi jonkun naispappeuden olla ja keskittykää voittamaan ihmisiä Jumalalle!!!!!!!!